Rīgā 2008.gada 30.jūnijā (prot. Nr.44 43.§)
2.1. izstrādāt kultūrizglītības un radošās industrijas izglītības attīstības stratēģiju atbilstoši valsts kultūrpolitikai;
2.2. organizēt kultūrizglītības un radošās industrijas izglītības attīstības stratēģijas ieviešanu;
2.3. veikt citas normatīvajos aktos noteiktās funkcijas kultūrizglītības un radošās industrijas izglītības jomā.
3.1. plānot kultūrizglītības programmu attīstību;
3.2. piedalīties radošās industrijas izglītības politikas izstrādē;
3.3. atbilstoši kompetencei piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē un atzinumu sniegšanā par citu iestāžu sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem, kā arī politikas plānošanas dokumentu sagatavošanā;
3.4. sniegt ieteikumus kultūrizglītības iestādēm kultūrizglītības programmu īstenošanā;
3.5. apkopot un iesniegt Kultūras ministrijā to profesionālās ievirzes izglītības iestāžu iesniegtos pieteikumus valsts dotācijas saņemšanai, kuras īsteno profesionālās ievirzes mūzikas, mākslas un horeogrāfijas izglītības programmas;
3.6. izveidot un uzturēt informācijas sistēmas kultūrizglītības un radošās industrijas izglītības jomā;
3.7. sadarbībā ar Izglītības un zinātnes ministriju nodrošināt nozares profesiju standartu projektu izstrādi un ekspertīzi;
3.8. pārbaudīt izglītības programmu īstenošanas kvalitāti Kultūras ministrijas padotībā esošajās profesionālajās vidējās izglītības iestādēs un pašvaldību profesionālās ievirzes mūzikas, mākslas un horeogrāfijas izglītības iestādēs;
3.9. koordinēt mūzikas, mākslas un horeogrāfijas profesionālās vidējās un profesionālās ievirzes izglītības iestādēm nepieciešamo mācību materiālu izstrādi mācību priekšmetos kultūrizglītībā un radošās industrijas izglītībā;
3.10. saskaņot licencēšanai mūzikas, mākslas un horeogrāfijas profesionālās vidējās izglītības programmas un mūzikas, mākslas un horeogrāfijas profesionālās ievirzes izglītības programmas un sniegt attiecīgus atzinumus;
3.11. sagatavot, aktualizēt un iesniegt Profesionālās izglītības administrācijai ekspertu sarakstu mūzikas, mākslas un horeogrāfijas profesionālās vidējās izglītības iestāžu un programmu akreditācijai, kā arī mūzikas, mākslas un horeogrāfijas profesionālās ievirzes izglītības iestāžu akreditācijai;
3.12. lai nodrošinātu mūzikas, mākslas un horeogrāfijas izglītības kvalitāti, atbilstoši kompetencei sniegt metodisku, organizatorisku, informatīvu un cita veida atbalstu valsts un pašvaldību profesionālās vidējās un profesionālās ievirzes mūzikas, mākslas un horeogrāfijas izglītības iestādēm un to sociālajiem partneriem;
3.13. organizēt satura un vērtēšanas kritēriju izstrādi valsts noslēguma pārbaudījumiem profesionālajos mācību priekšmetos – kvalifikācijas eksāmeniem mūzikas, mākslas un horeogrāfijas profesionālās vidējās izglītības iestādēs;
3.14. saskaņot valsts noslēguma pārbaudījumu norisi mūzikas, mākslas un horeogrāfijas profesionālās vidējās izglītības iestādēs;
3.15. organizēt valsts konkursus mūzikā un mākslā, kā arī koordinēt kultūrizglītības iestāžu radošā darba un profesionālās meistarības pilnveides konkursus, olimpiādes, izstādes un skates;
3.16. organizēt vietēja un starptautiska mēroga konferences, seminārus un citus izglītojošus pasākumus, kā arī piedalīties starptautiskajos pasākumos un projektos, kas saistīti ar kultūru un radošo industriju izglītībā, slēgt sadarbības līgumus;
3.17. koordinēt kultūrizglītības sistēmas darbību, veicinot profesionālās ievirzes izglītības iestāžu, profesionālās vidējās izglītības iestāžu, profesionālās augstākās izglītības iestāžu un citu kultūrizglītības iestāžu sadarbību;
3.18. koordinēt mūzikas, mākslas un horeogrāfijas profesionālās vidējās un profesionālās ievirzes izglītības programmu izstrādi un nodrošināt radošās industrijas satura iestrādi mācību priekšmetu programmās;
3.19. koordinēt un organizēt mūzikas, mākslas un horeogrāfijas vidējās izglītības un mūzikas, mākslas un horeogrāfijas profesionālās ievirzes iestāžu pedagogu tālākizglītības attīstību nacionālajā līmenī;
3.20. koordinēt un organizēt mūžizglītības projektus kultūras jomas speciālistiem un pedagogiem;
3.21. izstrādāt profesionālās izglītības attīstības projektus un piedalīties tajos.
4.1. ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos pieprasīt un saņemt no valsts un pašvaldību iestādēm, Kultūras ministrijas struktūrvienībām un izglītības iestādēm, kā arī citām iestādēm un organizācijām centra darbam nepieciešamo informāciju;
4.2. izveidot ekspertu komisijas, padomes un darba grupas centra funkciju veikšanai;
4.3. slēgt līgumus ar iestādēm, organizācijām, uzņēmumiem un privātpersonām, lai nodrošinātu centra darbību.
Kultūras ministre H.Demakova