• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2008. gada 14. oktobra noteikumi Nr. 857 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.3.1.3.aktivitāti "Lielo ostu infrastruktūras attīstība "Jūras maģistrāļu" ietvaros"". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 28.11.2008., Nr. 186 https://www.vestnesis.lv/ta/id/184437

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.899

Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.4.1.5.1.apakšaktivitāti "Pļaviņu un Jēkabpils pilsētu plūdu draudu samazināšana"

Vēl šajā numurā

28.11.2008., Nr. 186

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 857

Pieņemts: 14.10.2008.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Ministru kabineta noteikumi Nr.857

Rīgā 2008.gada 14.oktobrī (prot. Nr.74 14.§)

Noteikumi par darbības programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.3.1.3.aktivitāti “Lielo ostu infrastruktūras attīstība “Jūras maģistrāļu” ietvaros”

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienībasstruktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu

 

I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.3.prioritātes “Eiropas nozīmes transporta tīklu attīstība un ilgtspējīga transporta veicināšana” 3.3.1.pasākuma “Liela mēroga transporta infrastruktūras uzlabojumi un attīstība” 3.3.1.3.aktivitāti “Lielo ostu infrastruktūras attīstība “Jūras maģistrāļu” ietvaros” (turpmāk – aktivitāte);

1.2. projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus;

1.3. prasības projekta iesnieguma iesniedzējam (turpmāk – projekta iesniedzējs);

1.4. atbildīgo iestādi.

2. Aktivitātes mērķis ir palielināt ostu caurlaides spēju un drošības līmeni, kā arī veicināt ostu attīstību un nodrošināt to funkcionalitāti.

3. Aktivitātes mērķa grupa ir kravu nosūtītāji un saņēmēji, kā arī pasažieri.

4. Aktivitāti īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā.

II. Aktivitātei un vienam projektam pieejamais Kohēzijas fonda finansējuma apjoms un pieļaujamā atbalsta intensitāte

5. Kopējais aktivitātei pieejamais Kohēzijas fonda līdzfinansējuma apjoms ir 125 024 695 lati. Nacionālo līdzfinansējumu nodrošina projekta iesniedzējs vai no valsts budžeta (attiecināmajām izmaksām), ja par to ir pieņemts attiecīgs Ministru kabineta lēmums. Minimālais nacionālā līdzfinansējuma apjoms ir 15 procenti no projekta attiecināmajām izmaksām – 22 063 181 lats.

6. Minimālais Kohēzijas fonda līdzfinansējuma apjoms no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām vienam projektam ir 7 028 040 latu. Maksimālais Kohēzijas fonda līdzfinansējuma apjoms no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām vienam projektam ir 65 220 211 lati. Kohēzijas fonda finansējuma intensitāte nepārsniedz 85 procentus no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām.

III. Atbildīgā iestāde un projekta iesniedzējs

7. Aktivitātes īstenošanā atbildīgā iestāde ir Satiksmes ministrija. Atbildīgā iestāde nodrošina visas starpniekinstitūcijas funkcijas, tai skaitā:

7.1. atbilstoši savai kompetencei nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 5.punktā noteiktais aktivitātes īstenošanai pieejamais Kohēzijas fonda finansējums;

7.2. uzrauga pieejamā Kohēzijas fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi aktivitātes un projektu līmenī, kontrolējot projektu finansēšanas plānu izpildi.

8. Atbildīgā iestāde trīs gadus pēc darbības programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” slēgšanas nodrošina projekta radīto ieņēmumu uzraudzību, tajā skaitā to ieņēmumu atgūšanu vai ieturēšanu, kas netika ņemti vērā, aprēķinot projektam pieejamā Kohēzijas fonda un Latvijas valsts budžeta finansējuma apjomu.

9. Projekta iesniedzēji aktivitātes ietvaros var būt lielo ostu pārvaldes.

IV. Projekta atbalstāmās darbības, attiecināmās un neattiecināmās izmaksas

10. Projekta atbalstāmās darbības ir autotransporta un dzelzceļa pievadceļu un ar tiem saistītās infrastruktūras būvniecība, molu un viļņlaužu rekonstrukcija, pasažieru termināļu izbūve, piestātņu un kravu laukumu izbūve, neapgūto teritoriju attīstība, akvatorijas padziļināšana.

11. Projekta attiecināmās izmaksas ir:

11.1. būvlaukuma sagatavošana un novākšana;

11.2. būvdarbi;

11.3. būvuzraudzība;

11.4. ekspertīzes;

11.5. ar vides aizsardzības prasību ievērošanu saistītās izmaksas;

11.6. ar ugunsdzēsību un citu drošības prasību ievērošanu saistītās izmaksas;

11.7. pamatdarbībai nepieciešamā aprīkojuma iegāde un uzstādīšana;

11.8. labiekārtošanas darbi;

11.9. publicitātes pasākumi, ciktāl to paredz Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību regulējošie normatīvie akti;

11.10. apbraucamo ceļu izbūve, nojaukšana un uzturēšana pamatceļa būvniecības laikā;

11.11. pievadceļu uzturēšana pamatceļa būvniecības laikā;

11.12. infrastruktūras kompleksam piederošo inženiertīklu būvdarbi;

11.13. izdevumi neparedzētiem gadījumiem šo noteikumu 11.2.apakš­punktā minēto izdevumu segšanai ne vairāk kā 10 procentu no projekta attiecināmo izmaksu apjoma (tajā skaitā iespējamā projekta sadārdzinājuma kompensēšanai) projektiem, kuru kopējās izmaksas ir vismaz 35 140 200 latu un ne vairāk kā pieci procenti – projektiem, kuru kopējās izmaksas ir mazākas par 35 140 200 latu.

12. Projekta neattiecināmās izmaksas ir:

12.1. pievienotās vērtības nodoklis;

12.2. zemju iegāde;

12.3. projektēšana un autoruzraudzība;

12.4. citas ar projekta īstenošanu nedalāmi saistītas izmaksas.

13. Projektā var iekļaut tikai šo noteikumu 11. un 12.punktā minētās izmaksas.

V. Projektu iesniegumu atlases izsludināšana, projektu iesniegumu iesniegšana un projekta iesnieguma veidlapa

14. Atbildīgā iestāde uzaicina projekta iesniedzēju iesniegt šiem noteikumiem atbilstošu projekta iesniegumu.

15. Ja projekta kopējās izmaksas ir vismaz 35 140 200 latu un projekta iesniegums jau sagatavots iesniegšanai Eiropas Komisijā, to noformē atbilstoši Komisijas Regulas (EK) Nr.1828/2006, kas paredz noteikumus par to, kā īstenot Padomes Regulu (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu, un Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr.1080/2006 par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, XXI pielikumam latviešu un angļu valodā.

16. Šo noteikumu 15.punktā minētajam projekta iesniegumam pievieno aizpildītu Kohēzijas fonda projekta iesnieguma pielikumu (1.pielikums).

17. Ja projekta kopējās izmaksas ir mazākas par 35 140 200 latu vai projekta kopējās izmaksas ir vismaz 35 140 200 latu, bet projekta iesniegums nav sagatavots iesniegšanai Eiropas Komisijā, projekta iesniegumu sagatavo, aizpildot Kohēzijas fonda projekta iesnieguma veidlapu (2.pielikums).

18. Projekta iesniegumu var iesniegt papīra formā (ar pasta starpniecību vai personīgi) vai elektroniska dokumenta formā.

19. Ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā, projekta iesnieguma un projekta izmaksu un ieguvumu analīzes oriģinālam un kopijai pievieno arī projekta iesnieguma elektronisko versiju uz datu nesēja (tajā ievietojamie dokumenti noformējami MS Word, MS Excel formātā).

20. Ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniska dokumenta formā, to nosūta uz elektroniskā pasta adresi ?nv_dep@sam.gov.lv. Projekta iesniegumu paraksta ar drošu elektronisko parakstu un apliecina ar laika zīmogu pirms projekta iesnieguma pieņemšanas termiņa beigām.

21. Aktivitātes ietvaros atbildīgā iestāde nosūta šo noteikumu 9.punktā minētajiem projektu iesniedzējiem uzaicinājumu iesniegt projektu iesniegumus. Projektu iesniegumu atlasi izsludina 2008.gadā.

22. Ja pirmās projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros atbildīgā iestāde saņem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem atbilstošus projektu iesniegumus, kuru Kohēzijas fonda līdzfinansējuma summa ir mazāka par aktivitātei pieejamo summu, tad par atlikušo Kohēzijas fonda līdzfinansējuma summu atbildīgā iestāde 2009.gadā rīko otro projektu iesniegumu atlases kārtu.

VI. Projektu iesniegumu vērtēšanas kārtība un projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji

23. Atbildīgās iestādes vadītājs izveido projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju.

24. Vērtēšanas komisijas darbību reglamentē atbildīgās iestādes vadītāja apstiprināts nolikums.

25. Vērtēšanas komisijā iekļauj Satiksmes ministrijas pārstāvjus. Novērotāju statusā vērtēšanas komisijā var piedalīties vadošās iestādes pārstāvji.

26. Vērtēšanas komisija, vērtējot projektu iesniegumus atbilstoši administratīvajiem, atbilstības un finansējuma piešķiršanas kritērijiem, vērtēšanas veidlapas ailē “Vērtējums” norāda projekta iesnieguma atbilstību vērtēšanas kritērijam (“Jā”) vai neatbilstību vērtēšanas kritērijam (“Nē”).

27. Vērtēšanas komisija, vērtējot projektu iesniegumus atbilstoši kvalitātes kritērijam, vērtēšanas veidlapas ailē “Vērtējums” norāda punktu skaitu vai projekta iesnieguma atbilstību vērtēšanas kritērijam (“Jā”) vai neatbilstību vērtēšanas kritērijam (“Nē”).

28. Projektu iesniegumus vērtē atbilstoši šādiem administratīvajiem kritērijiem:

28.1. projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu;

28.2. projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes noteiktajā termiņā;

28.3. projekta iesniegums sagatavots datorrakstā;

28.4. ja projekta kopējās izmaksas ir vismaz 35 140 200 latu un projekta iesniegums jau sagatavots iesniegšanai Eiropas Komisijā, projekta iesnieguma veidlapa aizpildīta latviešu un angļu valodā. Ja projekta kopējās izmaksas ir mazākas par 35 140 200 latu, projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā;

28.5. ir iesniegts projekta iesnieguma oriģināleksemplārs un kopija (ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā);

28.6. projekta iesnieguma lapas ir numurētas (ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā);

28.7. projekta iesnieguma kopijas atbilst projekta iesnieguma oriģinālam (ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā);

28.8. projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši pro­jekta iesnieguma veidlapai;

28.9. projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts un pievienoti noteiktie pielikumi;

28.10. projekta finansēšanas plāns un budžeta kopsavilkums ir bez aritmētiskām kļūdām;

28.11. projekta iesniegumā nav neatrunātu labojumu – dzēsumu, aizkrāsojumu, svītrojumu vai papildinājumu;

28.12. projekta iesniegumu ir parakstījis projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona;

28.13. Kohēzijas fonda līdzfinansējuma procentuālais un summārais apmērs ir aprēķināts pareizi;

28.14. projekta iesniegumā norādītās izmaksu pozīcijas un to apjoms at­bilst noteikumos par aktivitātes ieviešanu noteiktajām izmaksām un to apjomam.

29. Projektu iesniegumus vērtē atbilstoši šādiem atbilstības kritērijiem:

29.1. projekta iesniedzējs ir lielās ostas pārvalde;

29.2. projekta iesniedzējam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu;

29.3. projekta iesniedzēja rīcībā ir pietiekami un stabili finanšu resursi, lai nodrošinātu nacionālo līdzfinansējumu;

29.4. projekta iesniedzējs ir apņēmies nodrošināt finansējumu no saviem līdzekļiem gadījumā, ja projekta izmaksas pieaug;

29.5. projekta iesniegumā ir raksturota projekta vadības, ieviešanas un uzraudzības shēma;

29.6. projekta iesniegumā ir raksturoti projekta ieviešanai nepieciešamie resursi (piemēram, iesaistāmā personāla skaits, kvalifikācija un pienākumi, pieejamā materiāli tehniskā bāze);

29.7. projekta vadības komandai ir atbilstoša pieredze un pietiekama projekta vadības kapacitāte, profesionālās un tehniskās zināšanas. Projektā vadības komandā tiks nodarbināti:

29.7.1. sertificēts būvinženieris ar vismaz triju gadu pieredzi ostu infrastruktūras objektu būvniecības jomā;

29.7.2. projekta vadītājs ar vismaz triju gadu pieredzi transporta infrastruktūras projektu vadīšanā;

29.7.3. grāmatvedis-finansists ar vismaz triju gadu pieredzi finanšu uzskaitē;

29.8. projekta infrastruktūra, kurā tiks veiktas investīcijas, atrodas projekta iesniedzēja īpašumā vai saskaņā ar likumu “Par ostām” nodota tā valdījumā;

29.9. projektam ir veikta izmaksu un ieguvumu analīze;

29.10. projekta izmaksu un ieguvumu analīzē ir izmantota reālā finansiālā diskonta likme – pieci procenti un sociālā diskonta likme – 5,5 procenti;

29.11. projekta pašreizējā ekonomiskā neto vērtība (ENPV) ir lielāka par nulli;

29.12. projekta ekonomiskā ienesīguma norma (ERR) ir lielāka par 5,5 procentiem;

29.13. projekta investīciju finansiālā neto pašreizējā vērtība (FNPV/C) ir mazāka par nulli;

29.14. projekta investīciju finansiālā ienesīguma norma (FRR/C) ir mazāka par 5 procentiem;

29.15. projektam ir veikta jutīguma un risku analīze;

29.16. projekta īstenošana tiks pabeigta līdz 2015.gada 31.augustam;

29.17. esošā ostas infrastruktūra nenodrošina pietiekamu un drošu pieejamību ostai no jūras un sauszemes puses, tādējādi samazinot Eiropas komunikāciju tīkla kapacitāti un kravu transportēšanas efektivitāti;

29.18. projekta īstenošanas rezultātā izveidotā infrastruktūra ir izmantojama ostas koplietošanas vajadzībām;

29.19. projekts ir finansiāli noturīgs – projekta kumulatīvā (nediskontētā) neto naudas plūsma ir pozitīva 20 gadus pēc projekta īstenošanas;

29.20. projektam pieprasītais Kohēzijas fonda līdzfinansējuma apjoms nepārsniedz 65 220 211 latus;

29.21. projekts atbilst aktivitātes mērķim – palielināt ostu caurlaides spēju un drošības līmeni, kā arī veicināt ostu attīstību un nodrošināt funkcionalitāti;

29.22. projekta budžetā iekļautie izdevumi atbilst vidējām prognozētajām būvniecības tirgus cenām projekta īstenošanas gadā un ir nepieciešami projekta rezultātu sasniegšanai un plānoto darbību īstenošanai;

29.23. projekta iesniegumā plānotie uzraudzības rādītāji ir precīzi definēti un izmērāmi;

29.24. projekts netiek un nav ticis finansēts vai līdzfinansēts no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem, kā arī valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem, kā arī projekta ietvaros plānotās darbības nepārklājas ar darbībām, kas tiek finansētas citu Eiropas Savienības fondu aktivitāšu un citu finanšu instrumentu ietvaros;

29.25. projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst ar Eiropas Savienības fondu vadību saistītajos normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;

29.26. tiks nodrošināta projekta rezultātu ilgtspēja – nodrošināta objekta uzturēšana pēc projekta pabeigšanas;

29.27. projekts nodrošinās ostas apkārtējās vides sakārtotību;

29.28. projekts saskaņā ar Finanšu ministrijas sākotnējas izvērtēšanas atzinumu nav kvalificējams kā komercdarbības atbalsts vai, ja ir kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, projekta iesniegumam ir pievienots apliecinājums, ka projekta iesniedzējs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā iesniegs Eiropas Komisijā individuālā atbalsta projekta paziņojumu un neuzsāks projekta īstenošanu pirms Eiropas Komisijas lēmuma saņemšanas par projekta saderību ar Eiropas Kopienas dibināšanas līgumu.

30. Projektu iesniegumus vērtē atbilstoši šādiem kvalitātes kritērijiem:

30.1. projekta ekonomiskā ienesīguma norma (ERR). Punktus piešķir atbilstoši projekta ekonomiskā ienesīguma normas (ERR) lielumam;

30.2. projekts veicina kuģošanas drošības uzlabošanu:

30.2.1. tieši – 2 punkti;

30.2.2. netieši – 1 punkts;

30.2.3. nemaz – 0 punkti;

30.3. projekts veicina vides piesārņojuma riska samazināšanu:

30.3.1. tieši – 2 punkti;

30.3.2. netieši – 1 punkts;

30.3.3. nemaz – 0 punkti;

30.4. projekta īstenošanas laiks:

30.4.1. līdz vienam gadam (ieskaitot) – 2 punkti;

30.4.2. no viena gada līdz diviem gadiem (ieskaitot) – 1 punkts;

30.4.3. ilgāks par diviem gadiem – 0 punkti;

30.5. īstenojot projektu, tiks ņemtas vērā Latvijas Republikas būvniecību reglamentējošo normatīvo aktu prasības un labās prakses piemēri attiecībā uz vides pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem (piemēro projektiem, uz kuriem attiecas).

31. Šo noteikumu 30.1.apakšpunktā minētā kritērija īpatsvars ir 85 procenti, 30.2., 30.3. un 30.4.apakšpunktā minētā kritērija īpatsvars ir pieci procenti.

32. Lai noteiktu kopējo punktu skaitu šo noteikumu 30.1., 30.2., 30.3. un 30.4.apakš­punktā minētajā kritērijā, iegūto punktu skaitu reizina ar kritērija īpatsvara procentam atbilstošu skaitli.

33. Projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šādiem finansējuma piešķiršanas kritērijiem:

33.1. projekta iesniegums atbilst šo noteikumu 28.1., 28.2., 28.3., 28.4., 28.5., 28.7., 28.8., 28.9., 28.11., 28.12. un 28.14.apakšpunktā, 29.punktā un 30.5.apakš­punktā minētajiem kritērijiem, kā arī 30.1., 30.2., 30.3. un 30.4.apakšpunktā minētajos kritērijos kopā saņēmis vismaz 467,5 punktus;

33.2. sarindojot šo noteikumu 33.1.apakš­punktā minētajā kritērijā ar “Jā” novērtētos projektu iesniegumus prioritārā secībā atbilstoši saņemto punktu skaitam, projekta iesniegumam projektu atlases kārtā pietiek finansējuma.

VII. Lēmuma pieņemšana

34. Projektu iesniegumus vērtē, ievērojot šajos noteikumos noteikto vērtēšanas kritēriju secību. Ja projekta iesniegums neatbilst kādam no vērtēšanas kritērijiem, izņemot šo noteikumu 28.6., 28.10. un 28.13.apakšpunktā minētos kritērijus, projekta iesnieguma atbilstību nākamajiem vērtēšanas kritērijiem nevērtē un projekta iesniegumu noraida.

35. Ja projekta iesniegumā nepieciešami precizējumi atbilstoši šo noteikumu 28.6., 28.10. un 28.13.apakšpunktam, atbildīgā iestāde pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu (projekta iesniedzējs lēmumā noteiktajā termiņā nodrošina projekta iesnieguma atbilstību attiecīgajam kritērijam).

36. Atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu nosūta attiecīgo lēmumu projekta iesniedzējam.

37. Lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietverto nosacījumu izpildi projekta iesniedzējs nodrošina 15 darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas.

38. Piecu darbdienu laikā pēc nosacījumu izpildi apliecinošo dokumentu saņemšanas vērtēšanas komisija izvērtē lēmumā ietverto nosacījumu izpildi, un atbildīgā iestāde sagatavo atzinumu. Atzinuma tiesiskuma kontroli veic tāpat kā lēmumam, kurā ietverto nosacījumu izpildes kontrolei šis atzinums ir sagatavots.

39. Ja projekta iesniedzējs ir izpildījis lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietvertos nosacījumus, atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 38.punktā minētā termiņa beigām nosūta projekta iesniedzējam pozitīvu atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi.

40. Ja lēmumā ietvertie nosacījumi nav izpildīti vai nav izpildīti šo noteikumu 37.punktā noteiktajā termiņā, šo noteikumu 38.punktā minētais atbildīgās iestādes atzinums ir negatīvs un projekta iesniegums ir uzskatāms par noraidītu.

41. Ja projekta kopējās izmaksas ir vismaz 35 140 200 latu, bet projekta iesniegums nav sagatavots iesniegšanai Eiropas Komisijā, lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai apstiprināšanu ar nosacījumu atbildīgā iestāde norāda termiņu projekta iesnieguma sagatavošanai iesniegšanai Eiropas Komisijā.

42. Ja projekta kopējās izmaksas ir vismaz 35 140 000 latu, atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai pēc lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietverto nosacījumu izpildes nosūta projekta iesniegumu vadošajai iestādei.

43. Līgumā par projekta īstenošanu, kas noslēgts starp atbildīgo iestādi un finansējuma saņēmēju, atbildīgā iestāde norāda iepirkuma procedūras uzsākšanas termiņu.

Ministru prezidents I.Godmanis

Satiksmes ministrs A.Šlesers

Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2008.gada 29.novembri.

 

pielikumi 1 un 2

ZIP 428kb

Satiksmes ministrijas iesniegtajā redakcijā

1.pielikums

Ministru kabineta

2008.gada 14.oktobra noteikumiem Nr.857

KN857P1_PAGE_1.JPG (82116 bytes)

KN857P1_PAGE_2.JPG (113761 bytes)

KN857P1_PAGE_3.JPG (110986 bytes)

KN857P1_PAGE_4.JPG (114811 bytes)

KN857P1_PAGE_5.JPG (82633 bytes)

KN857P1_PAGE_6.JPG (176207 bytes)

KN857P1_PAGE_7.JPG (45741 bytes)

KN857P1_PAGE_8.JPG (34617 bytes)

KN857P1_PAGE_9.JPG (38253 bytes)

Satiksmes ministrs A.Šlesers

 

 

Satiksmes ministrijas iesniegtajā redakcijā

2.pielikums

Ministru kabineta

2008.gada 14.oktobra noteikumiem Nr.857

KN857P2_PAGE_01.JPG (82019 bytes)

KN857P2_PAGE_02.JPG (89112 bytes)

KN857P2_PAGE_03.JPG (107589 bytes)

KN857P2_PAGE_04.JPG (107181 bytes)

KN857P2_PAGE_05.JPG (102571 bytes)

KN857P2_PAGE_06.JPG (94974 bytes)

KN857P2_PAGE_07.JPG (103636 bytes)

KN857P2_PAGE_08.JPG (125633 bytes)

KN857P2_PAGE_09.JPG (192259 bytes)

KN857P2_PAGE_10.JPG (18363 bytes)

KN857P2_PAGE_11.JPG (22067 bytes)

KN857P2_PAGE_12.JPG (33472 bytes)

KN857P2_PAGE_13.JPG (36140 bytes)

Satiksmes ministrs A.Šlesers

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!