Amatu konkursi
Valsts kase izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu – grāmatvedības departamenta direktors/-e (galvenais/-ā grāmatvedis/-e)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt departamenta darbu
- nodrošināt Valsts kases izpildāmo valsts budžeta programmu un apakšprogrammu līdzekļu uzskaiti un pārskatu sagatavošanu
- nodrošināt iestādes finanšu resursu plānošanu un sagatavot budžeta projektu nākamajam saimnieciskajam gadam
- nodrošināt un kontrolēt iestādes gada pārskata un citu atskaišu sagatavošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs
- darba pieredze vadošā amatā finanšu plānošanā un grāmatvedībā
- padziļinātas zināšanas par budžeta grāmatvedību un starptautiskajiem grāmatvedības standartiem
- angļu valodas zināšanas
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- konceptuāla un analītiska domāšana
- labas komunikācijas un organizatora spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- mācību iespējas profesionālai izaugsmei
- motivējošu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pvd@kase.gov.lv, fakss 67094377. Papildu informācija: tālr. 67094281, 67094351; www.kase.gov.lv.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz
Galvenās muitas pārvaldes E-muitas daļas Automatizētās importa sistēmas
ieviešanas nodaļas vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (augstākā izglītība ekonomikā, sociālajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs, darba pieredze un zināšanas muitas jomā, kā arī pieredze projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
- veikt starptautisko E-muitas projektu ieviešanu, organizēšanu un uzraudzību
- izstrādāt informācijas sistēmu lietotāju prasības
- sniegt konsultācijas komersantiem, fiziskām personām un Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām
- organizēt un vadīt mācību seminārus muitas ierēdņiem un komersantiem par informācijas sistēmu lietošanu
Darbs saistīts arī ar ārvalstu komandējumiem un apmācībām.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV – 1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālrunis 7028620, fakss 7028744.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz
Galvenās muitas pārvaldes E-muitas daļas E-muitas vadības nodaļas vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, sociālajās zinātnēs vai cita augstākā izglītība
- angļu valodas zināšanas
- prasmes strādāt ar MS Office lietojumprogrammām – Word, Excel, Power Point, MS Project
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs, darba pieredze un zināšanas muitas jomā, kā arī pieredze projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
- plānot, organizēt un koordinēt ar e-muitas ieviešanu saistīto pasākumu un projektu realizēšanu
- sagatavot pārskatus par e-muitas pasākumu un projektu ieviešanas gaitu un sniegt citu ar e-muitas jautājumiem saistītu informāciju
- izskatīt un analizēt Eiropas Komisijas sagatavotos darba dokumentus saistībā ar e-muitas ieviešanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV – 1978 (ar norādi “Konkurss”).
Tālrunis 7028620, fakss 7028744.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz
Galvenās muitas pārvaldes Juridiskās daļas Konsultāciju nodaļas
galvenā jurista ierēdņa amatu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā juridiskā izglītība
- pieredze darbā ar klientiem
- zināšanas muitas lietu un nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
- konsultēt muitas klientus, sniedzot atbildes uz uzdotajiem jautājumiem
- ievietot un aktualizēt dokumentus muitas jomā normatīvo aktu datu bāzē
- sniegt atzinumus par normatīvo aktu projektiem muitas jomā
- izstrādāt informatīvos un metodiskos materiālus par muitas normatīvo aktu piemērošanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV – 1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālrunis 67028620, 67028797, fakss 67028744.
Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Nodokļu kontroles pārvaldes Audita daļas Aizkraukles sektora
galvenais nodokļu inspektors
Galvenie pienākumi: patstāvīgi veikt nodokļu auditus, nepieciešamības gadījumā veikt tematiskās pārbaudes pārbaudāmajā uzņēmumā; apsekot Latvijas Republikas teritorijā izvietoto juridisko un fizisko personu ražošanas un citas telpas, kas saistītas ar peļņas gūšanu, saimniecisko darbību tajās.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā izglītība
- darba pieredze uzņēmumu finansiāli saimnieciskās darbības pārraudzīšanā
- labas zināšanas nodokļu likumdošanā
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme
- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilitāti un sociālās garantijas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde Mātera ielā 57, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi “Konkursam uz Nodokļu kontroles pārvaldes Audita daļas Aizkraukles sektora galvenā nodokļu inspektora amatu”). Tālr. uzziņām 63007373, 63007395.
LR Ārlietu ministrija informē, ka ir izsludināts konkurss uz nacionālā eksperta
vakanci - eksperts divpusējo attiecību jautājumos ar Šveici
Eiropas Komisijas Ārējo attiecību ģenerāldirektorātā
Pretendentiem dzīves aprakstu (CV), motivācijas vēstuli angļu valodā un darba devēja apliecinājumu latviešu valodā, kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas adresēt Ārlietu ministrijas Eiropas Savienības departamenta Eiropas Savienības institucionālo jautājumu un VLĀAP koordinācijas nodaļai K. Valdemāra ielā 3, Rīgā, LV-1395, desmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Informācija par nacionālo ekspertu norīkošanu darbā ES institūcijās, izsludināto vakanču darba apraksti un konkursa komisijas nolikumi atrodami Ārlietu ministrijas mājas lapā http://www.mfa.gov.lv/lv/eu/darbs/ieredni/.
Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu
uz Administratīvās rajona tiesas (Liepājā) tiesneša amata vietām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par tiesu varu” 51.panta prasībām
- atbilstība likuma “Par tiesu varu” 52.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4.punkta prasībām un vismaz trīs gadu kopējais darba stāžs juridiskajā specialitātē vai ierēdņa amatā
- atbilstība likuma “Par tiesu varu” 55.panta prasībām
- labas iemaņas darbā ar datoru
- laba reputācija
- svešvalodu zināšanas
Konkursā pretendentus/-tes vērtēs pēc šādiem kritērijiem:
- zināšanas administratīvajās tiesībās un procesā, valsts tiesībās, cilvēktiesībās, tiesību teorijā un juridiskajā metodē
- prasme formulēt viedokli, analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- spēja saglabāt emocionālu līdzsvaru stresa situācijās
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas un darba stāžu apliecinošus dokumentus vai apliecinātas dokumentu kopijas) adresēt Tiesu administrācijas Personālvadības departamentam Mūkusalas ielā 41b, Rīgā, LV-1004, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 7063854, 7063851.
Amatu konkursu rezultāti
Tiesu administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Personālvadības departamenta Tiesnešu personāla administrēšanas nodaļas vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā 2008.gada 18.martā iecelta ANDRETA SKRASTIŅA.