• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 3.08.1999., Nr. 244/245 https://www.vestnesis.lv/ta/id/18174

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Mantojumu ziņas

Vēl šajā numurā

03.08.1999., Nr. 244/245

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

AMATU KONKURSI

Labklājības ministrijas Valsts farmācijas inspekcija izsludina atklātu konkursu

uz vakantajiem civildienesta ierēdņu amatiem:

* vecākais inspektors — 4 vietas

Prasības:

augstākā farmaceitiskā izglītība;

atbilstība likuma "Par valsts civildienestu" prasībām;

prasme lietot datortehniku;

komunikabilitāte;

angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.

* vecākais inspektors — 1 vieta

Prasības:

augstākā medicīniskā izglītība;

atbilstība likuma "Par valsts civildienesu" prasībām;

prasme lietot datortehniku;

komunikabilitāte;

angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.

 

* vecākais inspektors

(zāļu ražošanas jautājumos) — 1 vieta

Prasības:

augstākā farmaceita, ķīmiķa vai mikrobiologa izglītība;

praktiskā darba pieredze zāļu ražošanas uzņēmumos zāļu kvalitātes kontrolē vai zāļu ražošanā (ne mazāka kā 5 gadi);

atbilstība likuma "Par valsts civildienestu" prasībām;

prasme lietot datortehniku;

komunikabilitāte;

labas angļu valodas zināšanas;

elastīga un analītiska pieeja jautājumu risināšanā.

Pieteikties valsts farmācijas inspekcijā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas personīgi vai pa pastu, iesniedzot rakstisku pieteikumu, CV un ziņas par darba pieredzi Rīgā, Jersikas ielā 15, LV–1003. Uzziņas pa tālruni 7113968.

Ar attiecīgo ierēdņa kandidāta amata aprakstu var iepazīties Rīgā, Jersikas ielā 15, 1.stāvā, 54.kabinetā.

 

Latvijas Republikas Valsts dzelzceļa administrācija izsludina konkursu

uz šādiem civildienesta ierēdņu amatiem:

* Dzelzceļa infrastruktūras daļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

• augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība (vēlams specialitātē, kas saistīta ar vides aizsardzību);

• pieredze darbā vides aizsardzības organizācijās:

• iemaņas darbā ar datoru;

• latviešu un angļu vai vācu valodas zināšanas;

• atbilstība likuma "Par valsts civildienestu" prasībām.

* Dzelzceļa pārvadājumu daļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

• augstākā vai nepabeigta augstākā juridiskā izglītība;

• pieredze jurista darbā;

• iemaņas darbā ar datoru;

• labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;

• atbilstība likuma "Par valsts civildienestu" prasībām.

* Administratīvi saimnieciskās un uzskaites daļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

• augstākā izglītība;

• pieredze lietvedības un grāmatvedības darbā;

• iemaņas darbā ar datoru;

• labas latviešu, krievu un vācu valodas zināšanas;

• atbilstība likuma "Par valsts civildienestu" prasībām.

Pieteikumus un ziņas par sevi nosūtīt Valsts dzelzceļa administrācijai Rīgā, Riepnieku ielā 2, LV–1050, tālrunis 7234472, ne vēlāk kā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

 

LR Valsts zemes dienesta Dienvidkurzemes reģionalā nodaļa izsludina atklātu konkursu

uz valsts civildienesta amata vietu

Gaidām LR likumā "Par valsts civildienestu" 6.panta prasībam atbilstošus pretendentus:

* Nekustamā īpašuma kadastra pārvaldes Kadastra daļas inspektors — arhīvists

Prasības:

— augstākā vai vidējā izglītība;

— LR likuma "Par arhīviem" pārzināšana;

— atbilstoša darba pieredze;

— VZD specifikas pārzināšana.

Pretendentus lūdzam pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšans dienas Liepājā, Graudu ielā 27, 306.kabinetā. Tālrunis uzziņām 3426765.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!