Amatu konkursi
Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu vietu –
Juridiskās nodaļas juriskonsults
Darba pienākumi:
- iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu izstrāde
- atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem
- juridiskā atbalsta sniegšana iestādes amatpersonām
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- praktiska darba pieredze profesijā vai specialitātē un valsts pārvaldē vismaz 3 gadi
- publiskā iepirkuma un tā tiesiskā regulējuma padziļināta pārzināšana, kā arī praktiska darba pieredze publisko iepirkumu jomā
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas (rakstiski un mutvārdos)
- labas datora lietošanas prasmes
- labas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariātā K. Valdemāra ielā 33, Rīgā, LV-1010; e-pasts: pasts@eps.gov.lv. Tālr. uzziņām: 67114755.
Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu vietu –
E-pārvaldes departamenta Valsts informācijas Sistēmu uzraudzības nodaļas vadītājs
Darba pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu, nodrošināt tai noteikto uzdevumu izpildi
- nodrošināt valsts informācijas sistēmu arhitektūras un sadarbspējas politikas veidošanu, uzraudzību un īstenošanu
- nodrošināt valsts informācijas sistēmu darbības, attīstības un uzturēšanas politikas veidošanu, uzraudzību un īstenošanu
- nodrošināt valsts informācijas sistēmu drošības politikas veidošanu, uzraudzību un īstenošanu
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu jomā (vēlama datorzinātņu jomā)
- praktiska darba pieredze profesijā vai specialitātē un valsts pārvaldē vismaz 3 gadi
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas (rakstiski un mutvārdos)
- labas datora lietošanas prasmes
- labas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariātā K. Valdemāra ielā 33, Rīgā, LV-1010; e-pasts: pasts@eps.gov.lv. Tālr. uzziņām: 67114755.
Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu vietu –
E-pārvaldes departamenta Valsts informācijas sistēmu uzraudzības nodaļas vecākais eksperts
Darba pienākumi:
- veidot, uzraudzīt un īstenot valsts informācijas sistēmu drošības politiku
- apkopot, uzturēt un aktualizēt informāciju par stāvokli valsts informācijas sistēmu drošības jomā
- uzraudzīt valsts informācijas sistēmu darbības atbilstību normatīvo aktu un labās prakses prasībām valsts informācijas sistēmu drošības jomā
- veikt valsts informācijas sistēmu auditu un ekspertīzi no valsts informācijas sistēmu drošības viedokļa, izvērtē situāciju valsts informācijas sistēmu drošības jomā un izstrādāt priekšlikumus konstatēto neatbilstību novēršanai
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu jomā (vēlama datorzinātņu jomā)
- praktiska darba pieredze profesijā vai specialitātē un valsts pārvaldē vismaz 3 gadi
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas (rakstiski un mutvārdos)
- labas datora lietošanas prasmes
- labas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariātā K. Valdemāra ielā 33, Rīgā, LV-1010; e-pasts: pasts@eps.gov.lv. Tālr. uzziņām: 67114755.
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Zivsaimniecības politikas departamenta Zvejas pārvaldības un regulēšanas nodaļas
vecākais referents (darba pienākumi saistīti ar nacionālās likumdošanas izstrādi zvejniecības jomā)
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība (vēlams lauksaimniecībā, ekonomikā vai jurisprudencē)
- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze zivsaimniecības, ekonomikas vai jurisprudences jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par stratēģijas un politikas plānošanu zivsaimniecībā, ekonomikā vai lauksaimniecībā
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office Outlook, Internet Explorer
Pretendentiem ar darba pieredzi stratēģijas un politikas plānošanā vai normatīvo aktu izstrādē, kā arī vācu, franču vai krievu valodas zināšanām priekšrocība.
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu draudzīgā kolektīvā
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Motivēts pieteikums un ziņas par sevi – CV un dokumenti par izglītību – jāiesniedz personīgi Zemkopības ministrijā Personāla nodaļā.
Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kabinets, tālr. uzziņām 67027545, 67027513.
Konkursa termiņš – 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Ķekavas pagasta pašvaldība izsludina konkursu uz
Ķekavas sporta aģentūras direktora amata vietu
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt un organizēt aģentūras darbu atbilstoši Publisko aģentūru likumā noteiktajām prasībām
- izstrādāt aģentūras darbības un attīstības stratēģiju, darbības plānu un budžetu
Konkursā var piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- augstākā izglītība
- pieredze iestādes vadīšanā
- pieredze darbā valsts vai pašvaldības iestādē ne mazāk kā divi gadi
- prasme datora lietošanā
- valsts valodas zināšanas atbilstoši Valsts valodu likumā noteiktajam līmenim
- svešvalodu zināšanas uzskatām par priekšrocību
Konkursa pretendentiem līdz 2009.gada 20.janvārim jāiesniedz Ķekavas pagasta pašvaldībā šādi dokumenti:
- motivācijas vēstule
- CV
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Ķekavas pagasta pašvaldība, Gaismas iela 19/9, Ķekava pagasts, Rīgas rajons, LV-2123; tālr. uzziņām 26459609.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance) –
Attīstības plānošanas departamenta Ilgtermiņa attīstības plānošanas nodaļas
vecākais referents
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze trīs gadi
- zināšanas par valsts attīstības plānošanas sistēmu
- pieredze plānošanas dokumentu izstrādē
- nepieciešamas organizatora spējas, jābūt prasmei kontaktēties ar cilvēkiem (saskarsmes prasme)
- pieredze projektu vadībā
- nepieciešama spēja analizēt liela apjoma informāciju, pieredze gatavot un rediģēt teksta materiālus
- izpratne par sabiedrības līdzdalības veidiem politikas izstrādē un īstenošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Pienākumi:
- koordinēt Latvijas Ilgtspējīgas attīstības stratēģijas izstrādes procesu
- organizēt Latvijas Ilgtspējīgas attīstības stratēģijas sabiedriskās apspriešanas procesu
- uzturēt un papildināt elektronisko mājaslapu www.latvia2030.lv
- sagatavot informatīvus materiālus par aktuāliem ilgtspējīgas attīstības plānošanas jautājumiem
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
- stabilu atalgojumu
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketa, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Rīgā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājaslapā www.raplm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67770425.
Amatu konkursu rezultāti
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 28.10.2008. laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” izsludinātais konkurss uz vakanto Metodoloģijas departamenta Normatīvo aktu un Eiropas lietu daļas vecākā referenta ierēdņa amatu beidzies bez rezultāta.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2008.gada 22.decembrī iecelta ludmila šumiļina.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Nevalstisko organizāciju un masu informācijas līdzekļu reģistrācijas daļas valsts notāres ierēdnes amatā no 2009.gada 5.janvāra iecelta LĪGA SUPE.