Rīgā 2008.gada 25.novembrī (prot. Nr.83 67.§)
1.1. finansējumu un darbības termiņu;
1.2. finanšu starpniekus, fondu investorus un fondus;
1.3. neatbalstāmās nozares;
1.4. atbalstāmās darbības;
1.5. fondu investīcijas un investīciju saņēmējus;
1.6. finanšu starpnieku vērtēšanas kritērijus;
1.7. atbalsta kumulācijas nosacījumus.
12.1. vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība;
12.2. apdrošināšana un finanšu starpniecība;
12.3. komercpakalpojumi (operācijas ar nekustamo īpašumu; transportlīdzekļu, mašīnu un iekārtu, individuālās lietošanas priekšmetu, sadzīves aparatūras un iekārtu iznomāšana);
12.4. azartspēles un derības;
12.5. ieroču, tabakas, alus un alkoholisko dzērienu ražošana, piegāde un tirdzniecība;
12.6. banku pakalpojumi;
12.7. zivsaimniecība un akvakultūra, uz ko attiecas Padomes 1999.gada 17.decembra Regula (EK) Nr.104/2000 par zivsaimniecības un akvakultūras produktu tirgu kopīgo organizāciju;
12.8. lauksaimniecības produktu primārā ražošana saskaņā ar Eiropas Kopienas dibināšanas Līguma I pielikumu;
12.9. lauksaimniecības produktu pārstrāde un tirdzniecība saskaņā ar Eiropas Kopienas dibināšanas Līguma I pielikumu šādos gadījumos:
12.9.1. ja atbalsta apjomu nosaka, pamatojoties uz to produktu cenu un daudzumu, kurus attiecīgais komersants iepircis no sākotnējiem ražotājiem vai laidis tirgū;
12.9.2. ja atbalstu daļēji vai pilnībā nodod sākotnējiem ražotājiem;
12.10. darbībām, kas saistītas ar eksportu uz trešajām valstīm vai Eiropas Savienības dalībvalstīm (atbalsts tieši saistīts ar eksportētajiem daudzumiem, ar izplatīšanas tīkla izveidošanu un darbību vai ar citiem kārtējiem izdevumiem, kas saistīti ar eksporta darbībām);
12.11. darbībām, lai importētu preču vietā tiktu izmantotas vietējās preces;
12.12. ogļu nozares komersantiem saskaņā ar Padomes 2002.gada 23.jūlija Regulu (EK) Nr.1407/2002 par valsts atbalstu ogļu rūpniecībai;
12.13. kravas autotransporta līdzekļu iegādei komersantiem, kas veic komercpārvadājumus ar autotransportu;
12.14. grūtībās nonākušiem komersantiem atbilstoši Komisijas Regulas Nr.800/2008 1.panta 7.punktā sniegtajai definīcijai;
12.15. komersantiem, uz kuriem attiecas līdzekļu atgūšanas rīkojums saskaņā ar iepriekšēju Eiropas Komisijas lēmumu, ar ko atbalsts tiek atzīts par nelikumīgu un nesaderīgu ar kopējo tirgu.
13.1. vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība;
13.2. apdrošināšanas un finanšu starpniecība;
13.3. komercpakalpojumi (operācijas ar nekustamo īpašumu; transportlīdzekļu, mašīnu un iekārtu, individuālās lietošanas priekšmetu, sadzīves aparatūras un iekārtu iznomāšana);
13.4. azartspēles un derības;
13.5. ieroču, tabakas, alus un alkoholisko dzērienu ražošana, piegāde un tirdzniecība;
13.6. banku pakalpojumi;
13.7. eksporta pasākumi – atbalsts, kas tieši saistīts ar eksporta apjomiem, ar izplatīšanas tīkla izveidi un izmantošanu vai ar citām kārtējām izmaksām, kas saistītas ar eksportu;
13.8. pasākumi, kas nodrošina, lai importētu preču vietā tiktu izmantotas vietējās preces;
13.9. lauksaimniecības produktu pārstrāde un tirdzniecība saskaņā ar Eiropas Kopienas dibināšanas Līguma I pielikumu šādos gadījumos:
13.9.1. ja atbalsta apjomu nosaka, pamatojoties uz to produktu cenu un daudzumu, kurus attiecīgais komersants iepircis no sākotnējiem ražotājiem vai laidis tirgū;
13.9.2. ja atbalstu daļēji vai pilnībā nodod sākotnējiem ražotājiem;
13.10. ogļu nozares komersantiem saskaņā ar Padomes 2002.gada 23.jūlija Regulu (EK) Nr.1407/2002 par valsts atbalstu ogļu rūpniecībai;
13.11. komersantiem, uz kuriem attiecas līdzekļu atgūšanas rīkojums saskaņā ar iepriekšēju Eiropas Komisijas lēmumu, ar ko atbalsts tiek atzīts par nelikumīgu un nesaderīgu ar kopējo tirgu;
13.12. grūtībās nonākušiem komersantiem atbilstoši Komisijas Regulas Nr.800/2008 1.panta 7.punktā sniegtajai definīcijai.
22.1. katrs finanšu starpnieks piesaista privāto investoru kapitālu vismaz 30 procentu apmērā no fonda kopapjoma;
22.2. katrs fonds vismaz 70 procentus sava sīkajos, mazajos un vidējos komersantos ieguldītā budžeta iegulda pašu kapitāla (īpašumtiesības komersantā investoriem piešķirto daļu veidā) vai kvazikapitāla finanšu instrumentu formā (finanšu instrumenti, kuru turētāja peļņa pārsvarā ir atkarīga no komersanta peļņas vai zaudējumiem un kam nav nodrošinājuma, ja saistības netiek izpildītas).
27.1. proporcionāli starp visiem investoriem, kamēr tie saņem savu sākotnējo ieguldījumu, ieskaitot fonda pārvaldīšanas izmaksas;
27.2. proporcionāli starp visiem investoriem, kamēr investori saņem sešus procentus peļņas gadā;
27.3. atlikumu sadala starp privātajiem investoriem un finanšu starpnieku.
44.1. to komersantu produktu izstrādē un sākotnējā mārketingā, kuri vēl nav pārdevuši savas preces vai pakalpojumus un vēl negūst peļņu;
44.2. to komersantu izaugsmē un darbības paplašināšanā, paaugstinot ražošanas jaudas, attīstot noieta tirgus un produktus vai piesaistot papildus apgrozāmo kapitālu, kuri spēj vai nespēj strādāt bez zaudējumiem (rentabli).
47.1. pirmo triju gadu laikā pēc pirmās riska kapitāla investīcijas saņemšanas Komisijas Regulas Nr.800/2008 ietvaros maksimāli piešķiramo atbalsta apjomu atbalstāmajos reģionos esošajiem komersantiem samazina par 20 procentiem (par atbalstāmo reģionu uzskatāma visa Latvijas Republikas teritorija). Samazinājums nedrīkst pārsniegt kopējo saņemto riska kapitāla apjomu. Šis samazinājums nav attiecināms uz atbalstu pētījumiem, attīstībai un inovācijai saskaņā ar Komisijas Regulas Nr.800/2008 31. un 37.pantu;
47.2. pirmo triju gadu laikā pēc atbalsta piešķiršanas atbalstu jauniem novatoriskiem komersantiem nedrīkst summēt ar citu atbalstu Komisijas Regulas Nr.800/2008 ietvaros, izņemot tās 29.pantā, 31. un 37.pantā minēto atbalstu;
47.3. fondu ietvaros saņemto atbalstu nedrīkst summēt ar jebkādu citu atbalstu, kam piešķirts atbrīvojums saskaņā ar Komisijas Regulu Nr.800/2008 vai ar de minimis atbalstu, kas atbilst Komisijas Regulai Nr.1998/2006, vai ar citu Kopienas finansējumu, ar kuru pilnībā vai daļēji sedz tās pašas attiecināmās izmaksas, ja šādas summēšanas rezultātā tiek pārsniegts atbalsta apjoms saskaņā ar šiem noteikumiem.
Ekonomikas ministrs K.Gerhards
Ministru kabineta
2008.gada 25.novembra noteikumiem Nr.983
Darbības programmas nosaukums un numurs |
2. |
Uzņēmējdarbība un inovācijas |
Prioritātes nosaukums un numurs |
2.2. |
Finanšu pieejamība |
Pasākuma nosaukums un numurs |
2.2.1. |
Finanšu resursu pieejamība |
Aktivitātes/apakšaktivitātes nosaukums un numurs |
2.2.1.1. |
Ieguldījumu fonds investīcijām garantijās, paaugstināta riska aizdevumos, riska kapitāla fondos un cita veida finanšu instrumentos. Vērtēšanas kritēriju kopa “Tehnoloģiju pārnese” |
Projektu atlases veids |
Saskaņā ar Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 44.pantu |
|
Atbildīgā iestāde |
Ekonomikas ministrija |
I. KVALITĀTES KRITĒRIJI (labāks sniegums saņem augstāku novērtējumu) |
Vērtēšanas sistēma |
||
Minimālais punktu skaits atsevišķam kritērijam vai vairākiem kritērijiem (apzīmējums – Min.) Ja vērtējums ir negatīvs, projekta iesniegumu noraida (apzīmējums – N) vai pieņem lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu (apzīmējums – P) |
|||
Indikatīvais svars (maksimālais punktu skaits, ja izpildīti kritērija nosacījumi) |
|||
1. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja vadības kapacitāte: |
40* |
|
1.1. |
projekta iesnieguma iesniedzēja investīciju veikšanas un pārdošanas stratēģiju novērtējums |
||
1.2. |
izpratne par tirgus situāciju |
||
1.3. |
biznesa plāna īstenošanas iespējamība |
||
1.4. |
vadošā personāla atbilstība, profesionālā pieredze un spēja ieviest finansēšanas vadības instrumentu |
||
1.5. |
pārējā personāla atbilstība un profesionālā pieredze |
||
1.6. |
darbības, saimnieciskās darbības finansiālā, tehniskā, zinātnes, izpētes, akadēmiskā pieredze tehnoloģiju pārnesē |
||
1.7. |
pieredze intelektuālo īpašumtiesību ekspertīzē |
||
1.8. |
investīciju un konsultatīvo padomju komiteju locekļu kompetence |
||
2. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja piemērotība instrumenta ieviešanai: |
35* |
|
2.1. |
projekta iesnieguma iesniedzēja riska vadības metodoloģijas, procedūru un sistēmu novērtējums |
||
2.2. |
attiecības ar pētniecības organizācijām, akadēmiskām institūcijām un industriju pārstāvjiem |
||
2.3. |
komandas struktūra, sastāvs un darbība, funkciju un atbildības sadalījums, lomu specializācija, pārskatu rakstīšanas prasmes, attiecības starp komandas locekļiem |
||
2.4. |
projekta iesnieguma iesniedzēja spēja iesaistīsies papildu darbībās (darbaudzināšana, informācijas izplatīšana, apmācības, publicitāte) |
||
2.5. |
projekta iesnieguma iesniedzēja spēja īstenot Eiropas Investīciju fonda noteiktās pārskatu sniegšanas un uzraudzības prasības |
||
3. |
Līdzfinansējums un izmaksas: |
25* |
|
3.1. |
projekta iesnieguma iesniedzēja paša ieguldījums, salīdzinot ar citiem projekta iesnieguma iesniedzējiem |
||
3.2. |
piesaistītais privātais investoru kapitāls, salīdzinot ar citiem projekta iesnieguma iesniedzējiem |
||
3.3. |
projekta iesnieguma iesniedzējs paredz nodrošināt ekonomiski efektīvu projekta īstenošanu, vidēji projekta īstenošanas laikā paredzot finanšu vadības instrumenta administratīvo izmaksu apmēru mazāku nekā maksimāli pieļaujamais slieksnis |
||
*Atbilstoši Eiropas Investīciju fonda noteiktajai kritērija vērtēšanas skalai. |
|||
II. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
||
Jā vai Nē |
|||
PROJEKTA IESNIEGUMA IESNIEDZĒJA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
|||
4. |
Ja projekta iesnieguma iesniedzējs neatbilst kādai no šādām prasībām, tas tiek izslēgts no piedalīšanās atlases procesā. Projekta iesnieguma iesniedzējs: |
N |
|
4.1. |
ar tiesas spriedumu nav atzīts par vainīgu noziedzīgā nodarījuma izdarīšanā profesionālās darbības jomā |
N |
|
4.2. |
ar tiesas lēmumu nav atzīts par maksātnespējīgu, tai skaitā neatrodas sanācijas procesā vai tiesiskās aizsardzības procesā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai izbeigta, saskaņā ar komercreģistrā pieejamo informāciju tas neatrodas likvidācijas stadijā |
N |
|
4.3. |
ar tiesas lēmumu nav atzīts par vainīgu nodarījumā, kas skar profesionālo darbību |
||
4.4. |
nav pierādīta projekta iesnieguma iesniedzēja smaga profesionālo pienākumu pārkāpšana un nepildīšana |
N |
|
4.5. |
ir samaksājis nodokļus vai citus valsts vai pašvaldību noteiktos obligātos maksājumus pilnā apmērā valstī, kurā tas ir dibināts, un Latvijas Republikā |
N |
|
4.6. |
nav maldinājis, sniedzot informāciju, kas pieprasīta saskaņā ar šiem kritērijiem |
N |
|
5. |
Projekta iesnieguma iesniedzējs ir reģistrēts Latvijas Republikā, tam ir pienākumu veikšanai nepieciešamās atļaujas un licences atbilstoši nacionālajiem normatīvajiem aktiem |
P |
|
6. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja spēja komercializēt intelektuālo īpašumu, ko radījusi pētniecības organizācija vai individuāls izgudrotājs, licencējot, pārdodot vai izveidojot jaunu saimnieciskās darbības veicēju, kas atbilstu Eiropas Savienības (turpmāk – ES) un nacionālajiem normatīvajiem aktiem, ņemot vērā attiecīgajā darbības programmā noteiktos ierobežojumus un mērķus |
P |
|
7. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja finanšu kapacitāte atbilst drošas finanšu vadības principiem |
P |
|
8. |
Projekta iesnieguma iesniedzējs var strādāt un sazināties latviešu un angļu valodā |
P |
|
9. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja atbilstība normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā sistēma tiek aizsargāta pret nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un citām līdzīgām darbībām |
P |
|
10. |
Projekta iesnieguma iesniedzējam nav interešu konflikta |
P |
|
11. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja spēja sniegt pakalpojumus visā Latvijas teritorijā |
P |
|
12. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja kapacitāte nodrošināt atbilstību Padomes Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu, prasībām attiecībā uz auditu, veicināšanu un publicitāti |
P |
|
13. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja kapacitāte izpildīt Ieguldījumu fonda apsaimniekotāja noteiktās informācijas sniegšanas prasības, kas izriet no ES un nacionālo institūciju prasībām, kā arī Eiropas Riska kapitāla asociācijas pārskatu sniegšanas vadlīnijās noteiktajām 2.līmeņa prasībām |
P |
|
14. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja vadības un kontroles sistēma atbilst Padomes 2006.gada 11.jūlija (EK) Regulai Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, noteiktajām prasībām |
P |
|
15. |
Projekta iesnieguma iesniedzējs jau ir nodibinājis vai ir spējīgs nodibināt finansēšanas vadības instrumentu kā neatkarīgu juridisku personu, kas ir balstīta uz līgumu starp līdzfinansētājiem vai dalībniekiem |
P |
|
PROJEKTA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
|||
16. |
Iesniegtais biznesa plāns iekļauj vismaz Komisijas 2006.gada 8.decembra (EK) Regulas Nr.1828/2006, kas paredz noteikumus par to, kā īstenot Padomes Regulu (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu, un Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr.1080/2006 par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, 43.panta 2.daļā noteiktās prasības |
P |
|
17. |
Iesniegtais biznesa plāns atbilst visām prasībām, kas minētas Eiropas Investīciju fonda organizētās finanšu starpnieku atlases nosacījumos |
P |
|
18. |
Finansēšanas vadības instrumenta ieviešana tiks uzsākta ne vēlāk kā 2009.gada 30.jūnijā |
N |
|
19. |
Projekta attiecināmās izmaksas ir saskaņā ar Eiropas Investīciju fonda organizētās finanšu starpnieku atlases nosacījumos noteiktajām attiecināmajām izmaksām |
P |
|
20. |
Projekta attiecināmās izmaksas var rasties līdz 2015. gada 31.augustam |
P |
|
III. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
||
Jā vai Nē |
|||
21. |
Projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši projekta iesnieguma veidlapai, ir pievienoti visi nepieciešamie dokumenti, un tas ir noformēts atbilstoši Eiropas Investīciju fonda prasībām |
P |
|
22. |
Projekta iesnieguma veidlapa ir pilnībā aizpildīta un nesatur neatrunātus labojumus – dzēsumus, aizkrāsojumus, svītrojumus un papildinājumus |
P |
|
23. |
Projekta iesniegumam ir dokumenta juridiskais spēks |
N |
|
24. |
Projekta iesniegumā lietotā naudas vienība ir Eiropas Savienības valstu vienotā valūta |
P |
|
25. |
Projekta izmaksas (kopējās projekta attiecināmās izmaksas, kopējās projekta neattiecināmās izmaksas un kopējās projekta izmaksas) projekta izmaksu tāmē ir aprēķinātas aritmētiski pareizi un ir ievēroti aktivitātē noteiktie attiecināmo izmaksu ierobežojumi |
P |
|
26. |
Projekta iesniegums ir sagatavots angļu un latviešu valodā |
P |
|
27. |
Projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā |
P |
|
28. |
Projekta iesniegums iesniegts projektu iesniegumu iesniegšanas termiņā |
N |
|
29. |
Projekta iesniegums gan latviešu, gan angļu valodā ir iesniegts divos eksemplāros |
P |
Ministru kabineta
2008.gada 25.novembra noteikumiem Nr.983
Projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji
Darbības programmas nosaukums un numurs |
2. |
Uzņēmējdarbība un inovācijas |
Prioritātes nosaukums un numurs |
2.2. |
Finanšu pieejamība |
Pasākuma nosaukums un numurs |
2.2.1. |
Finanšu resursu pieejamība |
Aktivitātes/apakšaktivitātes nosaukums un numurs |
2.2.1.1. |
Ieguldījumu fonds investīcijām garantijās, paaugstināta riska aizdevumos, riska kapitāla fondos un cita veida finanšu instrumentos. Vērtēšanas kritēriju kopa “Riska kapitāls” |
Projektu atlases veids |
Saskaņā ar Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 44.pantu |
|
Atbildīgā iestāde: |
Ekonomikas ministrija |
I. KVALITĀTES KRITĒRIJI (labāks sniegums saņem augstāku novērtējumu) |
Vērtēšanas sistēma |
||
Minimālais punktu skaits atsevišķam kritērijam vai vairākiem kritērijiem (apzīmējums– Min.). Ja vērtējums ir negatīvs, projekta iesniegumu noraida (apzīmējums – N) vai pieņem lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu (apzīmējums – P) |
|||
Indikatīvais svars (maksimālais punktu skaits, ja izpildīti kritērija nosacījumi) |
|||
1. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja vadības kapacitāte: |
40* |
|
1.1. |
projekta iesnieguma iesniedzēja investīciju veikšanas un pārdošanas stratēģiju novērtējums |
||
1.2. |
izpratne par tirgus situāciju |
||
1.3. |
biznesa plāna īstenošanas iespējamība |
||
1.4. |
vadošā personāla atbilstība, profesionālā pieredze un spēja ieviest finansēšanas vadības instrumentus |
||
1.5. |
pārējā personāla atbilstība un profesionālā pieredze |
||
1.6. |
darbības, saimnieciskās darbības finansiālā, tehniskā, zinātnes, izpētes, akadēmiskā, riska kapitāla pieredze |
||
1.7. |
investīciju vai konsultatīvo padomju, vai komiteju locekļu kompetence |
||
2. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja piemērotība instrumenta ieviešanai: |
35* |
|
2.1. |
projekta iesnieguma iesniedzēja riska vadības metodoloģijas, procedūru un sistēmu novērtējums |
||
2.2. |
komandas struktūra, sastāvs un darbība, funkciju un atbildības sadalījums, lomu specializācija, pārskatu rakstīšanas prasmes, attiecības starp komandas locekļiem |
||
2.3. |
projekta iesnieguma iesniedzēja spēja iesaistīsies papildu darbībās (darbaudzināšana, informācijas izplatīšana, apmācības, publicitāte) |
||
2.4. |
projekta iesnieguma iesniedzēja spēja īstenot Eiropas Investīciju fonda noteiktās pārskatu sniegšanas un uzraudzības prasības |
||
3. |
Līdzfinansējums un izmaksas: |
25* |
|
3.1. |
projekta iesnieguma iesniedzēja paša finansējums, salīdzinot ar citiem projekta iesnieguma iesniedzējiem |
||
3.2. |
piesaistītais privātais investoru kapitāls, salīdzinot ar citiem projekta iesnieguma iesniedzējiem |
||
3.3. |
projekta iesnieguma iesniedzējs paredz nodrošināt ekonomiski efektīvu projekta īstenošanu, vidēji projekta īstenošanas laikā paredzot finanšu vadības instrumenta administratīvo izmaksu apmēru mazāku nekā maksimāli pieļaujamais slieksnis |
||
*Atbilstoši Eiropas Investīciju fonda noteiktajai kritērija vērtēšanas skalai. |
|||
II. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
||
Jā vai Nē |
|||
PROJEKTA IESNIEGUMA IESNIEDZĒJA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
|||
4. |
Ja projekta iesnieguma iesniedzējs neatbilst kādai no šādām prasībām, tas tiek izslēgts no piedalīšanās atlases procesā. Projekta iesnieguma iesniedzējs: |
N |
|
4.1. |
ar tiesas spriedumu nav atzīts par vainīgu noziedzīgā nodarījuma izdarīšanā |
N |
|
4.2. |
ar tiesas lēmumu nav atzīts par maksātnespējīgu, tai skaitā neatrodas sanācijas procesā vai tiesiskās aizsardzības procesā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai izbeigta, vai saskaņā ar komercreģistrā pieejamo informāciju tas neatrodas likvidācijas stadijā |
N |
|
4.3. |
ar tiesas lēmumu nav atzīts par vainīgu nodarījumā, kas skar profesionālo darbību |
||
4.4. |
nav pierādīta projekta iesnieguma iesniedzēja smaga profesionālo pienākumu pārkāpšana un nepildīšana |
N |
|
4.5. |
ir samaksājis nodokļus vai citus valsts vai pašvaldību noteiktos obligātos maksājumus pilnā apmērā valstī, kurā tas ir dibināts, un Latvijas Republikā |
N |
|
4.6. |
nav maldinājis, sniedzot informāciju, kas pieprasīta saskaņā ar šiem kritērijiem |
N |
|
5. |
Projekta iesnieguma iesniedzējs ir reģistrēts Latvijas Republikā, tam ir pienākumu veikšanai nepieciešamās atļaujas un licences atbilstoši nacionālajiem normatīvajiem aktiem |
P |
|
6. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja spēja izveidot investīciju portfeli saimnieciskās darbības veicējos ar izaugsmes potenciālu un peļņas potenciālu, investīcijas pārdodot, kas atbilstu Eiropas Savienības (turpmāk – ES) un nacionālajiem normatīvajiem aktiem, ņemot vērā attiecīgajā darbības programmā noteiktos ierobežojumus un mērķus |
P |
|
7. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja finanšu kapacitāte atbilst drošas finanšu vadības principiem |
P |
|
8. |
Projekta iesnieguma iesniedzējs var strādāt un sazināties latviešu un angļu valodā |
P |
|
9. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja atbilstība normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā sistēma tiek aizsargāta pret nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un citām līdzīgām darbībām |
P |
|
10. |
Projekta iesnieguma iesniedzējam nav interešu konflikta |
P |
|
11. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja spēja sniegt pakalpojumus visā Latvijas teritorijā |
P |
|
12. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja kapacitāte nodrošināt atbilstību Padomes Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu, prasībām attiecībā uz auditu, veicināšanu un publicitāti |
P |
|
13. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja kapacitāte izpildīt Ieguldījumu fonda apsaimniekotāja noteiktās informācijas sniegšanas prasības, kas izriet no ES un nacionālo institūciju prasībām, kā arī Eiropas Riska kapitāla asociācijas atskaišu sniegšanas vadlīnijās noteiktajām 2.līmeņa prasībām |
P |
|
14. |
Projekta iesnieguma iesniedzēja vadības un kontroles sistēma atbilst Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulā (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, noteiktajām prasībām |
P |
|
15. |
Projekta iesnieguma iesniedzējs jau ir nodibinājis vai ir spējīgs nodibināt finansēšanas vadības instrumentu kā neatkarīgu juridisku personu, kas ir balstīta uz līgumu starp līdzfinansētājiem vai dalībniekiem |
P |
|
PROJEKTA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
|||
16. |
Iesniegtais biznesa plāns iekļauj vismaz Komisijas 2006.gada 8.decembra Regulas (EK) Nr.1828/2006, kas paredz noteikumus par to, kā īstenot Padomes Regulu (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu, un Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr.1080/2006 par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, 43.panta 2.daļā noteiktās prasības |
P |
|
17. |
Iesniegtais biznesa plāns atbilst visām prasībām, kas minētas Eiropas Investīciju fonda organizētās finanšu starpnieku atlases nosacījumos |
P |
|
18. |
Finansēšanas vadības instrumenta ieviešana tiks uzsākta ne vēlāk kā 2009.gada 30.jūnijā |
N |
|
19. |
Projekta attiecināmās izmaksas ir saskaņā ar Eiropas Investīciju fonda organizētās finanšu starpnieku atlases nosacījumos noteiktajām attiecināmajām izmaksām |
P |
|
20. |
Projekta attiecināmās izmaksas var rasties līdz 2015.gada 31.augustam |
P |
|
III. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
||
Jā vai Nē |
|||
21. |
Projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši projekta iesnieguma veidlapai, ir pievienoti visi nepieciešamie dokumenti, un tas ir noformēts atbilstoši Eiropas Investīciju fonda prasībām |
P |
|
22. |
Projekta iesnieguma veidlapa ir pilnībā aizpildīta un nesatur neatrunātus labojumus – dzēsumus, aizkrāsojumus, svītrojumus un papildinājumus |
P |
|
23. |
Projekta iesniegumam ir dokumenta juridiskais spēks |
N |
|
24. |
Projekta iesniegumā lietotā naudas vienība ir Eiropas Savienības valstu vienotā valūta |
P |
|
25. |
Projekta izmaksas (kopējās projekta attiecināmās izmaksas, kopējās projekta neattiecināmās izmaksas un kopējās projekta izmaksas) projekta izmaksu tāmē ir aprēķinātas aritmētiski pareizi un ir ievēroti aktivitātē noteiktie attiecināmo izmaksu ierobežojumi |
P |
|
26. |
Projekta iesniegums ir sagatavots angļu un latviešu valodā |
P |
|
27. |
Projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā |
P |
|
28. |
Projekta iesniegums iesniegts projektu iesniegumu iesniegšanas termiņā |
N |
|
29. |
Projekta iesniegums gan latviešu, gan angļu valodā ir iesniegts divos eksemplāros |
P |