• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 29.07.2008., Nr. 115 https://www.vestnesis.lv/ta/id/178954

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

29.07.2008., Nr. 115

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

 

Vadošā valsts pārvaldes iestāde bērnu tiesību aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību, kā arī jaunatnes jomā – Bērnu un ģimenes lietu ministrija –

izsludina konkursu uz vakanto darbinieka darba vietu:

Bērnu un ģimenes politikas departamenta

Politikas koordinācijas nodaļas pārvaldes vecākais referents

Galvenie pienākumi:

- gatavot priekšlikumus un piedalīties bērnu tiesību aizsardzības un ģimenes valsts politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādē

- konsultēt pašvaldības, nevalstiskās organizācijas un citas ieinteresētās personas departamenta kompetencē esošajos jautājumos

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā izglītība (var būt pēdējo kursu students sociālajās zinātnēs, jurista kvalifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību)

- valsts pārvaldes darbību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- izpratne par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi

- labas angļu valodas zināšanas (franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas iemaņas darbam ar biroja tehniku un datoru (Word, Microsoft Excel, NAIS)

- spēja patstāvīgi veikt darba uzdevumus

- spēja organizēt un plānot ikdienas darbu

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu ar norādi “konkursam” 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Bērnu un ģimenes lietu ministrijā Rīgā, Basteja bulvārī 14.

Tālr. uzziņām 67356506, e-pasts: pasts@bm.gov.lv.


Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra

izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu –

vecākais referents/-e Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas

Ekipējuma iepirkumu daļā

Darba pienākumi:

- nodrošināt preču un pakalpojumu iepirkumu organizēšanu un to dokumentēšanu (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus)

- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus

- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizēt informācijas apmaiņu starp pasūtītāju un pretendentu vai kandidātu

Prasības kandidātiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme analizēt liela apjoma informāciju

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, internets)

Piedāvājam:

- respektablu darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, dienesta mobilo tālruni un veselības apdrošināšanu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Aizsardzības īpašumu valsts aģentūru (adrese: Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046) ar norādi uz kandidāta vēlamo vakanto amatu 20 kalendāro dienu laikā pēc šī sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 7300217.


Valsts aģentūra “Materiālās rezerves”

izsludina atklātu konkursu uz vakanto

Publisko iepirkumu daļas juriskonsulta (ierēdņa) amatu

(1 vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība (vēlams maģistra grāds vai uzsāktas studijas maģistra programmā)

- vēlama praktiskā pieredze publisko iepirkumu veikšanā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- augsta atbildība un labas komunikācijas prasmes

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja vadīt un organizēt padotībā esošo nodarbināto darbu

- iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- valsts iepirkumu organizēšana un metodiskā atbalsta valsts iepirkuma organizēšanā sniegšanā

- privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektu sagatavošana

- valsts aģentūras “Materiālās rezerves” viedokļa pārstāvēšana dažādās sanāksmēs un darba grupās

- Publisko iepirkumu daļas darba atbilstoši reglamentam, ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām plānošana, vadīšana, organizēšana un koordinēšana

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

Mēs piedāvājam:

- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- profesionālās izaugsmes un apmācības iespējas

- stabilu atalgojumu (atbilstoši Ministru kabineta 2005.gada 20.decembra noteikumiem n.995 “Noteikumi par tiešās pārvaldes iestāžu ierēdņu, darbinieku un amatpersonu un Centrālās vēlēšanu komisijas un Centrālās zemes komisijas darbinieku darba samaksas sistēmu un kvalifikācijas pakāpēm, kā arī ierēdņu pabalstiem un kompensāciju”, iespējamā mēnešalga Ls 500)

- sociālās garantijas

- draudzīgu un pretimnākošu kolektīvu

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

Pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV, konkursa pretendenta/-es iesniegumu un konkursa pretendenta aptaujas lapu (pieejami Valsts civildienesta pārvaldes mājaslapas www.vcp.gov.lv sadaļā “Veidlapas”) iesniegt līdz 2008.gada 17.augustam valsts aģentūrā „Materiālās rezerves” Piedrujas ielā 5, Rīgā, LV-1073. Tālr. uzziņām 67218064, 67218635.


LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde

izsludina konkursu uz Personāla nodaļas vadītāja vietnieka (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība

- pieredze valsts pārvaldes iestādē vismaz trīs gadi

- darba pieredze personāla vadības jomā

- pieredze Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādēs tiks uzskatīta par priekšrocību

- perfektas latviešu un krievu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- darbu valsts pārvaldes iestādē

- stabilu atalgojumu

- veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas

- draudzīgu un pretimnākošu kolektīvu

iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

Pieteikties Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3; tālr. 67829791, 67219113) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas, iesniedzot CV, izglītības dokumenta kopiju un pieteikuma vēstuli.


Satiksmes ministrija izsludina konkursu

uz vakanto ierēdņa amatu –

Sakaru departamenta Elektronisko sakaru nodaļas

vecākais referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- elektronisko sakaru nozares augstākā izglītība vai ekonomiskā augstākā izglītība, kas papildināta ar elektronisko sakaru nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- vēlama pieredze elektronisko sakaru nozarē vai valsts pārvaldē vairāk par 1 gadu

- angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 214.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


Veselības ministrijas Veselības inspekcija

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Sabiedrības veselības departamenta Sabiedrības veselības nodaļas

vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā augstākā izglītība medicīnā (ārsta, ārsta-higiēnista, ārsta-epidemiologa grāds) vai sabiedrības veselībā

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz divi gadi

- vēlama pieredze valsts pārvaldē sabiedrības veselības jomā vismaz viens gads

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu lietošana darba procesā

- latviešu un divu svešvalodu (angļu, vācu, krievu valodas u.c.) zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office programmām

Galvenie pienākumi:

- darbs ar politikas plānošanas dokumentiem, tiesību aktiem sabiedrības veselības jomā (epidemioloģiskā drošība, vides veselība, dzeramā ūdens nekaitīgums un kvalitāte)

- PVO un Eiropas Savienības labākās prakses pieredzes analīze

- iekšējo normatīvo aktu, veidlapu sagatavošana un ieviešanas pārraudzība

- valsts uzraudzības informācijas apkopošana un analīze

- kontroles nodaļu metodiskais atbalsts

- sadarbības koordinēšana ar valsts, nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām

Mēs piedāvājam:

- radošu darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- iespējas pilnveidot un attīstīt savas zināšanas un prasmes dažādos sabiedrības veselības un valsts pārvaldes jautājumos

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Rīgā, Ieriķu ielā 3, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67819675. E-pasts: personal@vi.gov.lv; www.vi.gov.lv.


Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu

– Kriminālistisko un tehnisko ekspertīžu departamenta direktors

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība

- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

- izpratne par tiesu ekspertīžu sistēmas attīstību Latvijā

- prasme operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- atklāta un draudzīga attieksme pret kolēģiem un klientiem

- vēlme strādāt komandā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, augsta atbildība un precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme formulēt viedokli, labas analītiskās spējas un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- spēja saglabāt emocionālu līdzsvaru stresa situācijās

- laba reputācija

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību un tiesu eksperta tiesības apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Fakss 7517731, e-pasts: administration@vteb.gov.lv.


Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz

Vadības lietu pārvaldes direktora ierēdņa amata vietu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļās prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinātnēs

- prasme analizēt situāciju un noteikt prioritātes

- vismaz 2 gadu darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē

- prezentācijas prasmes – prasme izteikties un argumentēt savu viedokli

- izpratne par Valsts ieņēmumu dienesta darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem (muitas un nodokļu administrēšanas jomā)

Galvenie pienākumi: vadīt un organizēt pārvaldes un tās struktūrvienību darbu; atbilstoši pārvaldes kompetencei piedalīties Valsts ieņēmumu dienesta administratīvo un iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanā; pārraudzīt Valsts ieņēmumu dienesta rīcībpolitikas ieviešanu komunikācijas jomā, dokumentu izstrādes, noformēšanas un rediģēšanas jomā, lietvedības funkciju un klientorientētas saskarsmes jomā; koordinēt informācijas un dokumentu aprites plūsmu starp Valsts ieņēmumu dienesta centrālā aparāta struktūrvienībām un Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektoru; sniegt Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektoram priekšlikumus par pārvaldes darba pilnveidošanu un darba efektivitātes celšanu.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikraksta “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese; Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālr. 67028620, 67028797; fakss 67028744.


Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz

Galvenās nodokļu pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles metodikas daļas

galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai augstākā akadēmiskā izglītība sociālo zinātņu jomā (augstākā izglītība ekonomikā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- angļu valodas zināšanas – prasme sarunvalodas līmenī brīvi izteikt viedokli, piedaloties sanāksmēs un semināros jautājumos par nodokļu kontroli; ar vārdnīcas palīdzību veikt saraksti darba jautājumos; saprast ar darba jautājumiem saistītos tekstus

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- darba pieredze Valsts ieņēmumu dienestā un pieredze starptautisko darījumu kontrolē, kā arī darba pieredze nodokļu un nodevu normatīvo aktu piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi: izstrādāt un ieviest Valsts ieņēmumu dienesta praksē metodoloģiju par starptautisko darījumu kontroli; organizēt un koordinēt vienlaicīgas starpvalstu nodokļu pārbaudes; veikt nodokļu maksātāju atlasi un analīzi izvirzīšanai ,,transfertcenu” pārbaudēm un nodokļu kopīgām starpvalstu pārbaudēm; veikt salīdzināmo uzņēmumu atlasi un analīzi ,,transfertcenu” lietās, izmantojot Valsts ieņēmumu dienesta rīcībā esošās datubāzes; metodiski koordinēt pārbaudes un sniegt atbalstu Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālajām iestādēm un Valsts ieņēmumu dienesta Lielo nodokļu maksātāju pārvaldei gadījumos, kad ir konstatētas “transfertcenas”.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālr. 67028620, 67028797; fakss 67028744.


Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs

izsludina konkursu uz pārvaldes vecākā referenta amatu uz nenoteiktu laiku

Attīstības un kvalitātes vadības nodaļā

Galvenie pienākumi:

- piedalīties risku un kvalitātes vadības sistēmu izstrādē, ieviešanā un uzturēšanā

- piedalīties stratēģijas, ikgadējā darbības plāna u.c. politikas dokumentu izstrādes, aktualizācijas un izpildes uzraudzības procesos

- izstrādāt un aktualizēt darbības procesu aprakstus

- apkopot un analizēt iestādes darbības rezultātus

- piedalīties projektu plānošanā

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā (vēlama augstākā) izglītība

- vēlamas zināšanas komerctiesībās, stratēģiskajā plānošanā, risku un kvalitātes vadībā un lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- stabilu darba vidi un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas un apmācību

- garantētu un regulāru atalgojumu

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 7031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7031737.


Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz

valsts notāra ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Rīgas reģionālās nodaļas Komersantu un uzņēmumu reģistrācijas daļā

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel)

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- garantētu un regulāru atalgojumu

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 7031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 7031737.


Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra

izsludina konkursu uz vakanto civildienesta ierēdņa amatu –

vecākais referents Rīgas nodaļas Rīgas reģiona Kontroles daļā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- labas datorlietošanas prasmes (MS Word un MS Excel)

- precizitāte un analītiskā domāšana

- prasme sagatavot rakstiskus ziņojumus un pārskatus

Galvenie pienākumi

- sagatavot pārskatus un to kopsavilkumus par sekundārās ambulatorās veselības aprūpes pakalpojumiem

- izstrādāt metodiskos materiālus un iekšējo normatīvo aktu projektus departamenta kompetencē esošajos jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu profesionālā komandā

- iespējas kvalifikācijas celšanai

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu (pēc 6 mēnešiem)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju (ar norādi “vecākais referents Rīgas nodaļas Kontroles daļā”) sūtīt Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūrai Personāla departamentā Rīgā, Cēsu ielā 31 (6.ieeja), LV-1012, vai pa e-pastu Inguna.Murane@voava.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. informācijai 67045023.


Veselības ministrijas Veselības inspekcija

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –

Zāļu uzraudzības departamenta

Farmaceitiskās aprūpes un atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnā vai farmācijā

- izglītība farmācijā tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz 1 gads

- latviešu un divu svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office programmām

Galvenie pienākumi:

- kontrolēt un apkopot normatīvo aktu ieviešanas procedūru izpildi

- izstrādāt procedūras, kuras regulē normatīvo aktu ieviešanu

- pieņemt lēmumus par iestāžu atbilstību normatīvo aktu prasībām

- savas kompetences ietvaros sadarboties ar citām valsts iestādēm, kā arī farmaceitiskās darbības uzņēmumiem

- savas kompetences ietvaros uzraudzīt, lai patērētāji saņem tikai kvalitatīvus, efektīvus un drošus medikamentus

Mēs piedāvājam:

- iespējas pilnveidot un attīstīt savas zināšanas dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Rīgā, Ieriķu ielā 3, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67819675; e-pasts: personal@vi.gov.lv; www.vi.gov.lv.


Daugavpils pilsētas dome saskaņā ar likumu “Par pilsētu, rajonu, pagastu vēlēšanu komisijām un vēlēšanu iecirkņu komisijām” izsludina pieteikšanos uz 1 (vienu) vietu Daugavpils pilsētas Vēlēšanu komisijā

Pretendentu pieteikšanās termiņš 10 darbdienu laikā pēc sludinājuma publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Pieteikties un saņemt citu informāciju var Daugavpils pilsētas domē K.Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 209.kabinetā no pulksten 9 līdz 12 un no pulksten 13 līdz 17 darbdienās; tālr. uzziņām 65404370.


Satiksmes ministrija izsludina konkursu

uz vakanto ierēdņa amatu –

Sakaru departamenta Vispārējo un starptautisko jautājumu nodaļas

vecākais referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā tehniskā izglītība sakaru nozarē, ekonomiskā vai juridiskā izglītība

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- vēlama pieredze sakaru nozarē vai valsts pārvaldē vairāk par 1 gadu

- vēlama pieredze darbā ar starptautiskajiem tiesību aktiem un/vai to ieviešanu nacionālajā likumdošanā

- angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 214.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


Amatu konkursu rezultāti

Veselības inspekcija paziņo, ka 2008.gada 26.jūnijā laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” izsludinātais konkurss uz vakanto Veselības inspekcijas Sabiedrības veselības departamenta Sabiedrības veselības nodaļas vadītāja amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


Izglītības un zinātnes ministrijas Profesionālās izglītības administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā vadītāja palīdzes amatā iecelta LAUMA AUZIŅA.


Izglītības un zinātnes ministrijas Profesionālās izglītības administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Izglītības satura daļas vecākās ekspertes amatā iecelta INETA MOSĀNE.


Izglītības un zinātnes ministrijas Profesionālās izglītības administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Izglītības apguves kvalitātes novērtēšanas daļas vecākās referentes amatā iecelta ELITA BARISA.


Izglītības un zinātnes ministrijas Profesionālās izglītības administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Pārvaldes vecākās referentes (pārvaldes sekretāres) amatā iecelta IRĒNA KALNIŅA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!