Amatu konkursi
Rīgas – Ogres virsmežniecība
izsludina atklātu konkursu
uz 1 mežsarga ierēdņa amatu Mārupes mežniecībā
Prasības pretendentiem:
- atbilstības Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība (var būt vidējā mežsaimnieciskā, bet augstākā citā nozarē)
- autovadītāja tiesības
- personīgais auto
Pieteikumu un ziņas par sevi - motivētu iesniegumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopiju 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā iesniegt Rīgas – Ogres virsmežniecībā Ogrē, Brīvības ielā 129, LV - 5001; tālr. uzziņām 5035620.
Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Nodokļu iekasēšanas pārvaldes Nodokļu normatīvo aktu piemērošanas daļas
galvenais nodokļu inspektors
Galvenie pienākumi: apkopot un analizēt pieredzi par nodokļu konsultēšanas jautājumiem iestādes nodaļās, koordinēt iestādes nodaļu Nodokļu maksātāju konsultāciju daļu darbu, atbilstoši kompetencei, apzināt iestādes nodaļu problēmas nodokļu maksātāju konsultēšanas jomā, rast tām risinājumu; sagatavot rakstiskās un elektroniskās atbildes nodokļu maksātājiem par nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem; veikt iekšējās kontroles pasākumus nodaļās saistībā ar nodokļu konsultēšanas jautājumiem saskaņā ar pasākumu plānu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība
- labas zināšanas grāmatvedības un nodokļu likumdošanas jautājumos
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme
- darba pieredze Valsts ieņēmumu dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- stabilitāti un sociālās garantijas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
- profesionālā pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Gaidām Jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde Mātera ielā 57, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi “Konkursam uz Nodokļu iekasēšanas pārvaldes Nodokļu normatīvo aktu piemērošanas daļas galvenā nodokļu inspektora amatu”). Tālr. uzziņām 63007373; 63007395.
Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Nodokļu iekasēšanas pārvaldes Nodokļu administrēšanas procesu koordinācijas daļas
galvenais nodokļu inspektors
Galvenie pienākumi: apkopot un analizēt pieredzi par nodokļu administrēšanas jautājumiem iestādes nodaļās; koordinēt iestādes nodaļu struktūrvienību ar nodokļu administrēšanas procesiem saistīto jautājumu risināšanu; apzināt iestādes nodaļu potenciālās problēmas nodokļu administrēšanas jomā, rast tām risinājumu, sagatavot procesu aprakstus iestādes kompetences ietvaros; veikt darbības saistībā ar nodokļu nomaksas termiņu pagarināšanu; veikt iekšējās kontroles pasākumus nodaļās saistībā ar nodokļu administrēšanas jautājumiem saskaņā ar pasākumu plānu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība
- labas zināšanas grāmatvedības un nodokļu likumdošanas jautājumos
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme
- darba pieredze Valsts ieņēmumu dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- stabilitāti un sociālās garantijas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
- profesionālā pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Gaidām Jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde Mātera ielā 57, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi “Konkursam uz Nodokļu iekasēšanas pārvaldes Nodokļu administrēšanas procesu koordinācijas daļas galvenā nodokļu inspektora amatu”). Tālr. uzziņām 63007373; 63007395.
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde,
kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības struktūrfondu maksājumu iestādes funkcijas,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
kvalitātes un risku vadības departamenta kvalitātes vadības speciālists
(vecākais eksperts)
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties kvalitātes un risku vadības sistēmas uzturēšanā
- veikt kvalitātes vadības sistēmas dokumentu izstrādi un aktualizāciju
- pārzināt Eiropas Savienības tiesību aktu prasības
Prasības pretendentiem/ -ēm:
- pabeigta augstākā izglītība kvalitātes vadībā vai sociālajās zinātnēs
- vēlama darba pieredze kvalitātes vai risku vadībā
- prasme analizēt liela apjoma informāciju
- labas datorprasmes (MS Word, Excel, Power Point, Visio)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte, komunikabilitāte, atbildības sajūta
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- mācību iespējas profesionālai izaugsmei
- motivējošu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts:pvd@kase.gov.lv, fakss 7094377.
Papildu informācija pa tālr.7094281, 7094351; www.kase.gov.lv
LABKLĀJĪBAS MINISTRIJA
izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –
ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU
NODAĻAS VADĪTĀJS
Prasības pretendentiem:
- Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinību jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālajām studijām, angļu vai vācu valodas zināšanas
- Spējas veikt liela apjoma dažādu veidu informācijas vienlaicīgu analīzi
- Sadarbības, plānošanas, organizatora, komunikācijas un analītiķa prasmes, prasmes personālvadībā un grāmatvedības uzskaitē
- Prasme analizēt esošo situāciju IT jomā un prognozēt nākotnes vajadzības
- Labas tehniskās zināšanas ar uzsvaru uz mūsdienīgu datu bāzu vadības sistēmām, objektu orientētu metodoloģiju un ĪS arhitektūru, kas ir piemērota decentralizētai videi
- Augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
- Zināšanas par spēkā esošo likumdošanu un normatīvajiem aktiem un noteikumiem IT sfērā
- Pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes iestādē vismaz 1 -2 gadi
- Pieredze darbā ar operāciju sistēmām (Windows XP, Lotus Domino), datu bāzu vadības sistēmām (Lotus Notēs) un lietojumprogrammām vismaz 2 gadi
- Pieredze darbā ar lielām informācijas sistēmām
- Ne mazāka kā divu gadu darba pieredze un zināšanas projektu vadīšanā un realizācijā.
Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no sludinājumu publicēšanas dienas, nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331 (ar norādi – “Konkursam uz vakanto amatu”). Uzziņas par plānoto atalgojumu un galvenajiem amata pienākumiem pa tālruni 7021621, vai Labklājības ministrijas mājas lapā (www.lm.gov.lv).
LABKLĀJĪBAS MINISTRIJA
izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –
SOCIĀLĀS IEKĻAUŠANAS POLITIKAS DEPARTAMENTA
SOCIĀLĀS IEKĻAUŠANAS POLITIKAS KOORDINĀCIJAS NODAĻAS
VECĀKAIS REFERENTS (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas Eiropas Savienības strukturālās politikas veidošanas un ieviešanas jautājumos
- zināšanas sociālās iekļaušanas politikas jomā
- darba pieredze Eiropas Savienības strukturālās politikas jautājumos
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- labas datortehnikas lietošanas prasmes
- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā vismaz 1 gads
- vēlama pieredze projektu organizēšanā.
Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no sludinājumu publicēšanas dienas, nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personālvadības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331 (ar norādi – “Konkursam uz vakanto amatu”). Uzziņas par plānoto atalgojumu un galvenajiem amata pienākumiem pa tālruni 7021621, vai Labklājības ministrijas mājas lapā (www.lm.gov.lv).
LABKLĀJĪBAS MINISTRIJA
izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –
SOCIĀLĀS IEKĻAUŠANAS POLITIKAS DEPARTAMENTA
SOCIĀLĀS IEKĻAUŠANAS POLITIKAS KOORDINĀCIJAS NODAĻAS
VECĀKAIS REFERENTS
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas sociālās iekļaušanas politikas jomā
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- labas datorlietotāja prasmes
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- vēlama pieredze valsts pārvaldē.
Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no sludinājumu publicēšanas dienas, nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personālvadības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331 (ar norādi – “Konkursam uz vakanto amatu”). Uzziņas par plānoto atalgojumu un galvenajiem amata pienākumiem pa tālruni 7021621, vai Labklājības ministrijas mājas lapā (www.lm.gov.lv).
Valsts Vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Juridiskā departamenta Personālvadības daļas vecākais personāla inspektors
Galvenie amata pienākumi:
- Sagatavot Valsts vides dienesta dokumentus personāla vadības jautājumos atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- Piedalīties ierēdņu un darbinieku amata aprakstu izstrādē un aktualizēšanā
- Piedalīties ierēdņu un darbinieku novērtēšanas komisijas darbā
- Piedalīties personāla atlasē
- Uzturēt sabiedrisko vides inspektoru reģistru atbilstoši normatīvo aktu prasībām u.c.
Pretendentam izvirzītās prasības:
- Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vadības zinībās, tiesību zinātnē, psiholoģijā vai sociālajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)
- Praktiska darba pieredze personāla vadības jomā ne mazāk kā viens gads
- Zināšanas par Darba likuma un Valsts civildienesta likuma normu piemērošanu
- Darba pieredze personāla atlasē un novērtēšanā
- Darba pieredze apmācību organizēšanā
- Labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- Darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- Augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- stabilu un garantētu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību iespējas profesionālai izaugsmei
- profesionālus un atsaucīgus darba kolēģus.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī” sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi “Konkursam – vecākais personāla inspektors”) vai iesniegt personīgi Valsts vides dienestā 609.vai 604. kabinetā.
Kontaktinformācija: tālr. 67084203, fakss: 67084212; e-pasts: vvd@vvd.gov.lv
Valsts Vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists
Pretendentam izvirzītās prasības:
- Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- Pieredze un zināšanas administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu regulējošo normatīvo aktu piemērošanā; darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību
- Pieredze juridiska rakstura dokumentu sastādīšanā
- Krievu valodas zināšanas
- Labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- Vēlama vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana
- Augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Galvenie darba pienākumi:
- Apstrīdētu administratīvu aktu pārskatīšana
- Pārstāvība tiesā
- Iesniegumu izskatīšana, atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem
Piedāvājam:
- atalgojumu no 400 Ls pirms nodokļu nomaksas, kā arī sociālās garantijas
- mācību iespējas profesionālai izaugsmei
- profesionālus un atsaucīgus darba kolēģus
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī” sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi “Konkursam – juridiskās daļas jurists”) vai iesniegt personīgi Valsts vides dienestā 609.vai 603. kabinetā.
Kontaktinformācija: tālr. 67084204, 67084203, fakss: 67084212; e-pasts: vvd@vvd.gov.lv
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
izsludina konkursu uz Lielo nodokļu maksātāju pārvaldes Nodokļu iekasēšanas
daļas Informācijas apstrādes nodaļas inspektora ierēdņa amatu
Pretendentam izvirzītās prasības;
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā vai cita augstākā izglītība ar darba pieredzi nodokļu un nodevu normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas nodokļu un ar tiem saistītajos normatīvajos aktos un pieredze Valsts ieņēmumu dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
Veikt nodokļu aprēķinu pārbaudi un kontroli. Izskatīt, analizēt un ievadīt Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu uzskaites sistēmas datu bāzē nodokļu maksātāju iesniegto informāciju. Informēt nodokļu maksātājus par pieļautajām kļūdām. Ievērot konfidencialitātes, Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku Ētikas kodeksa un iekšējās darba kārtības, un darba aizsardzības prasības. Veikt citus uzdevumus atbilstoši savai kompetencei un vadības rīkojumiem.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā l, Rīgā, LV -1978 (ar norādi “Konkurss”).
Tālrunis 7028620, fakss 7028744.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS gaida pieteikumus
Resursu nodrošināšanas un administrēšanas pārvaldes Autotransporta
ekspluatācijas nodrošināšanas daļas automobiļa vadītāja darbinieka amatam
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām
- vispārējā vidējā izglītība vai profesionālā vidējā izglītība
- B, C, D kategorijas autovadītāja apliecība
- vismaz trīs gadu darba pieredze autovadītāja darbā
- pieredze automobiļa ekspluatācijā
Galvenie pienākumi:
Vadīt vieglo automašīnu, mazu autobusu (līdz 8 cilvēkiem), speciālo transporta līdzekli un autobusu pārvadājot iestādes darbiniekus un viesus; nepieciešamības gadījumā veikt kurjera pienākumus.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un autovadītāja apliecības kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Jūsu kandidatūras atbilstība vakantajam amatam tiks izskatīta tikai tad, ja būs iesniegti visi minētie dokumenti.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā l, Rīgā, LV - 1978 (ar norādi “Konkurss”).
Tālrunis 67028620, 67028797, fakss 67028744.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
izsludina konkursu uz Lielo nodokļu maksātāju pārvaldes Juridisko jautājumu
un konsultāciju daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai augstākā akadēmiskā izglītība sociālajās zinātnēs (izglītība tiesību zinātnēs vai ekonomikā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas administratīvā procesa un nodokļu normatīvo aktu jomā, kā arī darba pieredze Valsts ieņēmumu dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
Sniegt atbildes uz nodokļu maksātāju iesniegumiem, sūdzībām un vēstulēm. Izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas. Konsultēt pārvaldes darbiniekus un pārvaldes uzskaitē esošos nodokļu maksātājus.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese; Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā l, Rīgā, LV - 1978 (ar norādi “Konkurss”).
Tālrunis 67028620, 67028797, fakss 67028744.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras
Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Pensiju un pabalstu daļas
inspektora – valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- prasme pielietot normatīvos aktus
- vēlama iepriekšēja pieredze sociālajā apdrošināšanā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
- atalgojumu saskaņā ar
20.12.2005.gada MK noteikumiem nr.995 un Koplīgumā noteiktās
sociālās garantijas
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli, un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vcp.gov.lv un mājas lapā: www.vsaa.lv) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”..
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
ADRESE: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 7600627, fakss 7600639, e-pasts: Dace.Ivane@vsaa.lv
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras
Cēsu nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora – valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- prasme pielietot normatīvos aktus
- vēlama iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
- atalgojumu saskaņā ar 20.12.2005.gada MK noteikumiem nr.995 un Koplīgumā noteiktās sociālās garantijas
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli, un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vcp.gov.lv un mājas lapā: www.vsaa.lv) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā
ADRESE: VSAA Cēsu nodaļa, Vaļņu iela 13, Cēsis, LV-4101 (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 4122785, fakss 4122785, e-pasts: cesis@vsaa.lv
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras
Cēsu nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pensiju un pabalstu daļas inspektora – valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- prasme pielietot normatīvos aktus
- vēlama iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
- atalgojumu saskaņā ar 20.12.2005.gada MK noteikumiem nr.995 un Koplīgumā noteiktās sociālās garantijas
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli, un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vcp.gov.lv un mājas lapā: www.vsaa.lv) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā
ADRESE: VSAA Cēsu nodaļa, Vaļņu iela 13, Cēsis, LV-4101 (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 4122785, fakss 4122785, e-pasts: cesis@vsaa.lv
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu
uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - vecākais referents
Finanšu departamenta Budžeta un finanšu plānošanas nodaļā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- labas datorlietošanas prasmes (MS Word un MS Excel);
- precizitāte un analītiskā domāšana
- prasme sagatavot rakstiskus ziņojumus un pārskatus
Galvenie pienākumi
- sagatavot pārskatus un to kopsavilkumus par sekundārās ambulatorās veselības aprūpes pakalpojumiem
- izstrādāt metodiskos materiālus un iekšējo normatīvo aktu projektus departamenta kompetencē esošajos jautājumos
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- iespējas kvalifikācijas celšanai
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi uz konkrēto amatu) sūtīt Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentam Rīgā, Cēsu ielā 31(6. ieeja), LV–1012, vai pa e-pastu: Inguna.Murane@voava.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis informācijai 7045023.
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu
uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - referents
Līgumu departamenta Līgumu vadības nodaļā
Galvenie darba pienākumi:
- datu apstrāde un analītisko materiālu sagatavošana
- nodrošināt informācijas apmaiņu ar līgumiestādēm
- sagatavot atbildes vēstules uz iesniegumiem, ierosinājumiem, mutiskiem un rakstiskiem jautājumiem;
piedalīties normatīvo aktu izstrādē, veicot līgumu ar ārstniecības iestādēm par valsts obligātās apdrošināšanas pakalpojumu sniegšanu sagatavošanu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz 2 gadu pieredze veselības aprūpes vadības un/vai organizācijas jomā
- ļoti labas datorprasmes (MS WORD, MS EXCEL)
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- iespējas kvalifikācijas celšanai
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi uz konkrēto amatu) sūtīt Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentam Rīgā, Cēsu ielā 31(6. ieeja), LV–1012, vai pa e-pastu: Inguna.Murane@voava.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis informācijai 7045023.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz
PĀRVALDES VECĀKĀ REFERENTA AMATU FINANŠU NODAĻĀ
Galvenie pienākumi:
- veikt maksājumu uzdevumu sagatavošanu un to nogādāšanu Valsts kases Norēķinu centrā
- sagatavot atskaites Statistikas pārvaldei piedalīties iestādes materiālo vērtību inventarizācijās
- veikt pamatlīdzekļu, mazvērtīgo un ātri nolietojamo priekšmetu un citu materiālo vērtību uzskaiti
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vidējā izglītība, vēlama atbilstoša augstākā izglītība
- pamata zināšanas grāmatvedības jautājumos
- zināšanas lietvedībā
- labas datorprasmes (MS Office Word, MS Office Excel)
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības
- garantētu un regulāru atalgojumu
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 7031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7031737.
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - referents Rīgas nodaļas Finanšu-norēķinu daļā
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt norēķinus ar līgumpartneriem par ambulatorajai ārstēšanai paredzētajiem kompensējamiem medikamentiem
- sagatavot operatīvos pārskatus un to kopsavilkumus
- sekot Vadības informācijas sistēmas aprēķiniem atbilstoši noslēgto līgumu nosacījumiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā un/vai finansēs
- labas datorzināšanas (MS Excel, MS Word)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- iespējas kvalifikācijas celšanai
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi uz konkrēto amatu) sūtīt Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentam Rīgā, Cēsu ielā 31(6. ieeja), LV–1012, vai pa e-pastu: Inguna.Murane@voava.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis informācijai 7045023.
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - referents Analīzes un attīstības departamenta Stacionāro pakalpojumu nodaļā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (medicīnā, sociālajās vai dabas zinātnēs)
- vēlams pārzināt normatīvos aktus veselības aprūpes jomā;
- analītiska domāšana
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Excel, MS Word)
Galveni pienākumi:
- regulāri sekot informācijas sistēmas neatliekamās medicīniskās palīdzības pakalpojumu apmaksas sistēmas moduļa biznesa procesu darbības atbilstībai normatīvajiem aktiem un noslēgtajiem līgumiem
- veidot neatliekamās medicīniskās palīdzības pakalpojumu un stacionāro pakalpojumu statistiskās atskaites un analītiskos pārskatus
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- iespējas kvalifikācijas celšanai
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi uz konkrēto amatu) sūtīt Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentam Rīgā, Cēsu ielā 31(6. ieeja), LV–1012, vai pa e-pastu: Inguna.Murane@voava.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis informācijai 7045023.
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - referents Analīzes un attīstības departamenta
Kompensējamo medikamentu nodaļā
Galvenie pienākumi:
- gatavot atskaites un analītiskos pārskatus
- veikt aprēķinus kompensējamo medikamentu budžeta pamatojumam, korekcijām
- veikt kompensējamo medikamentu izlietojuma analīzi
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā/uzņēmējdarbībā
- vēlama darba pieredze veselības aprūpes jomā
- vēlamas zināšanas datu statistiskajā apstrādē
- ļoti labas datorprasmes ( MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- iespējas kvalifikācijas celšanai
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi uz konkrēto amatu) sūtīt Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentam Rīgā, Cēsu ielā 31(6. ieeja), LV–1012, vai pa e-pastu: Inguna.Murane@voava.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis informācijai 7045023.
Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde
izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Tukuma nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas
Pārskatu un deklarāciju sektora nodokļu inspektors
Galvenie amata pienākumi: saņemt no fiziskajām un juridiskajām personām nodokļu pārskatus, deklarācijas un ziņojumus, veikt to reģistrāciju un ievadīšanu datu bāzē, un informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām.
Prasības pretendentiem/ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17. panta pirmās daļas prasībām
- augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu likumdošanā
- prasme darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā
Mēs piedāvājam:
- stabilitāti un sociālās garantijas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: VID Zemgales reģionālā iestāde, Mātera ielā 57, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi “Konkursam uz Tukuma nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas Pārskatu un deklarāciju sektora nodokļu inspektora amatu”). Tālrunis uzziņām 3007373; 3007395.
Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Nodokļu kontroles pārvaldes Jelgavas tematisko pārbaužu daļas
vecākais nodokļu inspektors
Galvenie pienākumi: veikt tematiskās pārbaudes, apsekošanas tirdzniecības, ražošanas un pakalpojumu sniegšanas vietās, pārbaudīt nodokļu aprēķinu pareizību un izvērtēt nodokļu maksātāju saimnieciskās un finansiālās darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17. panta pirmās daļas prasībām
- augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu likumdošanā un grāmatvedības jautājumos
- prasme darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā
Mēs piedāvājam:
- stabilitāti un sociālās garantijas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Adrese: VID Zemgales reģionālā iestāde Jelgavā, Mātera ielā 57, LV-3001 (ar norādi “Konkursam uz Nodokļu kontroles pārvaldes Jelgavas tematisko pārbaužu daļas vecākā nodokļu inspektora amatu”). Tālrunis uzziņām 3007395, 3007373.
Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Nodokļu kontroles pārvaldes Dobeles tematisko pārbaužu daļas
galvenais nodokļu inspektors
Galvenie pienākumi: veikt tematiskās pārbaudes, apsekošanas tirdzniecības, ražošanas un pakalpojumu sniegšanas vietās, pārbaudīt nodokļu aprēķinu pareizību un izvērtēt nodokļu maksātāju saimnieciskās un finansiālās darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17. panta pirmās daļas prasībām
- augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu likumdošanā un grāmatvedības jautājumos
- prasme darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā
Mēs piedāvājam:
- stabilitāti un sociālās garantijas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Adrese: VID Zemgales reģionālā iestāde Jelgavā, Mātera ielā 57, LV-3001 (ar norādi “Konkursam uz Nodokļu kontroles pārvaldes Dobeles tematisko pārbaužu daļas galvenā nodokļu inspektora amatu”). Tālrunis uzziņām 3007395, 3007373.
NBS sauszemes spēku štābs izsludina atklātu konkursu
uz militārā darbinieka amatu – kapelāns – 1 vakance
Prasības:
- personas ar bakalaura grādu teoloģijā
Konkursa nepieteikties personām, kuras:
- nav Latvijas Republikas pilsoņi
- ir sodītas par noziegumu nodarījumu
- ir aizdomās turētās, apsūdzētās vai tiesājamās
- ir bijušas PSRS, Latvijas PSR vai kādas ārvalsts Drošības dienesta izlūkdienesta vai Pretizlūkošanas dienesta štata vai ārštata darbinieki, aģenti vai konspiratīvā dzīvokļa turētāji
- ir atvaļinātas no profesionālā dienesta disciplīnas pārkāpumu dēļ
- ir sasniegušas valsts noteikto pensijas vecumu
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Sauszemes spēku štāba Personālsastāva pārvaldē Rīgā, Ezermalas ielā 6/8, LV-1014. Ar amata pienākumiem var iepazīties zvanot pa tālruni uzziņām 67076121.
Amata konkursu rezultāti
Dienvidkurzemes reģionālā lauksaimniecības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Zemes un ūdens resursu daļas vecākā inspektora amatā 2008.gada 2.jūlijā iecelts JĀNIS BĀLIŅŠ.
Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde paziņo, ka konkursa kārtībā Nodokļu kontroles pārvaldes Tematisko pārbaužu koordinācijas daļas galvenās nodokļu inspektores amatā 2008.gada 14.jūlijā iecelta GUNTA NADZIŅA.
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas Bērnu tiesību aizsardzības departamenta Juridiskās nodaļas juristes amatā Rīgā 2008. gada 1. jūlijā ir iecelta ELĒNA SPILVA.
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Struktūrfondu projektu departamenta Struktūrfondu projektu vadības nodaļas vecākās referentes – projektu vadītājas amatā ar 2008.gada 1.jūliju ir iecelta SIGNE BĒRZIŅA.
Saskaņā ar “Prokuratūras likuma” 38.panta 2.daļu MĀRĪTE KUČINSKA ar 2008.gada 1.jūniju uz pieciem gadiem iecelta Ģenerālprokuratūras Personu un valsts tiesību aizsardzības departamenta Tiesās izskatāmo civillietu nodaļas virsprokurores amatā.