Rīgā 2008.gada 25.augustā (prot. Nr.60 32.§)
Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta vadības likuma 18.panta 4.punktu
5.1. ekspertu sadarbības tīkla izveide, balstoties uz nacionālo un starptautisko zinātnisko partneru sadarbību, kopīgi izstrādājot un adaptējot zināšanu bāzi sekmīgai vides politikas integrācijai;
5.2. integrētas izvērtēšanas metodiku komplekta izstrāde, kas ietver plaša spektra dažādu pieeju, tai skaitā modelēšanas līdzekļus, sistēmu analīzes pieejas, sistēmiskās domāšanas metodikas, vadlīnijas mērķgrupu iesaistīšanai vides politikas vertikālai (nozaru ietvaros) un horizontālai (starpnozaru) integrācijai;
5.3. kapacitātes palielināšanas apmācības programmu realizācija valsts pārvaldes politikas veidotājiem un zinātniekiem izstrādāto metodiku praktiskai lietošanai;
5.4. starpdisciplināras izpētes programmas izveide prioritāru Eiropas Savienības jauno politiku analīzei, kas balstās uz izstrādāto metodiku komplekta praktisku lietošanu, pilnu politikas analīzes cikla ietekmes vērtējumu un rekomendāciju sagatavošanu;
5.5. iesaistīto mērķgrupu ikgadējās konferences sagatavošana un informatīvās sistēmas partnerattiecību sekmēšanai izveide vides politikas integrācijas komunikācijai ar sabiedrību.
11.1. ir pasludināts par maksātnespējīgu vai atrodas likvidācijas procesā, tā saimnieciskā darbība ir apturēta vai pārtraukta vai ir uzsākta tiesvedība par tā darbības izbeigšanu, vai radusies cita līdzīga situācija, kādu paredz valsts likumi vai nolikums;
11.2. nav samaksājis nodokļus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un termiņos;
11.3. nav veicis valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un termiņos;
11.4. ar spēkā stājušos tiesas spriedumu atzīts par vainojamu attiecīgo nozari regulējošo normatīvo aktu pārkāpumā, kā arī vides aizsardzības, konkurences un darba tiesību pārkāpumā.
12.1. ir juridiska persona, kas pasludināta par maksātnespējīgu, tās saimnieciskā darbība ir apturēta vai pārtraukta vai ir uzsākta tiesvedība par tās bankrotu;
12.2. nav pildījis pienākumus saistībā ar nodokļu maksājumiem, kas izriet no sadarbības partnera valsts nodokļu sistēmu regulējošajiem normatīvajiem aktiem;
12.3. ar spēkā stājušos tiesas spriedumu atzīts par vainojamu attiecīgo nozari regulējošo normatīvo aktu pārkāpumā, vides aizsardzības, konkurences un darba tiesību pārkāpumā, kā arī profesionālās darbības pārkāpumā saskaņā ar sadarbības partnera valsts normatīvajiem aktiem.
14.1. atbalsta struktūru un partnerattiecību veidošana starp valsts administrācijas, izglītības un zinātniskajām institūcijām;
14.2. sadarbības tīklu, ekspertu grupu, konsultāciju un pakalpojumu sniegšana, ja tas dod ieguldījumu programmas mērķu sasniegšanā, informatīvo sistēmu izveide un attīstība;
14.3. apmācības kursu, konferenču un semināru organizēšana un informācijas izplatīšana, pieredzes apmaiņas braucieni, standartizētu projektu un procedūru izstrāde;
14.4. pētījumu veikšana, dokumentēšana, institucionālās sistēmas stiprināšanas pasākumi, metodiku izstrāde un vadlīniju sagatavošana vides politikas integrācijas jomā;
14.5. publikāciju, iespieddarbu, informācijas sagatavošana un izplatīšana, piedalīšanās konferencēs, semināros un mācību kursos.
17.1. minimālais programmas līdzfinansējuma apmērs ir EUR 50 000 ekvivalents latos pēc Latvijas Bankas noteiktā valūtas maiņas kursa;
17.2. maksimālais programmas līdzfinansējuma apmērs ir EUR 300 000 ekvivalents latos pēc Latvijas Bankas noteiktā valūtas maiņas kursa.
31.1. tiešās attiecināmās izmaksas, ko veido:
31.1.1. darbaspēka izmaksas – apakšprojekta īstenošanā iesaistīto darbinieku atalgojums, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas iemaksas un citi obligātie maksājumi. Darbinieku atalgojums un izmaksas nedrīkst pārsniegt attiecīgā profila darbinieka pakalpojumu tirgus cenas;
31.1.2. ceļa un uzturēšanās izdevumi komandējumiem iesnieguma iesniedzēja un sadarbības partneru darbiniekiem, kuri piedalās apakšprojekta īstenošanā, saskaņā ar normatīvajiem aktiem par komandējumu un ar darbinieku darba braucieniem saistīto izdevumu atlīdzināšanu;
31.1.3. materiālu un kancelejas preču izmaksas;
31.1.4. biroja tehnikas un aprīkojuma izmaksas ar nosacījumu, ka tās atbilst vidējām tirgus cenām;
31.1.5. ārējo pakalpojumu izmaksas;
31.1.6. administratīvās izmaksas;
31.1.7. citas izmaksas, kas saistītas ar apakšprojekta ieviešanu un līguma prasību izpildei saistītajiem pakalpojumiem, tai skaitā informācijas izplatīšana, projekta specifisks vērtējums, audits, rakstiskā un mutiskā tulkošana, materiālu pavairošana, apdrošināšana, projekta īstenošanā iesaistīto darbinieku apmācība un finanšu pakalpojumu izmaksas;
31.1.8. ieguldījumi natūrā, ko veido iekārtu vai materiālu piešķīrums, izpētes vai profesionāla rakstura darbības vai neapmaksāts brīvprātīgs darbs, kuru vērtību ir iespējams neatkarīgi novērtēt un auditēt;
31.2. netiešās attiecināmās izmaksas, ko veido:
31.2.1. īpaši pamatotas izmaksas un kas neietver izmaksas, kuras piešķirtas kādai citai līgumā noteiktajai budžeta pozīcijai;
31.2.2. finansējuma saņēmēja pieskaitāmo izmaksu procentu likme, kas nepārsniedz 15 % no apakšprojekta kopējām attiecināmajām izmaksām.
32.1. nodrošinājuma nākotnes zaudējumu vai parādu segšanas izmaksas;
32.2. aizdevuma pamatsummas un procentu maksājumu vai citu saistību segšanas izmaksas;
32.3. pievienotās vērtības nodokļa maksājumi, ja apakšprojekta finansējuma saņēmējam ir tiesības to saņemt atpakaļ;
32.4. izmaksas, kas tika segtas no citiem finanšu avotiem;
32.5. debeta procentu maksājumi par finanšu darījumiem, valūtas maiņas komisijas maksa un ar to saistītie zaudējumi;
32.6. soda naudas, finanšu sodi un tiesu izmaksas;
32.7. nekustamā īpašuma iegāde;
32.8. izmaksas, kas radušās, pamatojoties uz iesnieguma iesniedzēja un trešās personas līgumu, kas noslēgts pirms apakšprojekta ieviešanas līguma noslēgšanas vai pēc apakšprojekta ieviešanas līgumā noteiktā apakšprojekta īstenošanas termiņa beigām;
32.9. pārējās apakšprojekta izmaksas, kas nav attiecināmas, tai skaitā tās izmaksas, kas saistītas ar apakšprojekta iesnieguma sagatavošanu.
40.1. attiecībā uz iesnieguma iesniedzēju:
40.1.1. iesnieguma iesniedzēja apliecinājums (1.pielikums);
40.1.2. iesnieguma iesniedzēja organizācijas statūtu vai nolikuma kopija, reģistrācijas apliecības par organizācijas juridisko stāvokli kopija un nodokļa maksātāja reģistrācijas apliecības kopija (ja attiecināms);
40.1.3. iesnieguma iesniedzēja gada pārskata kopija (peļņas vai zaudējumu aprēķins un pārskati (bilance) par iepriekšējo pārskata gadu);
40.1.4. institūcija, kura pēc apakšprojekta apstiprināšanas nodrošinās apakšprojekta īstenošanai nepieciešamos kredītresursus vai citus finanšu līdzekļus, ja tādus ir paredzēts piesaistīt, izziņa par apakšprojektam nepieciešamā finansējuma nodrošināšanu, norādot piešķiramā finansējuma apjomu;
40.1.5. iesnieguma iesniedzēja lēmums par piedalīšanos apakšprojektā, norādot apakšprojekta kopējās izmaksas un priekšfinansējuma avotus (tai skaitā paša ieguldījumu apakšprojektā);
40.1.6. ne agrāk kā mēnesi pirms apakšprojekta iesnieguma iesniegšanas dienas izdota Valsts ieņēmumu dienesta izziņa, kas apliecina, ka iesnieguma iesniedzējam nav nodokļu parādu;
40.1.7. apakšprojekta vadībā iesaistīto personu dzīvesgājuma apraksti (Curriculum Vitae);
40.1.8. loģiskās plānošanas matrica;
40.2. attiecībā uz sadarbības partneri, ja apakšprojekts paredz partnerības veidošanu:
40.2.1. sadarbības partnera reģistrācijas apliecības vai tā juridisko statusu apliecinoša dokumenta kopija. Ja ir ārvalstu sadarbības partneris, iesniedz sadarbības partnera valstī noteiktajā kārtībā izdotu sadarbības partnera reģistrācijas apliecības kopiju vai juridisko statusu apliecinoša dokumenta kopiju;
40.2.2. sadarbības partnera parakstīts partnerības apliecinājums apakšprojektam (3.pielikums). Ja sadarbības partneris ir tiešās vai pastarpinātās pārvaldes iestāde, cita valsts iestāde, atvasināta publiska persona vai Latvijas Republikā reģistrēta juridiska persona, partnerības apliecinājumu sniedz latviešu valodā. Ja sadarbības partneris ir Eiropas Ekonomikas zonas valstī reģistrēta juridiska persona vai valsts vai pašvaldību iestāde, vai starptautiska organizācija, kas darbojas citā Eiropas Ekonomikas zonas valstī, partnerības apliecinājumu sniedz angļu valodā;
40.2.3. iesnieguma iesniedzēja un sadarbības partnera rakstiska vienošanās par pušu atbildību apakšprojekta ieviešanā, ieguldījuma apjomu un apakšprojekta īstenošanas gaitā izmantoto un radīto intelektuālo un materiālo labumu īpašumtiesībām;
40.2.4. ne agrāk kā mēnesi pirms apakšprojekta iesnieguma iesniegšanas dienas izdota Valsts ieņēmumu dienesta izziņa, kas apliecina, ka sadarbības partneris nav maksātnespējīgs un tam nav nodokļu parādu. Ja ir ārvalstu sadarbības partneris, iesniedz sadarbības partnera valstī noteiktajā kārtībā izdotu dokumentu, kas apliecina, ka sadarbības partneris nav maksātnespējīgs un tam nav nodokļu parādu. Ja nacionālās likumdošanas akti šādas izziņas izsniegšanu neparedz, iesniedz sadarbības partnera apliecinājumu, ka tas nav pasludināts par maksātnespējīgu (tai skaitā neatrodas sanācijas procesā un likvidācijas procesā).
44.1. adresātu – Latvijas Republikas Vides ministrija, Peldu iela 25–102, Rīga, LV-1050, Latvija;
44.2. konkursa nosaukumu – “Starpdisciplināra izpēte un kapacitātes palielināšana vides politikas integrācijai”;
44.3. iesnieguma iesniedzēja nosaukumu un adresi;
44.4. norādi “Neatvērt pirms vērtēšanas uzsākšanas”.
66.1. jāprecizē apakšprojekta ieviešanas laika grafiks;
66.2. jāprecizē apakšprojekta iesnieguma budžets un finanses, ja pieļautas aritmētiskas kļūdas;
66.3. no apakšprojekta attiecināmajām izmaksām jāizslēdz izmaksas, kas šo noteikumu 32.punktā noteiktas kā neattiecināmās;
66.4. jāsniedz papildu informācija, ja apakšprojekta iesniegumā nav iekļauta pilnīga informācija vai iekļautā informācija ir neskaidra.
Vides ministra vietā – zemkopības ministrs M.Roze
Ministru kabineta
2008.gada 25.augusta noteikumiem Nr.688
1. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs ir iepazinies ar visiem programmas līdzfinansējuma saņemšanas nosacījumiem, kas noteikti Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta līdzfinansētās programmas “Vides politikas integrācija Latvijā” apakšprojektu iesniegumu atklāta konkursa “Starpdisciplināra izpēte un kapacitātes palielināšana vides politikas integrācijai” nolikumā, un apakšprojekta īstenošanas gaitā apņemas tos ievērot.
2. Apakšprojekta mērķi un apakšprojekta ietvaros paredzētās aktivitātes atbilst Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem un politikas plānošanas dokumentiem, ja tie nosaka papildu prasības saistībā ar apakšprojekta ietvaros īstenojamām aktivitātēm.
3. Apakšprojekta ietvaros paredzētās aktivitātes atbilst Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta vadības dokumentos noteiktajām horizontālajām prioritātēm: ilgtspējīga attīstība, dzimumu līdztiesība un laba pārvaldība.
4. Apakšprojekts tiks īstenots sabiedrības interesēs, ievērojot ilgtspējīgas attīstības, dzimumu līdztiesības un labas pārvaldības principus.
5. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzēja institūcija apņemas 10 gadus pēc apakšprojekta pabeigšanas glabāt visu ar apakšprojekta īstenošanu saistīto dokumentāciju un informāciju un, ja nepieciešams, var to uzrādīt, kā arī piekrīt Latvijas Republikas vai Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta vadības institūciju pārstāvju kontrolēm un auditiem pirms apakšprojekta apstiprināšanas, apakšprojekta īstenošanas laikā un pēc pēdējā maksājuma saņemšanas.
6. Apakšprojekta iesniegumā sniegtā informācija ir patiesa. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs nav sniedzis apzināti nepatiesu vai sagrozītu informāciju un piekrīt, ka programmas apsaimniekotājs to pārbauda.
7. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs nav pārkāpis līguma noteikumus citu līgumu ietvaros, kas slēgti ar programmas apsaimniekotāju, vai citu projektu ietvaros, kas tika līdzfinansēti no Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta vai Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta līdzekļiem.
8. Apakšprojektā paredzēto aktivitāšu īstenošana netiks uzsākta pirms apakšprojekta ieviešanas līguma noslēgšanas ar programmas apsaimniekotāju.
9. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējam un tā sadarbības partnerim būs pieejami stabili un pietiekami finanšu līdzekļi un citi resursi, lai noteiktajā apmērā nodrošinātu savu apakšprojekta finansējuma daļu, kā arī apakšprojekta ieviešanas nepārtrauktību. Tāpat apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs un tā sadarbības partneris spēs nodrošināt apakšprojekta īstenošanai nepieciešamo skaitu cilvēku, kuriem ir atbilstošas prasmes, zināšanas, pieredze vai izpratne par apakšprojekta darbības jomu.
10. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs pirms priekšlikumu iesniegšanas par būtiskām izmaiņām apakšprojektā (piemēram, izmaiņas, kas saistītas ar aktivitātēm un sadarbības partneriem) apņemas panākt vienošanos ar sadarbības partneri. Ja šādu vienošanos panākt nav iespējams, apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs par to informē programmas apsaimniekotāju un iesniedz tam attiecīgos priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām.
11. Ja apakšprojekta īstenošanā ir iesaistīti sadarbības partneri, apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs apņemas sadarbības partneriem nosūtīt projekta pārskatu kopijas.
12. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs nav iesniedzis vienu un to pašu apakšprojekta iesniegumu finansēšanai no dažādiem finanšu avotiem, tas ir, tas nepretendē saņemt dubultu līdzfinansējumu viena un tā paša apakšprojekta īstenošanai.
13. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs ir veicis valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, samaksājis nodokļus un citus valsts un pašvaldību noteiktos obligātos maksājumus pilnā apmērā Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā termiņā.
14. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs ir tieši atbildīgs par apakšprojekta sagatavošanu, ieviešanu un vadību, kā arī par apakšprojekta rezultātiem. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs nav starpnieks.
15. Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs pēc programmas apsaimniekotāja pieprasījuma iesniegs tam nepieciešamo papildu informāciju un dokumentāciju.
16. Aprēķinātais programmas līdzfinansējums (naudas un procentu izteiksmē) ir aprēķināts tikai no apakšprojekta attiecināmo izmaksu kopsummas.
17. Programmas apsaimniekotājam iesniegtās apakšprojekta iesnieguma kopijas pilnībā atbilst iesniegtajiem apakšprojekta iesnieguma oriģināliem atbilstoši normatīvajiem aktiem par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu.
Ar šo tiek apliecināts, ka apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs apzinās, ka gadījumā, ja tiks konstatēts, ka apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs apzināti vai nolaidības dēļ ir sniedzis nepatiesas ziņas, neievērojot normatīvo aktu nosacījumus, ir centies iegūt savā rīcībā ierobežotas pieejamības informāciju vai ietekmēt programmas apsaimniekotāju apakšprojekta iesnieguma vērtēšanas procesā, tam tiks liegta iespēja saņemt programmas līdzfinansējumu un programmas apsaimniekotājs var vērsties tiesībaizsardzības institūcijās.
Ja apakšprojekta iesniegums tiks apstiprināts programmas līdzfinansējuma saņemšanai, ar šo tiek garantēts apakšprojekta finansējums šādā apmērā: EUR _______, tas ir, _____ % no apakšprojekta attiecināmajām izmaksām, un ieguldījums natūrā šādā apmērā: EUR _______, tas ir, _____ % no apakšprojekta attiecināmajām izmaksām.
Apakšprojekta iesnieguma iesniedzēja institūcija |
||
Apakšprojekta iesnieguma iesniedzēja institūcijas vadītāja vārds un uzvārds |
||
Amats |
||
Paraksts |
Z.v. |
|
Datums un vieta |
Piezīme. Dokumenta rekvizītus “Datums”, “Paraksts” un “Zīmoga vieta” (“Z.v.”) neaizpilda, ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.
2.pielikums
Ministru kabineta
2008.gadac 25.augusta noteikumiem Nr.688
Ministru kabineta
2008.gada 25.augusta noteikumiem Nr.688
_____________________________________________________________
(apakšprojekta iesnieguma nosaukums)
Lai nodrošinātu veiksmīgu apakšprojekta ieviešanu, apakšprojekta sadarbības partneris piekrīt šādiem labas partnerības prakses principiem:
1. Pirms apakšprojekta iesnieguma iesniegšanas apsaimniekotājam sadarbības partneris ir iepazinies ar apakšprojekta iesniegumu un izpratis savu lomu apakšprojekta īstenošanā.
2. Sadarbības partneris pilnvaro apakšprojekta iesnieguma iesniedzēju parakstīt apakšprojekta ieviešanas līgumu ar apsaimniekotāju un pārstāvēt to visos ar apakšprojekta īstenošanu saistītajos darījumos.
3. Sadarbības partneris apņemas regulāri sniegt apakšprojekta iesnieguma iesniedzējam pilnīgu informāciju par sadarbības partnera apakšprojekta īstenotajām aktivitātēm.
4. Sadarbības partneris savas kompetences ietvaros pirms priekšlikumu iesniegšanas par būtiskām izmaiņām apakšprojektā (piemēram, izmaiņas, kas saistītas ar aktivitātēm un partneriem) panāk vienošanos ar apakšprojekta iesnieguma iesniedzēju. Ja šādu vienošanos panākt nav iespējams, apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs par to informē apsaimniekotāju un iesniedz tam attiecīgos priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām.
Ar šo tiek apliecināts, ka apakšprojekta sadarbības partneris apzinās, ka gadījumā, ja tiks konstatēts, ka apakšprojekta sadarbības partneris apzināti vai nolaidības dēļ ir sniedzis nepatiesas ziņas, neievērojot normatīvo aktu nosacījumus, ir centies iegūt savā rīcībā ierobežotas pieejamības informāciju vai ietekmēt apsaimniekotāju apakšprojekta iesnieguma vērtēšanas procesā, apakšprojekta iesnieguma iesniedzējam tiks liegta iespēja saņemt programmas līdzfinansējumu un apsaimniekotājs var vērsties tiesībaizsardzības institūcijās.
Ja apakšprojekta iesniegums tiks apstiprināts programmas līdzfinansējuma saņemšanai, ar šo tiek garantēts apakšprojekta finansējums šādā apmērā: EUR _______, tas ir, _____ % no apakšprojekta attiecināmajām izmaksām, un ieguldījums natūrā šādā apmērā: EUR _______, tas ir, _____ % no apakšprojekta attiecināmajām izmaksām.
Sadarbības partnera institūcija |
||
Sadarbības partnera institūcijas vadītāja vārds un uzvārds |
||
Amats |
||
Paraksts |
Z.v. |
|
Datums un vieta |
Piezīme. Dokumenta rekvizītus “Datums”, “Paraksts” un “Zīmoga vieta” (“Z.v.”) neaizpilda, ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.
Partnerības apliecinājuma apakšprojektam tulkojums angļu valodā
Partnership statement for the sub-project
_____________________________________________________________
(title of the sub-project application)
To ensure successful implementation of sub-project the collaboration partner agrees with the following principles of good partnership practice:
1. Before submission of the sub-project application to the Intermediary the collaboration partner have familiarized himself with the sub-project application form and have recognized his role within the sub-project.
2. The collaboration partner authorizes the sub-project applicant to sign a cooperation agreement with the Intermediary and to represent it in all deals concerning the implementation of the sub-project.
3. The collaboration partner undertakes the duty to provide the sub-project applicant regular information regarding the collaboration partner’s implementation part of the sub-project.
4. Before submission of proposal concerning the substantial amendments to the sub-project (for example, amendments related to the activities and partners), the collaboration partner must reach an agreement with the sub-project applicant. If it is not possible to reach such agreement, the sub-project applicant informs that to the Intermediary and submits the Intermediary respective proposals on necessary amendments.
This is to confirm that the collaboration partner of the sub-project is aware that in the case it will be established that the collaboration partner of the sub-project by purpose or by negligence have provided false information, or by breaching the conditions of respective legal acts have tried to obtain information of limited access or attempted to influence the Intermediary during the evaluation of sub-projects applications, the sub-project applicant will be denied to receive the programme co-finance and the Intermediary may apply to law enforcement institutions.
If sub-project application will be approved for receiving the co-finance from the programme, this is to guarantee the financing for the project in following amount: ________ euro, which is ________ % from the eligible costs, and ________ euro contribution in kind, which is ________ % from the eligible cost of the sub-project.
Collaboration partner’s organization |
||
Name, Surname |
||
Job title |
||
Signature |
Seal |
|
Date and time |
Ministru kabineta
2008.gada 25.augusta noteikumiem Nr.688
Nr.p.k. |
Kritērijs |
Jā |
Nē |
1. |
Apakšprojekta iesnieguma noformējums |
||
1.1. |
Iesniegts apakšprojekta iesnieguma viens oriģināls un četras kopijas |
||
1.2. |
Apakšprojekta iesnieguma veidlapas visi lauki ir aizpildīti un ir datorrakstā |
||
1.3. |
Apakšprojekta iesnieguma veidlapa ir aizpildīta latviešu valodā |
||
1.4. |
Apakšprojekta iesnieguma veidlapas elektroniskā versija iesniegta kompaktdiskā (CD) vai nosūtīta uz e-pasta adresi |
||
1.5. |
Apakšprojekta iesnieguma veidlapa ir aizpildīta MS Excel formātā |
||
1.6. |
Apakšprojekta iesnieguma veidlapas elektroniskā versija atbilst oriģinālam |
||
1.7. |
Apakšprojekta iesniegumam ir pievienoti šo noteikumu 40.punktā noteiktie dokumenti, un tie ir noformēti atbilstoši šo noteikumu 41., 42. un 43.punktā noteiktajām prasībām |
||
1.8. |
Apakšprojekta finanšu aprēķins ir veikts Eiropas Savienības vienotajā valūtā |
||
2. |
Apakšprojekta atbilstība |
||
2.1. |
Pieprasītais programmas līdzfinansējums atbilst šo noteikumu 17.punktā noteiktajām prasībām |
||
2.2. |
Pieprasītais programmas līdzfinansējums nepārsniedz 90 % no apakšprojekta kopējām attiecināmajām izmaksām |
||
2.3. |
Apakšprojekta iesnieguma iesniedzēja un sadarbības partnera (ja apakšprojektā ir iesaistīts finanšu partneris) finansējums ir vismaz 10 % no apakšprojekta kopējām attiecināmajām izmaksām |
||
2.4. |
Apakšprojekta iesniegumā norādītais apakšprojekta īstenošanas termiņš atbilst šo noteikumu 33.punktā noteiktajām prasībām |
||
2.5. |
Apakšprojekta aktivitātes īsteno Latvijā |
||
3. |
Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs |
||
3.1. |
Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs ir tiešās vai pastarpinātās pārvaldes iestāde, cita valsts iestāde, atvasināta publiska persona, kā arī Latvijas Republikā reģistrēta juridiska persona |
||
3.2. |
Apakšprojekta iesnieguma iesniedzējam nav nodokļu parādu |
||
3.3. |
Apakšprojekta iesnieguma veidlapu parakstījis apakšprojekta iesnieguma iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona |
||
4. |
Sadarbības partneris |
||
4.1. |
Sadarbības partneris ir tiešās vai pastarpinātās pārvaldes iestāde, cita valsts iestāde, atvasināta publiska persona, kā arī Latvijas Republikā reģistrēta juridiska persona vai arī citā Eiropas Ekonomikas zonas valstī reģistrēta juridiska persona vai valsts vai pašvaldību iestāde, vai starptautiska organizācija, kas darbojas citā Eiropas Ekonomikas zonas valstī |
Ministru kabineta
2008.gada 25.augusta noteikumiem Nr.688
Nr. p.k. |
Kritērijs |
Kritērija rādītāji |
Vērtējums |
1. |
Vides politikas integrācija un sadarbība |
1.1. skaidri noteikts un sasniedzams mērķis(-i), kas ir vērsts uz šo noteikumu 3.punktā noteikto mērķu sasniegšanu; 1.2. precīzi definēti darba uzdevumi, lai sasniegtu apakšprojektā izvirzīto mērķi(-us), un izstrādāts rīcības plāns to īstenošanai; 1.3. izvēlētās darba metodes ir atbilstošas un efektīvi izmantojamas, lai sasniegtu apakšprojekta mērķi(-us) un izpildītu uzdevumus; 1.4. secīgi un skaidri definētas apakšprojektā plānotās aktivitātes, lai izpildītu definētos uzdevumus; 1.5. precīzi definēts sasniedzamais rezultāts(-i) un ir identificēta iegūstamā vērtība; 1.6. pietiekami plaši parādīta apakšprojekta saikne ar citiem projektiem un pētījumu programmām, kuros ir iesaistīts apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs; 1.7. apakšprojekts ietver starpdisciplinārus pētījumus; 1.8. apakšprojekts ietver sadarbību zinātnieku, komersantu un investoru/finansistu vidū; 1.9. ietverta esošās politikas analīze |
0–10 |
2. |
Ieguldījums sabiedrības informētības paaugstināšanā |
2.1. parādīta iesaistīto mērķgrupu kapacitātes palielināšana; 2.2. paredzēta projekta rezultātu izplatīšana nacionālā, reģionālā, vietējā līmenī; 2.3. apakšprojekta iesnieguma iesniedzējs ir ieinteresēts rezultātu izplatīšanā; 2.4. izvēlētās informācijas izplatīšanas metodes ir efektīvas, vai tās ir tieši vai netieši vērstas uz definēto mērķgrupu; 2.5. precīzi definētas mērķgrupas |
0–10 |
3. |
Apakšprojekta partnerības izvērtējums |
3.1. apakšprojekta iesnieguma iesniedzēja un sadarbības partneru iepriekšējās darbības pieredzes izvērtējums; 3.2. apakšprojekta iesnieguma iesniedzēja un sadarbības partneru finansiālā ilgtspēja; 3.3. piesaistītā personāla profesionalitātes un darba pieredzes izvērtējums; 3.4. apakšprojekta vadītajam un personālam ir pieredze līdzīga tipa projektu vadībā, līdzdalībā zinātniskajās organizācijās |
0–10 |
4. |
Vides problēmas, integrācijas un ilgtspējības izvērtējums |
4.1. izvēlētās apakšprojekta aktivitātes atrisinās definēto vides problēmu un to ietekme uz vides problēmu ir vērtējama kā zema, vidēja vai augsta; 4.2. definētā vides problēma ir plaši izplatīta – vietējā, reģionālā, nacionālā vai starptautiskā līmenī; 4.3. apakšprojekta realizācija ietekmēs ekonomikas un sociālos sektorus; 4.4. cik ilgstoša būs apakšprojekta rezultātu ietekme |
0–10 |
5. |
Inovācija un progress |
5.1. inovācija ietekmē visu procesu kopumā vai tikai daļu no tā; 5.2. projekta realizācija atstās ietekmi vietējā, reģionālā, nacionālā vai starptautiskā līmenī; 5.3. cik lielas mērķgrupas ietekmēs projekta realizācija |
0–10 |
6. |
Apakšprojekta daudzkārtošanās/multiplicējošais efekts un ieviešanas potenciāls |
6.1. ir identificētas interešu grupas, kas būtu potenciālie līdzvērtīgu projektu ieviesēji; 6.2. ir paredzēti speciāli pasākumi/aktivitātes, kas popularizētu projektu un tā rezultātus; 6.3. projekta popularizācija plānota vietējā, reģionālā, nacionālā vai starptautiskā līmenī; 6.4. kādas problēmas sagaidāmas citiem projekta ieviesējiem; 6.5. ir izvērtēti projekta ieviešanas riski; 6.6. vai apakšprojekts ir ļoti specifisks un ir saistīts tikai ar apakšprojekta iesnieguma iesniedzēja risināmajām problēmām, vai to var attiecināt uz tā paša sektora citiem labuma saņēmējiem, vai to var attiecināt uz citiem valsts ekonomikas sektoriem |
0–10 |
7. |
Apakšprojekta budžets, izmaksu pamatojums un efektivitāte |
7.1. apakšprojekta budžetā iekļautie izdevumi ir pamatoti un atbilstoši pašreizējām tirgus cenām; 7.2. mērķa sasniegšanai ir izvēlēts ekonomiski izdevīgākais risinājums (value for money – izmaksas – rezultāts); 7.3. apakšprojekta attiecināmo izmaksu posteņi atbilst šo noteikumu 31.punktā noteiktajām prasībām; 7.4. ir izanalizēti finansiālie un administratīvie apakšprojekta ieviešanas riski |
0–10 |
8. |
Starptautiskā ietekme |
8.1. apakšprojektā plānotā citu valstu labākās prakses, zināšanu un pieredzes pārņemšana veicinās apakšprojekta mērķu sasniegšanu; 8.2. apakšprojektā ir iesaistīts citas Eiropas Ekonomikas zonas valsts partneris |
0–3 |
9. |
Darbavietu izveidošana un mazo un vidējo komersantu iesaiste |
9.1. apakšprojekta darbības rezultātā tiks radītas jaunas darbavietas; 9.2. apakšprojekta partneris ir mazais un vidējais komersants; 9.3. apakšprojekta darbībā ir iesaistīti mazie un vidējie komersanti |
0–3 |
Piezīmes.
1. Katram no 1. līdz 7.apakšprojektu vērtēšanas kritērija rādītajam piešķir noteiktu punktu skaitu no 1 līdz 10 saskaņā ar šādu vērtējumu: 0 līdz 4 – vāji, 4 līdz 5 – apmierinoši, 5 līdz 6 – labi, 7 līdz 8 – ļoti labi, 9 līdz 10 – izcili.
2. Ja apakšprojekts kādā no 1. līdz 7.apakšprojektu vērtēšanas kritērijiem saņem vērtējumu, kas zemāks vai vienāds ar 4, tas tiek noraidīts.
3. 8. un 9.kritērijam kā papildu kritērijiem piešķir noteiktu punktu skaitu no 0 līdz 3 saskaņā ar šādu vērtējumu: 0 – netiek izmantots, 1 – vāja ietekme, 2 – vidēja ietekme, 3 – stipra ietekme.
4. Kritērija vērtējums ir vidējais aritmētiskais no kritērija rādītāju vērtējumiem.
5. Maksimālais iespējamais punktu skaits ir 76 punkti.