• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2009. gada 31. marta noteikumi Nr. 289 "Valsts statistikas pārskatu veidlapu paraugi iepirkumu jomā, to iesniegšanas un aizpildīšanas kārtība". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 7.04.2009., Nr. 54 https://www.vestnesis.lv/ta/id/190262-valsts-statistikas-parskatu-veidlapu-paraugi-iepirkumu-joma-to-iesniegsanas-un-aizpildisanas-kartiba

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.296

Grozījums Ministru kabineta 2006.gada 9.maija noteikumos Nr.365 "Noteikumi par pabalstu un kompensāciju apmēriem un pabalstu un kompensāciju izmaksas kārtību karavīriem, kuri pilda dienesta pienākumus ārpus valsts"

Vēl šajā numurā

07.04.2009., Nr. 54

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 289

Pieņemts: 31.03.2009.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Ministru kabineta noteikumi Nr.289

Rīgā 2009.gada 31.martā (prot. Nr.22 8.§)

Valsts statistikas pārskatu veidlapu paraugi iepirkumu jomā, to iesniegšanas un aizpildīšanas kārtība

Izdoti saskaņā ar Valsts statistikas likuma 4.panta otro daļu

 

1. Noteikumi nosaka valsts statistikas pārskatu veidlapu paraugus iepirkumu jomā, ko aizpilda pasūtītāji Publisko iepirkumu likuma izpratnē (turpmāk – pasūtītājs) un sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji likuma “Par iepirkumu sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vajadzībām” izpratnē (turpmāk – sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs), kā arī minēto veidlapu iesniegšanas un aizpildīšanas kārtību.

2. Pasūtītāji, sagatavojot valsts statistikas pārskatus, izmanto šādus veidlapu paraugus:

2.1. veidlapa Nr.1-PIL “Publisko iepirkumu gada pārskats” (turpmāk – veidlapa Nr.1-PIL) (1.pielikums);

2.2. veidlapa Nr.2-PIL/C “Publisko iepirkumu gada pārskats par centralizēto iepirkumu institūciju veiktajām procedūrām publisku iepirkuma līgumu vai vispārīgo vienošanos noslēgšanai citu pasūtītāju vajadzībām” (turpmāk – veidlapa Nr.2-PIL/C) (2.pielikums).

3. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji, sagatavojot valsts statistikas pārskatus, izmanto veidlapas Nr.3-SPS “Pārskats par iepirkumiem sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vajadzībām” (turpmāk – veidlapa Nr.3-SPS) paraugu (3.pielikums).

4. Pasūtītāji un sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji ievēro attiecīgu valsts statistikas pārskatu veidlapu aizpildīšanas kārtību:

4.1. valsts statistikas pārskata veidlapas Nr.1-PIL aizpildīšanas kārtību (4.pielikums);

4.2. valsts statistikas pārskata veidlapas Nr.2-PIL/C aizpildīšanas kārtību (5.pielikums);

4.3. valsts statistikas pārskata veidlapas Nr.3-SPS aizpildīšanas kārtību (6.pielikums).

5. Personas, kuras vienlaikus ir pasūtītāji un sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji, aizpilda šo noteikumu 2. un 3.punktā minētās veidlapas un iesniedz tās Iepirkumu uzraudzības birojā.

6. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji šo noteikumu 3.punktā minēto valsts statistikas pārskatu par iepriekšējā kalendāra gadā noslēgtajiem līgumiem (veidlapu Nr.3-SPS) iesniedz Iepirkumu uzraudzības birojā līdz kārtējā gada 1.martam. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji, kuri iepirkumus ir veikuši saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, šo noteikumu 2.punktā minētos valsts statistikas pārskatus iesniedz Iepirkumu uzraudzības birojā saskaņā ar šo noteikumu 7.punktu.

7. Pasūtītāji šo noteikumu 2.punktā minētos valsts statistikas pārskatus par iepriekšējā kalendāra gadā publicētajiem paziņojumiem par rezultātiem un noslēgtajiem līgumiem (veidlapu Nr.1-PIL un veidlapu Nr.2-PIL/C) iesniedz Iepirkumu uzraudzības birojā līdz kārtējā gada 1.aprīlim. Pasūtītāji veidlapu Nr.2-PIL/C aizpilda un Iepirkumu uzraudzības birojā iesniedz tikai tad, ja tie ir veikuši centralizētus iepirkumus.

8. Valsts statistikas pārskatus pasūtītāji un sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji Iepirkumu uzraudzības birojam nosūta pa pastu vai faksu, vai elektro­niski, izmantojot e-pastu, ja attiecīgie pārskati ir parakstīti ar elektronisko parakstu, kuru ir izsniedzis uzticams sertifikācijas pakalpojumu sniedzējs Elektronisko dokumentu likuma izpratnē.

9. Ja Iepirkumu uzraudzības birojs konstatē kļūdas pasūtītāja vai sabied­risko pakalpojumu sniedzēja sagatavotajā valsts statistikas pārskatā, tas paziņo pasūtītājam vai sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam par attiecīgajām kļūdām. Pasūtītājs vai sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs novērš konstatētās kļūdas un triju darbdienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas šajos noteikumos noteiktajā kārtībā iesniedz Iepirkumu uzraudzības birojā precizētu pārskatu.

Ministru prezidents, bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrs V.Dombrovskis

Finanšu ministrs E.Repše

Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2009.gada 8.aprīli.

 

 

Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā

1.pielikums

Ministru kabineta

2009.gada 31.marta noteikumiem Nr.289

1.Pielikums Word formātā

KN289P1_PAGE_1.JPG (76505 bytes)

KN289P1_PAGE_2.JPG (82800 bytes)

KN289P1_PAGE_3.JPG (104818 bytes)

KN289P1_PAGE_4.JPG (27318 bytes)

KN289P1_PAGE_5.JPG (38398 bytes)

Finanšu ministrs E.Repše

 

  

Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā

2.pielikums

Ministru kabineta

2009.gada 31.marta noteikumiem Nr.289

2.Pielikums Word formātā

KN289P2_PAGE_1.JPG (43311 bytes)

KN289P2_PAGE_2.JPG (55301 bytes)

KN289P2_PAGE_3.JPG (50006 bytes)

KN289P2_PAGE_4.JPG (35005 bytes)

Finanšu ministrs E.Repše

 

  

Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā

3.pielikums

Ministru kabineta

2009.gada 31.marta noteikumiem Nr.289

3.Pielikums Word formātā

KN289P3_PAGE_1.JPG (35818 bytes)

KN289P3_PAGE_2.JPG (34897 bytes)

Finanšu ministrs E.Repše

 

 

4.pielikums

Ministru kabineta

2009.gada 31.marta noteikumiem Nr.289

Valsts statistikas pārskata veidlapas Nr.1-PIL aizpildīšanas kārtība

I. Vispārīgie jautājumi

1. Pārskatā iekļaujamā informācija sniedzama, pamatojoties uz Valsts statistikas likumu, Publisko iepirkumu likumu, Ministru kabineta 2008.gada 28.oktobra noteikumiem Nr.908 “Noteikumi par Valsts statistiskās informācijas programmu 2009.gadam” un Eiropas Savienības informācijas pieprasījumu.

2. Pasūtītāji Publisko iepirkumu likuma izpratnē (turpmāk – pasūtītājs) valsts statistikas pārskatu (turpmāk – pārskats) sagatavo, iekļaujot veidlapā Nr.1-PIL informāciju par decentralizēti veiktajiem iepirkumiem, par kuriem pārskata periodā ir noslēgti līgumi.

3. Pārskatā iekļaujamo informāciju iegūst no pārskata periodā noslēgta­jiem līgumiem, iepirkumu protokoliem, kā arī grāmatvedības uzskaites datiem.

4. Ja pasūtītājs pārskatu aizpilda tikai par saviem noslēgtajiem līgumiem, tas veidlapas Nr.1-PIL attiecīgajā ailē ar atzīmi “X” norāda, ka pārskats iesniegts par vienu pasūtītāju. Ja pasūtītāja pakļautībā vai pārraudzībā ir vairākas iestādes, kuras ir pasūtītāji Publisko iepirkumu likuma izpratnē, tas var iesniegt konsoli­dētu pārskatu, veidlapas Nr.1-PIL attiecīgajā ailē ar atzīmi “X” norādot, ka pārskats aizpildīts par vairākiem pasūtītājiem, un pievienojot veidlapai Nr.1-PIL pavadvēstuli, kurā norāda iestādes, par kurām informācija apkopota. Pārskata sagatavotāja pienākums ir apkopot un sniegt precīzus datus par attiecīgajiem pasūtītājiem.

5. Ja veidlapā Nr.1-PIL aizpildīta 010., 020., 030., 090., 100., 110., 170., 180., 190. vai 200.rinda, pasūtītājs aizpilda veidlapas Nr.1-PIL 7.sadaļu atbilstoši šā pielikuma VIII nodaļai.

6. Pārskatā iekļaujamās summas norāda kā kopējo samaksu par iepirkuma līgumu izpildi, noapaļojot līdz veseliem latiem, neņemot vērā pievienotās vērtības nodokli (turpmāk – PVN) (izņemot 340.rindu, kur norādītajā summā iekļauj PVN).

7. Decentralizēti veikto iepirkumu rezultātā noslēgtos līgumus pasūtītājs veidlapā Nr.1-PIL norāda atbilstoši to faktiskajai vērtībai. 

II. Veidlapas 1.sadaļa “Būvdarbu iepirkumi”

8. No 010.rindas līdz 070.rindai norāda būvdarbu iepirkumus, kuru rezultātā iepriekšējā kalendāra gadā noslēgti būvdarbu iepirkuma līgumi, tos grupējot pēc līgumcenas un piemērotās iepirkuma procedūras.

9. Ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus būvdarbu iepirkuma līgumus, kuru līgumcena ir no 3 591 633 latiem, un attiecīgie iepirkuma līgumi noslēgti atklāta konkursa rezultātā, aizpilda 010.rindu, slēgta konkursa rezultātā – 020.rindu, sarunu procedūras rezultātā – 030.rindu.

10. Ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus būvdarbu iepirkuma līgumus, kuru līgumcena ir no 10 000 līdz 3 591 632 latiem, un attiecīgie iepirkuma līgumi noslēgti atklāta konkursa rezultātā, aizpilda 040.rindu, slēgta konkursa rezultātā – 050.rindu, sarunu procedūras rezultātā – 060.rindu, cenu aptaujas rezultātā – 070.rindu.

11. Aizpildot kādu no 010.rindas līdz 070.rindai, obligāti jābūt aizpildītām ailēm “Procedūru skaits”, “Noslēgto līgumu skaits”, “Līgumu skaits ar komer­santiem no Latvijas”, “Līgumu skaits ar komersantiem no citām ES valstīm”, “Līgumu skaits ar komersantiem no citām valstīm” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN”.

12. Ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus būvdarbu iepirkuma līgumus, kuru līgumcena ir no 1 001 lata līdz 9 999 latiem, un attiecīgie iepirkumi veikti saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 8.panta devīto daļu, aizpilda 080.rindas ailes “Rezultātu paziņojumu skaits”, “Noslēgto līgumu skaits” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN”. 

III. Veidlapas 2.sadaļa “Piegādes iepirkumi”

13. No 090.rindas līdz 150.rindai norāda piegādes iepirkumus, kuru rezultātā iepriekšējā kalendāra gadā noslēgti piegādes iepirkuma līgumi, tos grupējot pēc līgumcenas un piemērotās iepirkuma procedūras.

14. Ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus piegādes iepirkuma līgumus, kuru līgumcena ir no 92 755 latiem, un attiecīgie iepirkuma līgumi noslēgti atklāta konkursa rezultātā, aizpilda 090.rindu, slēgta konkursa rezultātā – 100.rindu, sarunu procedūras rezultātā – 110.rindu.

15. Ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus piegādes iepirkuma līgumus, kuru līgumcena ir no 10 000 līdz 92 754 latiem, un attiecīgie iepirkuma līgumi noslēgti atklāta konkursa rezultātā, aizpilda 120.rindu, slēgta konkursa rezultātā – 130.rindu, sarunu procedūras rezultātā – 140.rindu, cenu aptaujas rezultātā – 150.rindu.

16. Aizpildot kādu no 090.rindas līdz 150.rindai, obligāti jābūt aizpildītām ailēm “Procedūru skaits”, “Noslēgto līgumu skaits”, “Līgumu skaits ar komer­santiem no Latvijas”, “Līgumu skaits ar komersantiem no citām ES valstīm”, “Līgumu skaits ar komersantiem no citām valstīm” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN”.

17. Ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus piegādes iepirkuma līgumus, kuru līgumcena ir no 1 001 lata līdz 9 999 latiem, un attiecīgie iepirkumi veikti saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 8.panta devīto daļu, aizpilda 160.rindas ailes “Rezultātu paziņojumu skaits”, “Noslēgto līgumu skaits” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN”. 

IV. Veidlapas 3.sadaļa “Pakalpojumu iepirkumi”

18. No 170.rindas līdz 250.rindai norāda pakalpojumu iepirkumus, kuru rezultātā iepriekšējā kalendāra gadā noslēgti pakalpojumu iepirkuma līgumi, tos grupējot pēc līgumcenas un piemērotās iepirkuma procedūras.

19. Ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus pakalpojumu iepirkuma līgumus, kuru līgumcena ir no 92 755 latiem, un attiecīgie iepirkuma līgumi noslēgti atklāta konkursa rezultātā, aizpilda 170.rindu, slēgta konkursa rezultātā – 180.rindu, metu konkursa rezultātā – 190.rindu, sarunu procedūras rezultātā – 200.rindu.

20. Ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus pakalpojumu iepirkuma līgumus, kuru līgumcena ir no 10 000 līdz 92 754 latiem, un attiecīgie iepirkuma līgumi noslēgti atklāta konkursa rezultātā, aizpilda 210.rindu, slēgta konkursa rezultātā – 220.rindu, sarunu procedūras rezultātā – 230.rindu, metu konkursa rezultātā – 240.rindu, cenu aptaujas rezultātā – 250.rindu.

21. Aizpildot kādu no 170.rindas līdz 250.rindai, obligāti jābūt aizpildītām ailēm “Procedūru skaits”, “Noslēgto līgumu skaits”, “Līgumu skaits ar komer­santiem no Latvijas”, “Līgumu skaits ar komersantiem no citām ES valstīm”, “Līgumu skaits ar komersantiem no citām valstīm” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN”.

22. Ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus pakalpojumu iepirkuma līgumus, kuru līgumcena ir no 1 001 lata līdz 9 999 latiem, un attiecīgie iepirkumi veikti saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 8.panta devīto daļu, aizpilda 260.rindas ailes “Rezultātu paziņojumu skaits”, “Noslēgto līgumu skaits” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN”.

23. No 270.rindas līdz 280.rindai norāda Publisko iepirkumu likuma 2.pielikuma “Pakalpojumu līgumu nomenklatūra” B daļā minēto pakalpojumu iepirkumus, kuru rezultātā iepriekšējā kalendāra gadā noslēgti pakalpojumu iepirkuma līgumi, tos grupējot pēc līgumcenas.

24. Ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus iepirkuma līgumus par Publisko iepirkumu likuma 2.pielikuma “Pakalpojumu līgumu nomenklatūra” B daļā minētajiem pakalpojumiem, kuru līgumcena ir no 10 000 latiem, aizpilda 270.rindu, bet, ja pasūtītājs ir noslēdzis vienu vai vairākus iepirkuma līgumus par Publisko iepirkumu likuma 2.pielikuma “Pakalpojumu līgumu nomenklatūra” B daļā minētajiem pakalpojumiem, kuru līgumcena ir no 1 001 lata līdz 9 999 latiem, – 280.rindu.

25. Aizpildot 270.rindu, obligāti jābūt aizpildītām ailēm “Paziņojumu skaits”, “Noslēgto līgumu skaits”, “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN”, savukārt, aizpildot 280.rindu, obligāti jābūt aizpildītām ailēm “Noslēgto līgumu skaits” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN”. 

V. Veidlapas 4.sadaļa “Izņēmumi”

26. Šajā veidlapas sadaļā norāda visus tos iepirkuma līgumus, kuri noslēgti iepriekšējā kalendāra gadā saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 5.pantu.

27. No 290.rindas līdz 330.rindai norāda iepirkuma līgumus, kuru līgumcena ir no 10 000 līdz 69 999 latiem.

28.  290.rindas ailes “Noslēgto līgumu skaits” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN” aizpilda, ja iepirkuma līgumi noslēgti par piegādēm vai pakalpojumiem, kurus sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs sniedz, veicot likuma “Par iepirkumu sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vajadzībām” 3., 4., 5., 6. un 7.pantā minētās darbības šajos pantos noteiktajās jomās.

29.  300.rindas ailes “Noslēgto līgumu skaits” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN” aizpilda, ja iepirkuma līgumi noslēgti par iespieddarbu, elektronisko izdevumu, rokrakstu un citu dokumentu iepirkumu bibliotēku krājumu papildināšanai vai izglītības un pētniecības procesa organizēšanai izglītības iestādēs un valsts un universitāšu dibinātās zinātniskajās institūcijās.

30.  310.rindas ailes “Noslēgto līgumu skaits” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN” aizpilda, ja iepirkuma līgumi noslēgti par tādu muzejisko priekšmetu iepirkumu muzeju krājumu papildināšanai, kuriem ir mākslinieciska, kultūrvēsturiska, zinātniska vai memoriāla vērtība.

31.  320.rindas ailes “Noslēgto līgumu skaits” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN” aizpilda, ja iepirkuma līgumi noslēgti par preču un pakalpojumu iepirkumiem no brīvības atņemšanas iestādēm, kuras par darba­spēku izmanto notiesātos, attiecīgās iestādes pašas vai citu brīvības atņemšanas iestāžu vajadzībām.

32.  330.rindas ailes “Noslēgto līgumu skaits” un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN” aizpilda, ja iepirkuma līgumi noslēgti par Latvijas Republikas diplomātisko, konsulāro un citu pārstāvniecību, kā arī to Nacionālo bruņoto spēku vienību iepirkumiem ārvalstīs, kuras piedalās starptautiskajās operācijās. 

VI. Veidlapas 5.sadaļa “Faktiski izlietotie naudas līdzekļi”

33.  340.rindas ailē “Noslēgto līgumu summa (Ls) ar PVN” norāda visus pārskata periodā veiktos maksājumus par iepirkumiem, tai skaitā:

33.1. maksājumus par iepriekšējos pārskata periodos noslēgtajiem iepirkuma līgumiem;

33.2. maksājumus par iepirkuma līgumiem, kuri noslēgti, pamatojoties uz centralizēto iepirkumu institūciju veiktajām procedūrām;

33.3. maksājumus par iepirkuma līgumiem, kuri noslēgti saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 3.pantu (izņemot algas, nodevas un nodokļus);

33.4. maksājumus par iepirkuma līgumiem, kuru kopējā līgumcena bez PVN ir no 1 lata līdz 1 000 latiem. 

VII. Veidlapas 6.sadaļa “Citi iepirkumi”

34. Veidlapas 6.sadaļu aizpilda, ja iepirkuma līgumi ir noslēgti, neievērojot Publisko iepirkumu likumā ietverto regulējumu, kā arī tad, ja kāds no iepirkumiem nav norādīts iepriekšējās veidlapas sadaļās (izņemot gadījumu, ja līgums ir noslēgts saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 3. vai 5.pantu).

35. Ja ir noslēgti būvdarbu iepirkuma līgumi, kuru līgumcenu summa ir virs 1 000 latiem, aizpilda 350.rindu. Ja ir noslēgti piegādes iepirkuma līgumi, kuru līgumcena ir virs 1 000 latiem, aizpilda 360.rindu. Ja ir noslēgti pakalpojumu iepirkuma līgumi, kuru līgumcena ir virs 1 000 latiem, aizpilda 370.rindu.

36. Aizpildot kādu no 350.rindas līdz 370.rindai, obligāti jābūt aizpildītām ailēm “Iepirkumu skaits”, “Noslēgto līgumu skaits” (noslēgto iepirkuma līgumu skaits var būt vienāds ar veikto iepirkumu skaitu vai lielāks) un “Noslēgto līgumu summa (Ls) bez PVN”.

37. Aizpildot kādu no 350.rindas līdz 370.rindai, veidlapai Nr.1-PIL pievieno paskaidrojuma vēstuli, kurā norādīti iepirkumu nosaukumi, līgumcenas, iemesli, kādēļ nav ievērots Publisko iepirkumu likumā ietvertais regulējums, kā arī turpmākā rīcība, lai nepieļautu Publisko iepirkumu likuma pārkāpumu. 

VIII. Veidlapas 7.sadaļa “Iepirkumi Eiropas Savienības slieksnī”

38. Veidlapas 7.sadaļā norāda iepirkumus, kuru rezultātā iepriekšējā kalendāra gadā noslēgti piegādes un pakalpojumu iepirkuma līgumi ar līgumcenu no 92 755 latiem un būvdarbu iepirkuma līgumi ar līgumcenu no 3 591 633 latiem.

39. Katru piegādes un pakalpojumu iepirkumu, kura līgumcena ir no 92 755 latiem, un būvdarbu iepirkumu, kura līgumcena ir no 3 591 633 latiem, norāda atsevišķā rindā. Aizpildot aili “A”, norāda pilnu iepirkuma priekšmeta nosaukumu – tam jābūt tādam pašam kā Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētajā paziņojumā par līgumu.

40. Ailē “B” pretī katram iepirkuma priekšmeta nosaukumam norāda attiecīgo rindas kodu no veidlapas 1., 2. vai 3.sadaļas (piemēram, ja būvdarbu iepirkumu sadaļā ir bijusi aizpildīta 010., 020. vai 030.rinda, attiecīgo rindas kodu norāda arī ailē “B”).

41. Ailē “Identifikācijas Nr.” norāda attiecīgā iepirkuma identifikācijas numuru – tam jābūt tādam pašam kā Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētajā paziņojumā par līgumu.

42. Aili “Pakalpojumu kategorijas Nr.” aizpilda tikai pakalpojumu iepir­kuma līguma gadījumā. Norādot pakalpojumu kategorijas numuru, pasūtītājam jāņem vērā Komisijas Regula (EK) Nr.213/2008 (2007.gada 28.novembris), ar ko groza Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr.2195/2002 par kopēju publiskā iepirkuma vārdnīcu (CPV) un Eiropas Parlamenta un Padomes Direk­tīvu 2004/17/EK un Direktīvu 2004/18/EK par publiskā iepirkuma procedūrām saistībā ar CPV pārskatīšanu (turpmāk – regula), – aizpildot aili “Pakalpojumu kategorijas Nr.”, pasūtītājam jāveic pakalpojumu kategorijas numura pārkodē­šana, izmantojot CPV kodu pārkodēšanas tabulu, kas atrodama Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

43. Ailē “CPV kods” norāda attiecīgā iepirkuma CPV kodu jeb Eiropas Savienības apstiprinātu nomenklatūru, kuru izmanto publisko iepirkumu procedūrās. Norādot attiecīgā iepirkuma CPV kodu, pasūtītājam jāņem vērā regula – aizpildot aili “CPV kods”, pasūtītājam jāveic CPV koda pārkodēšana, izmantojot CPV kodu pārkodēšanas tabulu, kas atrodama Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

44. Aiļu grupā “Procedūras” ar atzīmi “X” norāda iepirkuma procedūru, kuras rezultātā attiecīgais iepirkuma līgums tika noslēgts. Ja iepirkuma līgums noslēgts sarunu procedūras rezultātā, obligāti jāaizpilda aile “Direktīvas 2004/18/EK 30. vai 31.panta pamatojums”, kurā norāda Eiropas Parlamenta un Padomes 2004.gada 31.marta Direktīvas 2004/18/EK par to, kā koordinēt būvdarbu valsts līgumu, piegādes valsts līgumu un pakalpojumu valsts līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas procedūru, normu (30. vai 31.pantā), uz kuru pamatojoties sarunu procedūra piemērota.

45. Ailē “Līgumu skaits” norāda to iepirkuma līgumu skaitu, kuri attiecīgās iepirkuma procedūras rezultātā ir rakstiski noslēgti starp pasūtītāju un vienu vai vairākiem piegādātājiem.

46. Aiļu grupā “Par katru līgumu” norāda tā piegādātāja nosaukumu un valstisko piederību, ar kuru noslēgts attiecīgais iepirkuma līgums, un noslēgtā iepirkuma līguma līgumcenu latos bez PVN.

Finanšu ministrs E.Repše

 

  

5.pielikums

Ministru kabineta

2009.gada 31.marta noteikumiem Nr.289

Valsts statistikas pārskata veidlapas Nr.2-PIL/C aizpildīšanas kārtība

I. Vispārīgie jautājumi

1. Pārskatā iekļaujamā informācija sniedzama, pamatojoties uz Valsts statistikas likumu, Publisko iepirkumu likumu, Ministru kabineta 2008.gada 28.oktobra noteikumiem Nr.908 “Noteikumi par Valsts statistiskās informācijas programmu 2009.gadam” un Eiropas Savienības informācijas pieprasījumu.

2. Pasūtītāji Publisko iepirkumu likuma izpratnē (turpmāk – pasūtītājs) valsts statistikas pārskatu par iepriekšējā kalendāra gadā veiktajiem iepirkumiem (turpmāk – pārskats) sagatavo, iekļaujot veidlapā Nr.2-PIL/C informāciju par centralizēti veiktajiem iepirkumiem, par kuriem Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā pārskata periodā ir publicēti paziņojumi par rezultātiem.

3. Pārskatā iekļaujamo informāciju iegūst no Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā pārskata periodā publicētajiem paziņojumiem par rezultātiem.

4. Ja veidlapā Nr.2-PIL/C aizpildīta 010., 020., 030., 080., 090., 100., 150., 160., 170. vai 180.rinda, tad pasūtītājs aizpilda veidlapas Nr.2-PIL/C 3.sadaļu atbilstoši šā pielikuma IV nodaļai.

5. Pārskatā iekļaujamās summas norāda kā kopējo iepirkumā piedāvāto līgumcenu, noapaļojot līdz veseliem latiem, neņemot vērā pievienotās vērtības nodokli (turpmāk – PVN). 

II. Veidlapas 1.sadaļa “Centralizēto iepirkumu institūciju veiktie iepirkumi”

6. No 010.rindas līdz 070.rindai norāda būvdarbu iepirkumus, kuriem centralizēto iepirkumu institūcija ir piemērojusi iepirkuma procedūras un par kuriem Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā iepriekšējā kalendāra gadā ir publicēti paziņojumi par rezultātiem. Aizpildot 010. līdz 070.rindu, būvdarbu iepirkumus grupē pēc līgumcenas un piemērotās iepirkuma procedūras.

7. No 08.rindas līdz 140.rindai norāda piegādes iepirkumus, kuriem centralizēto iepirkumu institūcija ir piemērojusi iepirkuma procedūras un par kuriem Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā iepriekšējā kalendāra gadā ir publicēti paziņojumi par rezultātiem. Aizpildot 080. līdz 140.rindu, piegādes iepirkumus grupē pēc līgumcenas un piemērotās iepirkuma procedūras.

8. No 150.rindas līdz 230.rindai norāda pakalpojumu iepirkumus, kuriem centralizēto iepirkumu institūcija ir piemērojusi iepirkuma procedūras un par kuriem Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā iepriekšējā kalendāra gadā ir publicēti paziņojumi par rezultātiem. Aizpildot 150. līdz 230.rindu, pakalpojumu iepirkumus grupē pēc līgumcenas un piemērotās iepirkuma procedūras.

9. Ja būvdarbu iepirkumos piedāvātās līgumcenas ir no 3 591 633 latiem un attiecīgajiem iepirkumiem piemērots atklāts konkurss, aizpilda 010.rindu, slēgts konkurss – 020.rindu, sarunu procedūra – 030.rindu.

10. Ja būvdarbu iepirkumos piedāvātās līgumcenas ir no 10 000 līdz 3 591 632 latiem un attiecīgajiem iepirkumiem piemērots atklāts konkurss, aizpilda 040.rindu, slēgts konkurss – 050.rindu, sarunu procedūra – 060.rindu, cenu aptauja – 070.rindu.

11. Ja piegādes iepirkumos piedāvātās līgumcenas ir no 92 755 latiem un attiecīgajiem iepirkumiem piemērots atklāts konkurss, aizpilda 080.rindu, slēgts konkurss – 090.rindu, sarunu procedūra – 100.rindu.

12. Ja piegādes iepirkumos piedāvātās līgumcenas ir no 10 000 līdz 92 754 latiem un attiecīgajiem iepirkumiem piemērots atklāts konkurss, aizpilda 110.rindu, slēgts konkurss – 120.rindu, sarunu procedūra – 130.rindu, cenu aptauja – 140.rindu.

13. Ja pakalpojumu iepirkumos piedāvātās līgumcenas ir no 92 755 latiem un attiecīgajiem iepirkumiem piemērots atklāts konkurss, aizpilda 150.rindu, slēgts konkurss – 160.rindu, metu konkurss – 170.rindu, sarunu procedūra – 180.rindu.

14. Ja pakalpojumu iepirkumos piedāvātās līgumcenas ir no 10 000 līdz 92 754 latiem un attiecīgajiem iepirkumiem piemērots atklāts konkurss, aizpilda 190.rindu, slēgts konkurss – 200.rindu, sarunu procedūra – 210.rindu, metu konkurss – 220.rindu, cenu aptauja – 230.rindu.

15. Aizpildot kādu no 010.rindas līdz 230.rindai, obligāti jābūt aizpildītām ailēm “Procedūru skaits”, “Piegādātāju skaits”, “Komersantu skaits no Latvijas”, “Komersantu skaits no citām ES valstīm”, “Komersantu skaits no citām valstīm” un “Piedāvāto līgumcenu summa (Ls) bez PVN”.

16.  240.rindā norāda centralizēto iepirkumu institūciju veiktos iepirkumus Publisko iepirkumu likuma 2.pielikuma “Pakalpojumu līgumu nomenklatūra” B daļā minēto pakalpojumu iegādei, kuros piedāvātās līgumcenas ir no 10 000 latiem. 240.rindas ailē “Paziņojumu skaits” norāda Iepirkumu uzraudzī­bas biroja mājaslapā iepriekšējā kalendāra gadā publicēto paziņojumu par rezultātiem skaitu, ailē “Piegādātāju skaits” norāda piegādātāju skaitu un ailē “Piedāvāto līgumcenu summa (Ls) bez PVN” norāda iepirkumos piedāvāto līgumcenu summu latos bez PVN.

17.  250.rindā norāda centralizēto iepirkumu institūciju veiktos būvdarbu iepirkumus, kuros piedāvātās līgumcenas ir no 1 001 lata līdz 9 999 latiem un par kuriem iepriekšējā kalendāra gadā ir publicēti paziņojumi par rezultātiem.

18.  260.rindā norāda centralizēto iepirkumu institūciju veiktos piegādes iepirkumus, kuros piedāvātās līgumcenas ir no 1 001 lata līdz 9 999 latiem un par kuriem iepriekšējā kalendāra gadā ir publicēti paziņojumi par rezultātiem.

19.  270.rindā norāda centralizēto iepirkumu institūciju veiktos pakalpo­jumu iepirkumus, kuros piedāvātās līgumcenas ir no 1 001 lata līdz 9 999 latiem un par kuriem iepriekšējā kalendāra gadā ir publicēti paziņojumi par rezultātiem.

20. Aizpildot kādu no 250.rindas līdz 270.rindai, obligāti jābūt aizpildītām ailēm “Rezultātu paziņojumu skaits”, “Piegādātāju skaits” un “Piedāvāto līgumcenu summa (Ls) bez PVN”. 

III. Veidlapas 2.sadaļa “Pasūtītāju skaits”

21. Veidlapas 2.sadaļā skaitliski norāda visus tos pasūtītājus, kuru vajadzībām attiecīgie iepirkumi ir veikti. Centralizēto iepirkumu institūcija sevi iekļauj pasūtītāju skaitā tikai tad, ja attiecīgie iepirkumi ir veikti arī pašas centralizētās iepirkumu institūcijas vajadzībām. 

IV. Veidlapas 3.sadaļa “Iepirkumi Eiropas Savienības slieksnī”

22. Veidlapas 3.sadaļā norāda iepriekšējā kalendāra gadā centralizēti veiktos iepirkumus, kuros piedāvātās līgumcenas piegādēm un pakalpojumiem ir no 92 755 latiem un būvdarbiem no 3 591 633 latiem.

23. Katru piegādes un pakalpojumu iepirkumu, kura līgumcena ir no 92 755 latiem, un būvdarbu iepirkumu, kura līgumcena ir no 3 591 633 latiem, norāda atsevišķā rindā. Aizpildot aili “A”, norāda pilnu iepirkuma priekšmeta nosaukumu – tam jābūt tādam pašam kā Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētajā paziņojumā par rezultātiem.

24. Ailē “B” pretī katram iepirkuma priekšmeta nosaukumam norāda attiecīgo rindas kodu no veidlapas 1.sadaļas (piemēram, ja būvdarbu iepirkumu sadaļā ir bijusi aizpildīta 010., 020. vai 030.rinda, attiecīgo rindas kodu norāda arī ailē “B”).

25. Ailē “Identifikācijas Nr.” norāda attiecīgā iepirkuma identifikācijas numuru – tam jābūt tādam pašam kā Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētajā paziņojumā par rezultātiem.

26. Aili “Pakalpojumu kategorijas Nr.” aizpilda tikai pakalpojumu iepirkuma gadījumā. Norādot pakalpojumu kategorijas numuru, pasūtītājam jāņem vērā Komisijas Regula (EK) Nr.213/2008 (2007.gada 28.novembris), ar ko groza Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr.2195/2002 par kopēju publiskā iepirkuma vārdnīcu (CPV) un Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvu 2004/17/EK un Direktīvu 2004/18/EK par publiskā iepirkuma procedūrām saistībā ar CPV pārskatīšanu (turpmāk – regula), – aizpildot aili “Pakalpojumu kategorijas Nr.”, pasūtītājam jāveic pakalpojumu kategorijas numura pārkodē­šana, izmantojot CPV kodu pārkodēšanas tabulu, kas atrodama Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

27. Ailē “CPV kods” norāda attiecīgā iepirkuma CPV kodu jeb Eiropas Savienības apstiprinātu nomenklatūru, kuru izmanto publisko iepirkumu procedūrās. Norādot attiecīgā iepirkuma CPV kodu, pasūtītājam jāņem vērā regula – aizpildot aili “CPV kods”, pasūtītājam jāveic CPV koda pārkodēšana, izmantojot CPV kodu pārkodēšanas tabulu, kas atrodama Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

28. Aiļu grupā “Procedūras” ar atzīmi “X” norāda iepirkuma procedūru, kura attiecīgajam iepirkumam tika piemērota. Ja attiecīgajam iepirkumam piemērota sarunu procedūra, obligāti jāaizpilda aile “Direktīvas 2004/18/EK 30. vai 31.panta pamatojums”, kurā norāda Eiropas Parlamenta un Padomes 2004.gada 31.marta Direktīvas 2004/18/EK par to, kā koordinēt būvdarbu valsts līgumu, piegādes valsts līgumu un pakalpojumu valsts līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas procedūru, normu (30. vai 31.pantā), uz kuru pamatojoties sarunu procedūra ir piemērota.

29. Ailē “Piegādātāju skaits” norāda to piegādātāju skaitu, kuri ir minēti attiecīgās iepirkuma procedūras paziņojumā par rezultātiem.

30. Ailē “Nosaukums” norāda katra piegādātāja nosaukumu, savukārt ailē “Valsts” norāda attiecīgā piegādātāja valstisko piederību.

31. Ailē “Piedāvātā līgumcena (Ls) bez PVN” norāda attiecīgajā iepirkumā piedāvāto līgumcenu latos bez PVN.

Finanšu ministrs E.Repše

 

 

6.pielikums

Ministru kabineta

2009.gada 31.marta noteikumiem Nr.289

Valsts statistikas pārskata veidlapas Nr.3-SPS aizpildīšanas kārtība

I. Vispārīgie jautājumi

1. Pārskatā iekļaujamā informācija sniedzama, pamatojoties uz Valsts statistikas likumu, likumu “Par iepirkumu sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vajadzībām”, Ministru kabineta 2008.gada 28.oktobra noteikumiem Nr.908 “Noteikumi par Valsts statistiskās informācijas programmu 2009.gadam” un Eiropas Savienības informācijas pieprasījumu.

2. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji likuma “Par iepirkumu sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vajadzībām” izpratnē (turpmāk – sabiedrisko pakalpoju­mu sniedzējs) valsts statistikas pārskatu (turpmāk – pārskats) sagatavo, iekļaujot veidlapā Nr.3-SPS informāciju par pārskata periodā noslēgtajiem līgumiem.

3. Pārskatā iekļaujamo informāciju iegūst no pārskata periodā noslēgtajiem līgumiem, kā arī grāmatvedības uzskaites datiem.

4. Pārskatā iekļaujamās summas norāda kā kopējo samaksu par līgumu izpildi, noapa­ļojot līdz veseliem latiem, neņemot vērā pievienotās vērtības nodokli (turpmāk – PVN). 

II. Veidlapas 1.sadaļa “Iepirkumi, kuru līgumcena nepārsniedz Eiropas Savienības noteiktās līgumcenu robežas”

5.  010.rindā norāda to noslēgto būvdarbu līgumu (tai skaitā pavadzīmju un čeku, ja nav rakstiska līguma) kopējo summu, kuru līgumcena ir no 1 lata līdz 3 591 633 latiem.

6.  020.rindā norāda to noslēgto piegādes līgumu (tai skaitā pavadzīmju un čeku, ja nav rakstiska līguma) kopējo summu, kuru līgumcena ir no 1 lata līdz 287 331 latam.

7.  030.rindā norāda to noslēgto pakalpojumu līgumu (tai skaitā pavadzīmju un čeku, ja nav rakstiska līguma) kopējo summu, kuru līgumcena ir no 1 lata līdz 287 331 latam.

8.  040.rindā norāda noslēgto būvdarbu līgumu, piegādes līgumu un pakalpojumu līgumu kopsummu latos, neņemot vērā PVN. 

III. Veidlapas 2.sadaļa “Iepirkumi Eiropas Savienības slieksnī”

9. Veidlapas 2.sadaļā norāda iepirkumus, kuru rezultātā iepriekšējā kalendāra gadā noslēgti piegādes un pakalpojumu iepirkuma līgumi ar līgumcenu no 287 332 latiem un būvdarbu iepirkuma līgumi ar līgumcenu no 3 591 634 latiem.

10. Ailē “Nr.p.k.” norāda katra piegādes un pakalpojumu iepirkuma kārtas numuru, kura līgumcena ir no 287 332 latiem, un katra būvdarbu iepirkuma kārtas numuru, kura līgumcena ir no 3 591 634 latiem.

11. Ailē “Līguma priekšmets” norāda pilnu iepirkuma priekšmeta nosau­kumu – tam jābūt tādam pašam kā Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētajā paziņojumā par līgumu.

12. Ailē “CPV kods” norāda attiecīgā iepirkuma CPV kodu jeb Eiropas Savienības apstiprinātu nomenklatūru, kuru izmanto publisko iepirkumu procedūrās. Norādot attiecīgā iepirkuma CPV kodu, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam jāņem vērā Komisijas Regula (EK) Nr.213/2008 (2007.gada 28.novembris), ar ko groza Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr.2195/2002 par kopēju publiskā iepirkuma vārdnīcu (CPV) un Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvu 2004/17/EK un Direktīvu 2004/18/EK par publiskā iepirkuma procedūrām saistībā ar CPV pārskatīšanu, – aizpildot aili “CPV kods”, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam jāveic CPV koda pārkodēšana, izmantojot CPV kodu pārkodēšanas tabulu, kas atrodama Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

13. Ailē “Identifikācijas Nr.” norāda attiecīgā iepirkuma identifikācijas numuru – tam jābūt tādam pašam kā Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētajā paziņojumā par līgumu.

14. Aiļu grupā “Procedūras” ar atzīmi “X” norāda iepirkuma procedūru, kura attiecīgajam iepirkumam tika piemērota. Ja attiecīgajam iepirkumam piemērota sarunu procedūra, obligāti jāaizpilda aile “Direktīvas 2004/17/EK 40.panta pamatojums”, kurā norāda Eiropas Parlamenta un Padomes 2004.gada 31.marta Direktīvas 2004/17/EK, ar ko koordinē līgumu piešķiršanas procedūras subjektiem, kuri darbojas ūdensapgādes, enerģētikas, transporta un pasta pakalpojumu jomā, normu (40.pantā), uz kuru pamatojoties sarunu procedūra ir piemērota.

15. Aiļu grupā “Procesi” ar atzīmi “X” norāda, vai iepirkuma veikšanai ir izmantota elektroniskā izsole vai dinamiskā iepirkumu sistēma.

16. Ailē “Līgumu skaits” norāda to iepirkuma līgumu skaitu, kuri attiecīgās iepirkuma procedūras rezultātā ir rakstiski noslēgti starp sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju un vienu vai vairākiem piegādātājiem.

17. Aiļu grupā “Piegādātāji” norāda tā piegādātāja nosaukumu un valstisko piederību, ar kuru noslēgts attiecīgais iepirkuma līgums.

18. Ailē “Noslēgtā līguma līgumcena (Ls) bez PVN” norāda noslēgtā iepirkuma līguma līgumcenu latos bez PVN.

Finanšu ministrs E.Repše

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!