Dažādi sludinājumi
Paziņojums par promocijas darba aizstāvēšanu
2009.gada 13.maijā pulksten 16 Latvijas Universitātes Datorzinātnes nozares promocijas padomes atklātā sēdē LU Matemātikas un informātikas institūta 413.telpā Raiņa bulvārī 29 OSKARS VILĪTIS aizstāvēs promocijas darbu “Uz metamodeļiem un modeļu transformācijām balstīta grafisko rīku būves platforma” datorzinātņu doktora (Dr. sc. comp.) zinātniskā grāda iegūšanai.
Recenzenti: Dr. sc. comp., profesors J.Bičevskis (LU), Dr. sc. ing., profesore M.Kirikova (RTU), Dr. sc. comp. Uģis Sarkans (Eiropas Bioinformātikas institūts, Lielbritānija).
Ar promocijas darbu var iepazīties LU bibliotēkā Kalpaka bulvārī 4.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra reģionālo nodaļu administratīvi teritoriālā piekritība
Pamatojoties uz likuma “Par Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistru” 2.panta otro daļu un 13. panta otro daļu, tiek publicēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra reglaments, kurā cita starpā noteikta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra reģionālo nodaļu administratīvi teritoriālā piekritība.
Rīgā 02.03.2009. reglaments Nr.1-9/3
Uzņēmumu reģistra reglaments
Izdots saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 75.panta pirmo daļu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Uzņēmumu reģistra reglaments nosaka Uzņēmumu reģistra (turpmāk – reģistra) struktūru un darba organizāciju.
2. Reģistrs veic likumā “Par Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistru”, Ministru kabineta 2005. gada 28. jūnija noteikumos Nr. 469 “Uzņēmumu reģistra nolikums” un citos normatīvajos aktos tam noteiktās funkcijas un uzdevumus.
II. Reģistra struktūra
3. Reģistra darbu vada galvenais valsts notārs.
4. Galvenajam valsts notāram ir trīs vietnieki, kas ir atbildīgi par to kompetencē nodotajiem jautājumiem:
4.1. galvenā valsts notāra vietnieks juridiskajos jautājumos;
4.2. galvenā valsts notāra vietnieks finanšu un saimnieciskajos jautājumos;
4.3. galvenā valsts notāra vietnieks attīstības un funkciju jautājumos.
5. Reģistra administrācijā ietilpst:
5.1. galvenais valsts notārs;
5.2. galvenā valsts notāra vietnieks juridiskajos jautājumos;
5.3. galvenā valsts notāra vietnieks finanšu un saimnieciskajos jautājumos;
5.4. galvenā valsts notāra vietnieks attīstības un funkciju jautājumos;
5.5. sabiedrisko attiecību menedžeris – preses sekretārs;
5.6. pārvaldes sekretārs;
5.7. galvenā valsts notāra palīgs;
5.8. galvenais grāmatvedis;
5.9. grāmatvedis;
5.10. pārvaldes vecākais referents;
5.11. Personāla nodaļa;
5.12. Iekšējā audita nodaļa;
5.13. Saimniecības nodaļa;
5.14. Juridiskā nodaļa;
5.15. Tiesību aktu nodaļa;
5.16. Attīstības un kvalitātes vadības nodaļa;
5.17. Funkciju vadības nodaļa.
6. Reģistrā ir šādas reģionālās nodaļas:
6.1. Rīgas reģionālā nodaļa, kurā ietilpst:
6.1.1. Komersantu un uzņēmumu reģistrācijas daļa;
6.1.2. Nevalstisko organizāciju un masu informācijas līdzekļu reģistrācijas daļa:
6.1.2.1. Reliģisko organizāciju reģistrācijas sektors;
6.1.3. Komercķīlu un laulāto mantisko attiecību reģistrācijas daļa;
6.1.4. Kontroles un nodrošinājuma līdzekļu reģistrācijas daļa;
6.1.5. Klientu apkalpošanas daļa;
6.1.6. Informācijas daļa;
6.1.7. Arhīva daļa;
6.1.8. Lietvedības daļa.
6.2. Bauskas reģionālā nodaļa;
6.3. Daugavpils reģionālā nodaļa;
6.4. Jēkabpils reģionālā nodaļa;
6.5. Liepājas reģionālā nodaļa;
6.6. Saldus reģionālā nodaļa;
6.7. Rēzeknes reģionālā nodaļa;
6.8. Valmieras reģionālā nodaļa;
6.9. Ventspils reģionālā nodaļa.
7. Reģistra struktūrvienības ir nodaļas, daļas un sektori.Galvenā valsts notāra vietnieka amatu, sabiedrisko attiecību menedžera – preses sekretāra amatu, pārvaldes sekretāra amatu, galvenā valsts notāra palīga amatu, galvenā grāmatveža amatu, grāmatveža amatu, pārvaldes vecākā referenta amatu un struktūrvienības ar rīkojumu izveido, reorganizē un likvidē galvenais valsts notārs.
8. Nodaļu un daļu uzdevumus, uzbūvi, darba organizāciju, darbības kvalitātes un efektivitātes kritērijus nosaka nodaļu un daļu reglamentos. Galvenā valsts notāra tiešā institucionālā pakļautībā esošo nodaļu reglamentus izdod un aktualizē nodaļu vadītāji, saskaņojot tos ar galvenā valsts notāra vietniekiem un galveno valsts notāru. Galvenā valsts notāra vietnieku tiešā institucionālā pakļautībā esošo nodaļu reglamentus izdod un aktualizē nodaļu vadītāji, saskaņojot tos ar galvenā valsts notāra vietniekiem. Rīgas reģionālās nodaļas daļu reglamentus izdod un aktualizē daļu vadītāji, saskaņojot tos ar Rīgas reģionālās nodaļas vadītāju un galvenā valsts notāra vietniekiem.
9. Nodaļas vai daļas darbu vada nodaļas vai daļas vadītājs. Nodaļas vai daļas vadītājam var būt vietnieks, ja galvenais valsts notārs, izvērtējot nodaļas vai daļas vadītāja iesniegto nepieciešamības pamatojumu, kā arī lietderības un efektivitātes apsvērumus, atbalsta šāda amata izveidi. Nodaļas vai daļas vadītāja un viņa vietnieka kompetenci un kvalifikācijas prasības nosaka galvenais valsts notārs amata aprakstā.
III. Reģistra darba organizācija
10. Reģistrā ir struktūrvienības, kas tieši pilda reģistra funkcijas, un administrācija, kas veic iestādes darbības plānošanu, metodisko vadību un nodrošina kontroli un uzraudzību pār funkcionālo struktūrvienību darbību un sniedz administratīvo, tehnisko un juridisko atbalstu (pielikums).
11. Galvenā valsts notāra tiešā institucionālā un funkcionālā pakļautībā ir:
11.1. galvenā valsts notāra vietnieki;
11.2. sabiedrisko attiecību menedžeris – preses sekretārs;
11.3. pārvaldes sekretārs;
11.4. galvenā valsts notāra palīgs;
11.5. Iekšējā audita nodaļa;
11.6. Personāla nodaļa.
12. Sabiedrisko attiecību menedžeris – preses sekretārs informē plašsaziņas līdzekļus par reģistra darbību, gatavo informatīvos materiālus par reģistra darbību, rīko preses konferences un seminārus reģistra kompetences jautājumos, organizē reģistra interneta mājas lapas pilnveidošanu, aktualizēšanu.
13. Galvenā valsts notāra palīgs plāno galvenā valsts notāra darba dienu, organizē un saskaņo tikšanās, sanāksmes un darba grupas, kurās piedalās galvenais valsts notārs, nodrošina to norisi un protokolēšanu. Kontrolē dokumentu, protokollēmumu, mutisko un rakstisko rīkojumu izpildi. Koordinē informācijas apriti starp reģistra administrāciju un reģionālajām nodaļām.
14. Pārvaldes sekretārs nodrošina dokumentu, ar kuriem strādā galvenais valsts notārs, sadali un apriti, sagatavo galvenā valsts notāra vēstuļu projektus citām institūcijām, iepazīstina ar galvenā valsts notāra rīkojumiem un citiem galvenā valsts notāra apstiprinātiem dokumentiem, atbild uz galvenajam valsts notāram adresētajiem telefona zvaniem, organizē reģistra nodarbināto komandējumus uz ārzemēm.
15. Iekšējā audita nodaļa sistemātiski pārbauda un neatkarīgi un objektīvi novērtē reģistra iekšējās kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti un sniedz priekšlikumus šīs sistēmas pilnveidošanai, kā arī uzrauga šo priekšlikumu ieviešanu.
16. Personāla nodaļa veido un īsteno personāla politiku, kā arī nodrošina iekšējo kontroles sistēmu izveidi un darbību šajā jomā. Nodaļa veic personāla plānošanu, atlasi un uzskaiti, kā arī organizē novērtēšanu un apmācību. Nodaļa organizē reģistra darba tiesisko attiecību nodibināšanu ar darbiniekiem un ierēdņu iecelšanu amatā, darbinieku darba tiesisko attiecību pārtraukšanu ar reģistru un ierēdņu atbrīvošanu no amata, kā arī darbinieku un ierēdņu pārcelšanu citā amatā. Nodaļa koordinē reģistra iekšējo komunikāciju.
17. Galvenā valsts notāra vietnieks pārstāv reģistru viņa kompetencē esošajos jautājumos. Galvenā valsts notāra vietniekam ir tiesības izdot rīkojumus un priekšlikumus tiešā pakļautībā esošajām struktūrvienībām, kā arī savas kompetences ietvaros tiesības izdot rīkojumus un priekšlikumus reģionālajām nodaļām.
18. Galvenā valsts notāra vietnieks juridiskajos jautājumos veido un īsteno reģistra politiku juridiskajos jautājumos, kā arī nodrošina iekšējās kontroles sistēmu izveidi un darbību šajā jomā.
19. Galvenā valsts notāra vietnieks finanšu un saimnieciskajos jautājumos veido un īsteno reģistra politiku finanšu un saimnieciskajos, kā arī nodrošina iekšējās kontroles sistēmu izveidi un darbību šajā jomā. Veic budžeta plānošanu un tā izpildes kontroli.
20. Galvenā valsts notāra vietnieks attīstības un funkciju jautājumos veido un īsteno reģistra politiku attīstības, stratēģiskās plānošanas, risku un procesu vadības un funkciju jautājumos, kā arī nodrošina iekšējās kontroles sistēmu izveidi un darbību šajā jomā.
21. Galvenā valsts notāra vietnieka juridiskajos jautājumos tiešā institucionālā un funkcionālā pakļautībā ir:
21.1. Juridiskā nodaļa;
21.2. Tiesību aktu nodaļa.
22. Juridiskā nodaļa izskata reģistram iesniegtos iesniegumus, ar kuriem apstrīdēti valsts notāru lēmumi vai faktiskā rīcība un sagatavo attiecīgus galvenā valsts notāra lēmumus par valsts notāru lēmumiem vai faktisko rīcību, sniedz ar reģistra funkciju izpildi saistītu normatīvo aktu skaidrojumus, gatavo metodiskos norādījumus un metodiski vada struktūrvienību darbu saistībā ar reģistra funkciju izpildi. Juridiskā nodaļa gatavo prasības pieteikumus, paskaidrojumus un citus normatīvajos aktos paredzētos tiesu iestādēm iesniedzamos dokumentus un pārstāv reģistru tiesu iestādēs uz galvenā valsts notāra pilnvarojuma pamata, izņemot uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) un kapitālsabiedrību likvidācijas, darbības izbeigšanas un atzīšanas par neesošu lietas pirmajā instancē, gatavo un izskata reģistra slēdzamo līgumu projektus un pārbauda to atbilstību normatīvo aktu prasībām, īsteno reģistra sadarbības līgumu vadību un sniedz juridisku atbalstu citām reģistra struktūrvienībām.
23. Tiesību aktu nodaļa sagatavo priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos, kas skar Uzņēmumu reģistra kompetenci, sagatavo reģistra darbību regulējošo Ministru kabineta noteikumu projektus, iekšējo normatīvo aktu projektus, sagatavo atzinumus par reģistrā saņemtajiem citu institūciju, tajā skaitā Eiropas Savienības institūciju sagatavotajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem, seko reģistra darbību regulējošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu virzībai Ministru kabinetā, Saeimā un Eiropas Savienības institūcijās un nepieciešamības gadījumā sagatavo priekšlikumus.
24. Galvenā valsts notāra vietnieka finanšu un saimnieciskajos jautājumos tiešā institucionālā un funkcionālā pakļautībā ir:
24.1. galvenais grāmatvedis;
24.2. grāmatvedis;
24.3. pārvaldes vecākais referents;
24.4. Saimniecības nodaļa.
25. Galvenais grāmatvedis veic reģistra grāmatvedības uzskaiti un atskaiti, atspoguļojot visus iestādes saimnieciskos darījumus un īpašuma stāvokli, organizē naudas līdzekļu, debitoru, kreditoru un materiālo vērtību inventarizāciju reģistrā un inventarizācijas rezultātus atspoguļo atskaitēs, sagatavo un nogādā maksājumu uzdevums Valsts kases Norēķinu centrā, kārto norēķinus, kas saistīti ar reģistra dienesta transportlīdzekļu degvielas patēriņu un izlietošanu, kārto norēķinus par reģistra saistībām ar valsts budžetu, kredītiestādēm, piegādātājiem un darbuzņēmējiem.
26. Grāmatvedis sagatavo finanšu pārskatus, nodokļu un statistikas atskaites, ievada informāciju grāmatvedības programmā, nodrošina pamatlīdzekļu, inventāra un citu materiālo vērtību uzskaiti, piedalās iestādes materiālo vērtību inventarizācijās, informē reģistra klientus par kļūdaini iemaksāto valsts nodevu atmaksas kārtību, aprēķina darba samaksu reģistra nodarbinātajiem.
27. Pārvaldes vecākais referents sagatavo atskaites Statistikas pārvaldei, veic ieņēmumu no valsts nodevām un pašu ieņēmumu uzskaiti un analīzi, piedalās gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā, piedalās iestādes materiālo vērtību inventarizācijās.
28. Saimniecības nodaļa nodrošina preču un pakalpojumu iepirkumus reģistra vajadzībām, preču saņemšanu, uzskaiti un izsniegšanu reģistrā nodarbinātajiem, veic saimniecisko līgumu uzskaiti un izpildes kontroli, plāno un organizē telpu remonta un ekspluatācijas darbus, kontrolē saimniecības un kancelejas preču izlietojumu, atbild par reģistra transportlīdzekļiem. Saimniecības nodaļa plāno, uzrauga un koordinē datortehnikas un programmatūras iegādi, pielāgo to reģistra vajadzībām, izstrādā un uzrauga informācijas drošības sistēmu, veic reģistra datoru tīklā esošo individuālo datoru tehnisko apkopi un konfigurāciju, nodrošina un uzrauga informācijas sistēmas darbību, uzskaita un analizē datortehnikas bojājumus.
29. Galvenā valsts notāra vietnieka attīstības un funkciju jautājumos tiešā institucionālā un funkcionālā pakļautībā ir:
29.1. Attīstības un kvalitātes vadības nodaļa;
29.2. Funkciju vadības nodaļa.
30. Attīstības un kvalitātes vadības nodaļa koordinē un vada reģistra darbības plānošanas un attīstības pasākumus, izstrādā un aktualizē reģistra ikgadējo darba plānu un nodrošina darba plānā iekļauto uzdevumu izpildes kontroles sistēmas darbību. Nodaļa izstrādā reģistra darbības stratēģiju un analizē tās īstenošanas procesu, veido risku un kvalitātes vadības sistēmas, nodrošinot reģistra dokumentēto procesu un reālās darbības savstarpējo atbilstību.
31. Funkciju vadības nodaļa ievieš, novērtē, plāno, organizē un koordinē reģistra politiku funkciju jautājumos, kas vērsti uz reģistra vestajos reģistros ierakstāmo tiesību subjektu, normatīvajos aktos noteikto ziņu par minētajiem subjektiem un juridiskajiem faktiem reģistrācijas procesu, kā arī normatīvajos aktos noteikto ziņu pieejamības nodrošināšanu. Nodaļa izstrādā projektus izmaiņām informācijas sistēmās funkciju ieviešanas un izpildes kvalitātes uzlabošanas jomā, e-pakalpojumu ieviešanas jomā, kā arī īsteno sadarbību ar reģistra sadarbības partneriem datu apmaiņas nodrošināšanas jomā.
32. Reģionālās nodaļas ir struktūrvienības, kas tieši pilda reģistra funkcijas, plāno, organizē un kontrolē savas nodaļas darbu. Reģionālās nodaļas pieņem lēmumus par ieraksta izdarīšanu Uzņēmumu reģistra žurnālā, komercreģistrā, koncesiju līgumu reģistrā, Eiropas ekonomisko interešu grupu reģistrā, komercķīlu reģistrā, laulāto mantisko attiecību reģistrā, biedrību un nodibinājumu reģistrā, politisko partiju reģistrā, arodbiedrību reģistrā, masu informācijas līdzekļu reģistrā, pārstāvniecību reģistrā, šķīrējtiesu reģistrā, reliģisko organizāciju un to iestāžu reģistrā, maksātnespējas reģistrā vai lēmumus par ieraksta izdarīšanas atteikumu vai atlikšanu, izsniedz informāciju no Uzņēmumu reģistra reģistriem, veic pasākumus, lai nodrošinātu normatīvajos aktos noteikto ziņu par reģistrētajiem tiesību subjektiem un juridiskajiem faktiem publisku ticamību, normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā apliecina personu parakstus.
33. Reģionālās nodaļas ir institucionālā pakļautībā galvenajam valsts notāram un funkcionālā pakļautībā galvenā valsts notāra vietniekiem atbilstoši to kompetencei.
34. Administratīvi teritoriālā piekritība:
34.1. Rīgas reģionālās nodaļas piekritībā ir Rīga, Rīgas rajons, Jūrmala, Tukuma rajons un Ogres rajons;
34.2. Bauskas reģionālās nodaļas piekritībā ir Bauskas rajons un Jelgavas rajons;
34.3. Daugavpils reģionālās nodaļas piekritībā ir Daugavpils, Daugavpils rajons, Krāslavas rajons un Preiļu rajons;
34.4. Jēkabpils reģionālās nodaļas piekritībā ir Jēkabpils rajons, Aizkraukles rajons un Madonas rajons;
34.5. Liepājas reģionālās nodaļas piekritībā ir Liepāja un Liepājas rajons;
34.6. Saldus reģionālās nodaļas piekritībā ir Saldus rajons un Dobeles rajons;
34.7. Rēzeknes reģionālās nodaļas piekritībā ir Rēzekne, Rēzeknes rajons, Ludzas rajons un Balvu rajons;
34.8. Valmieras reģionālās nodaļas piekritībā ir Valmieras rajons, Limbažu rajons, Cēsu rajons, Valkas rajons, Alūksnes rajons un Gulbenes rajons;
34.9. Ventspils reģionālās nodaļas piekritībā ir Ventspils, Ventspils rajons, Kuldīgas rajons un Talsu rajons.
VI. Noslēguma jautājumi
35. Reģistra struktūrvienību vadītāji nodrošina struktūrvienību reglamentu atbilstību Uzņēmumu reģistra reglamenta prasībām.
36. Līdz reģistra iekšējo normatīvo aktu saskaņošanai ar Uzņēmumu reģistra reglamentu struktūrvienības un Uzņēmumu reģistra reglamenta 5.1.-5.4.apakšpunktā minētās personas darbojas saskaņā ar Uzņēmumu reģistra reglamentu, struktūrvienību reglamentiem un amata aprakstiem.
37. Citos reģistra iekšējos normatīvajos aktos lietotie amata nosaukumi Uzņēmumu reģistra reglamenta izpratnē saprotami šādi:
37.1. ar amata nosaukumu “vadības vecākais pārvaldes referents”, “galvenā valsts notāra palīgs” vai struktūrvienības nosaukumu “Administrācijas atbalsta nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Lietvedības daļa” vai amata nosaukumu “galvenā valsts notāra palīgs” vai “pārvaldes sekretārs” atbilstoši to kompetencei;
37.2. ar amata nosaukumu “Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājs”, “Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja vietnieks” vai “sabiedrisko attiecību vecākais eksperts” saprot amata nosaukumu “sabiedrisko attiecību menedžeris – preses sekretārs”;
37.3. ar amata nosaukumu “galvenā valsts notāra vietnieks juridiskajos un funkciju jautājumos” saprot amata nosaukumu “galvenā valsts notāra vietnieks juridiskajos jautājumos”;
37.4. ar amata nosaukumu “galvenā
valsts notāra vietnieks finanšu un administratīvajos jautājumos”
saprot amata nosaukumu “galvenā valsts notāra vietnieks finanšu
un saimnieciskajos jautājumos”.
38. Citos reģistra iekšējos normatīvajos aktos lietotie struktūrvienību nosaukumi Uzņēmumu reģistra reglamenta izpratnē saprotami šādi:
38.1. ar struktūrvienības nosaukumu “Kancelejas nodaļa”, “Lietvedības un administrācijas atbalsta nodaļa”, “Administrācijas atbalsta nodaļa” vai “Kancelejas sektors” saprot struktūrvienības nosaukumu “Lietvedības daļa” vai amata nosaukumu “pārvaldes sekretārs” vai “galvenā valsts notāra palīgs” atbilstoši to kompetencei;
38.2. ar struktūrvienības nosaukumu “Grāmatvedības nodaļa” vai “Plānu un finanšu nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Finanšu nodaļa” vai “Attīstības un kvalitātes vadības nodaļa” atbilstoši to kompetencei;
38.3. ar struktūrvienības nosaukumu “Uzņēmumu reģistrācijas nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Komersantu un uzņēmumu reģistrācijas daļa”;
38.4. ar struktūrvienības nosaukumu “Nevalstisko organizāciju, masu informācijas līdzekļu un pārstāvniecību reģistrācijas nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Nevalstisko organizāciju un masu informācijas līdzekļu reģistrācijas daļa”;
38.5. ar struktūrvienības nosaukumu “Kontroles nodaļa” un “Uzņēmumu likvidācijas un maksātnespējas nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Kontroles daļa”;
38.6. ar struktūrvienības nosaukumu “Klientu apkalpošanas nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Klientu apkalpošanas daļa”;
38.7. ar struktūrvienības nosaukumu “Informācijas nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Informācijas daļa”;
38.8. ar struktūrvienības nosaukumu “Arhīva nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Arhīva daļa”;
38.9. ar struktūrvienības nosaukumu “Komercķīlu un laulāto mantisko attiecību reģistrācijas nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Komercķīlu un laulāto mantisko attiecību reģistrācijas daļa”;
38.10. ar struktūrvienības nosaukumu “Attīstības nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Attīstības un kvalitātes vadības nodaļa”;
38.11. ar struktūrvienības nosaukumu “Risku un kvalitātes vadības nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Attīstības un kvalitātes vadības nodaļa”;
38.12. ar struktūrvienības nosaukumu “Informātikas nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Saimniecības nodaļa” un “Funkciju vadības nodaļa” atbilstoši to kompetencei;
38.13. ar struktūrvienības nosaukumu “Tiesību piemērošanas nodaļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Juridiskā nodaļa”;
38.14. ar struktūrvienības nosaukumu “Kontroles daļa” un “Nodrošinājuma līdzekļu reģistrācijas daļa” saprot struktūrvienības nosaukumu “Kontroles un nodrošinājuma līdzekļu reģistrācijas daļa”;
38.15. ar struktūrvienības
nosaukumu “Finanšu nodaļa” saprot amata nosaukumu “galvenā valsts
notāra vietnieks finanšu un saimnieciskajos
jautājumos”.
39. Atzīt par spēku zaudējušu Uzņēmumu reģistra 2008.gada 29.jūlija reglamentu Nr.10.
Saskaņots ar Tieslietu ministriju 2009.gada 20.februārī
Galvenais valsts notārs R.Balodis