Amatu konkursi
Vadošā valsts pārvaldes iestāde bērnu tiesību aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī jaunatnes jomā
Bērnu un ģimenes lietu ministrija izsludina konkursu
uz brīvo darbinieka darba vietu - Dokumentu pārvaldības nodaļas pārvaldes vecākais/-ā referents/-e (uz darbinieka prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt dokumentu apriti un lietvedību ministrijā
- reģistrēt un kārtot ministrijas korespondenci atbilstoši lietu nomenklatūrai
- nodrošināt apmeklētāju pieņemšanu
- atbildēt uz telefona zvaniem
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- vēlama sekretāra (lietveža) izglītība
- teicama prasme darbā ar datoru (Word, Microsoft Excel, NAIS, lietvedības datorprogramma)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, prasme plānot un organizēt savu darbu
- zināšanas lietvedībā
- svešvalodu prasme (angļu, krievu)
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- ļoti labas saskarsmes prasmes ar cilvēkiem
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju nosūtīt Bērnu un ģimenes lietu ministrijai līdz 2008.gada 2.jūnijam Rīgā, Basteja bulvārī 14 (3.stāvā), LV-1050. Tālrunis uzziņām 7356506.
Vadošā valsts pārvaldes iestāde bērnu tiesību aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī jaunatnes jomā –
Bērnu un ģimenes lietu ministrija izsludina konkursu
uz brīvo darbinieka darba vietu – Sabiedrisko attiecību
departamenta pārvaldes vecākais referents
Galvenie amata pienākumi:
– apkopot informāciju presei un citiem plašsaziņas līdzekļiem bērnu tiesību aizsardzības, ģimenes un jaunatnes lietu jomā
– sagatavot un nosūtīt presei un citiem masu informācijas līdzekļiem paredzētus informatīvus materiālus un paziņojumus
– informēt sabiedrību par ministrijas paveikto un jaunajām politikas iniciatīvām
– organizēt preses konferences un citus pasākumus, kas saistīti ar ministrijas darba atspoguļošanu
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
– augstākā izglītība (var būt students)
– svešvalodu zināšanas (krievu, vēlams angļu)
– izpratne par informācijas sagatavošanu, strukturēšanu un analīzi
– laba valodas izjūta un spēja sagatavot tekstus
– prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
– izpratne par valsts pārvaldi
– prasme darbā ar datoru (Word, Microsoft Excel, NAIS)
– labas saskarsmes prasmes ar cilvēkiem
– prasme strādāt spriedzes apstākļos
– darba pieredze sabiedriskajās attiecībās tiks uzskatīta par priekšrocību
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu, ar norādi “konkursam” līdz 2008.gada 2.jūnijam Bērnu un ģimenes lietu ministrijā Rīgā, Basteja bulvārī 14. Tālrunis uzziņām 67356506.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
(divas vakances) - Attīstības plānošanas uzraudzības departamenta
Uzraudzības sistēmas nodaļas vecākais referents
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai sociālajās zinātnēs, kas papildināta ar speciālām studijām reģionālās attīstības jomā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- vēlama pieredze rīcībpolitikas plānošanas dokumentu izstrādē un uzraudzībā
- labas svešvalodu (angļu valodas) zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Pienākumi:
- piedalīties rīcībpolitikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē un saskaņošanā
- nodrošināt Latvijas Nacionālā attīstības plāna 2007. – 2013.gadam ekspertu darba grupas koordinēšanu
- sadarboties ar valsts pārvaldes institūcijām un citām ieinteresētajām pusēm Latvijas Nacionālā attīstības plāna 2007. – 2013.gadam īstenošanas un uzraudzības procesā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- stabilitāti un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
- stabilu atalgojumu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā: www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7770425.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
izsludina konkursu uz vadītāja amatu
Rīgas reģionālās nodaļas Arhīva daļā
Galvenie pienākumi:
- vadīt, organizēt un kontrolēt daļas darbu
- novērtēt, plānot un veikt pasākumus, kas vērsti uz daļas darbības kvalitātes uzlabošanu un attīstību
- nodrošināt arhīva fonda un daļā esošo lietu kārtošanu, saglabāšanu, uzturēšanu
- sagatavot dokumentāciju un lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām un iznīcināšanai
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus
- nodrošināt lietu atjaunošanu, papildināšanu
- nodrošināt dokumentu un lietu skenēšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- zināšanas arhīvniecībā un lietvedībā
- pieredze arhīva darbā
- prasme organizēt, vadīt, motivēt, strādāt komandā
- teicama saskarsmes kultūra, komunikabilitāte
- augsta atbildība, precizitāte, izteikta iniciatīva
- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju
- spēja efektīvi risināt problēmas
- augstākā izglītība
- prasme strādāt ar MS Office (Word, Excel, Power Point)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- sakārtotu darba vidi mūsdienīgām tehnoloģijām aprīkotā arhīvā
- darbam nepieciešamo profesionālo apmācību
- sociālās garantijas
- garantētu un regulāru atalgojumu
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 7031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 7031737.
Veselības statistikas un medicīnas tehnoloģiju valsts aģentūra
izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta
Finanšu vadības un uzskaites nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās
- darba pieredze vadošā amatā un valsts pārvaldē vismaz 3 gadi
- zināšanas par ES fondu institūcijām Latvijā un to darbības principiem
- darba pieredze un zināšanas veselības aprūpes investīciju projektu izvērtēšanā
- analītiska domāšana, spēja izdarīt secinājumus un pieņemt lēmumus
- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās
- pieredze iekšējo procedūru izstrādē
- teicamas komunikācijas, sadarbības, plānošanas un kontroles prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- datora lietošanas prasmes MS Word, Excel, Power Point.
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Veselības statistikas un medicīnas tehnoloģiju valsts aģentūras personāla vadītājam Duntes ielā 12/22, Rīgā, LV-1005, telefons uzziņām 7387678.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas III nodaļas izmeklētāja ierēdņa amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku (darbam Jelgavā)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- atbilstība likuma “Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām
- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā juridiskā vai ekonomiskā izglītība, vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ar septiņu gadu darba pieredzi tiesību aizsardzības iestādēs izmeklēšanas darbā
- darba pieredze pirmstiesas izmeklēšanā un zināšanas Kriminālprocesa likumā un Krimināllikumā tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
Izskatīt iesniegumus, ziņojumus un cita veida informāciju par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku rīcībā; uzsākt kriminālprocesu, konstatējot likumā noteikto iemeslu un pamatu; izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā, izpildot normatīvajos aktos noteiktos kriminālprocesa virzītāja pienākumus; izpildīt kriminālprocesuālos uzdevumus un piedalīties izmeklēšanas grupu darbā.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV - 1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālruņi 67028620, 67028797, fakss 67028744.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas IV nodaļas vecākā izmeklētāja ierēdņa amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku (darbam Gulbenē)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- atbilstība likuma “Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā vai ekonomiskā izglītība
- darba pieredze pirmstiesas izmeklēšanā
- zināšanas Kriminālprocesa likumā un Krimināllikumā tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
Izskatīt iesniegumus, ziņojumus un cita veida informāciju par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku rīcībā; uzsākt kriminālprocesu, konstatējot likumā noteikto iemeslu un pamatu; izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā, izpildot normatīvajos aktos noteiktos kriminālprocesa virzītāja pienākumus; izpildīt kriminālprocesuālos uzdevumus; sniegt metodisko un praktisko palīdzību nodaļas izmeklētājiem un jaunākajiem izmeklētājiem; piedalīties izmeklēšanas grupu darbā.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā l, Rīgā, LV - 1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālruņi 67028620, 67028797, fakss 67028744.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas I nodaļas
vecākā izmeklētāja ierēdņa amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku (darbam Rīgā)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- atbilstība likuma “Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā vai ekonomiskā izglītība
- darba pieredze pirmstiesas izmeklēšanā
- zināšanas Kriminālprocesa likumā un Krimināllikumā tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
Izskatīt iesniegumus, ziņojumus un cita veida informāciju par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku rīcībā; uzsākt kriminālprocesu, konstatējot likumā noteikto iemeslu un pamatu; izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu joma, izpildot normatīvajos aktos noteiktos kriminālprocesa virzītāja pienākumus; izpildīt kriminālprocesuālos uzdevumus; sniegt metodisko un praktisko palīdzību nodaļas izmeklētājiem un jaunākajiem izmeklētājiem; piedalīties izmeklēšanas grupu darbā.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā l, Rīgā, LV - 1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālruņi 67028620, 67028797, fakss 67028744.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Vadības lietu pārvaldes
Dokumentu redakcijas kontroles daļas galvenā speciālista ierēdņa amatu
(uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs
- prasme analizēt situāciju un noteikt prioritātes
- zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- pieredze valsts pārvaldē dokumentu stilistiskā un gramatiskā rediģēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
Izvērtēt un nodrošināt Valsts ieņēmumu dienesta izstrādāto dokumentu projektu atbilstību tiesību un valsts valodas normām; stilistiski un gramatiski rediģēt dokumentu projektus, ievērojot attiecīgajam dokumentam nepieciešamo formu un stilu; nodrošināt dokumentos iekļauto normu valodas skaidrību un precizitāti; izvērtēt un nodrošināt dokumentos lietotās terminoloģijas vienotību.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei (ar norādi “Konkurss”) Smilšu ielā l, Rīgā, LV-1978, tālrunis 67028620, 67028797, fakss 67028744.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz
Galvenās nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa metodikas daļas Metodikas
piemērošanas nodaļas priekšnieka ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinātnēs vai tiesību zinātnēs
- zināšanas darba ar nodokļus reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- angļu valodas zināšanas
- darba pieredze Valsts pārvaldē vai pieredze nodokļu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
Plānot, koordinēt, kontrolēt un vadīt nodaļas darbu, organizēt atbilžu sniegšanu uz nodokļu maksātāju uzdotajiem jautājumiem un uzziņu pieprasījumiem, sniegt praktisku palīdzību par pievienotās vērtības nodokļa jautājumiem Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām un piedalīties rekomendāciju izstrādāšanā par nodokļa piemērošanu.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā l, Rīgā, LV - 1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālrunis 67028620, 67028797 fakss 67028744.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz
Galvenās nodokļu pārvaldes Nodokļu maksātāju konsultāciju koordinācijas daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (2 amata vietas)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, finanšu vadībā vai uzņēmējdarbības vadībā
- pieredze darbā ar nodokļus un grāmatvedību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- angļu un krievu valodas zināšanas un darba pieredze Valsts ieņēmumu dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
Sniegt atbildes uz nodokļu maksātāju uzdotajiem jautājumiem pa centralizēto informatīvo tālruni nodokļu administrēšanas jautājumos; izveidot un uzturēt biežāk uzdoto un standarta jautājumu datu bāzi Valsts ieņēmumu dienesta darbiniekiem; apkopot, analizēt un izvērtēt Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālo iestāžu nodokļu maksātāju konsultēšanas un informēšanas darba rezultātus.
Gaidām Jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā l, Rīgā, LV - 1978 (ar norādi “Konkurss”).
Tālrunis 67028620,67028797, fakss 67028744.
Vides ministrija izsludina atklātu konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amatu - Projektu sagatavošanas departamenta
Atkritumsaimniecības projektu nodaļas vecākais referents
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, vides zinību, vides pārvaldības vai vides inženierzinātnes specialitātē
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem vides aizsardzības jomā
- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem vides sektorā
- zināšanas par valsts administratīvo struktūru un procesiem
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, vēlams MS Project)
Vēlama pieredze:
- darbā ar vides infrastruktūras un / vai attīstības projektiem
- darbā ar Eiropas Savienības fondu finansējuma piesaisti investīciju projektiem
Galvenie darba pienākumi:
- piedalīšanās stratēģisko dokumentu izstrādē
- projektu pamatojošās dokumentācijas (tehniski ekonomiskie pamatojumi, ieņēmumu izdevumu analīze u.c.) analīze
- investīciju projektu sagatavošanas koordinēšana
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikties personīgi Vides ministrijas Personāla nodaļā, līdzi ņemot CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu, Peldu ielā 25, Rīgā, 203.kabinetā, no plkst.14 līdz 17, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 7026902.
Vides ministrija izsludina atklātu konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amatu - Klimata un atjaunojamo energoresursu
departamenta Klimata politikas nodaļas vadītāja vietnieks (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, vides pārvaldībā, ķīmijā, bioloģijā, ekonomikā vai vadības zinātnēs
- darba pieredze attiecīgā profesijā vai specialitātē
- zināšanas vides aizsardzības jomā, zināšanas par klimata pārmaiņu politiku Latvijā un Eiropas Savienībā
- zināšanas par valsts administratīvo struktūru un procesiem
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel)
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikties personīgi Vides ministrijas Personāla nodaļā, līdzi ņemot CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu, Peldu ielā 25, Rīgā, 203.kabinetā, no plkst.14 līdz 17, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 7026902.
Vides ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu
- Projektu sagatavošanas departamenta
Ūdenssaimniecības projektu nodaļas vecākais referents
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, vides zinību, vides pārvaldības vai vides inženierzinātnes specialitātē
- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem vides sektorā
- zināšanas par valsts administratīvo struktūru un procesiem
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktiem vides aizsardzības jomā
- pieredze darbā ar ūdenssaimniecības attīstības investīciju projektiem vismaz 1 gadu
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Vēlama pieredze:
- darbā ar Eiropas Savienības fondu finansējuma piesaisti investīciju projektiem
Pretendentam jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikties personīgi Vides ministrijas Personāla nodaļā, līdzi ņemot CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu, Peldu ielā 25, Rīgā, 203.kabinetā, no plkst.14 līdz 17, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67026902.
Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu - Muitas datu pārbaužu daļas muitas eksperts/-e (1 vakance)
Piedāvājam:
- interesantu, radošu un atbildīgu darbu
- stabilitāti un sociālās garantijas
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus, draudzīgu kolektīvu
- mācību iespējas profesionālajai un personības pilnveidei
Galvenie pienākumi:
- veikt vienoto administratīvo dokumentu (VAD) pārbaudes pēc preču izlaišanas brīvā apgrozībā
- veikt muitas nodokļa un citu muitas iestāžu administrējamo nodokļu pārrēķinu un VAD labošanu sakarā ar aprēķinos pieļautajām kļūdām un neprecizitātēm, retrospektīvo preču izcelsmi apliecinošo dokumentu iesniegšanu, citu dokumentu iesniegšanu
- veikt nepieciešamās darbības gadījumos, kad ir atklātas kļūdas vai neprecizitātes noformētajos VAD, kā rezultātā nepareizi tiek uzskaitīts aprēķinātais muitas nodoklis un citi muitas iestāžu administrējamie nodokļi, pārbaudes rezultātā sagatavot administratīvo aktu par VAD labošanu vai anulēšanu, kontrolēt to izpildi
- sagatavot rakstiskas atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem un vēstulēm, kas saistīti ar muitas un citu nodokļu piemērošanu, maksāšanas kārtību un samaksas termiņu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai muitas vadīšanā un nodokļos, vai finansēs, vai cita izglītība sociālajās zinātnēs
- datorprasme – MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer lietotāju līmenī
- vēlamas krievu, angļu vai vācu valodas zināšanas lasītprasmes līmenī
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli; profesionālās darbības un izglītības aprakstu; izglītību un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Adrese: VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Personāla vadības daļai Rīgā, Citadeles ielā 1, LV-1010 (ar norādi “Konkursam uz vakanto amatu”). Tālr. uzziņām 7047534, fakss 7047382. e-pasta adrese: RMRIkonkurss@rm.vid.gov.lv
LR Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - RĪGAS 1. NODAĻAS VECĀKAIS REFERENTS
Prasības:
- augstākā izglītība
- svešvalodu zināšanas (krievu, angļu), kas nodrošina saziņu ar klientiem
- prasme darbā ar datoru
- mērķtiecība un atbildība par uzdoto darba veikšanu un rezultātiem
- teicamas saskarsmes spējas
Pieteikties Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1. līnija 1, Rīga; tel. 7219273, 7219131) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas, iesniedzot CV, izglītības dokumenta kopiju un pieteikuma vēstuli.
VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu – Sabiedrības veselības departamenta Atkarību uzraudzības nodaļas vadītājs
Prasības pretendentiem:
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
– augstākā izglītība (medicīniskā, sabiedrības veselības, bioloģijas, ķīmijas, fizikas, pārtikas tehnoloģiju), pieļaujama cita augstākā izglītība, ja darbinieks apgūst vai ir apguvis papildzināšanas sabiedrības veselības jomā
– pieredze normatīvo aktu izstrādē un izpratne par atkarību jautājumu reglamentējošiem tiesību aktiem
– zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem atkarību jomā un to realizācijas mehānismiem;
– pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā (vismaz 2 gadi)
– pieredze personāla vadībā un labas organizatora spējas un saskarsmes prasmes
– labas angļu un krievu valodas zināšanas (citu valodu zināšanas tiks vērtētas kā priekšrocība)
– labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Word, Excel, PowerPoint).
Pienākumi:
– vadīt, plānot un koordinēt struktūrvienības darbu, noteikt uzdevumus un kontrolēt to savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi;
– izstrādāt priekšlikumus atkarību jautājumu risināšanai, ieviešot Eiropas Savienības un Pasaules Veselības organizācijas prasības nacionālajos tiesību aktos šajā jomā
– izstrādāt priekšlikumus tiesību aktu un politikas dokumentu projektiem un nodrošināt to virzību normatīvajos aktos noteiktā kārtībā;
– konsultēt padotības iestādes par atkarību uzraudzības politikas izstrādes jautājumiem un uzdevumiem rīcībpolitikas ieviešanā;
– sagatavot atzinumu projektus par citu departamentu un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem, kas saistīti ar atkarību jautājumiem.
Mēs piedāvājam:
* iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
* stabilitāti un sociālās garantijas
* karjeras izaugsmes iespējas
* darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas Latvijā un ārzemēs
* draudzīgus, atsaucīgus, aktīvus un profesionālus kolēģus
* atalgojumu sākot no Ls 620.
Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221. kab. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālruni 7876016.
Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrijas
Izglītības satura un eksaminācijas centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu uz pamatdarbā nodarbinātā bērna kopšanas atvaļinājuma laiku
- Valsts valodas atestācijas daļas vecākais referents/-e
(datu bāzes administrators, lietvedis)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta nosacījumiem
- augstākā izglītība
- labas prasmes darbā ar datoru
- svešvalodu zināšanas (angļu un krievu valoda)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt Izglītības satura un eksaminācijas centram 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, e-pasts: cv@isec.gov.lv, fakss 7223801.
VESELĪBAS MINISTRIJA
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu – Farmācijas departamenta
Farmācijas organizācijas un likumdošanas nodaļas vecākā referenta amatu (2 amati)
Prasības pretendentiem:
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
– nozarei atbilstoša augstākā izglītība (farmācijā, medicīnā, farmācijas ķīmijā, farmaceitiskā tehnoloģijā, ķīmijā, bioloģijā) vai juridiskā izglītība
– vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, vismaz viena gada organizatoriskā darba pieredze, vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem
– zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām farmācijā un veterināro zāļu aprites jomā
– labas angļu valodas zināšanas
– labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office).
Pienākumi:
– piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē zāļu aprites uzraudzības pilnveidošanai, analizējot Eiropas Kopienas tiesību aktus un Latvijai saistošos starptautiskos līgumus
– veikt Eiropas Kopienas tiesību aktu farmācijas un veterinārfarmācijas jomā ieviešanas gaitas izvērtēšanu; savas kompetences ietvaros veikt riska analīzi par Eiropas Kopienas tiesību aktu un to projektu īstenošanu
– piedalīties informācijas aprites nodrošināšanā ar ministrijas padotības iestādēm Eiropas Savienības jautājumos un farmācijas jomā
– sniegt atzinumus par citu ministriju sagatavotiem normatīviem, sagatavot atbildes uz iesniegumiem, sūdzībām un citu informāciju nodaļas kompetences jautājumos.
Mēs piedāvājam:
– iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
– stabilitāti un sociālās garantijas
– karjeras izaugsmes iespējas
– darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas Latvijā un ārzemēs
– draudzīgus, atsaucīgus, aktīvus un profesionālus kolēģus
– atalgojumu sākot no Ls 520.
Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221. kab. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālruni 7876016.
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz noteiktu laiku vakanto
Eiropas Savienības politikas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu
Konkursā var piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
– akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs
– pieredze un zināšanas darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem
– labas angļu valodas zināšanas
– vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz Kultūras ministrijā šādi dokumenti:
– motivēts pieteikums
– CV
– izglītību, zināšanas un pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas
– ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv vai iepriekš piesakoties pa tel. 7078113, 7078101 Kultūras ministrijas Personāla nodaļā K.Valdemāra ielā 11.a, 32. kabinetā.)
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras
Rīgas pilsētas Latgales priekšpilsētas nodaļa izsludina konkursu uz vakanto
Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu
(uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
– konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
– izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
– sagatavot izziņas un informatīvas vēstules.
Prasības pretendentiem:
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
– augstākā izglītība
– prasme pielietot normatīvos aktus
– vēlama iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē
– valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas
– prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)
– spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
– labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
– interesantu un atbildīgu darbu
– darba pieredzi valsts pārvaldē
– veselības apdrošināšanu
– atalgojumu saskaņā ar 20.12.2005.gada MK noteikumiem Nr.995 un Koplīgumā noteiktās sociālās garantijas
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv un mājaslapā www.vsaa.lv) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Adrese: VSAA Rīgas pilsētas Latgales priekšpilsētas nodaļa, Fridriķa iela 9, LV-1019, (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 7038901, fakss 7038943, e-pasts: Daira.Langrate@vsaa.lv.
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu
uz Uzņēmējdarbības un rūpniecības departamenta
Atbilstības novērtēšanas un tehnisko normatīvu nodaļas vecākā referenta amatu
Prasības pretendentam:
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
– augstākā izglītība
– labas angļu valodas zināšanas
– darba koordinēšanas, komunikācijas un sadarbības iemaņas
– vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
– labas iemaņas darbā ar datoru
– vēlama pieredze valsts pārvaldē
Zināšanas atbilstības novērtēšanas, metroloģijas, standartizācijas un bīstamo iekārtu drošības jomā, kā arī zināšanas par normatīvo dokumentu izstrādi tiks uzskatītas par priekšrocību.
Darba pienākumi: Latvijas likumdošanas saskaņošana ar Eiropas Savienības likumdošanas normatīvajām prasībām tehniskajās jomās.
Piedāvājam:
– radošu un interesantu darbu
– sociālās garantijas
– izaugsmes iespējas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519; fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013184.
Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu pārvalde
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Grāmatvedības daļas vadītājs
Prasības pretendentiem:
– akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām studijām
– pieredze valsts pārvaldē, vadošā amatā (ne mazāk kā 3 gadi) un profesionālās prasmes grāmatvedībā
– padziļinātas zināšanas par budžeta grāmatvedību un starptautiskajiem grāmatvedības standartiem
– prasme darbā ar grāmatvedības un finanšu vadības programmām
– prasme organizēt daļas darbu
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Galvenie amata pienākumi:
– plānot, organizēt un vadīt daļas darbu
– pārbaudīt un pieņemt padotības iestāžu ceturkšņu un gada pārskatus
– sagatavot iestādes gada pārskatu
Piedāvājam:
– darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
– mācību iespējas profesionālai izaugsmei
– kvalifikācijai atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu
– sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstuli, darba gaitas aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Sociālo pakalpojumu pārvaldei Rīgā, Kurbada ielā 2, LV-1009 (ar norādi “Konkursam”). Tālrunis uzziņām 7114618 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājaslapa: www.socpp.gov.lv.
Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu pārvalde izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz vakanto Iekšējā audita daļas pārvaldes vecākā referenta amatu
Prasības pretendentiem:
– augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs: ekonomikā un/vai vadības zinībās, grāmatvedībā
– Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu pārzināšana
– zināšanas par iekšējām kontrolēm un iekšējo auditu
– vēlama 1-2 gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē saistībā ar revīziju, kontroles vai auditu veikšanu
– prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook) un citu biroja tehniku
– vēlamas svešvalodas (angļu valodas) zināšanas
– labas saskarsmes prasmes
– prasme operatīvi apstrādāt informāciju datorizēti;
– spēja patstāvīgi veikt uzdoto darbu.
Galvenie amata pienākumi:
– veikt finanšu, vadības, izpildes novērtējuma, kvalitātes, informācijas sistēmu un ES struktūrfondu grantu shēmas apsaimniekošanas vadības un iekšējās kontroles sistēmu iekšējos auditus
– nodrošināt auditu ieteikumu ieviešanas uzraudzību iestādē
Pieteikuma vēstuli, darba gaitas aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Sociālo pakalpojumu pārvaldei Rīgā, Kurbada ielā 2, LV-1009 (ar norādi “Konkursam”). Tālrunis uzziņām 7114631 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājaslapa: www.socpp.gov.lv.
Vides ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu –
Klimata un atjaunojamo energoresursu departamenta
Pilotprojektu ieviešanas nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Prasības:
– akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vēlams enerģētikā, ķīmijā, fizikā vai vides zinātnēs
– pieredze attiecīgajā specialitātē vai profesijā ilgāka par gadu
– vides aizsardzības likumdošanas pārzināšana
– zināšanas par klimata pārmaiņu politiku Latvijā un Eiropas Savienībā
– labas angļu valodas zināšanas
– prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel)
Pretendentiem uz visiem amatiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikties personīgi 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Vides ministrijas Personāla nodaļā, līdzi ņemot CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu, Peldu ielā 25, Rīgā, 203.kabinetā no pulksten 14 līdz 17.
Tālr. uzziņām 67026902.
Vides ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu –
Iekšējā audita departamenta Starptautisko investīciju iekšējā audita nodaļas
vecākais referents
Prasības:
– akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, grāmatvedībā vai vadības zinātnēs
– pieredze attiecīgajā specialitātē ilgāka par gadu
– Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana par iekšējo auditu, finansēm, Eiropas Savienības struktūrfondiem
– angļu valodas zināšanas
– komunikācijas prasme
– prasme strādāt ar datoru
Pretendentiem uz visiem amatiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikties personīgi 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Vides ministrijas Personāla nodaļā, līdzi ņemot CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu, Peldu ielā 25, Rīgā, 203.kabinetā no pulksten 14 līdz 17.
Tālr. uzziņām 67026902.
LR Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - IEKŠĒJĀ AUDITA NODAĻAS VECĀKAIS REFERENTS
PRASĪBAS:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnēs
- normatīvo aktu pārzināšana par iekšējo auditu un finansēm
- svešvalodas zināšanas (krievu, angļu)
- prasme darbā ar datoru
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- iniciatīva dažādu jautājumu risināšanā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pieteikties Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1. līnija 1, Rīga; tel. 7219273, 7219131) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas, iesniedzot CV, izglītības dokumenta kopiju un pieteikuma vēstuli.
Amatu konkursu rezultāti
Veselības inspekcija ziņo, ka konkursa kārtībā Personāla nodaļas vecākās referentes amatā 21.04.2008. iecelta GUNTA PRIEDĪTE.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Saldus reģionālās nodaļas valsts notāra ierēdņa amatā no 2008.gada 26.maija tiks iecelta Iveta Golta.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Attīstības instrumentu departamenta Pārrobežu sadarbības programmu vadības nodaļas vecākās ekspertes amatā ar 2008.gada 7.maiju konkursa kārtībā iecelta MARIKA PRIDĀNE.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Audita departamenta direktora vietnieka Eiropas Savienības fondu audita nodaļas vadītāja amatā ar 2008.gada 6.maiju konkursa kārtībā iecelts EDMUNDS SNIĶERIS.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Audita departamenta Eiropas Savienības fondu audita nodaļas vecākā referenta amatā ar 2008.gada 8.maiju konkursa kārtībā iecelts DĀVIS PLOTNIEKS.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Audita departamenta Eiropas Savienības fondu audita nodaļas vecākā referenta amatā ar 2008.gada 6.maiju konkursa kārtībā iecelts ROBERTS JANSONS.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Pašvaldību darbības analīzes un metodoloģijas departamenta vecākā referenta amatā ar 2008.gada 12.maiju konkursa kārtībā iecelts JĀNIS LEGRĀNS.
Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra informē, ka konkurss uz vakanto direktora vietnieka ierēdņa amata vietu Aizsardzības īpašumu valsts aģentūrā beidzies bez rezultātiem.