Amatu konkursi
LABKLĀJĪBAS MINISTRIJA
izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu –
EIROPAS SAVIENĪBAS STRUKTŪRFONDU DEPARTAMENTA STRUKTŪRFONDU
IEVIEŠANAS NODAĻAS VECĀKAIS EKSPERTS
Amata pienākumi ir saistīti ar Eiropas Savienības struktūrfondu pirmā līmeņa starpniekinstitūcijai noteikto uzdevumu izpildi, t.sk., ESF un ERAF līdzfinansēto aktivitāšu finanšu plānošanu, kontroli un uzraudzību
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs
- labas svešvalodas (angļu) zināšanas, vēlamas franču vai vācu valodas zināšanas
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- zināšanas projektu vadībā
- ne mazāka kā vienu gadu darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā
- sadarbības, plānošanas, organizatora, komunikācijas un analītiķa prasmes, kā arī vēlamas personālvadības un kontroles prasmes
- labas datortehnikas un MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu politikas veidošanas un īstenošanas jautājumos
- vēlama darba pieredze struktūrfondu īstenošanas jomā (ilgāka par vienu gadu)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- vēlama darba pieredze vadošā amatā
Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no sludinājumu publicēšanas dienas, nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personālvadības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331 (ar norādi – “ Konkursam uz vakanto amatu”). Uzziņas par plānoto atalgojumu un galvenajiem amata pienākumiem pa tālruni 7021621, vai Labklājības ministrijas mājas lapā (www.lm.gov.lv).
Pārtikas un veterinārā dienesta Pārtikas centrs
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Produktu novērtēšanas un atzīšanas daļas vadītājs
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā (medicīnas, farmācijas, pārtikas ķīmijas, bioloģijas vai ķīmijas) izglītība
- pieredze vadošā amatā un valsts pārvaldē ilgāku par gadu
- prasme brīvi pārvaldīt angļu valodu
- prasme organizēt struktūrvienības un atsevišķu lietu lietvedību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- prasme darbā ar personālo datoru (MS Windows, MS Excel, MS Word)
- prasme komunicēt ar apmeklētājiem
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- labu un stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labu veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un darba vietu Vecrīgā
- iespēju smelties profesionālo pieredzi no ārvalsts kolēģiem
- piedalīties Eiropas Savienības profesionālajās pārtikas drošības darba grupās
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi “Konkursam” 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt Pārtikas un veterinārā dienesta PĀRTIKAS CENTRAM uz e-pastu pc@pvd.gov.lv vai iesniegt Rīgā, Peldu ielā 30, Rīgā, 607.kabinetā darbdienās no pulksten 9 līdz 16.
Papildu informācija pieejama mājaslapas www.pvd.gov.lv sadaļā “Pārtikas centrs” vai pa tālruni 67095271.
Valsts ieņēmumu dienesta Latgales reģionālā iestāde
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Daugavpils nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas Maksājumu uzskaites un parādu
administrēšanas sektora nodokļu inspektors
(uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.1.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā)
- valsts valodas zināšanas 3.līmeņa B pakāpē
- zināšanas nodokļu likumdošanā
- datorprasme
Galvenie amata pienākumi: saņemt un pārbaudīt kontu izrakstus, akceptēt saņemtos maksājumus, veikt pārmaksāto nodokļu un nodevu atmaksu u.c.
Piedāvājam:
- likumā noteiktās sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus
Pretendentiem pieteikties personīgi 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas VID Latgales reģionālās iestādes Personāla resursu daļā (Daugavpilī, Rīgas ielā 4/6, 405.kabinetā; tālr. 65406322, 65406217). Jāiesniedz šādi dokumenti: profesionālās pieredzes apraksts, izglītības dokumenta kopija ar atzīmju pielikumu.
Valsts aģentūra “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Administratīvās nodaļas personāla inspektors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama pieredze darbības sfērā vismaz divi gadi
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- LR spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana un praktiskā pielietošana
- prasme labi un ātri strādāt ar datoru MS Office (Word, Excel, Outlook)
- latviešu un krievu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- kārtot un uzraudzīt personāla lietas rakstiskā un elektroniskā veidā
- plānot, organizēt un koordinēt personāla mācības
- sagatavot aģentūras dokumentus personāla jautājumos atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- piedalīties personāla atlasē, kā arī organizēt un piedalīties aģentūras ierēdņu un darbinieku ikgadējā darbības novērtēšanā
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- mācību un profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilu, valsts pārvaldē konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikumus, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” lūdzam sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi valsts aģentūrā “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”, Ventspils ielā 53, Rīgā, LV – 1002.
Valsts aģentūra “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”
atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Iekšējā audita un pakalpojumu kontroles nodaļas vecākais referents
(finanšu sistēmu auditors)
Prasības pretendentiem:
- augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finanšu vadībā vai grāmatvedībā
- pieredze finanšu revīziju vai finanšu auditu veikšanā
- vēlamas pamatzināšanas iekšējā auditā
- prasme veidot pozitīvu saskarsmi
- analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, izdalīt būtiskākos faktorus un izdarīt atbilstošus secinājumus
- augstākā līmeņa valsts valodas zināšanas
- svešvalodas zināšanas (vēlams angļu)
- lietotāja zināšanas darbā ar MS Office, vēlamas iemaņas darbā ar MS Access, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Visio
Galvenie amata pienākumi:
- veikt iekšējos auditus un sagatavot auditu ziņojumus, specializējoties aģentūras finanšu sistēmas auditos (budžeta plānošana, izpilde, kontrole, grāmatvedības uzskaite, pamatlīdzekļu uzskaite, darba samaksa)
- uzraudzīt sniegto ieteikumu izpildi
- veikt aģentūras finansēto pakalpojumu sniedzēju līgumu izpildes pārbaudes un sagatavot pārbaužu ziņojumus, sadarbībā ar nodaļas vadītāju pieņemt lēmumus pārbaužu lietās par atklātajiem pārkāpumiem un piemērojamo sodu
- atbilstoši savai specializācijai sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles un riska pārvaldības jautājumiem aģentūras struktūrvienībām
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- mācību un profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilu, valsts pārvaldē konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikumus, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” lūdzam sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi valsts aģentūrā “Tehnisko palīglīdzekļu centrs”, Ventspils ielā 53, Rīgā, LV – 1002.
Valsts probācijas dienests
atkārtoti aicina pieteikties uz vakanto darbinieka amata vietu –
Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas grāmatvedis/-e (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (vai pēdējā kursa students/-e)
- grāmatvedības un nodokļu likumu un noteikumu pārzināšana
- pieredze darbā grāmatvedības jomā
- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darbu
- labas sadarbības, saskarsmes un komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
Darba pienākumi:
- aprēķināt darba algas
- sagatavot atskaites Valsts ieņēmumu dienestam
- sagatavot statistikas atskaites par darba samaksu
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts probācijas dienestā. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021109 vai 67021181, kā arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrijas Izglītības satura un
eksaminācijas centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –
Valsts valodas atestācijas daļas vecākais referents/-e (metodiķis)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta nosacījumiem
- augstākā filoloģiskā izglītība
- pieredze valsts pārvaldes jomā
- pieredze normatīvo dokumentu projektu sagatavošanā
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas svešvalodu zināšanas (angļu un krievu valoda)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt Izglītības satura un eksaminācijas centram 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, e-pasts: cv@isec.gov.lv, fakss 7223801.
LR Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu
uz vakanto ierēdņa amata vietu –
Aizsardzības politikas departamenta Divpusējās sadarbības nodaļas
vecākais referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- pārzināt NATO un Eiropas Savienības darbību un šo organizāciju dienaskārtībā esošos aktuālos jautājumus
- pārzināt drošības un aizsardzības politikas aktualitātes saistībā ar atbildībā esošajām Austrumeiropas, Dienvidkaukāza un Centrālāzijas valstīm
- analītiska domāšana, iniciatīva, spējas strādāt radoši un patstāvīgi
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas angļu un labas krievu valodas zināšanas (papildu svešvalodu zināšanas var tikt uzskatītas par priekšrocību)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma “Par valsts noslēpumu” prasībām
Pieteikuma anketu (anketas var saņemt AM Personāla nodaļā vai mājaslapā), CV un izglītību apliecinošu dokumenta kopiju iesniegt LR Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļā K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai aizpildīt pieteikuma anketu ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv, CV un izglītības dokumenta kopiju atsūtot pa faksu 67210412.
Ar amata pienākumiem var iepazīties AM mājaslapā.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335201.
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz
Galvenās muitas pārvaldes Juridiskās daļas
Muitas parāda piedziņas nodaļas vecākā jurista ierēdņa amatu
Pretendentam izvirzītas prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība
- zināšanas muitas lietu un nodokļu sistēmas reglamentējošo normatīvo aktu jomā, darba pieredze valsts administrēto nodokļu vai citu parādu piedziņā, pieredze līdzīgā amatā vai arī darba pieredze Valsts ieņēmumu dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi: piedzīt muitas parādu un citu muitas iestāžu administrēto nodokļu parādu; izskatīt un atbildēt uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem un sūdzībām; gatavot piedziņas lēmumus un citus piedziņas dokumentu projektus, virzīt |tos parakstīšanai; kontrolēt piedziņas lietu izpildi un apkopot rezultātus; sniegt konsultatīvo palīdzību nodokļu maksātājiem.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālr. 67028797, 67028620, fakss 67028744.
Amatu konkursa rezultāti
Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka konkursā uz Juridiskās palīdzības administrācijas Piedziņas nodaļas jurista vietu uzvarējusi ILZE VAHŠTEINE.