Rīgā 2008.gada 4.augustā (prot. Nr.55 2.§)
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.6.prioritātes “Policentriska attīstība” 3.6.1.pasākuma “Atbalsts ilgtspējīgai pilsētvides un pilsētreģionu attīstībai” 3.6.1.2.aktivitāti “Rīgas pilsētas ilgtspējīga attīstība” (turpmāk – aktivitāte);
1.2. projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus;
1.3. prasības projektu iesniedzējiem;
1.4. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.
12.1. nodrošināt aktivitātes īstenošanu, uzraudzību un kontroli, aktivitātes īstenošanas nosacījumu un projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju izstrādi, analizēt problēmas aktivitātes īstenošanā un iesniegt vadošajā iestādē un Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda Uzraudzības komitejā priekšlikumus par aktivitātes īstenošanas uzlabošanu;
12.2. nodrošināt, lai netiktu pārsniegts aktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums, un uzraudzīt pieejamā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi aktivitātes līmenī;
12.3. izstrādāt un apstiprināt projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodiku;
12.4. izstrādāt un apstiprināt iekšējās rakstiskās procedūras projektu iesniegumu vērtēšanai – projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas kārtību, kārtību, kādā pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumiem vai noraidīšanu, kā arī projektu iesniegumu vērtēšanas un projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku un projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas nolikumu;
12.5. nodrošināt ar aktivitāti saistītos informācijas un publicitātes pasākumus aktivitātes līmenī, tajā skaitā projektu iesniedzēju informēšanu par projektu iesniegumu aizpildīšanu un atlases nosacījumiem;
12.6. izveidot projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju. Komisija darbojas saskaņā ar reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministra apstiprinātu vērtēšanas komisijas nolikumu;
12.7. nosūtīt uzaicinājumu šo noteikumu 15.punktā noteiktajam projekta iesniedzējam;
12.8. lietot Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu aktivitātes uzraudzībai un uzkrāt tajā datus par projektiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
12.9. nodrošināt projektu iesniegumu vērtēšanu;
12.10. pieņemt lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu, kā arī uzraudzīt nosacījumu izpildi.
13.1. izstrādāt vienošanās projektu par projekta īstenošanu;
13.2. slēgt vienošanos par projekta īstenošanu;
13.3. sniegt normatīvajos aktos noteikto informāciju valsts budžeta līdzekļu pieprasījumu sagatavošanai;
13.4. vērtēt vienošanās grozījumus, saskaņojot tos ar atbildīgo iestādi normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, un pieņemt lēmumus par ierosinātajiem projekta grozījumiem;
13.5. nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, kā arī Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi projektu līmenī;
13.6. pārbaudīt finansējuma saņēmēja iepirkuma plānu un iesniegt to Iepirkumu uzraudzības birojā;
13.7. nodrošināt informācijas sagatavošanu atbildīgajai iestādei par aktivitātes īstenošanai pieejamā finansējuma apguvi;
13.8. pārbaudīt un saskaņot finansējuma saņēmēja sagatavoto projekta progresa pārskatu;
13.9. noteiktajā kārtībā administrēt valsts budžetā piešķirtos līdzekļus – pārbaudīt finansējuma saņēmēju iesniegtos maksājumu pieprasījumus, apstiprināt attiecināmo izdevumu summas, sagatavot maksājumu uzdevumus un izdevumu deklarācijas;
13.10. izskatīt maksājumu pieprasījumu iesniegšanas grafiku;
13.11. veikt izlases pārbaudes projektu īstenošanas vietās, nodrošinot tehniska rakstura satura novērtējuma un funkcionalitātes pārbaudi projekta īstenošanas vietā;
13.12. nodrošināt ar aktivitāti saistītos informācijas un publicitātes pasākumus projektu līmenī;
13.13. lietot Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu projektu uzraudzībai un uzkrāt tajā datus par projektiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
20.1. projekta iesnieguma veidlapu sagatavo un aizpilda atbilstoši 1.pielikumā noteiktajām prasībām, sanumurējot katru projekta iesnieguma lapu;
20.2. projekta iesnieguma veidlapai pievieno šādus pavaddokumentu oriģinālus, notariāli apstiprinātas kopijas vai kopijas, uz kurām ir atbilstošas iestādes apliecinājums par kopijas atbilstību oriģinālam:
20.2.1. tehniski ekonomisko pamatojumu, tajā skaitā izmaksu-ieguvumu analīzi (2.pielikums);
20.2.2. sertificēta tāmētāja apstiprinātu būvniecības izmaksu tāmi (3.pielikums), būvvaldes apstiprinātu plānošanas un arhitektūras uzdevumu, projekta iesniedzēja paraksttiesīgas personas apliecinājumu, ka projekta iesniedzējs sešu mēnešu laikā no projekta apstiprināšanas iesniegs būvvaldes apstiprinātu tehnisko projektu, vai būvvaldes apstiprinātu tehnisko projektu un būveksperta apstiprinātu būvniecības izmaksu tāmi;
20.2.3. vienu no šādiem dokumentiem vai to apliecinātām kopijām, ja saskaņā ar likuma “Par ietekmes uz vidi novērtējumu” nosacījumiem projektā paredzētajai darbībai ir nepieciešams ietekmes uz vidi novērtējums vai tehniskie noteikumi projektiem:
20.2.3.1. Vides pārraudzības valsts biroja atzinums par ietekmes uz vidi novērtējuma noslēguma ziņojumu vai par ietekmes uz Natura 2000 teritoriju novērtējuma ziņojumu;
20.2.3.2. Vides pārraudzības valsts biroja lēmums par ietekmes uz vidi novērtējuma vai ietekmes uz Natura 2000 teritoriju novērtējuma procedūras nepiemērošanu un Valsts vides dienesta attiecīgās reģionālās vides pārvaldes tehniskie noteikumi, ja projektam ir veikts sākotnējais ietekmes uz vidi izvērtējums, bet nav jāpiemēro ietekmes uz vidi novērtējuma procedūra vai ietekmes uz Natura 2000 teritoriju novērtējuma procedūra;
20.2.3.3. Valsts vides dienesta attiecīgās reģionālās vides pārvaldes izdotie tehniskie noteikumi projektiem, kuriem nav nepieciešams ietekmes uz vidi novērtējums;
20.2.4. pašvaldības domes lēmuma izrakstu par pašvaldības integrētās attīstības programmas apstiprināšanu, pašvaldības integrētās attīstības programmas kopiju elektroniskā datu nesējā;
20.2.5. pašvaldības iestādes nolikuma kopiju, ja projekta iesniegumu iesniedz pašvaldības iestāde;
20.2.6. projekta vadībā iesaistītā personāla dzīves gaitu aprakstus (Curriculum Vitae);
20.2.7. izrakstu no Koordinācijas padomes sēdes protokola par projekta idejas turpmāku virzību Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma saņemšanai;
20.2.8. projekta iesniedzēja aptaujas lapu par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu, kas noteikta normatīvajos aktos par kārtību, kādā sniedz un pārbauda informāciju par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu ietvaros un pieņem lēmumu par pievienotās vērtības nodokļa iekļaušanu projektu attiecināmajās izmaksās;
20.2.9. īpašuma tiesību apliecinošo dokumentāciju par infrastruktūras objektu, kurā ir plānots veikt ieguldījumus;
20.3. ja pavaddokumenti nav latviešu valodā, projekta iesniegumam pievieno notariāli apliecinātu dokumenta tulkojumu latviešu valodā saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;
20.4. projekta iesnieguma oriģināleksemplāru, kas iesniegts personīgi vai nosūtīts pa pastu, cauršuj (caurauklo);
20.5. projekta iesniegumu sagatavo un iesniedz datorrakstā un latviešu valodā bez neatrunātiem labojumiem, dzēsumiem, aizkrāsojumiem, svītrojumiem vai papildinājumiem;
20.6. projekta iesnieguma aprēķinos lietotā naudas vienība ir lats;
20.7. visu informāciju norāda precīzi un detalizēti, lai projekta iesniegumu varētu vērtēt atbilstoši projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijiem.
34.1. pilsētvides atjaunošanas un revitalizācijas sekmēšana, nodrošinot pilsētas ilgtspējīgu attīstību un uzlabojot tās pievilcību;
34.2. kopienas attīstības sekmēšana, uzlabojot pakalpojumu pieejamību un nodrošinot vienādas tiesības visām iedzīvotāju grupām;
34.3. darba vietu skaita saglabāšana vai jaunu darba vietu izveide.
G – Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma apmērs;
C – projekta attiecināmās izmaksas;
N – projektā radīto neto ieņēmumu pašreizējā vērtība (ieņēmumu un izdevumu starpība). Neto ieņēmumi – ar projektu saistīto ieņēmumu un uzturēšanas izdevumu starpības pašreizējā neto vērtība. Neto ieņēmumu aprēķinā ņem vērā ieņēmumus, kas var rasties no pakalpojumu sniegšanas, kā arī ieņēmumus, kas ir tieši saistīti ar projekta īstenošanu. Izdevumos neiekļauj pamatlīdzekļu nolietojumu;
A – projekta kopējo investīciju atlikuma vērtība – visa projekta ekonomiskā dzīves cikla laikā radīto ieguldījumu atlikuma vērtība projekta ekonomiskā dzīves cikla pēdējā gada beigās. Projekta ekonomiskais dzīves cikls ir laikposms, kurā projekta veiktie ieguldījumi sniedz ekonomiskos ieguvumus. Šīs aktivitātes projektu ekonomiskais dzīves cikls ir 20 gadu pēc pirmā projekta īstenošanas noslēguma gada;
I – diskontētas turpmākās investīcijas pēc projekta īstenošanas, neietverot projekta attiecināmās izmaksas. Turpmākās investīcijas – plānotās un nepieciešamās investīcijas ēkās un inženierbūvēs, kas nepieciešamas ar projektu saistītā pakalpojumu sniegšanas procesa nodrošināšanai. Diskontējot projekta naudas plūsmu, Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma apmēra aprēķināšanai izmanto 5,5 procentu reālo diskonta likmi.
38.1. makroekonomiskā stabilitāte –
projekta iesniedzēja finansējuma attiecināmo izmaksu daļa projektā ir lielāka nekā minimāli noteiktā finansējuma daļa;
38.2. ilgtspējīga attīstība – projekta īstenošana veicinās vides piesārņojuma mazināšanos vai nepasliktināšanos, ir noteiktas darbības negatīvās ietekmes uz vidi novēršanai vai samazināšanai;
38.3. vienlīdzīgas iespējas – projektā ir paredzētas specifiskas darbības vienlīdzīgu iespēju principa nodrošināšanai, īpaši uzlabojot vides pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem;
38.4. informācijas sabiedrība – projekts sekmē informācijas sabiedrības attīstību, paredzot elektronisko pakalpojumu izveidošanu vai uzlabošanu.
39.1. vienas vai divu pilsētas degradēto teritoriju atjaunošana un kopienas attīstības sekmēšana, kas ir vērsta uz kvalitātes prasībām atbilstošas infrastruktūras izveidi (piemēram, sociālās, kultūras vai atpūtas infrastruktūras), sekmējot ar šīs infrastruktūras izmantošanu saistīto sabiedrisko pakalpojumu pieejamību un sasniedzamību, un atbilst normatīvajos aktos noteiktajām pašvaldību funkcijām;
39.2. Eiropas Sociālā fonda atbalsta jomas, tajā skaitā apmācības, sociālo korekciju programmu izstrāde, pētījumu veikšana, nodarbinātības pasākumi un citas darbības, kas nav pretrunā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2006.gada 5.jūlija Regulā (EK) Nr.1081/2006 par Eiropas Sociālo fondu (Regulas (EK) Nr.1784/1999 atcelšana) noteiktajām prasībām.
40.1. nav minētas šo noteikumu 39.punktā, nav saistītas ar aktivitātes mērķi un nav atbalstāmas aktivitātes ietvaros;
40.2. ir vērstas uz Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma izmantošanu, lai piešķirtu aizdevumus fiziskām un juridiskām personām;
40.3. nav saistītas ar pašvaldību autonomajām funkcijām un to izpildi;
40.4. ir saistītas ar normatīvajos aktos noteiktajiem komercdarbības atbalsta pasākumiem – jebkāda tieša vai netieša palīdzība izvēlētām komercsabiedrībām, kas varētu radīt šķēršļus konkurencei, nodrošinot priekšrocības konkrētām komercsabiedrībām vai konkrētu preču vai pakalpojumu ražošanai.
41.1. projekta netiešās izmaksas:
41.1.1. ar projekta darbībām tieši saistīto informācijas un publicitātes pasākumu izmaksas;
41.1.2. neparedzētie izdevumi ne vairāk kā piecu procentu apjomā no kopējās projekta attiecināmo tiešo izmaksu summas. Projekta iesniegumā šīs izmaksas plāno kā vienu izdevumu pozīciju, un projekta ietvaros tās izlietojamas iepriekš neplānotu izmaksu segšanai saskaņā ar šo noteikumu 41.2.2., 41.2.3., 41.2.4., 41.2.5., 41.2.6. un 41.2.7.apakšpunktā noteikto, iepriekš saskaņojot ar sadarbības iestādi;
41.2. projekta tiešās izmaksas:
41.2.1. projekta sagatavošanas izmaksas (izņemot veidlapas aizpildīšanas izmaksas), kas radušās pēc 2006.gada 24.oktobra, – to apmērs nepārsniedz 10 procentus no projekta kopējām tiešajām attiecināmajām izmaksām, kas veiktas, ievērojot publisko iepirkumu jomu regulējošajos normatīvajos aktos noteiktās prasības, tai skaitā izmaksas, kas saistītas ar projekta tehniskās dokumentācijas, tehniski ekonomiskā pamatojuma, dokumentu sagatavošanu atbilstoši likumam “Par ietekmes uz vidi novērtējumu”;
41.2.2. būvniecības, rekonstrukcijas un renovācijas, autoruzraudzības un būvuzraudzības izmaksas;
41.2.3. piekļuves, satiksmes pārvadu, ielu, vides piesārņojuma mazināšanas un teritorijas labiekārtošanas izmaksas;
41.2.4. energoefektivitātes pasākumu izmaksas;
41.2.5. ūdensapgādes, kanalizācijas, siltumapgādes un notekūdeņu infrastruktūras atjaunošanas vai ierīkošanas
izmaksas;
41.2.6. elektrības, gāzes un telekomunikāciju pieslēgumu nodrošināšanas
izmaksas;
41.2.7. projekta ietvaros izveidotās infrastruktūras attīstībai nepieciešamo stacionāro iekārtu (izņemot ražošanas iekārtu) iegāde projektā paredzēto pakalpojumu sniegšanai un darbību īstenošanai – izmaksu apmērs nepārsniedz 30 procentus no projekta attiecināmajām tiešajām
izmaksām;
41.2.8. pievienotās vērtības nodokļa maksājumi, kas tieši saistīti ar projektu, ja finansējuma saņēmējs tos nevar atgūt, ievērojot normatīvajos aktos noteikto kārtību.
43.1. nepieciešamas šo noteikumu 39.punktā minēto darbību īstenošanai un atbilst drošas finanšu vadības principiem, īpaši ekonomiskā izdevīguma un izmaksu efektivitātes principiem;
43.2. veiktas pēc tam, kad noslēgta vienošanās par projekta īstenošanu (izņemot projekta sagatavošanas izmaksas), un ir samaksātas līdz attiecīgā starpposma vai noslēguma pārskata iesniegšanai;
43.3. ir iegrāmatotas grāmatvedības un nodokļu uzskaites reģistros, nodalītas no pārējām izmaksām, identificējamas, pierādāmas, veiktas un iegrāmatotas finansējuma saņēmēja grāmatvedības uzskaitē, apliecinātas ar pamatojošo dokumentu oriģināliem;
43.4. ir atsevišķi dokumentētas, ja piemērots Eiropas Sociālā fonda šķērsfinansējuma princips;
43.5. veiktas saskaņā ar publisko iepirkumu reglamentējošajos normatīvajos aktos noteiktajām prasībām.
44.1. projekta administrēšanas izmaksas;
44.2. izmaksas, kas pārsniedz noteikto attiecināmo izmaksu apjomu;
44.3. izmaksas, kas radušās pirms 2006.gada 24.oktobra;
44.4. izmaksas, kas nav pamatotas ar attaisnojošiem dokumentiem, kurus nosaka vienošanās par projekta īstenošanu;
44.5. pakalpojumu sniegšanas, preču piegādes vai darbu veikšanas izmaksas, ja nav piemērota publiskā iepirkuma procedūra atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;
44.6. izmaksas, kas saistītas ar noslēgtajiem apakšlīgumiem par pakalpojumu sniegšanu, preču piegādi vai darbu veikšanu, ja šie apakšlīgumi palielina projekta izmaksas;
44.7. veselības, dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšana, kā arī projekta īstenošanā radīto vērtību apdrošināšanas izmaksas;
44.8. nekustamā īpašuma pirkuma vai nomas izmaksas;
44.9. transportlīdzekļu iegāde;
44.10. izmaksas, kas saistītas ar līzinga un nomas darījumiem;
44.11. ieguldījumi natūrā, piemēram, zeme, nekustamais īpašums (pilnībā vai tā daļa), ilglietojamas preces, izejmateriāli un personas veikts neapmaksāts labdarības darbs;
44.12. ražošanas iekārtu iegāde.
48.1. papīra formā, nosūtot pa pastu, – vienu projekta iesnieguma oriģināleksemplāru kopā ar identisku elektronisko kopiju ievieto aizzīmogotā iepakojumā (aploksnē vai kastē). Par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku uzskatāms brīdis, kad projekta iesniegums ir nodots pastā. Strīda gadījumā projekta iesniedzējs pierāda, kad sūtījums nodots pastā;
48.2. papīra formā, iesniedzot personīgi, – vienu projekta iesnieguma oriģināleksemplāru noformē atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas prasības, kopā ar identisku elektronisko kopiju ievieto aizzīmogotā iepakojumā (aploksnē vai kastē). Par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku uzskatāms brīdis, kad atbildīgās iestādes pārstāvis ir izdarījis uz projekta iesnieguma atzīmi par projekta saņemšanu;
48.3. elektroniskā dokumenta formā – sagatavotu atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē elektronisko dokumentu apriti. Projekta iesniegumam pievieno noteiktos pavaddokumentus. Par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku uzskatāms brīdis, kad projekta iesniegums nosūtīts pa elektronisko pastu vai izmantojot iestādes pārziņā esošās speciālās tiešsaistes formas. Ja rodas domstarpības, projekta iesniedzējs pierāda, ka projekta iesniegums nosūtīts līdz projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigām. Ja atbildīgā iestāde apgalvo, ka projekta iesniegums nav saņemts, tā minēto apgalvojumu pamato.
54.1. projekta iesniegums ir iesniegts:
54.1.1. pa pastu vai personīgi aizzīmogotā iepakojumā (aploksnē vai kastē);
54.1.2. elektroniska dokumenta veidā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu;
54.2. projekta iesniegums ir iesniegts noteiktajā termiņā;
54.3. projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu;
54.4. projekta iesniegums ir iesniegts vienā oriģināleksemplārā, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā;
54.5. iesniegtais projekta iesnieguma oriģināleksemplārs ir cauršūts (caurauklots), ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā;
54.6. visas projekta iesnieguma oriģināleksemplāra lapas ir numurētas, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā;
54.7. projekta iesniegumam ir pievienota elektroniskā versija, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā;
54.8. projekta iesnieguma finanšu aprēķins ir veikts latos;
54.9. projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts un sagatavots atbilstoši projekta iesnieguma veidlapas nosacījumiem;
54.10. projekta iesniedzējs ir parakstījis un pievienojis apliecinājumu, kurā iekļauta informācija par projekta iesniedzēja finansējuma apjomu;
54.11. projekta iesniegums sagatavots datorrakstā;
54.12. projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā;
54.13. projekta iesniegumā ir iekļauti visi noteiktie pavaddokumenti;
54.14. ja papildus iesniedzamie dokumenti nav izdoti latviešu valodā, tiem ir pievienots apliecināts dokumentu tulkojums latviešu valodā saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;
54.15. projekta iesniegumā nav neatrunātu labojumu, dzēsumu, aizkrāsojumu, svītrojumu, papildinājumu, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā.
55.1. projekts atbilst aktivitātes mērķim – nodrošināt Rīgas pilsētas degradēto teritoriju revitalizāciju saskaņā ar integrēto pašvaldības attīstības programmu, tādā veidā veicinot Latvijas galvaspilsētas turpmākās sociāli ekonomiskās izaugsmes priekšnosacījumu veidošanos;
55.2. projekta iesniegumā pamatota pilsētas konkrētās degradētās teritorijas izvēle, veicot izpēti par investīciju nepieciešamību pilsētas degradētajā teritorijā un analizējot sociālekonomisko situāciju, tajā skaitā uzņēmējdarbības vidi, sociālo drošību, sabiedrisko pakalpojumu pieejamību, vides perspektīvas, transporta un satiksmes problēmas, degradētās teritorijas ietekmi uz citām pilsētas teritorijām;
55.3. projekta ietvaros plānotās darbības ir saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām pašvaldību autonomajām funkcijām;
55.4. projekta darbības ir pamatotas, samērīgas ar plānoto laika grafiku un nodrošina mērķa sasniegšanu;
55.5. projekta darbības atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;
55.6. projekta iesniegumā pamatots, kā tiks nodrošināta projekta īstenošana un uzraudzība;
55.7. projekta iesniegumā iekļautās attiecināmās izmaksas atbilst noteiktajām attiecināmajām izmaksām;
55.8. projekta iesniegumā iekļautās neattiecināmās izmaksas atbilst noteiktajām neattiecināmajām izmaksām;
55.9. projekta iesniegumā paredzētās izmaksas ir atbilstošas projektā plānotajām darbībām;
55.10. projekta iesniegumā ir skaidri definēta mērķa grupa – Rīgas pilsētas iedzīvotāji, Rīgā strādājošās privātpersonas un uzņēmumi, Rīgas viesi. Plānotās darbības ir vērstas uz mērķa grupas vajadzību apmierināšanu;
55.11. projekta iesniegumā plānotie rezultāti, to vērtības un rezultātu ietekme ir precīzi definēta, izmērāma un sekmēs aktivitātes mērķu sasniegšanu;
55.12. projekta vadības komandai ir definēti veicamie darba uzdevumi un atbildības līmenis par katru plānoto projekta darbību un sasniedzamiem rezultātiem;
55.13. projekta budžetā iekļautās izmaksas ir samērīgas un pamatotas, atbilstošas paredzētajam projekta īstenošanas laika periodam, paredzēto darbību apjomam un ir aprēķinātas, ņemot vērā prognozētās tirgus cenas attiecīgajā projekta īstenošanas gadā;
55.14. projekta iesnieguma finanšu aprēķins ir aritmētiski precīzi un pareizi izstrādāts;
55.15. projekta Eiropas Savienības līdzfinansējums nepārsniedz pieļaujamo apjomu;
55.16. projekta iesniegumā ir atspoguļots, kā tiks nodrošināta projektā sasniegto rezultātu uzturēšana vismaz piecus gadus pēc projekta pabeigšanas;
55.17. projekta iesniegumā plānotās darbības (projekts vai projekta daļa) nepārklājas ar darbībām (projektu vai projekta daļu), kas ir paredzētas citu Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ietvaros, kur projekta iesniedzējs var būt pašvaldība;
55.18. projekta kopējais attiecināmo izmaksu apjoms nav mazāks kā 1 370 467 lati;
55.19. projekta iesniegumā Eiropas Reģionālās attīstības fonda attiecināmās izmaksas nepārsniedz pašvaldībai noteikto maksimāli pieejamo summu – 7 028 040 latus;
55.20. projekta iesniegumā Eiropas Sociālā fonda šķērsfinansējums nepārsniedz 10 procentus no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām, ja attiecināms;
55.21. projekta ietvaros plānotās darbības nav pretrunā ar komercdarbības atbalstu regulējošajiem normatīvajiem aktiem;
55.22. projekta pamatojošās dokumentācijas sagatavošanas izmaksas ir veiktas pēc 2006.gada 24.oktobra un nepārsniedz 10 procentus no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām;
55.23. administratīvās izmaksas nepārsniedz piecus procentus no projekta kopējām attiecināmajām tiešajām izmaksām;
55.24. pašvaldības degradētās teritorijas infrastruktūras attīstībai nepieciešamo iekārtu iegādes izmaksas nepārsniedz 30 procentus no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām;
55.25. pašvaldības degradētās teritorijas apzaļumošanas izmaksas nepārsniedz 10 procentus no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām;
55.26. neparedzētie projekta izdevumi nepārsniedz piecus procentus no projekta kopējām attiecināmajām tiešajām
izmaksām;
55.27. pašvaldībai ir izstrādāta un apstiprināta pašvaldības attīstības programma;
55.28. pašvaldība plāno īstenot publicitātes un informācijas pasākumus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;
55.29. projekta ekonomiskā neto pašreizējā vērtība (ENPV) ir lielāka par nulli;
55.30. projekta ekonomiskā ienesīguma norma (ERR) ir lielāka par sociālo diskonta likmi (5,5 %);
55.31. projekta iesniedzējs ir Rīgas pilsētas pašvaldība;
55.32. projekta iesniedzējam ir stabili un pieejami finanšu līdzekļi. Ja projekta iesniedzējs plāno finansēt projektu no kredīta līdzekļiem, tas pievieno Kredītu un garantiju padomes un kredītiestādes garantijas vēstuli;
55.33. projekta iesniedzējs neatrodas finanšu stabilizācijas procesā.
56.1. projekta ietvaros ir paredzētas investīcijas infrastruktūras attīstībai vienā vai divās pilsētas degradētajās teritorijās:
56.1.1. investīcijas infrastruktūras attīstībai vienā vai divās pilsētas degradētajās teritorijās paredz normatīvajos aktos noteiktajām kvalitātes prasībām atbilstošas infrastruktūras (piemēram, sociālās, kultūras, atpūtas infrastruktūras – atbilstoši pieprasījumam), kā arī ar šīs infrastruktūras izmantošanu saistīto pakalpojumu izveidi – seši punkti;
56.1.2. investīcijas infrastruktūras attīstībai vienā vai divās pilsētas degradētajās teritorijās paredz normatīvajos aktos noteiktajām kvalitātes prasībām atbilstošas infrastruktūras (piemēram, sociālās, kultūras, atpūtas infrastruktūras – atbilstoši pieprasījumam) izveidi – četri punkti;
56.1.3. investīcijas infrastruktūras attīstībai vienā vai divās pilsētas degradētajās teritorijās paredz teritorijas labiekārtošanu – divi punkti;
56.1.4. nav paredzētas investīcijas infrastruktūrā vienas vai divu pilsētas degradēto teritoriju atjaunošanai – nulle punktu;
56.2. projekts paredz integrētu pieeju pilsētas infrastruktūras attīstībai, veidojot tiešu sasaisti ar apstiprināto integrēto pašvaldības attīstības programmu:
56.2.1. projekts paredz integrētu pieeju pilsētas infrastruktūras attīstībai, tajā skaitā paredz nozaru mijiedarbību un ietekmi ārpus pašvaldības teritorijas, nodrošinot tiešu sasaisti ar apstiprināto integrēto pašvaldības attīstības programmu, analizējot pašreizējo situāciju, izvērtējot dažādus finansējuma (publiskā un privātā) piesaistes mehānismus un nodrošinot problēmas kompleksu risinājumu, – seši punkti;
56.2.2. projektā ir analizēta pašreizējā situācija un nodrošināta sasaiste ar apstiprināto integrēto pašvaldības attīstības programmu, bet nav izvērtēti dažādi finansējuma (publiskā un privātā) piesaistes mehānismi, nodrošinot daļēju problēmas komplekso risinājumu izveidi, – četri punkti;
56.2.3. nav analizēta pašreizējā situācija, nav izvērtēti dažādi finansējuma (publiskā un privātā) piesaistes mehānismi, nodrošinot virspusēju problēmas risinājumu, – nulle punktu;
56.3. projekta ietvaros pašvaldībā tiks saglabātas esošās un izveidotas jaunas darba vietas:
56.3.1. tiks saglabātas esošās un izveidotas vismaz sešas jaunas darba vietas – četri punkti;
56.3.2. tiks saglabātas esošās un izveidotas no vienas līdz piecām jaunām darba vietām – divi punkti;
56.3.3. tiks nodrošinātas darba sasniedzamības iespējas – viens punkts;
56.3.4. netiks saglabātas esošās un izveidotas jaunas darba vietas vai netiks nodrošinātas darba sasniedzamības iespējas – nulle punktu;
56.4. projekta vadības komandai ir atbilstoša pieredze un pietiekama projekta vadības kapacitāte, profesionālās un tehniskās zināšanas:
56.4.1. projekta vadītājam ir augstākā izglītība (ekonomikā, finansēs vai inženierzinātnēs) un vismaz triju gadu darba pieredze infrastruktūras projektu vadībā, projekta vadības komandai ir augstākā izglītība, pieredze infrastruktūras projektu īstenošanā un profesionālās zināšanas par attiecīgo jomu – trīs punkti;
56.4.2. projekta vadītājam ir augstākā izglītība un no viena līdz triju gadu darba pieredze infrastruktūras projektu vadībā, projekta vadības komandai ir augstākā izglītība un profesionālās zināšanas par attiecīgo jomu, bet nav pieredzes infrastruktūras projektu īstenošanā – divi punkti;
56.4.3. projekta vadītājam un projekta vadības komandai ir augstākā izglītība, bet nav darba pieredzes infrastruktūras projektu īstenošanā un darba pieredzes attiecīgajā jomā – viens punkts;
56.5. projekta iesniegumā ir norādīts un pamatots, kā iesniegtais projekts papildina citus apstiprinātus projektus vai plānotus projektus, kuri ir finansēti vai kurus plānots finansēt no citām Eiropas Savienības fondu aktivitātēm vai citiem finanšu instrumentiem:
56.5.1. projekta iesniegumā ir norādīta un pamatota papildinātība ar vairāk nekā vienu projektu vai projekta iesniegumu – trīs punkti;
56.5.2. projekta iesniegumā ir norādīta un pamatota papildinātība ar vienu projektu vai projekta iesniegumu – divi punkti;
56.5.3. projekta iesniegumā nav norādīta un pamatota papildinātība ar projektiem vai projektu iesniegumiem – nulle punktu;
56.6. projekta iesniegumā atspoguļota projekta īstenošanas gatavības pakāpe:
56.6.1. izstrādāts un projekta iesniegumam pievienots būvvaldes apstiprināts tehniskais projekts, apstiprināta būvniecības izmaksu tāme (būvniecības gadījumā) un izstrādāta iepirkumu dokumentācija – četri punkti;
56.6.2. projekta iesniegumam ir pievienota apstiprināta būvniecības izmaksu tāme, būvvaldes apstiprināts plānošanas un arhitektūras uzdevums un paraksttiesīgas personas apliecinājums, ka līdz atbildīgās iestādes norādītajam termiņam tiks iesniegts būvvaldes apstiprināts tehniskais projekts (būvniecības gadījumā) un izstrādātas tehniskās specifikācijas – divi punkti;
56.6.3. nav pievienots neviens no šo noteikumu 56.6.1. un 56.6.2.apakšpunktā minētajiem dokumentiem – nulle punktu;
56.7. projektam ir veikta ieguvumu-izdevumu analīze un projekta ekonomiskā ienesīguma norma ir vismaz 5,5 punkti – punktus piešķir atbilstoši projekta ekonomiskā ienesīguma normas (ERR) lielumam;
56.8. projektu paredzēts īstenot:
56.8.1. līdz pusotram gadam (ieskaitot) – trīs punkti;
56.8.2. no pusotra līdz divarpus gadiem (ieskaitot) – divi punkti;
56.8.3. no divarpus līdz trim gadiem (ieskaitot) – viens punkts;
56.8.4. ilgāk par trim gadiem – nulle punktu;
56.9. projekta ietekme uz prioritāti “makroekonomiskā stabilitāte”. Projekta iesniedzēja finansējuma attiecināmo izmaksu daļa projektā ir lielāka nekā minimāli noteiktā finansējuma daļa:
56.9.1. vairāk par 10 procentiem – trīs punkti;
56.9.2. no sešiem līdz 10 procentiem – divi punkti;
56.9.3. līdz sešiem procentiem (neieskaitot) – viens punkts;
56.10. projektā ir paredzētas specifiskas darbības vienlīdzīgu iespēju principa nodrošināšanai, īpaši uzlabojot vides pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem:
56.10.1. projektā paredzētas četras un vairāk specifiskas darbības vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanai – trīs punkti;
56.10.2. projektā paredzētas no vienas līdz trim specifiskām darbībām vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanai – divi punkti;
56.10.3. projektā nav paredzētas specifiskas darbības vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanai – nulle punktu;
56.11. projekta īstenošanas rezultātā tiks veicināta vides piesārņojuma mazināšanās vai nepasliktināšanās, ir noteiktas darbības negatīvās ietekmes uz vidi novēršanai vai samazināšanai:
56.11.1. projekta īstenošanas rezultātā tiks veicināta vides piesārņojuma mazināšanās vai nepasliktināšanās, ir noteiktas darbības negatīvās ietekmes uz vidi novēršanai vai samazināšanai – divi punkti;
56.11.2. projekta īstenošanas rezultātā netiks veicināta vides piesārņojuma mazināšanās vai nepasliktināšanās, nav noteiktas darbības negatīvās ietekmes uz vidi novēršanai vai samazināšanai – nulle punktu;
56.12. projekts sekmē informācijas sabiedrības attīstību, paredzot elektronisko pakalpojumu izveidošanu vai uzlabošanu:
56.12.1. projekts paredz elektronisko pakalpojumu izveidošanu vai uzlabošanu – divi punkti;
56.12.2. projekts neparedz elektronisko pakalpojumu izveidošanu vai uzlabošanu – nulle punktu.
64.1. projekta iesniegums pilnībā atbilst visiem šo noteikumu 54. un 55.punktā minētajiem kritērijiem;
64.2. projekta iesniegums šo noteikumu 56.7.apakšpunktā minētajā kritērijā ieguvis vismaz 5,5 punktus, 56.2.apakšpunktā minētajā kritērijā – vismaz četrus punktus, bet 56.1., 56.4., 56.5., 56.6. un 56.10.apakšpunktā minētajā kritērijā – vismaz divus punktus katrā un 56.8.apakšpunktā minētajā kritērijā – vismaz vienu punktu;
64.3. projekta iesnieguma vērtējums kvalitātes kritērijos ir 20,5 punkti vai lielāks.
65.1. projekta iesniegumu nepieciešams precizēt atbilstoši kādam no šo noteikumu 54.6., 54.10. vai 54.14.apakšpunktā minētajiem kritērijiem;
65.2. projekta iesniegumu nepieciešams precizēt atbilstoši kādam no šo noteikumu 55.2., 55.4., 55.5., 55.6., 55.7., 55.8., 55.9., 55.10., 55.11., 55.12., 55.13., 55.14., 55.15., 55.16., 55.18., 55.19., 55.20., 55.22., 55.23., 55.24., 55.25., 55.26., 55.28. vai 55.32.apakšpunktā minētajiem kritērijiem.
66.1. papildu skaidrojuma iesniegšanu;
66.2. projekta īstenošanas uzsākšanas laika un laika grafika vai izmaksu plānojuma precizēšanu sadalījumā pa gadiem;
66.3. izmaksu precizēšanu – samazināšanu vai izslēgšanu, aritmētiskās atbilstības nodrošināšanu;
66.4. citu darbību veikšanu, lai nodrošinātu projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 54.6., 54.14., 55.4., 55.10., 55.11., 55.14., 55.15., 55.16., 55.18., 55.19., 55.26. un 55.28.apakšpunktā minētajiem kritērijiem.
68.1. projekta iesniegums neatbilst vismaz vienam no šo noteikumu 59.punktā minētajiem kritērijiem;
68.2. projekta iesniegums neatbilst vismaz vienam no šo noteikumu 61.punktā minētajiem kritērijiem;
68.3. projekta iesniegums nav ieguvis vismaz 20,5 punktus kvalitātes kritērijos;
68.4. projekta iesniegums vērtējumā par atbilstību šo noteikumu 56.7.apakšpunktā minētajam kritērijam nav ieguvis vismaz 5,5 punktus, šo noteikumu 56.2.apakšpunktā minētajam kritērijam – vismaz četrus punktus, šo noteikumu 56.1., 56.4., 56.5., 56.6. un 56.10.apakšpunktā minētajam kritērijam – vismaz divus punktus katrā un šo noteikumu 56.8.apakšpunktā minētajam kritērijam – vismaz vienu punktu.
91.1. ja faktiskais finanšu līdzekļu izlietojums ir mazāks, nekā paredz vienošanās par projekta īstenošanu;
91.2. ja nav īstenota kāda no projekta iesniegumā paredzētajām darbībām, bet tiek sasniegts projekta mērķis;
91.3. ja nav iesniegti finanšu līdzekļu izlietojumu apliecinošie dokumenti;
91.4. ja maksājuma pieprasījumā norādītās attiecināmās izmaksas nav samērīgas un ekonomiski pamatotas;
91.5. ja finansējuma saņēmējs ir maldinājis atbildīgo iestādi vai sadarbības iestādi, sniedzot nepatiesu informāciju.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs E.Zalāns
1.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 4.augusta noteikumiem Nr.615
Ministru kabineta
2008.gada 4.augusta noteikumiem Nr.615
I. Tehniski ekonomiskais pamatojums
1. Tehniski ekonomiskā pamatojuma sastāvdaļas:
1.1. esošās situācijas izvērtējums:
1.1.1. projekta teritorijas apraksts;
1.1.2. sociālekonomiskie faktori;
1.1.3. tehniskie aspekti;
1.1.4. finansiālie aspekti;
1.1.5. institucionālie aspekti;
1.1.6. vides aspekti;
1.2. projekta stratēģija un alternatīvu izvirzīšana:
1.2.1. mērķi, standarti, kritēriji;
1.2.2. pieprasījuma plānošana;
1.2.3. alternatīvu izstrāde, analīze un salīdzināšana;
1.2.4. izmaksu un ieguvumu analīze:
1.2.4.1. finanšu analīze;
1.2.4.2. sociāli ekonomiskā analīze;
1.2.4.3. risku un jutīguma analīze;
1.3. izvēlētās alternatīvas (projekta) pamatojums:
1.3.1. tehniskie aspekti;
1.3.2. finansiālie aspekti;
1.3.3. vides aspekti;
1.3.4. institucionālie aspekti;
1.4. citas daļas pēc pasūtītāja ieskatiem.
II. Izmaksu-ieguvumu analīzē izmantojamie makroekonomiskie pieņēmumi cenu indeksu izmaiņām
1.tabula
Gads |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
Vidēji 2007–2013 |
Vidēji 2014–2033 |
1. Patēriņa cenu inflācija (%) |
12,5 |
7,2 |
4,9 |
3,8 |
2,5 |
2,5 |
6,2 |
2,5 |
2. Iekšzemes kopprodukta deflators (%) |
11,7 |
8,1 |
6,0 |
4,5 |
3,9 |
3,2 |
7,1 |
2,5 |
3. Kopējā pamatkapitāla veidošanas deflators (%) |
9,0 |
8,0 |
6,0 |
5,0 |
4,0 |
3,5 |
7,4 |
2,5 |
2. Patēriņa cenu indeksa izmaiņas atspoguļo patēriņa cenu grozā ietverto produktu un pakalpojumu cenu dinamiku. Patēriņa cenu inflācija ir piemērota iedzīvotāju ienākumu un privātā patēriņa indeksēšanai. Patēriņa cenu indeksa inflācija ir piemērota projektiem, kuros lielu izmaksu daļu veido darba samaksa. Izmaksu-ieguvumu analīzē mikrolīmenī šis rādītājs izmantojams aprēķinos par darba samaksu.
3. Iekšzemes kopprodukta deflators atspoguļo vidējās cenu izmaiņas visos tautsaimniecības sektoros kopā. Šis rādītājs tiek bieži lietots citu makroekonomisko rādītāju indeksēšanai un daudzos gadījumos aprēķiniem var izvēlēties vai nu patēriņa cenu inflācijas rādītāju, vai iekšzemes kopprodukta deflatoru. Iekšzemes kopprodukta deflators ir piemērots jaukta tipa izmaksu projektiem dažādās nozarēs, kā arī tas ir atbilstošs rādītājs, lai diskontētu sagaidāmās finanšu plūsmas no uzņēmējdarbības. Izmaksu-ieguvumu analīzē mikrolīmenī šis rādītājs izmantojams aprēķinos par pakalpojumiem.
4. Kopējā pamatkapitāla veidošanas deflators atspoguļo valstī veikto kapitāla investīciju sadārdzinājumu. Šis rādītājs ir piemērots investīciju projektu indeksēšanai. Kopējā pamatkapitāla veidošanas deflators ir piemērots projektiem, kuros lielu izmaksu daļu veido investīciju ieguldījumi pamatkapitālā (būvniecības un ražošanas līdzekļu izveidošanas projekti). Izmaksu-ieguvumu analīzē mikrolīmenī šis rādītājs izmantojams aprēķinos par ieguldījumiem pamatkapitālā (būvniecības un ražošanas līdzekļi).
III. Izmaksu-ieguvumu analīzē izmantojamās vidēja termiņa un ilgtermiņa makroekonomiskās prognozes
2.tabula
Gads |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2009–2013 |
2014–2033 |
gada vidējais pieaugums |
gada vidējais pieaugums |
|||||||
1. Iekšzemes kopprodukta (IKP) pieaugums salīdzināmās cenās (%) |
7,5 |
7,0 |
6,8 |
6,7 |
6,5 |
6,0 |
6,6 |
2,7 |
2. Iekšzemes kopprodukta (IKP) pieaugums uz vienu iedzīvotāju salīdzināmās cenās (%) |
8,1 |
7,6 |
7,4 |
7,3 |
7,1 |
6,6 |
7,2 |
3,2 |
3. Nodarbinātības pieaugums (%) |
1,0 |
0,2 |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,1 |
–0,8 |
4. Darba algas pieaugums salīdzināmās cenās (%) |
4,9 |
6,1 |
6,7 |
6,9 |
6,4 |
5,9 |
6,4 |
3,6 |
IV. Diskonta likmes
3.tabula
1. Reālā sociālā diskonta likme |
5,5 % |
2. Reālā finansiālā diskonta likme |
5 % |
5. Ja aprēķinos nepiemēro inflāciju, izmaksu-ieguvumu analīzē izmanto reālās diskonta likmes.
6. Ja aprēķinos piemēro inflāciju, izmaksu-ieguvumu analīzē izmanto nominālās diskonta likmes.
Ministru kabineta
2008.gada 4.augusta noteikumiem Nr.615
Ministru kabineta
2008.gada 4.augusta noteikumiem Nr.615
1.tabula
Nr. |
Fonda nosaukums |
|
1. |
Atbildīgā iestāde |
|
2. |
Sadarbības iestāde |
|
3. |
Projekta nosaukums |
|
4. |
Projekta identifikācijas Nr. |
|
5. |
Līguma/vienošanās Nr. |
|
6. |
Līguma/vienošanās noslēgšanas datums |
|
7. |
Finansējuma saņēmējs |
|
8. |
Reģistrācijas Nr. |
|
9. |
Juridiskā adrese |
Piezīme.
Neaizpilda 3., 4., 5. un 6.rindu, ja uz iepirkumu attiecas Ministru kabineta 2007.gada 26.jūnija noteikumu Nr.419 “Kārtība, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu” 30.punkts.
2.tabula
Nr. |
Līguma priekšmets1 |
Paredzamā līgumcena2 |
Iepirkuma procedūra3 |
Iepirkuma procedūras izsludināšanas termiņš |
1. |
||||
2. |
||||
3. |
Atbildīgā amatpersona |
Tālrunis Fakss E-pasts |
||
Paraksts4 |
Paraksta atšifrējums |
||
Datums4 (dd/mm/gggg) |
|||
Zīmoga vieta4 |
Piezīmes.
1. 1 Preces un pakalpojumi un veicamie būvdarbi, par kuriem paredzēts slēgt iepirkuma līgumu.
2. 2 Plānotā līguma summa, ņemot vērā visu iepirkuma līguma darbības laiku.
3. 3 Plānotā iepirkuma procedūra atbilstoši Publisko iepirkumu likumam vai likumam “Par iepirkumu sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vajadzībām”.
4. 4 Dokumenta rekvizītus “paraksts”, “datums” un “zīmoga vieta” neaizpilda, ja elektroniskais dokuments sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.
Ministru kabineta
2008.gada 4.augusta noteikumiem Nr.615
Vienošanās Nr. |
|||
Projekta nosaukums |
|||
Finansējuma saņēmējs |
|||
Vienošanās kopsumma |
|||
Pieprasītā avansa apjoms1 |
LVL |
% |
Periods2 |
Plānots iesniegt struktūrfondu pieprasījumu par3, 4 |
Plānotais atmaksas datums5 |
|||
ERAF finansējums, |
valsts budžeta finansējums (dotācija
pašvaldībām), |
finansējuma saņēmēja finansējums, |
kopā |
||
2008.gada III ceturksnis |
|||||
2008.gada IV ceturksnis |
|||||
2009.gada I ceturksnis |
|||||
2009.gada II ceturksnis |
|||||
2009.gada III ceturksnis |
|||||
2009.gada IV ceturksnis |
|||||
2010.gada I ceturksnis |
|||||
2010.gada II ceturksnis |
|||||
2010.gada III ceturksnis |
|||||
2010.gada IV ceturksnis |
|||||
2011.gada I ceturksnis |
|||||
2011.gada II ceturksnis |
|||||
2011.gada III ceturksnis |
|||||
2011.gada IV ceturksnis |
|||||
2012.gada I ceturksnis |
|||||
2012.gada II ceturksnis |
|||||
2012.gada III ceturksnis |
|||||
2012.gada IV ceturksnis |
|||||
....... |
|||||
KOPĀ: |
X |
Piezīmes.
1 Avansa maksājums ne vairāk kā 20 procenti no projektam piešķirtā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma.
2 Periods jānorāda par pilnu projekta ieviešanas termiņu (no projekta ieviešanas sākuma līdz projekta ieviešanas beigu datumam) par katru mēnesi atsevišķi. Ja nepieciešams, tabulu var papildināt ar papildu rindām.
3 Plānotais struktūrfonda finansējuma apjoms sadalījumā pa finansējuma avotiem.
4 Ja projekts netiek finansēts no attiecīgā finansējuma avota, attiecīgajā kolonnā jānorāda “0,00”.
5 Datums, kad finansējuma saņēmējs ir plānojis iesniegt maksājuma pieprasījumu (Eiropas Reģionālās attīstības fonda un/vai valsts budžeta finansējumam).
(amats) |
(paraksts) |
200__.gada _______________