Rīgā 2008.gada 16.septembrī (prot. Nr.66 26.§)
un Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
13.1. nodrošina aktivitātes īstenošanu, uzraudzību un kontroli, analizē problēmas aktivitātes īstenošanā un iesniedz vadošajā iestādē un Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda Uzraudzības komitejā priekšlikumus par aktivitātes īstenošanas uzlabošanu;
13.2. nodrošina, lai netiktu pārsniegts aktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Sociālā fonda finansējums, un uzrauga pieejamā Eiropas Sociālā fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi aktivitātes līmenī;
13.3. izstrādā projektu iesniegumu vērtēšanas un projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku;
13.4. nodrošina informācijas un publicitātes pasākumus aktivitātes līmenī;
13.5. lieto Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu aktivitātes uzraudzībai;
13.6. izvērtē sadarbības iestādes pieņemtos lēmumus par projektu grozījumu saskaņošanu vai noraidīšanu.
14.1. nodrošina ar aktivitāti saistītos informācijas un publicitātes pasākumus, tai skaitā informē projektu iesniedzējus par projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanu un atlases nosacījumiem;
14.2. publicē savā mājaslapā internetā (www.vraa.gov.lv) visu ar projektu iesniegumu atlasi saistīto dokumentāciju;
14.3. nosūta uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu ierobežotam projektu iesniedzēju lokam;
14.4. izstrādā un saskaņo ar atbildīgo iestādi vērtēšanas komisijas nolikumu, projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanas metodiku, kārtību, kādā nodrošina projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu, kā arī pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu;
14.5. izveido projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju (turpmāk – vērtēšanas komisija);
14.6. nodrošina projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu;
14.7. pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu un uzrauga nosacījumu izpildi;
14.8. izskata maksājumu pieprasījumu iesniegšanas grafiku;
14.9. izstrādā vienošanās projektu un slēdz vienošanos ar Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmēju (turpmāk – finansējuma saņēmējs) par projektu īstenošanu;
14.10. administrē valsts budžetā piešķirtos līdzekļus – pārbauda finansējuma saņēmēju iesniegtos maksājumu pieprasījumus, apstiprina attiecināmo izdevumu summas, sagatavo maksājumu uzdevumus un izdevumu deklarācijas;
14.11. izskata un apstiprina iesniegtos projekta progresa pārskatus;
14.12. izvērtē un pieņem lēmumu par projekta grozījumiem;
14.13. uzkrāj datus par projektiem Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmā normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
14.14. nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 6.punktā noteiktais aktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Sociālā fonda finansējums, un uzrauga pieejamā Eiropas Sociālā fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi projektu līmenī;
14.15. nodrošina projektu uzraudzību un kontroli, tai skaitā veic pārbaudes projektu īstenošanas vietās;
14.16. izskata finansējuma saņēmēja iepirkuma plānu un iesniedz to Iepirkumu uzraudzības birojā.
15.1. plānošanas reģionam;
15.2. republikas pilsētas (Daugavpils, Jelgavas, Jēkabpils, Jūrmalas, Liepājas, Rēzeknes, Valmieras un Ventspils) pašvaldībai;
15.3. novada pašvaldībai, kas izveidota saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto vietējo pašvaldību administratīvi teritoriālo iedalījumu;
15.4. Cēsu, Gulbenes, Aizkraukles, Kuldīgas, Madonas, Saldus, Līvānu, Smiltenes, Talsu pilsētas pašvaldībai, ja tā iesniedz projekta iesniegumu pirmajā atlases kārtā.
20.1. 64 770 latiem – plānošanas reģionam;
20.2. 17 570 latiem – republikas pilsētas (Daugavpils, Jelgavas, Jēkabpils, Jūrmalas, Liepājas, Rēzeknes, Valmieras, Ventspils) pašvaldībai;
20.3. 21 593 latiem – novada pašvaldībai, kas izveidota saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto vietējo pašvaldību administratīvi teritoriālo iedalījumu;
20.4. 21 593 latiem – Cēsu, Gulbenes, Aizkraukles, Kuldīgas, Madonas, Saldus, Līvānu, Smiltenes, Talsu pilsētas pašvaldībai, ja tā iesniedz projekta iesniegumu pirmajā atlases kārtā.
21.1. plānošanas reģionam – 107 950 latu;
21.2. republikas pilsētas (Daugavpils, Jelgavas, Jēkabpils, Jūrmalas, Liepājas, Rēzeknes, Valmieras, Ventspils) pašvaldībai – 21 942 latus;
21.3. novada pašvaldībai, kas izveidota saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto vietējo pašvaldību administratīvi teritoriālo iedalījumu, – 86 374 latus;
21.4. Cēsu, Gulbenes, Aizkraukles, Kuldīgas, Madonas, Saldus, Līvānu, Smiltenes, Talsu pilsētas pašvaldībai, ja tā iesniedz projekta iesniegumu pirmajā atlases kārtā, – 86 374 latus.
25.1. piesaistīto speciālistu skaits plānošanas reģionos, pilsētās un novados;
25.2. plānošanas reģionu un pašvaldību skaits, kuros nodrošināta administratīvās kapacitātes stiprināšana.
26.1. makroekonomiskā stabilitāte – projekta iesniedzēja līdzfinansējuma daļa ir lielāka nekā minimāli noteiktā;
26.2. vienlīdzīgas iespējas – projektā paredz tiešu vai netiešu pozitīvu ietekmi dzimumu līdztiesības un aktīvās novecošanas, kā arī personu ar invaliditāti tiesību pamatprincipu ievērošanā.
27.1. projekta vadībā iesaistītā personāla dzīves aprakstus (Curriculum vitae);
27.2. speciālista darba pienākumu aprakstu (amata aprakstu) un dzīves aprakstu (Curriculum vitae);
27.3. finanšu ministra rakstisku piekrišanu projekta īstenošanai saskaņā ar normatīvajiem aktiem par pašvaldību finanšu stabilizēšanu un pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību, ja projekta iesniedzējs ir finanšu stabilizācijas procesā.
30.1. kuras nav minētas šo noteikumu 29.punktā;
30.2. kas vērstas uz Eiropas Sociālā fonda finansējuma izmantošanu, lai piešķirtu aizdevumus fiziskām un juridiskām personām;
30.3. kas nav vērstas uz normatīvajos aktos noteikto pašvaldības autonomo funkciju izpildi un plānošanas reģionu kompetenci.
31.1. tiešās izmaksas:
31.1.1. piesaistītā speciālista amatalga, darba devēja veiktās valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas un citi normatīvajos aktos noteiktie darba ņēmēja labā obligāti veicamie maksājumi;
31.1.2. piesaistītā speciālista darba vietas aprīkojuma nomas izmaksas, kas nepārsniedz 10 procentus no projekta kopējām tiešajām attiecināmajām izmaksām;
31.2. netiešās izmaksas:
31.2.1. pievienotās vērtības nodokļa maksājumi, kas tiešā veidā saistīti ar projektu, ja finansējuma saņēmējs tos nevar atgūt, ievērojot normatīvajos aktos noteikto kārtību;
31.2.2. ar projekta darbībām tieši saistītās publicitātes pasākumu izmaksas.
32.1. nepieciešamas šo noteikumu 29.punktā noteikto darbību īstenošanai un atbilst drošas finanšu vadības principiem, it īpaši ekonomiskā izdevīguma un izmaksu efektivitātes principiem;
32.2. veiktas pēc vienošanās noslēgšanas;
32.3. uzskaitītas finansējuma saņēmēja grāmatvedības uzskaites reģistros, nodalītas no pārējām izmaksām, identificējamas, pārbaudāmas un apliecinātas ar pamatojošo dokumentu oriģināliem;
32.4. veiktas saskaņā ar normatīvajiem aktiem publiskā iepirkuma jomā un pamatotas ar attiecīgiem dokumentiem.
33.1. izmaksas, kas nav noteiktas šo noteikumu 31.punktā;
33.2. projekta administratīvās izmaksas;
33.3. izmaksas, kas pārsniedz šo noteikumu 21.punktā noteikto maksimālo attiecināmo izmaksu kopsummu;
33.4. izmaksas, kas radušās pirms vai pēc laikposma, kas noteikts saskaņā ar vienošanos, tai skaitā projekta sagatavošanas izmaksas;
33.5. izmaksas, kas saistītas ar finansējuma saņēmēja noslēgtajiem apakšlīgumiem par pakalpojumu sniegšanu vai darbu veikšanu, ja minētie apakšlīgumi palielina projekta izmaksas;
33.6. samaksa par aizdevuma izskatīšanu, noformēšanu un rezervēšanu, procentu maksājumi, līgumsodi, maksājumi par naudas pārskaitījumiem, komisijas nauda un zaudējumi sakarā ar valūtas maiņu, soda nauda un nokavējuma procenti, un tiesvedības izdevumi;
33.7. veselības, dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšanas izmaksas;
33.8. izdevumi par audita pakalpojumiem;
33.9. iepirkuma dokumentu sagatavošanas izmaksas;
33.10. nekustamā īpašuma pirkuma vai nomas izmaksas;
33.11. transportlīdzekļa iegāde, noma vai līzinga maksājumi;
33.12. ieguldījumi natūrā, piemēram, zeme, nekustamais īpašums (pilnībā vai tā daļa), ilglietojamas preces, izejmateriāli un personas veikts neapmaksāts labdarības darbs;
33.13. stipendijas studijām vai mācību kursiem.
35.1. pirmās atlases kārtas ietvaros sadarbības iestāde ne vēlāk kā mēnesi pēc šo noteikumu spēkā stāšanās nosūta pa pastu ierakstītā vēstulē uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu šo noteikumu 15.punktā noteiktajam ierobežotam saņēmēju lokam, nosakot vienotu projektu iesniegumu iesniegšanas termiņu. Termiņš nav īsāks par 30 darbdienām;
35.2. otro atlases kārtu sadarbības iestāde izsludina līdz 2009.gada 30.septembrim un nosūta pa pastu ierakstītā vēstulē uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu, nosakot vienotu projektu iesniegumu iesniegšanas termiņu. Termiņš nav īsāks par 30 darbdienām. Otrās atlases kārtas ietvaros projekta iesniegumus var iesniegt plānošanas reģioni, republikas nozīmes pilsētas, novadu pašvaldības, kas neiesniedza projekta iesniegumu pirmajā atlases kārtā vai kuru projektu iesniegumi pirmajā atlases kārtā netika apstiprināti;
35.3. ja šo noteikumu 35.1. un 35.2.apakšpunktā noteiktajās atlases kārtās līdz 2012.gada 31.martam netiek apgūts viss aktivitātei pieejamais finansējums, sadarbības iestāde rīko atkārtotu projektu iesniegumu atlasi šajos noteikumos noteiktajā kārtībā, izsūtot uzaicinājumu ierobežotam saņēmēju lokam – plānošanas reģioniem, pilsētu pašvaldībām, novadu pašvaldībām, kuras pēc uzaicinājuma saņemšanas neiesniedza projekta iesniegumu iepriekšējās atlases kārtās vai kuru projektu iesniegumi netika apstiprināti iepriekšējās atlases kārtās. Atkārtotai atlasei nosaka vienotu projektu iesniegumu iesniegšanas termiņu. Termiņš nav īsāks par 30 darbdienām.
41.1. projekta iesniegumu sagatavo un iesniedz datorrakstā latviešu valodā. Ja pavaddokumenti nav izdoti latviešu valodā, dokumentiem pievieno apliecinātus dokumentu tulkojumus saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;
41.2. aprēķinot projekta iesnieguma finanšu datus, lieto naudas vienību – lats;
41.3. visu informāciju norāda precīzi un detalizēti, lai projekta iesniegumu varētu izvērtēt atbilstoši projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijiem;
41.4. projekta iesniegumu aizpilda bez svītrojumiem, dzēsumiem, aizkrāsojumiem, neatrunātiem labojumiem un papildinājumiem;
41.5. projekta iesniegumam pievieno pavaddokumentu oriģinālus vai notariāli apstiprinātas kopijas, vai kopijas, uz kurām ir atbilstošas iestādes apliecinājums par kopijas atbilstību oriģinālam.
42.1. ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā, to ievieto aizzīmogotā iepakojumā (aploksnē), projekta iesnieguma veidlapu ar pielikumiem pilnībā aizpilda, cauršuj (caurauklo), lapas sanumurē, pievieno identisku elektronisko kopiju;
42.2. ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniska dokumenta formā, to noformē atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām, paraksta ar drošu elektronisko parakstu un apliecina ar laika zīmogu.
43.1. ja projekta iesniegumu sūta pa pastu, par projekta iesniegšanas laiku uzskatāms brīdis, kad projekta iesniegums ir nodots pastā (pasta zīmogs). Ja rodas šaubas, projekta iesniedzējam jāpierāda fakts, kad sūtījums nodots pastā;
43.2. ja projekta iesniegumu iesniedz personīgi, par projekta iesniegšanas laiku uzskatāms sadarbības iestādes spiedogā uz projekta iesnieguma norādītais saņemšanas datums;
43.3. ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniski, par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku ir uzskatāms brīdis, kad projekta iesniegums ir nosūtīts pa elektronisko pastu vai izmantojot iestādes pārziņā esošās speciālās tiešsaistes formas.
46.1. projekta iesniegums ir iesniegts:
46.1.1. pa pastu vai personīgi aizzīmogotā iepakojumā (aploksnē vai kastē);
46.1.2. elektroniska dokumenta formā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu;
46.2. projekta iesniegums iesniegts noteiktajā termiņā;
46.3. projekta iesniegums ir iesniegts vienā oriģināleksemplārā, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā;
46.4. projekta iesnieguma oriģināleksemplārs ir cauršūts (caurauklots), ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā;
46.5. visas projekta iesnieguma oriģināleksemplāra lapas ir numurētas, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā;
46.6. projekta iesniegumam ir pievienota elektroniskā versija, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā;
46.7. projekta iesnieguma finanšu aprēķins ir veikts latos;
46.8. projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts un sagatavots atbilstoši projekta iesnieguma veidlapas nosacījumiem;
46.9. projekta iesniedzējs ir parakstījis un pievienojis apliecinājumu, kurā iekļauta informācija par projekta iesniedzēja līdzfinansējuma apmēru;
46.10. projekta iesniegums sagatavots datorrakstā;
46.11. projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā;
46.12. projekta iesniegumā ir iekļauti visi noteiktie pavaddokumenti;
46.13. ja papildus iesniedzamie dokumenti nav izdoti latviešu valodā, dokumentiem ir pievienots apliecināts dokumentu tulkojums latviešu valodā saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;
46.14. projekta iesniegumā nav neatrunātu labojumu, dzēsumu, aizkrāsojumu, svītrojumu, papildinājumu, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā.
47.1. projekta iesniegums atbilst aktivitātes mērķim – paaugstināt plānošanas reģionu, pilsētu un novadu pašvaldību administratīvo kapacitāti, sekmējot efektīvas publiskās pārvaldes vajadzībām atbilstošu speciālistu piesaisti plānošanas reģionu un vietējās pārvaldes līmenī (pilsētās un novados);
47.2. projekta ietvaros piesaistītie speciālisti atbilst šo noteikumu 29.punktā minētajām speciālistu kategorijām;
47.3. projekta darbības atbilst noteiktajām prasībām;
47.4. projekta vadības komandai ir atbilstoša pieredze, pietiekama projekta vadības kapacitāte un profesionālās zināšanas, projekta iesniegumā ir pamatots, kā tiks nodrošināta projekta īstenošana un uzraudzība;
47.5. projekta iesniegumā iekļautās attiecināmās izmaksas atbilst noteiktajām attiecināmajām izmaksām;
47.6. projekta iesniegumā paredzētās izmaksas ir atbilstošas projektā plānotajām darbībām;
47.7. projekta iesniegumā ir skaidri definētas mērķa grupas – plānošanas reģioni, pilsētu pašvaldības un novadu pašvaldības;
47.8. projekta iesniegumā plānotie rezultāti, to indikatori un rezultātu ietekme ir precīzi definēta, izmērāma un sekmēs aktivitātes mērķa sasniegšanu;
47.9. projekta budžetā iekļautās izmaksas ir samērīgas, pamatotas, atbilstošas pašreizējām tirgus cenām un nepieciešamas projekta īstenošanai;
47.10. projekta iesnieguma finanšu aprēķins ir aritmētiski precīzi un pareizi izstrādāts;
47.11. projekta Eiropas Savienības finansējums nepārsniedz pieļaujamo apmēru;
47.12. projekta īstenošanas laiks nepārsniedz noteikto pieļaujamo maksimālo projekta īstenošanas ilgumu;
47.13. projekta ietvaros plānotās darbības nepārklājas ar darbībām, kas tiek finansētas citu Eiropas Savienības struktūrfondu aktivitāšu un citu finanšu instrumentu ietvaros;
47.14. projekta kopējās attiecināmās izmaksas nav mazākas par:
47.14.1. 64 770 latiem – plānošanas reģionam;
47.14.2. 17 570 latiem – republikas pilsētas (Daugavpils, Jelgava, Jēkabpils, Jūrmala, Liepāja, Rēzekne, Valmiera, Ventspils) pašvaldībai;
47.14.3. 21 593 latiem – novada pašvaldībai, kas izveidota saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto vietējo pašvaldību administratīvi teritoriālo iedalījumu, un Cēsu, Gulbenes, Aizkraukles, Kuldīgas, Madonas, Saldus, Līvānu, Smiltenes, Talsu pilsētas pašvaldībai;
47.15. projekta kopējās attiecināmās izmaksas nav lielākas par:
47.15.1. 107 950 latiem – plānošanas reģionam;
47.15.2. 21 942 latiem – republikas pilsētas (Daugavpils, Jelgava, Jēkabpils, Jūrmala, Liepāja, Rēzekne, Valmiera, Ventspils) pašvaldībai;
47.15.3. 86 374 latiem – novada pašvaldībai, kas izveidota saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto vietējo pašvaldību administratīvi teritoriālo iedalījumu, un Cēsu, Gulbenes, Aizkraukles, Kuldīgas, Madonas, Saldus, Līvānu, Smiltenes, Talsu pilsētas pašvaldībai;
47.16. administratīvās izmaksas nepārsniedz piecus procentus no projekta kopējām tiešajām attiecināmajām izmaksām;
47.17. piesaistītā speciālista darba vietas aprīkojuma nomas maksa nepārsniedz 10 procentus no projekta kopējām tiešajām attiecināmajām izmaksām;
47.18. projekta iesniedzējs plāno īstenot publicitātes un informācijas pasākumus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;
47.19. projekta iesniedzējs aktivitātes ietvaros var būt:
47.19.1. plānošanas reģions;
47.19.2. republikas pilsētas (Daugavpils, Jelgavas, Jēkabpils, Jūrmalas, Liepājas, Rēzeknes, Valmieras, Ventspils) pašvaldība;
47.19.3. novada pašvaldība, kas izveidota saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto vietējo pašvaldību administratīvi teritoriālo iedalījumu;
47.19.4. Cēsu, Gulbenes, Aizkraukles, Kuldīgas, Madonas, Saldus, Līvānu, Smiltenes, Talsu pilsētas pašvaldība, ja tā iesniedz projekta iesniegumu pirmajā atlases kārtā;
47.20. projekta iesniedzējs atbilst noteiktajām prasībām.
48.1. projekta ietvaros tiks piesaistīti šo noteikumu 29.punktā noteiktie speciālisti pašvaldību autonomo funkciju vai plānošanas reģionu kompetences nodrošināšanai:
48.1.1. attīstības plānošana, teritorijas attīstības plānošana, būvniecības procesa tiesiskuma nodrošināšana, vietējā un reģionālā līmeņa plānošanas dokumentu izstrāde – četri punkti;
48.1.2. sociālās palīdzības un sociālās aprūpes nodrošināšana, izglītības jautājumu risināšana – divi punkti;
48.1.3. citas funkcijas – nulle punktu;
48.2. īstenojot projektu, tiks stiprināta administratīvā kapacitāte:
48.2.1. uzlabota izstrādāto dokumentu kvalitāte, publisko pakalpojumu pieejamība un kvalitāte – trīs punkti;
48.2.2. uzlabota izstrādāto dokumentu kvalitāte vai publisko pakalpojumu pieejamība un kvalitāte – divi punkti;
48.2.3. nav norādīta piesaistītā speciālista ietekme uz administratīvās kapacitātes stiprināšanu plānošanas reģionā vai vietējā pašvaldībā – nulle punktu;
48.3. projekta ietvaros tiks piesaistīts speciālists, kuram ir atbilstoša kvalifikācija un pieredze:
48.3.1. speciālistam ir vismaz triju gadu darba pieredze pašvaldībai vai plānošanas reģionam prioritārās jomās un augstākā izglītība – četri punkti;
48.3.2. speciālistam ir vismaz viena gada darba pieredze pašvaldībai vai plānošanas reģionam prioritārās jomās un augstākā izglītība – trīs punkti;
48.3.3. speciālistam nav darba pieredzes pašvaldībai vai plānošanas reģionam prioritārās jomās, bet ir atbilstoša augstākā izglītība – divi punkti;
48.3.4. speciālistam nav darba pieredzes pašvaldībai vai plānošanas reģionam prioritārās jomās un nav atbilstošas augstākās izglītības – nulle punktu;
48.4. projekta iesniedzējs nodrošinās projekta ietvaros izveidotās darba vietas saglabāšanu:
48.4.1. 18 mēnešus pēc projekta īstenošanas beigām – seši punkti;
48.4.2. 12 mēnešus pēc projekta īstenošanas beigām – četri punkti;
48.4.3. sešus mēnešus pēc projekta īstenošanas beigām – divi punkti;
48.4.4. mazāk nekā sešus mēnešus pēc projekta īstenošanas beigām – nulle punktu;
48.5. projekta iesniegumā ir pamatota problēma un problēmas risinājums:
48.5.1. analizēta pašvaldībā vai plānošanas reģionā esošo speciālistu kapacitāte, izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu kvalitāte, savstarpējā sasaiste un izvērtētas alternatīvas, pamatota speciālistu piesaistes nepieciešamība – četri punkti;
48.5.2. pamatota speciālistu piesaistes nepieciešamība, bet nav analizēta pašvaldībā esošo speciālistu kapacitāte, izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu kvalitāte, savstarpējā sasaiste un nav izvērtētas alternatīvas – trīs punkti;
48.5.3. nav pamatota speciālistu piesaistes nepieciešamība – nulle punktu;
48.6. projekta iesniegumā definētais projekta mērķis ir pamatots, sasniedzams, ir skaidri norādīta sasaiste starp definēto mērķi un plānotajām darbībām:
48.6.1. mērķis ir pamatots, sasniedzams, ir skaidri norādīta un pamatota sasaiste ar plānotajām darbībām – trīs punkti;
48.6.2. mērķis ir pamatots, sasniedzams, ir norādīta sasaiste ar plānotajām darbībām, bet tā nav atbilstoši pamatota – divi punkti;
48.6.3. mērķis ir pamatots, bet nav norādīta sasaiste ar plānotajām darbībām – viens punkts;
48.6.4. mērķis nav pamatots, nav norādīta sasaiste ar plānotajām darbībām – nulle punktu;
48.7. projekta iesniegums atspoguļo, kā projekts ietekmēs mērķa grupas, plānotās darbības ir saistītas ar mērķa grupu vajadzībām, projekts atbilst mērķa grupu problēmu risināšanai un skaidri norāda pieprasījumu pēc projekta rezultātiem:
48.7.1. atspoguļota projekta ietekme uz mērķa grupām, plānotās darbības ir saistītas ar mērķa grupu vajadzībām, projekts atbilst mērķa grupu problēmu risināšanai un ir skaidri norādīts pieprasījums pēc projekta rezultātiem – trīs punkti;
48.7.2. atspoguļota projekta ietekme uz mērķa grupām, plānotās darbības ir saistītas ar mērķa grupu vajadzībām, projekts atbilst mērķa grupu problēmu risināšanai, bet nav norādīts pieprasījums pēc projekta rezultātiem – divi punkti;
48.7.3. atspoguļota projekta ietekme uz mērķa grupām, plānotās darbības ir saistītas ar mērķa grupu vajadzībām, bet nav norādīts, ka projekts atbilst mērķa grupu problēmu risināšanai, un nav norādīts pieprasījums pēc projekta rezultātiem – viens punkts;
48.7.4. nav atspoguļota projekta ietekme uz mērķa grupām – nulle punktu;
48.8. projekta darbības ir pamatotas, samērīgas ar plānoto laika grafiku un nodrošina rezultātu sasniegšanu:
48.8.1. projekta darbības ir pamatotas, samērīgas ar plānoto laika grafiku un nodrošina rezultātu sasniegšanu, ir definēti un analizēti iespējamie projekta īstenošanas riski (novērtēts iespējamais izmaksu sadārdzinājums un projekta vadības komandas riski) – četri punkti;
48.8.2. projekta darbības ir pamatotas, samērīgas ar plānoto laika grafiku un nodrošina rezultātu sasniegšanu, ir definēti iespējamie projekta īstenošanas riski (novērtēts iespējamais izmaksu sadārdzinājums un projekta vadības komandas riski) – divi punkti;
48.8.3. projekta darbības ir pamatotas, samērīgas ar plānoto laika grafiku un nodrošina rezultātu sasniegšanu, nav definēti iespējamie projekta īstenošanas riski (nav novērtēts iespējamais izmaksu sadārdzinājums un projekta vadības komandas riski) – viens punkts;
48.8.4. projekta darbības nav pamatotas un samērīgas ar plānoto laika grafiku – nulle punktu;
48.9. projekta iesniegumā atspoguļota projektā sasniegto rezultātu uzturēšana pēc projekta pabeigšanas un pamatota projekta finansiālā un administratīvā ilgtspēja:
48.9.1. projektā tiks nodrošināta sasniegto rezultātu uzturēšana 18 mēnešus pēc projekta pabeigšanas, ir pamatota projekta finansiālā un administratīvā ilgtspēja – četri punkti;
48.9.2. projektā tiks nodrošināta sasniegto rezultātu uzturēšana 12 mēnešus pēc projekta pabeigšanas, ir pamatota projekta finansiālā vai administratīvā ilgtspēja – trīs punkti;
48.9.3. projektā tiks nodrošināta sasniegto rezultātu uzturēšana sešus mēnešus pēc projekta pabeigšanas, ir pamatota projekta finansiālā vai administratīvā ilgtspēja – divi punkti;
48.9.4. projektā tiks nodrošināta sasniegto rezultātu uzturēšana mazāk par sešiem mēnešiem pēc projekta pabeigšanas, bet nav pamatota projekta finansiālā un administratīvā ilgtspēja – nulle punktu;
48.10. projektā paredzēta tieša vai netieša pozitīva ietekme uz vienlīdzīgu iespēju horizontālo prioritāti:
48.10.1. projektam ir tieša pozitīva ietekme – divi punkti;
48.10.2. projektam ir netieša pozitīva ietekme – viens punkts;
48.10.3. projekts attiecībā uz šo prioritāti ir neitrāls – nulle punktu;
48.11. projekta ietekme uz prioritāti “Makroekonomiskā stabilitāte”. Projekta iesniedzēja līdzfinansējuma daļa ir lielāka nekā minimāli noteiktā finansējuma daļa:
48.11.1. vairāk par 10 procentiem – trīs punkti;
48.11.2. no 6 līdz 10 procentiem – divi punkti;
48.11.3. mazāk par 6 procentiem – viens punkts;
48.11.4. nav lielāka (0 procentu) – nulle punktu.
56.1. projekta iesniegums atbilst visiem šo noteikumu 46. un 47.punktā minētajiem kritērijiem, 48.7.apakšpunktā minētajā kritērijā ieguvis vismaz vienu punktu, 48.1., 48.2., 48.3., 48.4., 48.6., 48.8. un 48.9.apakšpunktā minētajā kritērijā ieguvis katrā vismaz divus punktus, 48.5.apakšpunktā minētajā kritērijā ieguvis vismaz trīs punktus;
56.2. projekta iesniegums kvalitātes kritēriju vērtējumā ieguvis vismaz 18 punktu.
57.1. projekta iesniegumu nepieciešams precizēt atbilstoši kādam no šo noteikumu 46.5., 46.8., 46.9. vai 46.13.apakšpunktā minētajiem kritērijiem;
57.2. projekta iesniegumu nepieciešams precizēt atbilstoši kādam no šo noteikumu 47.2., 47.3., 47.4., 47.5., 47.6., 47.7., 47.8., 47.9., 47.10., 47.11., 47.12., 47.16., 47.17., 47.18. vai 47.20.apakšpunktā minētajiem kritērijiem.
58.1. papildu skaidrojuma iesniegšanu;
58.2. projekta īstenošanas uzsākšanas laika vai izmaksu plānojuma precizēšanu sadalījumā pa gadiem;
58.3. izmaksu precizēšanu (samazināšanu vai izslēgšanu, aritmētiskās atbilstības nodrošināšanu);
58.4. citu darbību veikšanu, lai nodrošinātu projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 46.5., 46.8., 46.9., 46.13., 47.4., 47.6., 47.7., 47.8., 47.9., 47.10., 47.16. un 47.18.apakšpunktā minētajiem kritērijiem.
60.1. projekta iesniegums neatbilst kādam no šo noteikumu 51.punktā noteiktajiem administratīvajiem kritērijiem;
60.2. projekta iesniegums neatbilst kādam no šo noteikumu 53.punktā noteiktajiem atbilstības kritērijiem;
60.3. projekta iesniegums kvalitātes kritēriju vērtējumā nav ieguvis vismaz 18 punktu;
60.4. projekta iesniegums šo noteikumu 48.7.apakšpunktā minētajā kritērijā nav ieguvis vismaz vienu punktu, 48.1., 48.2., 48.3., 48.4., 48.6., 48.8. un 48.9.apakšpunktā minētajā kritērijā nav ieguvis vismaz divus punktus katrā, 48.5.apakšpunktā minētajā kritērijā nav ieguvis vismaz trīs punktus.
84.1. ja faktiskais finanšu līdzekļu izlietojums ir mazāks, nekā paredz vienošanās;
84.2. ja nav īstenota kāda no vienošanās nosacījumos paredzētajām darbībām, bet tiek sasniegts projekta mērķis;
84.3. ja nav iesniegti finanšu līdzekļu izlietojumu apliecinošie dokumenti;
84.4. ja maksājuma pieprasījumā norādītās attiecināmās izmaksas nav samērīgas un ekonomiski pamatotas;
84.5. ja finansējuma saņēmējs ir maldinājis atbildīgo iestādi vai sadarbības iestādi, sniedzot nepatiesu informāciju.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministra vietā – veselības ministrs I.Eglītis
1.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 16.septembra noteikumiem Nr.759
Ministru kabineta
2008.gada 16.septembra noteikumiem Nr.759
Ministru kabineta
2008.gada 16.septembra noteikumiem Nr.759
1.tabula
Nr. |
Fonda nosaukums |
|
1. |
Atbildīgā iestāde |
|
2. |
Sadarbības iestāde |
|
3. |
Projekta nosaukums |
|
4. |
Projekta identifikācijas Nr. |
|
5. |
Līguma/vienošanās Nr. |
|
6. |
Līguma/vienošanās noslēgšanas datums |
|
7. |
Finansējuma saņēmējs |
|
8. |
Reģistrācijas Nr. |
|
9. |
Juridiskā adrese |
Piezīme.
Neaizpilda 3., 4., 5. un 6.rindu, ja uz iepirkumu attiecas Ministru kabineta 2007.gada 26.jūnija noteikumu Nr.419 “Kārtība, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu” 30.punkts.
2.tabula
Nr. |
Līguma priekšmets1 |
Paredzamā līgumcena2 |
Iepirkuma procedūra3 |
Iepirkuma procedūras izsludināšanas termiņš |
1. |
||||
2. |
||||
3. |
Atbildīgā amatpersona |
Tālrunis Fakss E-pasts |
||
Paraksts4 |
Paraksta atšifrējums |
||
Datums4 (dd/mm/gggg) |
|||
Z.v.4 |
Piezīmes.
1 Preces, pakalpojumi un veicamie būvdarbi, par kuriem paredzēts slēgt iepirkuma līgumu.
2 Plānotā līguma summa, ņemot vērā visu iepirkuma līguma darbības laiku.
3 Plānotā iepirkuma procedūra atbilstoši Publisko iepirkumu likumam vai likumam “Par iepirkumu sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vajadzībām”.
4 Dokumenta rekvizītus “paraksts”, “datums” un “zīmoga vieta” neaizpilda, ja elektroniskais dokuments sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.