Ministru kabineta noteikumi Nr.899
Rīgā 2008.gada 28.oktobrī (prot. Nr.76 51.§)
Noteikumi par darbības programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.4.1.5.1.apakšaktivitāti “Pļaviņu un Jēkabpils pilsētu plūdu draudu samazināšana”
Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā īsteno darbības programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.4.prioritātes “Kvalitatīvas vides dzīvei un ekonomiskai aktivitātei nodrošināšana” 3.4.1.pasākuma “Vide” 3.4.1.5.aktivitātes “Vides risku samazināšana” 3.4.1.5.1.apakšaktivitāti “Pļaviņu un Jēkabpils pilsētu plūdu draudu samazināšana” (turpmāk – aktivitāte), projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus, prasības projekta iesniedzējam un atbildīgo iestādi.
2. Aktivitātes mērķis ir samazināt plūdu risku Pļaviņu un Jēkabpils pilsētām, kas radušies hidroelektrostacijas ūdenskrātuves izveides rezultātā.
3. Aktivitātes ietvaros īstenotos projektus līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds. Aktivitātes ietvaros pieejamais publiskais finansējums sastāv no Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma 7028040 latu apmērā, pašvaldību finansējuma – 578654 latu apmērā un valsts budžeta finansējuma 661588 latu apmērā. Pašvaldības finansējums paredzēts šo noteikumu 1.pielikuma pirmās projektu iesniegumu atlases kārtas projektiem, valsts budžeta finansējums – šo noteikumu 1.pielikuma otrās projektu iesniegumu atlases kārtas projektiem.
4. Aktivitātes mērķa grupa ir pašvaldības, apdraudēto teritoriju tuvumā dzīvojošie iedzīvotāji.
5. Atbildīgā iestāde ir Vides ministrija. Vides ministrija nodrošina visas starpniekinstitūcijas funkcijas, tai skaitā atbilstoši kompetencei nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu noteiktais aktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums, un uzrauga pieejamā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi aktivitātes un projektu līmenī, kontrolējot projektu finanšu plānu izpildi.
6. Aktivitāti īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā.
II. Projekta atbalstāmās darbības, attiecināmās un neattiecināmās izmaksas
7. Aktivitātes ietvaros atbalsta šādas darbības, kuras īstenojot netiek gūti ieņēmumi:
7.1. esošo aizsargdambju, tehnoloģisko iekārtu un pārgāžņu rekonstrukcija plūdu apdraudēto teritoriju aizsardzībai;
7.2. dolomīta atsiju atbērtnes likvidēšana Pļaviņu ūdenskrātuves aizsargjoslā un ūdenskrātuves gultnes attīrīšana lejpus Pļaviņām plūdu apdraudēto teritoriju aizsardzībai, lai palielinātu ūdens caurteci vai veicinātu brīvāku ledus iziešanu.
8. Attiecināmas ir izmaksas, kas tieši saistītas ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta (turpmāk – projekts) ietvaros veiktajām darbībām. Ievērojot nosacījumus, kas ietverti Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulā (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, Eiropas Parlamenta un Padomes 2006.gada 5.jūlija Regulā (EK) Nr.1080/2006 par Eiropas Reģionālās attīstības fondu un Regulas (EK) Nr.1183/1999 atcelšanu, attiecināmas ir šādas izmaksas:
8.1. projekta sagatavošanas izmaksas – tehniskās specifikācijas izstrāde, ar ietekmes uz vidi novērtējumu saistītās dokumentācijas izstrāde, iepirkumu dokumentācijas izstrāde, projekta īstenošanas risku, alternatīvu un ekonomiskā analīze, infrastruktūras ilgtspējīgas lietošanas novērtējums – līdz diviem procentiem no attiecināmajām izmaksām, kas ir noteikta saskaņā ar vienošanos par projekta īstenošanu (turpmāk – vienošanās);
8.2. autoruzraudzības izmaksas, ja tās nepārsniedz vienu procentu no būvdarbu attiecināmajām izmaksām;
8.3. būvuzraudzības izmaksas, ja tās nepārsniedz trīs procentus no būvdarbu attiecināmajām izmaksām;
8.4. būvdarbu izmaksas;
8.5. piegāžu līgumu izmaksas, tai skaitā izmaksas tehnoloģisko iekārtu iegādei, montāžai un noregulēšanai.
9. Izmaksas nevar uzskatīt par attiecināmām, ja projekta iesnieguma iesniegšanas dienā projekta ietvaros īstenotās būves ir pieņemtas ekspluatācijā atbilstoši normatīvo aktu prasībām un ir parakstīti preču nodošanas un pieņemšanas akti.
10. Neattiecināmas ir šādas izmaksas:
10.1. projektu sagatavošanas izmaksas – tehniskās specifikācijas vai iepirkumu dokumentācijas izstrāde, projekta īstenošanas risku, alternatīvu un ekonomiskā analīze, infrastruktūras ilgtspējīgas lietošanas novērtējums, kas pārsniedz divus procentus no attiecināmajām izmaksām, kas noteiktas vienošanās noteikumos;
10.2. autoruzraudzības izmaksas, kas pārsniedz vienu procentu no būvdarbu attiecināmajām izmaksām;
10.3. būvuzraudzības izmaksas, kas pārsniedz trīs procentus no būvdarbu attiecināmajām izmaksām.
11. Projekta izmaksās neiekļauj:
11.1. administratīviem vai projekta vadības mērķiem izmantojamo ilglietojuma iekārtu (arī datortehnikas un transportlīdzekļu) izmaksas;
11.2. maksu par grāmatvedības un revīzijas pakalpojumiem;
11.3. maksu par juridiskām, tehniskām un finanšu konsultācijām, kas sniegtas par projektu tā īstenošanas laikā;
11.4. lietotu iekārtu pirkuma izdevumus;
11.5. projekta ieviešanai īpaši izgatavotu iekārtu un būvdarbu veikšanai nepieciešamo iekārtu pirkuma vai nomas izmaksas;
11.6. projekta īstenošanu neapdraudošu, ekspluatācijai neatbilstošu objektu demontāžas izdevumus;
11.7. nekustamā īpašuma (esošās ēkas un zeme, uz kuras tās uzbūvētas) pirkuma izdevumus;
11.8. projekta vadības administratīvās izmaksas.
12. Projekta kopējo budžetu veido arī finanšu rezerve, kas var būt līdz pieciem procentiem no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām. Projekta finanšu rezervi izmanto šajos noteikumos 9.punktā noteikto attiecināmo izmaksu segšanai, pirms finanšu rezerves izmantošanas vienošanās noteikumos veicot attiecīgos grozījumus.
III. Prasības projekta iesniedzējam
13. Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta iesniedzējs (turpmāk – projekta iesniedzējs) var būt pašvaldība vai valsts iestāde, kas saskaņā ar normatīvajiem aktiem nodrošina pretplūdu pasākumus šo noteikumu 1.pielikumā minētajās teritorijās.
14. Projekta iesniedzējs projekta īstenošanai neveido partnerību.
IV. Projektu iesniegumu atlase
15. Projektu iesniegumu atlasi izsludina divās projektu iesniegumu atlases kārtās triju gadu periodam:
15.1. pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums ir 3 279 040 latu;
15.2. otrajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums ir vismaz 3 749 000 latu;
15.3. ja pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums netiek piešķirts vai izlietots, to novirza projektu iesniegumu otrās atlases kārtas finansēšanai.
16. Atbildīgā iestāde uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu nosūta pa pastu vai elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un sagatavotu atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu) šo noteikumu 13.punktā minētajiem projekta iesniedzējiem:
16.1. pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai – ne vēlāk kā divus mēnešus pēc šo noteikumu stāšanās spēkā;
16.2. otrajai projektu iesniegumu atlases kārtai – līdz 2010.gada 31.decembrim.
17. Projekta iesniegumu atbildīgajā iestādē iesniedz divu mēnešu laikā pēc uzaicinājuma nosūtīšanas šo noteikumu 13.punktā minētajiem projekta iesniedzējiem.
V. Projekta iesnieguma iesniegšanas nosacījumi un projekta iesnieguma vērtēšanas kritēriji
18. Atbalsta intensitāte no Eiropas Reģionālās attīstības fonda nepārsniedz 85 procentus no kopējām attiecināmajām projekta izmaksām.
19. Minimālās kopējās attiecināmās izmaksas vienam projektam nav noteiktas. Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums attiecīgajam projektam nedrīkst pārsniegt šo noteikumu 1.pielikumā norādīto summu.
20. Projekta kopējās neattiecināmās izmaksas nedrīkst būt lielākas par 20 procentiem no kopējām projekta attiecināmajām izmaksām.
21. Projekta iesniedzējs iesniegumu sagatavo datorrakstā latviešu valodā un iesniedz atbildīgajā iestādē tās norādītajā termiņā vienā no šādiem veidiem:
21.1. papīra formā, aizpildot projekta iesnieguma veidlapu (2.pielikums). Projekta iesniegumu paraksta attiecīgā projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai viņa pilnvarota persona. Projekta iesniedzējs papīra formā iesniedz vienu caurauklotu projekta oriģinālu un vienu caurauklotu tā kopiju (bez pielikumiem) papīra formā, kā arī iesniedz projekta iesnieguma elektronisko versiju. Pievienoto dokumentu lapas numurē;
21.2. elektroniski, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un sagatavotu atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu:
21.2.1. tam jābūt izstrādātam DOC, XLS, PDF vai JPG datnes formātā;
21.2.2. papildus iesniedzamajiem dokumentiem jābūt izstrādātiem un noformētiem atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām.
22. Ja uzaicinātais potenciālais projekta iesniedzējs neiesniedz projekta iesniegumu noteiktajā termiņā vai ir pieņemts lēmums par tā noraidīšanu, atbildīgā iestāde uzaicinājumu nosūta nākamajā gadā. Ja projekta iesniegums nav iesniegts pēc otrā uzaicinājuma nosūtīšanas, potenciālais projekta iesniedzējs vairs nevar pretendēt uz Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu.
23. Projekta iesniedzējs projekta iesnieguma veidlapai pielikumā pievieno šādus dokumentus:
23.1. projekta kartogrāfisko materiālu atbilstošā mērogā, kas nodrošina informāciju par projekta aktivitāšu izvietojumu projekta teritorijā un to ietekmi uz vidi;
23.2. atbilstoši būvniecību regulējošajiem normatīvajiem aktiem sagatavotu un apstiprinātu tehnisko projektu inženiertehnisko aizsardzības būvju rekonstrukcijai (ja tāds ir sagatavots);
23.3. būvekspertīzi (ja paredzēta esošo būvju rekonstrukcija);
23.4. būvdarbu tāmi saskaņā ar publisko iepirkumu reglamentējošos normatīvajos aktos noteikto paredzamās līgumcenas noteikšanas kārtību;
23.5. tehnisko specifikāciju (ja tāda ir sagatavota) būvdarbu iepirkuma izsludināšanai saskaņā ar iepirkumu regulējošiem normatīvajiem aktiem;
23.6. pašvaldības lēmumu par projekta līdzfinansējuma nodrošināšanu (ja projekta iesniedzējs ir pašvaldība);
23.7. dokumentus, kas apliecina, ka projekta iesniedzējam ir tiesības veikt būvdarbus zemesgabalos, kur projekta ietvaros paredzēti būvdarbi;
23.8. pašvaldības apliecinājumu, ka iesniegtais projekts atbilst spēkā esošam pašvaldības teritorijas plānojumam vai detālplānojumam;
23.9. Vides pārraudzības valsts biroja atzinumu par ietekmes uz vidi novērtējuma noslēguma ziņojumu vai lēmumu par ietekmes uz vidi novērtējuma procedūras nepiemērošanu;
23.10. projekta naudas plūsmas prognozi, kas atspoguļo projekta finanšu līdzekļu kustību projekta īstenošanas laikā;
23.11. projekta indikatīvo iepirkumu plānu atbilstoši tiesību aktiem plānošanas dokumentu sagatavošanas jomā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā.
24. Projektu iesniegumu vērtēšanas administratīvie kritēriji ir šādi:
24.1. projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu;
24.2. projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes norādītajā termiņā;
24.3. projekta iesniegums iesniegts atbilstoši iesnieguma noformēšanas prasībām saskaņā ar šo noteikumu 21.1. un 21.2.apakšpunktu;
24.4. projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts (2.pielikums);
24.5. projekta iesniegumam pievienoti visi norādītie pielikumi atbilstoši šo noteikumu 23.punktam.
25. Projektu iesniegumu vērtēšanas atbilstības kritēriji ir šādi:
25.1. projekts paredzēts plūdu riska novēršanai, ko izraisa grūti prognozējamu vižņu un ledus veidošanās;
25.2. projekta iesniegums atbilst aktivitātes mērķim saskaņā ar šo noteikumu 2.punktu;
25.3. projekta iesniegums atbilst aktivitātes atbalstāmajām darbībām saskaņā ar šo noteikumu 7.punktu;
25.4. projekta iesniegums atbilst aktivitātes attiecināmajām izmaksām saskaņā ar šo noteikumu 9.punktu;
25.5. projekta iesniegums atbilst neattiecināmajām izmaksām saskaņā ar šo noteikumu 10.punktu;
25.6. projekta iesniegumā projekta apraksts sniedz nepieciešamo informāciju par veicamajām darbībām;
25.7. projekta laika grafiks atbilst plānotajām aktivitātēm;
25.8. projekta iesniegumā sniegtā informācija apliecina, ka projekta iesniedzējs nodrošinās projekta rezultātu ilgtspējību;
25.9. projekta iesniegumā norādītie fiziskie rādītāji atbilst projekta aprakstam;
25.10. pieprasītā Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma atbalsta intensitāte nepārsniedz 85 procentus no projekta attiecināmajām izmaksām;
25.11. pieprasītā valsts budžeta finansējuma atbalsta intensitāte noteikta atbilstoši normatīvajos aktos paredzētajai kārtībai par valsts budžeta finansējuma piešķiršanu Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektiem, ja projekta iesniedzējs ir valsts iestāde;
25.12. projekta budžetā iekļautās izmaksas ir pamatotas;
25.13. projekta naudas plūsmas prognoze ir pamatota;
25.14. projekta indikatīvais iepirkuma plāns ir pamatots;
25.15. projekta iesniegumā atspoguļotā plānotā projekta ieviešanas struktūrshēma un plānotie cilvēkresursi nodrošina normatīvajos aktos noteiktās finansējuma saņēmēja funkcijas;
25.16. projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst normatīvajiem aktiem par Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto projektu publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumu īstenošanu;
25.17. projekta iesniedzējs ir pašvaldība vai valsts iestāde, kas, pamatojoties uz normatīvajiem aktiem, nodrošina pretplūdu pasākumus saskaņā ar šo noteikumu 13.punktu;
25.18. projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka rekonstruējamā infrastruktūra ir projekta iesniedzēja īpašumā (ja paredzēta esošo būvju rekonstrukcija);
25.19. projekta iesniedzējam nav nodokļu parādu uz iesnieguma iesniegšanas mēneša pirmo darbdienu.
26. Projektu iesniegumu vērtēšanas kvalitātes kritēriji ir šādi:
26.1. projektā plānoto aktivitāšu gatavība uzsākšanai (punktu skaits – no nulles līdz trim punktiem, jāiegūst vismaz viens punkts);
26.2. projekta plānotais īstenošanas laiks (punktu skaits – no nulles līdz trim punktiem, jāiegūst vismaz viens punkts);
26.3. projekta īstenošanas risku izvērtējums, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu pieaugums (punktu skaits – no nulles līdz trim punktiem, jāiegūst vismaz viens punkts);
26.4. projekta iesniegumā ir izanalizētas iespējamās alternatīvas un veikta projekta ekonomiskā analīze (punktu skaits – no nulles līdz trim punktiem, jāiegūst vismaz viens punkts);
26.5. izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs – iedzīvotāju skaits, kuriem pēc projekta īstenošanas tiks novērsti plūdu riska draudi attiecībā pret projekta sākotnējām kopējām izmaksām (lati) (punktu skaits – no viena līdz trim punktiem, jāiegūst vismaz viens punkts);
26.6. īstenojot projektu, tiks samazināti plūdu draudi teritorijā (punktu skaits – no nulles līdz trim punktiem, jāiegūst vismaz viens punkts).
27. Projektu iesniegumu finansējuma piešķiršanas kritēriji ir šādi:
27.1. projekta iesniegums atbilst administratīvajiem, atbilstības un kvalitātes projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem un šo noteikumu 26.punktā minēto kvalitātes kritēriju kopējais vērtējums ir vismaz seši punkti;
27.2. sarindojot šo noteikumu 27.1.apakšpunktā minētajā kritērijā ar “Jā” novērtētos projektu iesniegumus prioritārā secībā (sākot ar visvairāk punktu ieguvušo projekta iesniegumu), projektu iesniegumu atlases kārtā projekta iesniegumam pietiek finansējuma.
VI. Projektu iesniegumu vērtēšanas un lēmumu pieņemšanas kārtība
28. Atbildīgās iestādes vadītājs izveido ierobežotas projektu iesniegumu atlases Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju (turpmāk – vērtēšanas komisija), izstrādā un apstiprina tās nolikumu (ietverot komisijas locekļu aizstāšanas kārtību to prombūtnes laikā un ekspertu piesaistes kārtību). Vērtēšanas komisijas sastāvā ir atbildīgās iestādes, Vides ministrijas, Latvijas Pašvaldību savienības, nevalstisko vides organizāciju pārstāvji, kā arī vadošās iestādes pārstāvis novērotāja statusā. Novērotājs sagatavo atzinumu par vērtēšanas komisijas darbu un iesniedz atbildīgās iestādes vadītājam tādos termiņos, kādos vērtēšanas komisija sagatavo atzinumu par projektu iesniegumu vērtēšanas rezultātiem.
29. Atbildīgā iestāde:
29.1. mēneša laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās izstrādā un apstiprina ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu iesniegumu vērtēšanas metodiku un projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodiku;
29.2. mēneša laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās ievieto savā tīmekļa vietnē (www.vidm.gov.lv) ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu iesnieguma veidlapu (2.pielikums), projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapu (3.pielikums), projektu iesniegumu vērtēšanas metodiku un projekta īstenošanai nepieciešamos metodiskos materiālus;
29.3. reģistrē iesniegtos projektu iesniegumus, piešķir tiem identifikācijas numuru un divu nedēļu laikā projekta iesniedzējam izsniedz, nosūta elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) vai pa pastu apliecinājumu par projekta iesnieguma saņemšanu.
30. Projektu iesniegumus vērtē pēc administratīvajiem, atbilstības, kvalitātes un finansējuma piešķiršanas kritērijiem (3.pielikums).
31. Projekta iesnieguma atbilstību administratīvajiem, atbilstības un finansējuma piešķiršanas kritērijiem vērtē ar “Jā” vai “Nē” (“Jā” – atbilst, “Nē” – neatbilst). Projekta iesnieguma atbilstību kvalitātes kritērijiem vērtē, piešķirot noteiktu punktu skaitu. Ja projekta iesnieguma administratīvais vai atbilstības kritērijs nav attiecināms uz konkrēto projekta iesniedzēju, projekta iesniegumu attiecībā uz šo kritēriju nevērtē.
32. Ja projekta iesniegums nav iesniegts atbildīgajā iestādē noteiktajā termiņā atbilstoši šo noteikumu 17.punktam vai nav sagatavots latviešu valodā, atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu.
33. Vērtēšanas komisija vērtē projektu iesniegumus šādā secībā:
33.1. vispirms vērtē projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 24. un 25.punktā minētajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir “Nē”, projekta iesniegumu noraida un vērtēšanu neturpina. Ja projekta iesniegums šajos kritērijos novērtēts ar “Jā”, projekta iesniegumu vērtē pēc šo noteikumu 26.punktā minētajiem kritērijiem, piešķirot noteiktu punktu skaitu;
33.2. ja projekta iesniegums atbilst šo noteikumu 26.punktā minētajiem kvalitātes vērtēšanas kritērijiem un minēto kritēriju kopējais vērtējums ir vismaz seši punkti, projekta iesniegumu vērtē pēc šo noteikumu 27.1.apakšpunktā minētā kritērija un iekļauj projektu iesniegumu prioritārajā sarakstā;
33.3. ja projekta iesniegums neatbilst šo noteikumu 26.punktā minētajiem kritērijiem un minēto kritēriju kopējais vērtējums nav vismaz seši punkti, projekta iesniegumu noraida un vērtēšanu neturpina;
33.4. pēc projektu iesniegumu prioritārā saraksta izveidošanas projekta iesniegumu vērtē pēc šo noteikumu 27.2.apakšpunktā minētā kritērija.
34. Ja divi vai vairāk projektu iesniegumi ir saņēmuši vienādu punktu summu, tos sarindo projektu iesniegumu prioritārajā sarakstā šādā secībā:
34.1. projekta iesniegums ar augstāko vērtējumu par šo noteikumu 26.1.apakšpunktā minēto kritēriju;
34.2. projekta iesniegums ar augstāko vērtējumu par šo noteikumu 26.2.apakšpunktā minēto kritēriju;
34.3. projekta iesniegums ar augstāko vērtējumu par šo noteikumu 26.6.apakšpunktā minēto kritēriju.
35. Atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, ja tas atbilst šo noteikumu 24., 25., 26. un 27.punktā minētajiem kritērijiem un šo noteikumu 26.punktā minēto kritēriju kopējais vērtējums ir vismaz seši punkti.
36. Lēmums par projekta iesnieguma apstiprināšanu var ietvert šādus nosacījumus, kas projekta iesniedzējam jāizpilda lēmumā norādītajā termiņā, lai tas varētu noslēgt vienošanos:
36.1. precizēt informāciju par projekta iesniedzēju (kontaktinformācija un rekvizīti) (2.pielikums);
36.2. precizēt iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 23.punktam;
36.3. precizēt izmaiņas kopējā attiecināmo izmaksu summā un attiecināmās izmaksas atbilstoši šo noteikumu 8.punktam;
36.4. precizēt izmaiņas kopējā neattiecināmo izmaksu summā un neattiecināmās izmaksas atbilstoši šo noteikumu 10.punktam;
36.5. precizēt projekta laika grafiku atbilstoši plānotajām aktivitātēm saskaņā ar šo noteikumu 25.7.apakšpunktu;
36.6. precizēt naudas plūsmas prognozi atbilstoši šo noteikumu 25.13.apakšpunktam;
36.7. precizēt projekta indikatīvo iepirkuma plānu atbilstoši šo noteikumu 25.14.apakšpunktam;
36.8. precizēt projekta iesniegumā ietverto plānoto projekta īstenošanas struktūrshēmu un plānoto cilvēkresursu nodrošinājumu atbilstoši šo noteikumu 25.15.apakšpunktam;
36.9. precizēt informāciju par publicitātes pasākumiem atbilstoši šo noteikumu 25.16.apakšpunktam.
37. Šo noteikumu 36.punktā minētajā lēmumā ietvertos nosacījumus projekta iesniedzējs izpilda atbildīgās iestādes noteiktajā termiņā, kas nav ilgāks par diviem mēnešiem no attiecīgā lēmuma saņemšanas dienas. Šajā lēmumā noteikto termiņu nevar pagarināt.
38. 20 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 37.punktā minētā termiņa beigām vērtēšanas komisija vērtē, kā izpildīts lēmums par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumiem, un atbildīgā iestāde sagatavo atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi.
39. Ja lēmumā ietvertie nosacījumi nav izpildīti vai nav izpildīti šo noteikumu 37.punktā noteiktajā termiņā, tad atbildīgās iestādes atzinums ir negatīvs un Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta iesniegums ir uzskatāms par noraidītu. Atzinuma tiesiskumu kontrolē vienlaikus ar lēmumu, kurā ietverto nosacījumu izpildes kontrolei šis atzinums ir sagatavots.
40. Lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas nosūta projekta iesniedzējam pa pastu vai elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu).
VII. Iepirkuma veikšana
41. Iepirkuma procedūru veic Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma saņēmējs (turpmāk – finansējuma saņēmējs).
42. Atbildīgā iestāde mēneša laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās dienas Vides ministrijas tīmekļa vietnē (www.vidm.gov.lv) publicē iepirkumu vadlīnijas un iepirkumu procedūru dokumentu paraugus.
43. Pirmais iepirkuma konkurss ir jāizsludina ne vēlāk kā triju mēnešu laikā no projekta iesnieguma apstiprināšanas dienas.
44. Ja finansējuma saņēmējs neievēro iepirkumu regulējošo normatīvo aktu prasības vai šo noteikumu 43.punktā ietverto nosacījumu, izmaksas, kas rodas šādi noslēgto iepirkuma līgumu ietvaros, tiek uzskatītas par neattiecināmām projekta izmaksām.
VIII. Maksājumu veikšanas nosacījumi
45. Finansējuma saņēmējs pamato ar grāmatvedības dokumentiem visus veiktos izdevumus. Grāmatvedības dokumentiem ir jāatbilst finansējuma saņēmēja noslēgtajiem līgumiem.
46. Atbildīgā iestāde vienošanās noteiktajos termiņos un kārtībā pārskaita finansējuma saņēmējam avansa maksājumu. Avansa maksājuma un starpposma maksājumu saņemšanai, kā arī visiem projekta izdevumu veikšanai nepieciešamajiem līdzekļiem finansējuma saņēmējs atver kontu Valsts kasē. Finansējuma saņēmējs, īstenojot projektu, visus maksājumus veic tikai no šajā punktā minētā konta līdzekļiem.
47. Finansējuma saņēmējs pēc šo noteikumu 46.punktā minētā konta atvēršanas atbilstoši maksājumu izpildes kārtībai Valsts kasē aizpilda parakstu paraugu kartīti, kas apliecina personu pilnvaras rīkoties ar kontā esošajiem finanšu līdzekļiem, un tās kopiju iesniedz atbildīgajā iestādē pirms maksājumu veikšanas no projekta līdzekļiem.
48. Par projekta īstenošanas beigām attiecībā uz maksājuma veikšanu finansējuma saņēmējam tiek uzskatīta diena, kurā visas projekta iepirkuma līgumos paredzētās aktivitātes ir veiktas un ir pieņemtas atbilstoši iepirkuma līguma nosacījumiem un, ja notikusi būvniecība, normatīvajiem aktiem būvniecības jomā.
IX. Projekta īstenošanas noteikumi
49. Finansējuma saņēmējs visas projekta aktivitātes īsteno četru gadu laikā no vienošanās noslēgšanas.
50. Finansējuma saņēmējs ne retāk kā reizi trijos mēnešos nodrošina aktuālās informācijas ievietošanu savā tīmekļa vietnē (ja tāda ir) par projekta īstenošanas procesu.
51. Vienošanās noteikumos grozījumus neizdara:
51.1. ja faktiskās neattiecināmās izmaksas attiecībā pret sākotnējām projektā noteiktajām neattiecināmajām izmaksām mainās mazāk nekā par 10 procentiem;
51.2. ja projekta fizisko rādītāju izmaiņas projekta īstenošanas laikā nepārsniedz piecus procentus no sākotnējām projektā noteiktajām attiecināmajām izmaksām;
51.3. ja izmaiņas projekta iepirkumu plānā nemaina iepirkumu kopējo apjomu.
52. Finansējuma saņēmējs nodrošina pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu atbildīgajā iestādē saskaņā ar vienošanos.
X. Aktivitātes uzraudzība pēc projektu īstenošanas
53. Finansējuma saņēmējs ir tieši atbildīgs par projekta īstenošanu un rezultātu uzturēšanu vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas.
54. Finansējuma saņēmējs piecus gadus pēc projekta noslēguma maksājuma veikšanas reizi gadā, aizpildot veidlapu saskaņā ar šo noteikumu 4.pielikumu, sniedz atbildīgajai iestādei informāciju par:
54.1. projekta ietvaros sasniegto rezultātu atbilstību iesniegumā noteiktajiem mērķiem;
54.2. par projekta ietvaros sasniegtajiem projekta iznākuma un rezultāta rādītājiem;
54.3. rekonstruētās infrastruktūras īpašnieka statusu;
54.4. sabiedrības informēšanas pasākumiem par projekta rezultātiem un ieguvumiem sabiedrībai.
55. Pirmo reizi šo noteikumu 4.pielikumā noteikto veidlapu iesniedz gada laikā pēc projekta noslēguma maksājuma saņemšanas un turpmāk reizi gadā vienošanās noteiktajā kārtībā.
56. Atbildīgā iestāde nodrošina informācijas uzkrāšanu un analīzi par aktivitātes mērķu sasniegšanu vismaz piecus gadus projekta noslēguma maksājuma veikšanas aktivitātes ietvaros, ja vienošanās noteikumos nav noteikts ilgāks laikposms.
Ministru prezidents I.Godmanis
Vides ministrs R.Vējonis
Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2008.gada 29.novembri.
ZIP 330kb |
1.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 28.oktobra noteikumiem Nr.899
Projektu iesniegumu atlases kārtas
1. Pirmā projektu atlases kārta
Nr. p.k. |
Teritorija |
Projekts |
Eiropas Reģionālās attīstības fonda maksimālais finansējums (LVL) |
1. |
Jēkabpils rajons |
Salas pagasta aizsargdambja rekonstrukcija un pārgāznes rekonstrukcija |
479 100 |
2. |
Jēkabpils pilsēta |
Jēkabpils aizsargdambju rekonstrukcija |
2 269 460 |
3. |
Pļaviņu pilsēta |
Pļaviņu aizsargdambja rekonstrukcija |
530 480 |
KOPĀ |
3 279 040 |
2. Otrā projektu atlases kārta
Nr. p.k. |
Teritorija |
Projekts |
Eiropas Reģionālās attīstības fonda maksimālais finansējums (LVL) |
1. |
Jēkabpils rajons |
Daugavas gultnes tīrīšana pie Zeļķu tilta |
480 890 |
2. |
Aizkraukles rajons |
Dolomīta atsiju atbērtnes likvidēšana Pļaviņu ūdenskrātuves aizsargjoslā un ūdenskrātuves gultnes attīrīšana lejpus Pļaviņām |
3 268 110 |
KOPĀ |
3 749 000 |
Vides ministrs R.Vējonis
Vides ministrijas iesniegtajā redakcijā
2.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 28.oktobra noteikumiem Nr.899
Vides ministrs R.Vējonis
3.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 28.oktobra noteikumiem Nr.899
Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapa
Nr. p.k. |
Kritērijs |
Vērtējums |
|
1. KVALITĀTES KRITĒRIJI |
Vērtējums punktos |
||
1. |
Projektā plānoto aktivitāšu gatavība uzsākšanai: |
Jāiegūst vismaz 1 punkts |
|
1.1. |
projekts nav gatavs uzsākšanai (veicamo būvdarbu saraksts nav sagatavots vai sagatavots nekvalitatīvi) |
0 |
|
1.2. |
projektam ir zema gatavība uzsākšanai (ir sagatavots un pamatots veicamo būvdarbu saraksts, iepirkuma dokumentācija nav sagatavota) |
1 |
|
1.3. |
projektam ir vidēja gatavība uzsākšanai (ir sagatavots un pamatots veicamo būvdarbu saraksts, sagatavota iepirkuma dokumentācija būvprojekta izstrādei) |
2 |
|
1.4. |
projektam ir augsta gatavība uzsākšanai (izstrādāts būvdarbu tehniskais projekts, sagatavotas tehniskās specifikācijas iepirkumam) |
3 |
|
2. |
Projekta plānotais īstenošanas laiks: |
Jāiegūst vismaz |
|
2.1. |
ilgāks par 4 gadiem |
0 |
|
2.2. |
no 3 līdz 4 gadiem |
1 |
|
2.3. |
no 2 līdz 3 gadiem |
2 |
|
2.4. |
īsāks par 2 gadiem |
3 |
|
3. |
Projekta īstenošanas risku izvērtējums, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu pieaugums: |
Jāiegūst vismaz 1 punkts |
|
3.1. |
projekta iesniegumā nav izvērtēti iespējamie riski |
0 |
|
3.2. |
projekta iesniegumā iespējamie riski izvērtēti nepilnīgi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai nav izstrādāts vai izstrādāts nepilnīgi |
1 |
|
3.3. |
projekta iesniegumā iespējamie riski izvērtēti kvalitatīvi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi |
2 |
|
3.4. |
projekta iesniegumā iespējamie riski izvērtēti kvalitatīvi, izstrādāts pamatots pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai |
3 |
|
4. |
Projekta iesniegumā ir izanalizētas iespējamās alternatīvas un veikta projekta ekonomiskā analīze: |
Jāiegūst vismaz 1 punkts |
|
4.1. |
nav veikta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze |
0 |
|
4.2. |
analīze veikta tikai vienam parametram (tikai alternatīvu analīze vai tikai ekonomiskā analīze) |
1 |
|
4.3. |
ir veikta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli |
2 |
|
4.4. |
ir veikta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli, un izvēlētā alternatīva ir ar viszemākām izmaksām |
3 |
|
5. |
Izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs, ko aprēķina, pamatojoties uz iesniegtajiem projektu iesniegumiem. Projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs (iedzīvotāju skaits, kuriem pēc projekta īstenošanas tiks novērsti plūdu riska draudi attiecībā pret sākotnējām kopējām izmaksām (lati)): |
Jāiegūst vismaz 1 punkts |
|
5.1. |
mazāks par vidējo aprēķināto projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un tā starpība ir 10 procentu (ieskaitot) un vairāk |
1 |
|
5.2. |
vienāds ar vidējo aprēķināto projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju vai par 10 procentiem to pārsniedz, vai par 10 procentiem mazāks par to |
2 |
|
5.3. |
lielāks par vidējo aprēķināto projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un tā starpība ir 10 procentu (ieskaitot) un vairāk |
3 |
|
6. |
Īstenojot projektu, tiks samazināti plūdu draudi teritorijā. Īstenojot projektu, tiks panākts, ka teritorija applūst ne biežāk kā: (ilgtspējīga attīstība): |
Jāiegūst vismaz |
|
6.1. |
nav veikts novērtējums par plānoto pasākumu ietekmi |
0 |
|
6.2. |
vienreiz 20 gados |
1 |
|
6.3. |
vienreiz 50 gados |
2 |
|
6.4. |
vienreiz 100 gados |
3 |
|
2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
|||
2.1. Projekta atbilstības kritēriji |
Jā/Nē/NA |
||
7. |
Projekts paredzēts plūdu riska novēršanai, ko izraisa grūti prognozējamu vižņu un ledus veidošanās (atbilstoši Plūdu riska novērtēšanas un pārvaldības nacionālajai programmai 2008.– 2015.gadam) |
N |
|
8. |
Projekta iesniegums atbilst aktivitātes: |
||
8.1. |
mērķim – samazināt plūdu riskus Pļaviņu un Jēkabpils pilsētām, kas radušies hidroelektrostacijas ūdenskrātuves izveides rezultātā |
N |
|
8.2. |
atbalstāmajām darbībām: |
P |
|
8.2.1. |
esošo aizsargdambju, tehnoloģisko iekārtu un pārgāžņu rekonstrukcija plūdu apdraudēto teritoriju aizsardzībai |
||
8.2.2. |
dolomīta atsiju atbērtnes likvidēšana Pļaviņu ūdenskrātuves aizsargjoslā un ūdenskrātuves gultnes attīrīšana lejpus Pļaviņām plūdu apdraudēto teritoriju aizsardzībai, lai palielinātu caurteci un veicinātu brīvāku ledus iziešanu |
||
8.3. |
attiecināmajām izmaksām |
P |
|
8.4. |
neattiecināmajām izmaksām |
P |
|
9. |
Projekta iesniegumā projekta apraksts sniedz nepieciešamo informāciju par veicamajām darbībām: |
N |
|
9.1. |
sniegts veicamo darbību tehniskais raksturojums |
||
9.2. |
plānotie uzraudzības rādītāji ir precīzi definēti un izmērāmi un atbilst aktivitātes mērķim |
||
9.3. |
sniegts veicamo darbību izvietojums projekta teritorijā |
||
9.4. |
sniegti veicamo darbību ekonomiskie ieguvumi |
||
9.5. |
sniegti veicamo darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie vides ieguvumi |
||
9.6. |
sniegti veicamo darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie ieguldījumi Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu pamatprasību ieviešanā |
||
10. |
Projekta laika grafiks atbilst plānotajām aktivitātēm |
P |
|
11. |
Iesniegumā sniegtā informācija apliecina, ka projekta iesniedzējs nodrošinās projekta rezultātu ilgtspējību: |
N |
|
11.1. |
ir atbilstoši plānotas projekta rezultātā radīto vērtību uzturēšanas izmaksas |
||
11.2. |
ir vai būs pieejams personāls, lai nodrošinātu projekta rezultātā radīto vērtību uzturēšanu |
||
12. |
Projekta iesniegumā norādītie fiziskie rādītāji atbilst projekta aprakstam |
N |
|
13. |
Pieprasītā Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma atbalsta intensitāte nepārsniedz 85 procentus no projekta attiecināmajām izmaksām |
N |
|
14. |
Pieprasītā valsts budžeta finansējuma atbalsta intensitāte noteikta atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajai kārtībai par valsts budžeta finansējuma piešķiršanu Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektiem |
N |
|
15. |
Projekta budžetā iekļautās izmaksas ir pamatotas: |
N |
|
15.1. |
ietver visas projekta īstenošanai nepieciešamās izmaksu pozīcijas |
||
15.2. |
atbilst iesniegtajai būvdarbu tāmei, kas izstrādāta saskaņā ar publiskos iepirkumus reglamentējošajos normatīvajos aktos noteikto paredzamās līgumcenas noteikšanas kārtību |
||
15.3. |
ir noteiktas, ņemot vērā prognozētās tirgus cenas uz projekta īstenošanas laiku, pamatojoties uz Centrālās statistikas pārvaldes datiem projekta iesnieguma iesniegšanas dienā vai projekta iesniedzēja veikto tirgus pētījumu |
||
16. |
Projekta naudas plūsmas prognoze ir pamatota: |
P |
|
16.1. |
parāda gan finansējuma pieprasījumu, gan izmaksu prognozi |
||
16.2. |
ir atbilstoša plānotajam laika grafikam |
||
16.3. |
ir atbilstoša iepirkumu plānam un līguma specifikai |
||
16.4. |
ir atbilstoša projekta finanšu plānam |
||
16.5. |
ir atbilstoša Eiropas Savienības fondu projektu maksājumu veikšanas nosacījumiem |
||
17. |
Projekta indikatīvais iepirkuma plāns ir pamatots: |
P |
|
17.1. |
aptver visas projekta darbības un pakalpojumus un norāda to izmaksas |
||
17.2. |
darbu sadalījums līgumos ir pamatots (atbilstošs darbu apjomam un specifikai) |
||
17.3. |
līgumu ieviešanas laika grafiks ir pamatots (nepārsniedz projekta īstenošanas maksimālo termiņu – trīs gadi, atbilst tiesību aktu prasībām publiskā iepirkumu jomā attiecībā uz izvēlēto iepirkuma metodi) |
||
17.4. |
līgumu izpildes termiņi, tai skaitā iepirkumu procedūra, atbilst normatīvajiem aktiem un projekta laika grafikam |
||
18. |
Projekta iesniegumā atspoguļotā plānotā projekta ieviešanas struktūrshēma un plānotie cilvēkresursi nodrošina normatīvajos aktos noteiktās finansējuma saņēmēja funkcijas: |
P |
|
18.1. |
projekta administratīvajai (piemēram, iepirkums, līgumu administrācija, lietvedība) vadībai |
||
18.2. |
finanšu (piemēram, grāmatvedības uzskaite, maksājumu pārbaude un veikšana, finanšu plānošana) vadībai |
||
18.3. |
tehniskajai (piemēram, saskaņojumi projektēšanas un būvniecības gaitā, darbu progresa atskaišu un pārskatu sagatavošana) vadībai |
||
19. |
Projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst normatīvajiem aktiem par Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto projektu publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumu īstenošanu |
P |
|
2.2. Projekta iesniedzēja atbilstības kritēriji |
Jā/Nē/NA |
||
20. |
Projekta iesniedzējs ir pašvaldība vai valsts iestāde, kas, pamatojoties uz Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, nodrošina pretplūdu pasākumus |
N |
|
21. |
Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka rekonstruējamā infrastruktūra ir projekta iesniedzēja īpašumā |
N |
|
22. |
Projekta iesniedzējam nav nodokļu parādu uz iesnieguma iesniegšanas mēneša pirmo darbdienu |
N |
|
3. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI |
Jā/Nē/NA |
||
23. |
Projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes norādītajā termiņā |
N |
|
24. |
Projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu |
||
25. |
Projekta iesniegums iesniegts atbilstoši šādām iesnieguma noformēšanas prasībām: |
N |
|
25.1. |
iesniegums sagatavots atbilstoši aktivitātes iesnieguma veidlapai |
N |
|
25.2. |
iesniegums sagatavots latviešu valodā |
||
25.3. |
iesniegums sagatavots datorrakstā (ja projekta iesniegums netiek iesniegts elektroniski) |
||
25.4. |
iesniegumu parakstījusi pilnvarota persona |
||
25.5. |
iesniegts viens projekta oriģināls un viena kopija, kā arī elektroniskā versija bez pielikumiem (ja projekta iesniegums netiek iesniegts elektroniski) |
||
25.6. |
gan projekta oriģināls, gan kopija iesniegta caurauklota, pievienoto dokumentu lapas numurētas, ja projekta iesniegums netiek iesniegts elektroniski |
||
25.7. |
projekta iesniegums ir noformēts atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu noteiktajām prasībām (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniski): |
||
25.7.1. |
parakstīts ar drošu elektronisko parakstu |
||
25.7.2. |
izstrādāts DOC, XLS, PDF vai JPG datņu formātā |
||
25.7.3. |
papildus iesniedzamie dokumenti ir izstrādāti un noformēti atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām |
||
26. |
Projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts |
N |
|
27. |
Projekta iesniegumam pievienoti visi norādītie pielikumi: |
P |
|
27.1. |
projekta kartogrāfiskais materiāls atbilstošā mērogā, kas nodrošina informāciju par projekta aktivitāšu izvietojumu projekta teritorijā un to ietekmi uz vidi |
||
27.2. |
atbilstoši Latvijas būvniecību regulējošajiem normatīvajiem aktiem sagatavots un apstiprināts tehniskais projekts inženieraizsardzības būvju rekonstrukcijai |
||
27.3. |
būvekspertīze |
||
27.4. |
būvdarbu tāme saskaņā ar publisko iepirkumu reglamentējošajos normatīvajos aktos noteikto paredzamās līgumcenas noteikšanas kārtību |
||
27.5. |
tehniskā specifikācija būvdarbu iepirkuma izsludināšanai saskaņā ar iepirkumu regulējošajiem tiesību aktiem |
||
27.6. |
pašvaldības lēmums par projekta līdzfinansējuma nodrošināšanu |
||
27.7. |
dokumenti, kas apliecina to, ka projekta iesniedzējam ir tiesības veikt būvdarbus zemesgabalos, kur projekta ietvaros paredzēti būvdarbi |
||
27.8. |
pašvaldības apliecinājums, ka iesniegtais projekts atbilst spēkā esošam pašvaldības teritorijas plānojumam vai detālplānojumam |
||
27.9. |
Vides pārraudzības valsts biroja atzinums par ietekmes uz vidi novērtējuma noslēguma ziņojumu vai lēmums par ietekmes uz vidi novērtējuma procedūras nepiemērošanu |
||
27.10. |
projekta naudas plūsmas prognoze |
||
27.11. |
projekta indikatīvais iepirkumu plāns |
||
4. FINANSĒJUMA PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI |
Jā/Nē |
||
28. |
Projekta iesniegums atbilst administratīvajiem, atbilstības un kvalitātes vērtēšanas kritērijiem, kā arī kvalitātes kritēriju kopējais vērtējums ir vismaz seši punkti |
N |
|
29. |
Sarindojot 28.punktā minētajā kritērijā ar ‘’Jā’’ novērtētos projektu iesniegumus prioritārā secībā (sākot ar visvairāk punktus ieguvušo projekta iesniegumu), projektu iesniegumu atlases kārtā projekta iesniegumam pietiek finansējuma |
N |
Apzīmējumi:
N – ja vērtējums negatīvs, projekta iesniegumu noraida;
P – pieņem lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu (projekta iesniedzējam jānodrošina atbilstība kritērijiem, precizējot projekta iesniegumu lēmuma noteiktajā termiņā);
NA (neattiecas) – ja norādītais kritērijs nav attiecināms uz konkrēto projekta iesniedzēju, projekts netiek vērtēts attiecībā uz šo kritēriju.
Vides ministrs R.Vējonis
4.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 28.oktobra noteikumiem Nr.899
Vides ministrs R.Vējonis