Ministru kabineta noteikumi
Nr.24
Rīgā 2009.gada 6.janvārī (prot. Nr.1
54.§)
Grozījumi Ministru kabineta
2005.gada 3.maija noteikumos Nr.310 “Noteikumi par amatu
klasifikācijas sistēmu un amatu klasificēšanas kārtību valsts
tiešās pārvaldes iestādēs”
Izdoti saskaņā
ar Darba likuma 62.panta septīto daļu un
Valsts civildienesta likuma 36.panta trešo daļu
1. Izdarīt Ministru kabineta
2005.gada 3.maija noteikumos Nr.310 “Noteikumi par amatu
klasifikācijas sistēmu un amatu klasificēšanas kārtību valsts
tiešās pārvaldes iestādēs” (Latvijas Vēstnesis, 2005, 75.nr.;
2006, 39.nr.; 2007, 73.nr.; 2008, 98.nr.) šādus grozījumus:
1.1. papildināt 1.pielikuma
I nodaļu “Vispārīgie jautājumi” ar 6.punktu šādā
redakcijā:
“6. Klasificējot amatus, kuru
veicēji nodarbojas ar projektu vadību, tiek ņemti vērā šādi
kritēriji (projektu klasificē tajā līmenī, kurā tiek izpildīti
vismaz trīs grupas kritēriji):
Projekta lielums
|
Projekta finansējuma
apjoms
|
Projekta ieviešanas
termiņš
|
Projekta administrēšanā
iesaistīto cilvēku skaits
|
Projektā iesaistīto
institūciju skaits
|
Mazs, standartizēts, tipveida
projekts (II A)
|
Līdz pieciem miljoniem latu
|
Līdz vienam gadam
|
Līdz pieciem cilvēkiem
|
Viena
|
Vidējs, nestandarta projekts
(II C)
|
5–10 miljoni latu
|
Viens–divi gadi
|
5–10 cilvēki
|
Divas–piecas
|
Liels, sarežģīts, nestandarta
projekts (III A)
|
Virs 10 miljoniem
latu
|
Virs diviem gadiem
|
Vairāk par
10 cilvēkiem
|
Vairāk par sešām”
|
1.2. izteikt 1.pielikuma
I1 nodaļas “Saimju un apakšsaimju kopsavilkums”
25.punktu šādā redakcijā:
“25. Konsultēšana
|
Šajā saimē ietilpst Ministru
kabineta locekļu konsultatīvās amatpersonas un citi amati,
kuru veicēju pienākumos ir sniegt konsultatīvu un
administratīvu atbalstu Ministru kabineta loceklim”
|
1.3. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 1.punkta
“Administratīvā vadība” IV B līmeni šādā redakcijā:
“IV B
|
Administratīvi vada vidējas
padotības iestādes darbu vai palīdz lielas vai ļoti lielas
padotības iestādes vadītājam nodokļu administrēšanas,
valsts budžeta izpildes un finanšu resursu vadības jomā
administratīvi vadīt tās darbu
|
• Veic IV A līmenim
noteiktos pienākumus vidējā, lielā vai ļoti lielā
padotības iestādē”
|
1.4. papildināt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 1.punktu
“Administratīvā vadība” ar IV D apakšlīmeni šādā
redakcijā:
“IV D
|
Administratīvi vada padotības
iestādes darbu un nodrošina uzraudzību lieliem un
sarežģītiem projektiem, par kuriem lemj Ministru
kabinets
|
• Veic IV A, IV B
vai IV C līmenim noteiktos pienākumus
• Uzrauga lielus un
sarežģītus projektus, par kuriem lemj Ministru
kabinets”
|
1.5. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 1.punkta
“Administratīvā vadība” V līmeni šādā redakcijā:
“V A
|
Administratīvi vada lielas vai
ļoti lielas padotības iestādes darbu valsts budžeta
izpildes uzraudzības, finanšu resursu un valsts parāda
vadības jomā
|
• Veic IV A līmenim
noteiktos pienākumus valsts budžeta izpildes uzraudzības,
finanšu resursu un valsts parāda vadības jomā
• Nodrošina pakalpojumus
vairāk nekā 600 valsts un pašvaldību budžeta iestādēm, kā
arī nodrošina vairāk nekā 15 miljonu budžeta ieņēmumu un
izdevumu transakciju gadā vai veic nodokļu
administrēšanu, vadot vairāk nekā 1 000 000
tiešo klientu apkalpošanu un valsts teritorijā saražoto
gala produktu un pakalpojumu summārās vērtības
pārraudzību un tās aplikšanu ar nodokļiem
|
V B
|
Administratīvi vada augstākās
iestādes darbu
|
• Koordinē iestādes darbu
• Organizē nozares
rīcībpolitikas izstrādi un politisko lēmumu
īstenošanu
• Izdod rīkojumus visos
iestādes kompetencē esošajos jautājumos, ja tiesību aktos
šādas tiesības nav paredzētas tikai ministram
• Nodrošina iestādes darbības
nepārtrauktību valdības vai ministra maiņas gadījumā
• Organizē iestādes
stratēģijas izstrādi un nodrošina tās īstenošanu saskaņā
ar valdības nostādnēm
|
|
|
• Organizē un kontrolē valsts
budžeta līdzekļu sadali un izlietošanu iestādes darbības
jomā
• Bez īpaša pilnvarojuma
pārstāv iestādi citās institūcijās”
|
1.6. papildināt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 9.punktu “Dokumentu
rediģēšana” ar IV līmeni šādā redakcijā:
“IV
|
Vada un koordinē Ministru
kabinetā iesniegto dokumentu rediģēšanas un koriģēšanas
procesu, koordinē valsts pārvaldes institūciju un Saeimas
Kancelejas sadarbību vienveidīgas juridiskās tehnikas normu
piemērošanas jomā
|
Veic III līmenim noteiktos
pienākumus, kā arī:
• Izvērtē un nodrošina
sarežģītu Ministru kabineta sēdēs izskatāmo tiesību aktu
projektu un Ministru prezidenta rīkojumu projektu
atbilstību valsts valodas normām un juridiskās tehnikas
prasībām
• Izsaka ministriju un citu
institūciju speciālistiem priekšlikumus par precizējumiem
tiesību aktu projektu tekstā un nodrošina ministriju
iesniegto tiesību aktu projektu galīgā teksta varianta
redakcionālo noformēšanu valdības locekļiem
parakstīšanai
• Koordinē valsts pārvaldes
institūciju un Saeimas Kancelejas sadarbību tiesību aktu
projektu redakcionālās noformēšanas jomā”
|
1.7. papildināt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 12.punktu “Finanšu
analīze un vadība” ar II D apakšlīmeni šādā redakcijā:
“II D
|
Veic finanšu analītiķa
funkcijas. Specializējas vienā vai vairākos darbības
virzienos, dziļi pārzina vairākas apakšnozares
|
Veic II A, II B un
II C līmenim noteiktos pienākumus, kā arī:
• Dziļi pārzina vairākus
apakšnozares darbības virzienus
• Aizvieto vidējas, lielas un
ļoti lielas struktūrvienības vadītāju”
|
1.8. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 14.punkta
“Grāmatvedība” III līmeni šādā redakcijā:
“III A |
Gatavo pārskatus vairākās
grāmatvedības jomās, veic tiem nepieciešamos aprēķinus,
piedalās gada un ceturkšņa pārskatu sastādīšanā
|
• Gatavo pārskatus iestādes
vajadzībām un citām institūcijām
• Veic nepieciešamos
aprēķinus (piemēram, aprēķina pamatlīdzekļu nolietojumu,
darbinieku algas, nodokļus)
• Piedalās gada un ceturkšņa
pārskatu sagatavošanā
• Var piedalīties budžeta
sastādīšanā un tā izpildes kontrolē
• Var analizēt finanšu
līdzekļu izlietojuma atbilstību plānam
• Var būt atbildīgs par mazas
struktūrvienības darbu un koordinēt, vadīt padotos
• Var veikt pilnu
grāmatvedības uzskaiti mazā iestādē
• Analizē finanšu līdzekļu
izlietojuma atbilstību plānam
• Veic naudas līdzekļu
plūsmas un grāmatvedības kontroli, kā arī konsultē šajos
jautājumos citas struktūrvienības un ministrijas
padotības iestādes
• Konsultē jautājumos par
vienotas grāmatvedības politikas ieviešanu nozarē
• Var veikt inventarizāciju
iestādē
• Var plānot budžetu un
kontrolēt tā izpildi
|
III B |
Veic grāmatveža funkcijas.
Specializējas vienā vai vairākos darbības virzienos, dziļi
pārzina vairākas apakšnozares
|
Veic III A līmenim
noteiktos pienākumus, kā arī:
• Dziļi pārzina vairākus
apakšnozares darbības virzienus
• Aizvieto vidējas, lielas un
ļoti lielas struktūrvienības vadītāju”
|
1.9. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 15.punkta “Iekšējais
audits” III līmeņa 3.aili “Amata paraugapraksts” šādā
redakcijā:
“
|
• Veic auditu vairākās
iestādes darbības jomās vai vairāku funkciju vai procesu
ietvaros, kā arī padziļināti specializējas vienā audita
jomā
• Izsaka priekšlikumus
procesu un procedūru uzlabošanai struktūrvienībās
• Var apmācīt jaunākos
darbiniekus
• Piedalās iekšējā audita
darba apjoma plānošanā
• Izstrādā audita
procedūras
• Var veikt auditus Eiropas
Savienības fondu vadībā un administrēšanā iesaistīto
institūciju izveidotajās sistēmās
• Var auditēt Eiropas
Savienības fondu atbalsta saņēmējus (īstenot otrā līmeņa
finanšu kontroli)
• Var būt atbildīgs par mazas
struktūrvienības darbu un koordinēt, vadīt padotos”
|
1.10. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 15.punkta “Iekšējais
audits” V līmeņa 3.aili “Amata paraugapraksts” šādā
redakcijā:
“
|
• Vada vairākas iekšējā
audita struktūrvienības vai vada lielu vai ļoti lielu
iekšējā audita struktūrvienību, nosaka uzdevumus un
kontrolē to izpildi
• Nodrošina ministrijas
padotībā esošo iestāžu iekšējā audita struktūrvienību
metodisko vadību
• Atbild par iekšējā audita
sistēmu ministrijā vai iestādē
• Vada iekšējā audita
struktūrvienību, kas nodrošina auditu ministrijas
padotībā esošajās iestādēs”
|
1.11. papildināt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 18.3.apakšpunktu
“Dokumentu pārvaldība” ar V līmeni šādā redakcijā:
“V
|
Organizē un nodrošina Ministru
kabineta, Ministru prezidenta un Valsts kancelejas
dokumentu pārvaldību
|
Veic IV līmenim noteiktos
pienākumus, kā arī:
• Nodrošina Ministru kabineta
sēžu, Ministru kabineta komitejas sēžu, Valsts sekretāru
sanāksmju norisi
• Sniedz valsts institūciju
amatpersonām metodoloģisko palīdzību politikas plānošanas
dokumentu projektu un tiesību aktu projektu noformēšanā
un sagatavošanā iesniegšanai Ministru kabinetā”
|
1.12. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 21.punkta “Juridiskā
analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi” III un IV līmeni
šādā redakcijā:
“III A
|
Specializējas atsevišķos
juridiskos jautājumos iestādē
|
• Sniedz juridiskos
pakalpojumus vairākās iestādes darbības jomās
• Izvērtē iestādes vai citu
iestāžu speciālistu sagatavoto dokumentu kvalitāti no
juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktos
noteiktajiem uzdevumiem un amatpersonu lēmumiem
|
|
|
• Izskata, sagatavo un vizē
viena veida juridiskos dokumentus
• Sagatavo priekšlikumus
grozījumiem normatīvajos aktos noteiktās jomās
• Gatavo atbildes uz citu
iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām un
iesniegumiem
• Var piedalīties darba
grupās
• Var pārstāvēt iestādi
tiesā
|
III B
|
Risina juridiskus jautājumus
visas iestādes līmenī
|
• Izskata sarežģītus vai
dažādu veidu dokumentus un sagatavo atzinumus
• Juridiski noformē
administratīvos aktus
• Sagatavo sarežģītus
juridiskos dokumentus
• Izvērtē iestādes vai citu
iestāžu speciālistu sagatavoto dokumentu kvalitāti no
juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktos
noteiktajiem uzdevumiem un amatpersonu lēmumiem
• Konsultē iestādes vai citu
iestāžu ierēdņus, darbiniekus vai politiskās amatpersonas
juridiskajos un kontroles jautājumos
• Saskaņā ar pilnvarām
pārstāv iestādi tiesā
• Var aizvietot
struktūrvienības vadītāju un vadīt jaunāko juristu
darbu
• Veic jaunāko speciālistu
darbaudzināšanu
• Gatavo atbildes uz citu
iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām un
iesniegumiem
|
IV
|
Veic tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu juridisko analīzi un juridiski noformē
tiesību aktu vai politikas plānošanas dokumentu projektus
un sagatavo iesniegšanai Ministru kabinetā
|
• Veic tiesību aktu un
politikas plānošanas dokumentu juridisko analīzi vienā
vai vairākās tiesību vai politikas jomās
• Sniedz atzinumus par citu
iestāžu izstrādātajiem tiesību aktiem vai plānošanas
dokumentiem
• Gatavo atbildes uz citu
iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām un
iesniegumiem
• Piedalās citu iestāžu
darbības koordinēšanā un konsultēšanā tiesiskajos un
juridiskajos jautājumos
• Pārstāv tiesā iestādi vai
valsti
• Koordinē iepriekšējā līmeņa
speciālistu darbu vai aizvieto struktūrvienības
vadītāju
• Var vadīt juridisko
struktūrvienību iestādē, kurā tiesību aktu un politikas
dokumentu projektu izstrāde nav pamatfunkcija”
|
1.13. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 21.punkta “Juridiskā
analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi” V B apakšlīmeni
un VI līmeni šādā redakcijā:
“V B
|
Vada lielu juridisko
struktūrvienību vai koordinē vairāku juridisko
struktūrvienību darbu, vai veic Ministru kabinetā iesniegto
politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
juridisko ekspertīzi
|
Veic V A līmenim noteiktos
pienākumus, kā arī:
• Veic nepieciešamos
saskaņojumus ar ministriju juridisko dienestu
amatpersonām un Ministru kabinetā iesniegto politikas
plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu juridisko
ekspertīzi
• Sniedz juridiska rakstura
konsultācijas valdības locekļiem un sagatavo projekta
galīgā varianta tekstu valdības locekļiem uz parakstu
• Var koordinēt un kontrolēt
citu iestāžu darbību, kas saistīta ar likumos, Saeimas
lēmumos un Valsts prezidenta rīkojumos Ministru kabinetam
doto uzdevumu izpildi, Ministru kabineta un Ministru
prezidenta doto uzdevumu izpildi, kā arī Valsts sekretāru
sanāksmē doto uzdevumu izpildi
• Var organizēt citu iestāžu
juridisko un kontroles dienestu amatpersonu metodisko
sagatavošanu
|
VI A
|
Veic tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu juridisko ekspertīzi un piedalās ar
valsts interešu pārstāvību tiesvedības procesos saistītu
jautājumu izvērtēšanā un valsts interešu pozīcijas
sagatavošanā
|
Veic V B līmenim noteiktos
pienākumus, kā arī:
• Piedalās atsevišķu ar
valsts interešu pārstāvību tiesvedības procesos saistītu
jautājumu izvērtēšanā un valsts interešu pozīcijas
sagatavošanā
• Piedalās darba grupās, kas
sagatavo attiecīgus priekšlikumus par valsts interešu
pārstāvību
|
VI B
|
Veic tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu juridisko ekspertīzi, izvērtē ar
valsts interešu pārstāvību tiesvedības procesos saistītus
jautājumus un sagatavo valsts interešu pozīciju attiecīgajā
lietā
|
Veic VI A līmenim
noteiktos pienākumus, kā arī:
• Izvērtē ar valsts interešu
pārstāvību tiesvedības procesos saistītus jautājumus un
sagatavo valsts interešu pozīcijas
• Pārstāv valsts intereses
vispārējās jurisdikcijas vietējos tiesu un šķīrējtiesu
procesos, tai skaitā Satversmes tiesā
• Organizē pārrunas starp
lietā iesaistītajām pusēm
• Sagatavo priekšlikumus par
valsts interešu pārstāvību izskatīšanai darba grupās
• Sagatavo priekšlikumus
Ministru prezidentam par projekta virzību Ministru
kabinetā
|
VI C
|
Vada juridisko struktūrvienību
Valsts kancelejā vai pārstāv valsts intereses
starptautiskos tiesvedības procesos
|
Veic VI B līmenim
noteiktos pienākumus, kā arī:
• Koordinē likumos, Saeimas
lēmumos, Valsts prezidenta rīkojumos Ministru kabinetam,
Ministru kabineta un Ministru prezidenta tiesību aktos,
rezolūcijās, kā arī Valsts sekretāru sanāksmē doto
uzdevumu kontroles struktūrvienības darbu
• Var aizvietot Valsts
kancelejas juridiskās funkcijas vadītāju
• Pārstāv valsts intereses
starptautiskos tiesvedības procesos
|
VI D
|
Valsts kancelejā vada lielu
juridisko funkciju, kas sastāv no vairākām
struktūrvienībām
|
• Vada/pārrauga vairāku
struktūrvienību darbu
• Organizē juridisko darbu
valsts pārvaldē
• Sekmē tiesiskuma principu
ievērošanu un attīstību valsts pārvaldes tiesību
sistēmā
• Veicina tiesību aktu
sistēmas attīstību un sekmē tiesību aktu jaunradi
• Uzrauga ar valsts interešu
pārstāvību tiesvedības procesos saistītos jautājumus
• Vada tiesvedības
stratēģijas izstrādāšanu un priekšlikumu sagatavošanu
• Vada pārrunas starp lietā
iesaistītajām pusēm
• Uzrauga valsts interešu
pārstāvību vispārējās jurisdikcijas tiesu un šķīrējtiesu
procesos”
|
1.14. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 24.punktu
“Komunikācija un sabiedriskās attiecības” šādā redakcijā:
“24. Komunikācija un
sabiedriskās attiecības
|
Saimes
apraksts
|
Šajā saimē ietilpst amati, kuru
veicēji nodrošina iestādes sabiedriskās attiecības un
komunikāciju
|
Līmenis
|
Līmeņa
raksturojums
|
Amata
paraugapraksts
|
I
|
Veic atsevišķus ar
sabiedriskajām attiecībām saistītus uzdevumus
|
• Veic konkrētus uzdevumus ar
komunikāciju/sabiedriskajām attiecībām saistītajā
jomā
• Sagatavo projektus un
nosūta plašsaziņas līdzekļiem paredzētus informatīvos
materiālus un paziņojumus
• Apkopo informāciju no
plašsaziņas līdzekļiem jautājumos, kas saistīti ar
iestādes darbības jomu, iestādi un tās amatpersonām
• Organizē plašsaziņas
līdzekļiem pārstāvju akreditāciju, preses konferences un
citus līdzīgus pasākumus
• Sagatavo un ievieto
informāciju iestādes mājaslapā internetā vai iekšējā
informācijas kanālā
|
II
|
Veic sabiedrisko attiecību
speciālista darbu
|
• Organizē sabiedrības
informēšanu un izglītošanu par iestādes darbības jomu
• Sagatavo un nosūta
plašsaziņas līdzekļiem paredzētus informatīvos materiālus
un paziņojumus
• Atbild uz konkrētiem
plašsaziņas līdzekļu pārstāvju, nevalstisko organizāciju
vai iedzīvotāju jautājumiem (mutiskiem vai rakstiskiem),
kas saistīti ar iestādes darbību
• Piedalās ar iestādes darba
atspoguļošanu saistītu pasākumu organizēšanā
• Organizē informācijas
sagatavošanu un izplatīšanu iestādē (piemēram, iekšējā
avīze, intranets)
• Nodrošina informācijas
papildināšanu un aktualizēšanu iestādes mājaslapā
internetā
• Nodrošina sabiedrības
līdzdalības iespējas nozares politikas veidošanā
• Organizē sabiedriskās domas
aptaujas un pētījumus
• Analizē plašsaziņas
līdzekļos atspoguļoto informāciju
|
III
|
Vada mazu struktūrvienību vai
atbild par sabiedrisko attiecību un komunikācijas funkcijas
nodrošināšanu iestādē
|
Veic II līmenim noteiktos
pienākumus, kā arī:
• Koordinē nozares un
iestādes komunikācijas politikas un stratēģijas
īstenošanu sadarbībā ar padotības iestādēm un sadarbības
partneriem
• Apkopo citu valstu pieredzi
komunikācijas un sabiedrisko attiecību, pilsoniskās
sabiedrības jomā
• Konsultē iestādes vadību un
darbiniekus sabiedrisko attiecību jomā
• Var vadīt mazu
struktūrvienību vai aizvietot struktūrvienības
vadītāju
|
IV
|
Vada vidēju vai lielu iestādes
sabiedrisko attiecību struktūrvienību
|
• Plāno un vada
komunikācijas/sabiedrisko attiecību struktūrvienību,
nosaka uzdevumus un kontrolē to izpildi
• Izstrādā nozares un
iestādes komunikācijas stratēģiju
• Atbild par visiem ar
komunikāciju un sabiedriskajām attiecībām saistītajiem
jautājumiem iestādē
• Nodrošina iestādes
komunikācijas/sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrādi,
lai nodrošinātu iestādes mērķu un uzdevumu sasniegšanu,
komunikāciju ar tās mērķauditorijām un izglītotu
sabiedrību par jautājumiem, kas saistīti ar iestādes
darbības jomu
• Veicina iestādes iekšējo
komunikāciju, lai sekmētu iestādes
komunikācijas/sabiedrisko attiecību mērķu sasniegšanu
• Sniedz priekšlikumus un
piedalās iestādes komunikācijas/sabiedrisko attiecību
budžeta izstrādē un kontrolē tā izpildi
• Konsultē iestādes vadību un
darbiniekus sabiedrisko attiecību jomā”
|
1.15. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 25.punkta
“Konsultēšana” III līmeņa 2.aili “Līmeņa raksturojums” šādā
redakcijā:
“Veic padomnieka vai konsultanta
pienākumus noteiktā nozarē, kura dalās vairākās apakšnozarēs vai
politikas jomās. Konsultē īpaši sarežģītos jautājumos, pārzina
vienu vai vairākas apakšnozares”;
1.16. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 27.punkta “Kvalitātes
vadība” III līmeni šādā redakcijā:
“III
|
Vada kvalitātes vadības sistēmu
vai kvalitātes vadības struktūrvienību
|
• Vada (plāno, organizē,
kontrolē) projektu, atbild par projekta definēto mērķu
sasniegšanu
• Koordinē to projektu
uzdevumu izpildi, kuros iesaistītas vairākas
institūcijas
• Kontrolē projektu izpildi
atbilstoši noteiktajam termiņam, budžetam un kvalitātes
prasībām
• Sastāda pārskatus par
projekta izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem
• Var koordinēt vai
pārraudzīt citu darbinieku darbu”
|
1.17. papildināt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 32.punktu “Projektu
vadība” ar II C apakšlīmeni šādā redakcijā:
“II C
|
Vada vidēji lielus nestandarta
projektus
|
• Vada (plāno, organizē,
kontrolē) projektu, atbild par projekta definēto mērķu
sasniegšanu
• Koordinē to projektu
uzdevumu izpildi, kurā iesaistītas vairākas
institūcijas
• Kontrolē projektu izpildi
atbilstoši noteiktajam termiņam, budžetam un kvalitātes
prasībām
• Sastāda pārskatus par
projekta izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem
• Var koordinēt vai
pārraudzīt citus darbiniekus”
|
1.18. papildināt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 32.punktu “Projektu
vadība” ar III C apakšlīmeni šādā redakcijā:
“III C
|
Veic Latvijas Nacionālajā eiro
ieviešanas plānā noteikto uzdevumu izpildi
|
• Izstrādā stratēģiju un
rīcības plānu eiro ieviešanai
• Nodrošina eiro ieviešanas
Vadības komitejas lēmumu izpildi
• Koordinē eiro ieviešanas
procesā iesaistīto darba grupu savstarpējo sadarbību,
pieprasa regulārus pārskatus par pārskata periodā
paveiktajiem un nākamajā periodā plānotajiem uzdevumiem
vienotās Eiropas Savienības valūtas ieviešanai
Latvijā
• Sagatavo ziņojumus Vadības
komitejai un Ministru kabinetam, nodrošina Saeimas
un tās komisiju informēšanu par vienotās Eiropas
Savienības valūtas ieviešanas nodrošināšanu Latvijā
• Pārstāv Latvijas intereses
un informē par eiro ieviešanas projekta gaitu Eiropas
Komisiju un tās institūcijas
|
1.19. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 36.punkta
“Rīcībpolitikas plānošana” II līmeņa 3.aili “Amata
paraugapraksts” šādā redakcijā:
“
|
• Atbilstoši specializācijai
apkopo, analizē un izvērtē informāciju par situāciju
valstī attiecīgajā nozarē
• Izstrādā priekšlikumus
valsts politikas veidošanai un attīstībai
• Izstrādā tiesību aktu
projektus
• Sagatavo atzinumus par citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu
projektiem
• Konsultē juridiskās un
fiziskās personas
• Pārstāv iestādi citu
iestāžu vai institūciju ar nozari saistītu dokumentu,
projektu vai programmu izstrādē
• Pārstāv valsti ar nozari
saistītajās starptautiskajās organizācijās, darba grupās
un ārvalstu institūcijās
• Var kontrolēt padotības
iestāžu darbu, piemēram, pārbaudot normatīvo aktu
ievērošanu, līdzekļu izlietojumu
• Var gatavot instrukcijas
un/vai pozīcijas Latvijas nostājai Eiropas Savienības
normatīvo aktu izstrādes jautājumos
• Var pārstāvēt valsti
nozares darba grupās Eiropas Savienības institūcijās
• Var iesniegt apkopoto
informāciju nozares un citām ar politikas plānošanu
saistītajām institūcijām
• Var veikt politikas
plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu apspriešanu
ar nozarē iesaistītajām personām un to izveidotajām
biedrībām”
|
1.20. izteikt 1.pielikuma
II nodaļas “Amatu saimju raksturojums” 38.punkta
“Sekretariāta funkcija” III līmeni šādā redakcijā:
“III
|
Pieņem lēmumus saskaņā ar
vadlīnijām attiecīgajā jomā. Var pārraudzīt citu darba
izpildi
|
• Veic personīgā asistenta
pienākumus, plānojot darba grafiku un organizējot
tikšanās
• Patstāvīgi apkopo
materiālus (piemēram, vadības sēdēm)
• Var tulkot dažādus
materiālus un dokumentus
• Var dot rīkojumus vadītāja
vārdā
• Koordinē vadītāja dokumentu
plūsmu
• Seko vadītāja rīkojumu un
lēmumu izpildei iestādes struktūrvienībās
• Vadītāja uzdevumā veic
saraksti ar citām institūcijām
• Veic sanāksmju protokolista
pienākumus”
|
2. Noteikumi piemērojami ar
2009.gada 1.janvāri.
Ministru prezidents
I.Godmanis
Finanšu ministrs
A.Slakteris
Redakcijas
piebilde: noteikumi piemērojami ar 2009.gada 1.janvāri.