Amatu konkursi
LR Valsts zemes dienests izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Administratīvā departamenta Saimnieciskā nodrošinājuma daļas vadītāja/-as
ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
· vadīt un koordinēt dienesta centrālā aparāta saimniecisko darbību materiālo vērtību iegādes, autotransporta un telpu ekspluatācijas jautājumos
· piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā
· nodrošināt iepirkuma procedūru pieteikumu un pretendentu piedāvājumu saņemšanu, reģistrāciju un glabāšanu līdz to atvēršanas dienai
· sniegt konsultācijas dienesta amatpersonām publiskā iepirkuma organizēšanas jautājumos
· organizēt iepirkumus Elektronisko iepirkumu sistēmā
· organizēt statistikas pārskata “Publisko iepirkumu gada pārskats” sagatavošanu
· pildīt departamenta direktora pienākumus viņa prombūtnes laikā
Prasības:
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
· augstākā izglītība ekonomikā vai tiesību zinātnēs
· trīs gadu pieredze valsts pārvaldes iestādē saimnieciskos, finanšu vai ekonomikas jautājumos
· divu gadu pieredze vadītāja amatā
· praktiskā darba pieredze valsts iepirkumu procesa organizēšanā, valsts pārvaldes dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
· publisko iepirkumu procedūru regulējošo tiesību aktu pārzināšanā
Piedāvājam:
· atbildīgu un intensīvu darbu lielā valsts iestādē
· atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas
· veselības apdrošināšanu
· profesionālās pilnveides un apmācības iespējas
Pretendentiem CV, izglītības dokumentu kopijas, konkursa pretendentu iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami Valsts Civildienesta pārvaldes mājas lapā www.vcp.gov.lv ) iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts zemes dienesta Personāla daļā 11.Novembra krastmalā 31, Rīgā (424.kab.). Tālrunis uzziņām 7038609.
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra izsludina konkursu
uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –
IT departamenta vadītāja vietnieku/Sistēmu ekspluatācijas nodaļas vadītāju
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība IT jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz 5 gadu profesionāla darba pieredze informācijas sistēmu jomā
- Oracle datu bāzu vadības sistēmas pārzināšana
- pieredze darbā ar SQL un PL/SQL
- vēlama pieredze prasību analīzē, biznesa procesu un sistēmu dokumentēšanā
- vēlama pieredze ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē
- prasme plānot un vadīt padoto darbu
- analītiska domāšana
- augsta atbildības sajūta un teicamas sadarbības prasmes
- spēja praktiski risināt sarežģītas situācijas ierobežotā laikā
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt Sistēmu ekspluatācijas nodaļas darbu
- kontrolēt datu bāzu ekspluatācijas darbu izpildi
- kontrolēt esošās datorsistēmas funkcionēšanu un risināt radušās problēmas
Piedāvājam:
- dinamisku darbu profesionālā komandā
- iespējas kvalifikācijas celšanai
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)
Motivētu pieteikuma vēstuli un CV (ar norādi “IT departamenta vadītāja vietnieks/Sistēmu ekspluatācijas nodaļas vadītājs/-ja”) sūtīt Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Personāla departamentam Rīgā, Cēsu ielā 31 (6.ieeja), LV–1012, vai pa e-pastu Inguna.Murane@voava.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis informācijai 7043740.
Amatu konkursu rezultāti
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra informē, ka konkursa kārtībā Rīgas nodaļas Rīgas reģiona kontroles daļas vecākās referentes ierēdnes amatā iecelta LILITA LĀCE.
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra informē, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Administratīvā procesa vadības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatā iecelts ARTŪRS LIPSKIS.
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra informē, ka konkursa kārtībā Rīgas nodaļas Finanšu-norēķinu daļas vecākās referentes ierēdnes amatā iecelta ZANE KIVLENIECE.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka 2008.gada 18.jūnijā izsludinātais konkurss uz vakanto vadītāja ierēdņa amatu Tiesību piemērošanas nodaļā beidzies bez rezultātiem.