Rīgā 2009.gada 21.aprīlī (prot. Nr.25 19.§)
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas “Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.2.prioritātes “Izglītība un prasmes” 1.2.2.pasākuma “Mūžizglītības attīstība un izglītībā un mūžizglītībā iesaistīto institūciju rīcībspējas un sadarbības uzlabošana” 1.2.2.4.aktivitātes “Izglītības pieejamības nodrošināšana sociālās atstumtības riskam pakļautajiem jauniešiem un iekļaujošas izglītības attīstība” 1.2.2.4.1.apakšaktivitāti “Iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas izveide, nepieciešamā personāla sagatavošana, nodrošināšana un kompetences paaugstināšana” (turpmāk – apakšaktivitāte);
1.2. prasības projekta iesniedzējam;
1.3. projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus;
1.4. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.
4.1. atbalsta sistēmas izveide iekļaujošā izglītībā un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem jauniešiem, atbilstošas metodikas, instrumentu, programmu un mācību līdzekļu izstrāde, tai skaitā pedagoģiskās korekcijas pamatprasmju nodrošināšana un profesionālās rehabilitācijas programmu izstrāde, e-resursu un e-mācību vides risinājumu izstrāde, nacionālās datubāzes izveide;
4.2. pedagogu un atbalsta personāla kompetences paaugstināšanai nepieciešamo kursu izstrāde un apmācība, mācību un informatīvo materiālu sagatavošana, inovatīvu risinājumu izstrāde un ieviešana;
4.3. iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmā iesaistīto institūciju kapacitātes stiprināšana, tai skaitā personāla un pedagoģiski medicīnisko komisiju kompetences paaugstināšana;
4.4. iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas izveidei un darbībai nepieciešamā personāla (pedagogu un atbalsta personāla) sagatavošana un sagatavošanas kvalitātes uzlabošana, atbilstošu izglītības un tālākizglītības programmu un mācību līdzekļu izstrāde vai uzlabošana, inovatīvu risinājumu izstrāde un ieviešana, tai skaitā e-resursu un e-mācību vides risinājumu izstrāde un ieviešana mācību procesā.
8.1. nodrošina projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu:
8.1.1. izstrādā projekta iesnieguma vērtēšanas veidlapu un projekta iesnieguma vērtēšanas un projekta iesnieguma vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku;
8.1.2. izveido projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju (turpmāk – komisija);
8.1.3. izstrādā un apstiprina komisijas nolikumu;
8.1.4. nosūta projektu iesniedzējiem uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu;
8.1.5. izvērtē projektu iesniegumus un pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai apstiprināšanu ar nosacījumu, vai noraidīšanu, kā arī izvērtē lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietverto nosacījumu izpildi;
8.2. sagatavo valsts budžeta līdzekļu pieprasījumu par apstiprinātajiem projektiem;
8.3. uzkrāj datus par projektu iesniegumiem normatīvajos aktos par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu noteiktajā kārtībā;
8.4. saskaņo projektu grozījumus atbilstoši šo noteikumu 61.punktam;
8.5. plāno un īsteno informatīvus pasākumus par apakšaktivitātes īstenošanu;
8.6. nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 5.punktā minētais pieejamais finansējums apakšaktivitātes īstenošanai, un uzrauga pieejamā Eiropas Sociālā fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi apakšaktivitātes līmenī.
9.1. 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās izstrādā un iesniedz saskaņošanai atbildīgajā iestādē vienošanās vai līguma projektu par projekta īstenošanu saskaņā ar šiem noteikumiem un normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību;
9.2. slēdz ar finansējuma saņēmēju atbilstoši tā juridiskajam statusam vienošanos vai līgumu par projekta īstenošanu;
9.3. nodrošina projekta īstenošanas uzraudzību un kontroli, tai skaitā veic pārbaudes projekta īstenošanas vietā un uzrauga Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi projekta līmenī;
9.4. sniedz atbildīgajai iestādei informāciju par valsts budžeta līdzekļu plānošanu projekta īstenošanai;
9.5. izskata finansējuma saņēmēja iepirkuma plānu un iesniedz to Iepirkumu uzraudzības birojā;
9.6. sagatavo un iesniedz atbildīgajai iestādei informāciju par aktivitātes īstenošanu un aktivitātei pieejamā Eiropas Sociālā fonda un valsts budžeta finansējuma apguvi;
9.7. sagatavo maksājumu prognozi un iesniedz to maksājumu iestādē;
9.8. sagatavo Eiropas Sociālā fonda līdzekļu pieprasījumu prognozi kārtējam un nākamajam gadam un iesniedz to vadošajā iestādē un atbildīgajā iestādē;
9.9. pārbauda un apstiprina finansējuma saņēmēja maksājumu pieprasījumus un sagatavo izdevumu deklarāciju;
9.10. sniedz finansējuma saņēmējam informāciju par noslēgtās vienošanās vai līguma par projekta īstenošanu izpildes prasībām un to izpildi;
9.11. apstiprina grozījumus projektā atbilstoši šo noteikumu 60. un 61.punktam;
9.12. uzkrāj datus par projekta īstenošanu normatīvajos aktos par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu noteiktajā kārtībā;
9.13. plāno un īsteno sabiedrības informēšanas pasākumus par apakšaktivitātes ietvaros noslēgto vienošanos vai līgumu ar finansējuma saņēmēju.
11.1. valsts pārvaldes iestāde, kurai normatīvajos aktos noteiktas funkcijas speciālās izglītības atbalsta sistēmas darbības koordinēšanā nacionālā līmenī;
11.2. Izglītības inovācijas fonds;
11.3. institūcija, kurai normatīvajos aktos deleģēta profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšana;
11.4. izglītības iestāde, kas nodrošina iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas izveidei nepieciešamā personāla sagatavošanu.
15.1. projekta iesnieguma iesniegšanas termiņu, kas nav īsāks par 30 darbdienām no uzaicinājuma nosūtīšanas dienas;
15.2. projekta iesnieguma iesniegšanas vietu un kārtību;
15.3. tīmekļa vietni, kurā publicēti projekta iesnieguma sagatavošanai izmantojamie dokumenti;
15.4. citu informāciju, ko atbildīgā iestāde uzskata par nepieciešamu norādīt uzaicinājumā.
16.1. atļauts iesniegt vienu projekta iesniegumu;
16.2. projekta iesniegumu veido aizpildīta projekta iesnieguma veidlapa (1.pielikums) un šādi pielikumi:
16.2.1. valsts budžeta iestādēm – sagatavots finansēšanas plāna projekts saskaņā ar budžetu izdevumu klasifikāciju atbilstoši ekonomiskajām kategorijām (2.pielikums);
16.2.2. iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas attīstības vai izveides un tās darbībai nepieciešamā personāla sagatavošanas un kvalitātes uzlabošanas koncepcija;
16.2.3. projekta iesniedzēja aptaujas lapa par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā sniedz un pārbauda informāciju par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu ietvaros un pieņem lēmumu par pievienotās vērtības nodokļa iekļaušanu projektu attiecināmajās izmaksās;
16.2.4. sadarbības partnera apliecinājums par dalību projekta īstenošanā (ja projekta īstenošanā ir paredzēts iesaistīt sadarbības partneri) (3.pielikums);
16.2.5. šo noteikumu 12.punktā minētā sadarbības līguma projekts par sadarbību projekta īstenošanā, kurā norādīti sadarbības partnera pienākumi un tiesības, atbildība, kā arī samaksas kārtība, ja par sadarbību projekta īstenošanā sadarbības partnerim tiek paredzēta samaksa;
16.3. lai nodrošinātu projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 27.5.apakšpunktā minētajām prasībām, projekta iesnieguma veidlapas sadaļas, apakšsadaļas un to nosaukumus nemaina un nedzēš;
16.4. projekta iesniegumu paraksta projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona. Projekta iesniegumam pievieno attiecīgo pilnvarojumu.
17.1. papīra formā trijos eksemplāros (viens oriģināleksemplārs ar norādi “oriģināls” un divas kopijas ar norādi “kopija”), pievienojot identisku projekta iesnieguma veidlapas elektronisko versiju uz elektroniskā datu nesēja. Visus dokumentus ievieto iepakojumā un aizzīmogo;
17.2. elektroniska dokumenta formā normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā, ievērojot šādas prasības:
17.2.1. elektroniskais dokuments ir izstrādāts DOC, XLS vai PDF datņu formātā;
17.2.2. projekta iesnieguma veidlapa ir parakstīta ar drošu elektronisko parakstu un apliecināta ar laika zīmogu pirms projektu iesniegumu iesniegšanas termiņa beigām.
27.1. projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu ierobežotai projektu iesniegumu atlasei;
27.2. projekta iesniegums ir iesniegts noteiktajā termiņā;
27.3. projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā;
27.4. projekta iesniegums ir sagatavots latviešu valodā;
27.5. projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši šo noteikumu 16.2.apakšpunktā minētajai projekta iesnieguma veidlapai, un visas veidlapas sadaļas ir aizpildītas;
27.6. projekta iesniegums ir iesniegts atbilstoši noteiktajām prasībām – papīra formā (viens oriģināleksemplārs un divas kopijas), iesnieguma oriģināls un kopijas ir cauršūtas (caurauklotas) vai elektroniska dokumenta formā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā;
27.7. projekta iesniegumu ir parakstījis projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona;
27.8. projekta iesniegumam ir pievienoti visi šo noteikumu 16.2.apakšpunktā minētie pielikumi;
27.9. projekta īstenošanas termiņi un izmaksu sadalījums pa gadiem atbilst šo noteikumu 52.punktā minētajam projekta īstenošanas periodam;
27.10. projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējums un attiecināmo izmaksu kopsumma norādīta pilnos latos;
27.11. projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējums procentos nepārsniedz šo noteikumu 6.punktā minēto pieļaujamo apmēru;
27.12. projekta iesniegumā pieprasītā attiecināmo izmaksu kopsumma nav mazāka par šo noteikumu 13.punktā minēto minimālo attiecināmo izmaksu summu un nepārsniedz šo noteikumu 13.punktā minēto maksimālo attiecināmo izmaksu summu;
27.13. projekta iesniegumā attiecināmās izmaksas pa gadiem norādītas pilnos latos aritmētiski pareizi un atbilst budžeta kopsavilkumā norādītajām kopsummām;
27.14. projekta iesniegumā norādītās attiecināmās izmaksu pozīcijas atbilst šo noteikumu 41. un 49.punktā minētajām attiecināmajām izmaksām;
27.15. projekta iesniegumā plānotās izmaksas nepārsniedz šo noteikumu 43., 47. un 48.punktā minētos izmaksu ierobežojumus.
28.1. projekta iesniedzējs ir viena no šo noteikumu 11.punktā minētajām iestādēm;
28.2. projekta mērķis atbilst šo noteikumu 2.punktā minētajam apakšaktivitātes mērķim;
28.3. projekts paredz īstenot vienu vai vairākas šo noteikumu 4.punktā minētās atbalstāmās darbības;
28.4. projekta iesniegumam ir pievienota iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas attīstības vai izveides un tās darbībai nepieciešamā personāla sagatavošanas un kvalitātes uzlabošanas koncepcija;
28.5. projekta iesniegumā ir definēta risināmā problēma un pamatotas izvēlētās mērķa grupas vajadzības;
28.6. projektā plānotās aktivitātes paredz definētās problēmas risināšanu un mērķa grupas vajadzību apmierināšanu;
28.7. projekta aktivitātes ir skaidri definētas, samērīgas ar plānoto īstenošanas laika grafiku un nodrošina plānoto rezultātu sasniegšanu;
28.8. projekta iesniegumā plānotie rezultāti un to rādītāji ir precīzi formulēti un izmērāmi (sasniedzamie rezultāti ir norādīti vienībās ar konkrētām vērtībām);
28.9. projekta iesniegumā ir raksturota projekta vadības un uzraudzības sistēma un tai nepieciešamie resursi (iesaistāmā personāla skaits, kvalifikācija un pienākumi, pieejamā materiāltehniskā bāze), un tie atbilst projekta vajadzībām;
28.10. projekta iesniegumā ir pamatots, kā tiks nodrošināta sasniegto rezultātu ilgtspēja un uzturēšana pēc projekta pabeigšanas;
28.11. projekta iesniegumā norādītās izmaksas atbilst paredzētajam projekta īstenošanas laikposmam, tās ir nepieciešamas un pamatotas, lai sasniegtu projekta mērķus un īstenotu plānotās darbības;
28.12. projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu īstenošanā noteiktajām publicitātes prasībām.
29.1. savstarpējā sadarbība starp finansējuma saņēmējiem projektu īstenošanā un apakšaktivitātes mērķa sasniegšanā:
29.1.1. savstarpējā sadarbība nav paredzēta (0 punktu);
29.1.2. ir paredzēta sadarbība starp finansējuma saņēmējiem projektu iesniegumu sagatavošanā, lai novērstu projektos plānoto aktivitāšu pārklāšanos (viens punkts);
29.1.3. ir paredzēta sadarbība starp finansējuma saņēmējiem projektu iesniegumu sagatavošanā, kā arī savstarpēja informācijas apmaiņa par projektu īstenošanu un rezultātiem (divi punkti);
29.1.4. ir paredzēta sadarbība starp finansējuma saņēmējiem projektu iesniegumu sagatavošanā, kā arī savstarpēja informācijas apmaiņa par projektu īstenošanu un rezultātiem un iesaiste konkrētu projektu aktivitāšu īstenošanā (trīs punkti);
29.2. projekta ietekme uz sadarbības uzlabošanu starp iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmā iesaistītajām institūcijām:
29.2.1. projektā nav paredzēts uzlabot sadarbību starp iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmā iesaistītajām institūcijām (0 punktu);
29.2.2. projektā ir paredzēts uzlabot sadarbību starp iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmā iesaistītajām valsts un pašvaldību iestādēm vai izglītības iestādēm (viens punkts);
29.2.3. projektā ir paredzēts uzlabot sadarbību starp iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmā iesaistītajām valsts un pašvaldību iestādēm, izglītības iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem (trīs punkti);
29.3. projekta iesniegumam pievienotā iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas attīstības koncepcijas vai sistēmas izveidei un darbībai nepieciešamā personāla sagatavošanas un tās kvalitātes uzlabošanas koncepcijas kvalitāte:
29.3.1. koncepcija izstrādāta zemā kvalitātē, īstenojamās darbības un sasniedzamie rezultāti formulēti neskaidri, koncepcija nav apspriesta ar citām iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmā iesaistītajām institūcijām (viens punkts);
29.3.2. koncepcija izstrādāta labā kvalitātē, īstenojamās darbības un sasniedzamie rezultāti formulēti saprotami, koncepcija ir apspriesta ar citām iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmā iesaistītajām institūcijām (divi punkti);
29.3.3. koncepcija izstrādāta augstā kvalitātē, īstenojamās darbības un sasniedzamie rezultāti formulēti precīzi, koncepcija ir apspriesta ar citām iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmā iesaistītajām institūcijām, kā arī saskaņota ar Izglītības un zinātnes ministriju (pieci punkti);
29.4. inovatīvu risinājumu (radošu un interaktīvu pieeju un modernu tehnoloģiju izmantošana mācību programmu un līdzekļu un modernu mācību metožu attīstībai, tai skaitā personāla sagatavošanai, kā arī jauni risinājumi sadarbībai ar iesaistītajām institūcijām) izstrāde un ieviešana iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas izveidē vai sistēmas izveidei un darbībai nepieciešamā personāla sagatavošanā:
29.4.1. nav paredzēta projektā (0 punktu);
29.4.2. ir paredzēta projektā (divi punkti);
29.5. projekta iesniegumā paredzētie risinājumi mērķauditorijas informētības nodrošināšanai par projektā īstenotajiem pasākumiem:
29.5.1. nav sniegts skaidrojums, kā tiks nodrošināta mērķauditorijas informētība (0 punktu);
29.5.2. paredzēti vispārīgi informēšanas pasākumi, kas nav tieši vērsti uz konkrēto mērķauditoriju un tās vajadzībām (viens punkts);
29.5.3. paredzēti informēšanas pasākumi, kas ir tieši vērsti uz konkrēto mērķauditoriju un tās vajadzībām (divi punkti);
29.6. projekta īstenošanas risku izvērtējums:
29.6.1. projekta iesniegumā nav izvērtēti iespējamie riski vai tie izvērtēti nepilnīgi, nav izstrādāts pasākumu plāns identificēto risku novēršanai (0 punktu);
29.6.2. projekta iesniegumā iespējamie riski ir izvērtēti kvalitatīvi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi (viens punkts);
29.6.3. projekta iesniegumā iespējamie riski ir izvērtēti kvalitatīvi, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu sadārdzinājums, izstrādāts pamatots pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai (divi punkti);
29.7. projekta ietekme uz teritorijas līdzsvarotas attīstības horizontālo prioritāti:
29.7.1. projekta iesniegumā nav norādīts, kā projekta īstenošanā tiks ievērots teritorijas līdzsvarotas attīstības princips (0 punktu);
29.7.2. projekts paredz iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas attīstību un pieejamības uzlabošanu visos plānošanas reģionos vai paredz savstarpējo sadarbību ar vismaz vienu augstākās izglītības institūciju, kas nodrošina iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas izveidei nepieciešamā personāla sagatavošanu (viens punkts);
29.7.3. projekts paredz iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas attīstību un pieejamības uzlabošanu visos plānošanas reģionos, piemērojot vienlīdzīgu pieeju attiecībā uz visiem plānošanas reģioniem, vai paredz savstarpējo sadarbību ar visām augstākās izglītības institūcijām, kas nodrošina iekļaujošās izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta sistēmas izveidei nepieciešamā personāla sagatavošanu (divi punkti);
29.8. projekta ietekme uz vienlīdzīgu iespēju horizontālo prioritāti:
29.8.1. projektā nav paredzētas specifiskas aktivitātes vienlīdzīgu iespēju pamatprincipu (dzimumu līdztiesības un personu ar invaliditāti tiesību) nodrošināšanai (0 punktu);
29.8.2. projektā ir paredzētas specifiskas aktivitātes, kas veicina jauniešu ar funkcionāliem traucējumiem iekļaušanos izglītībā (viens punkts);
29.8.3. projektā ir paredzētas specifiskas aktivitātes, kas veicina vienlīdzīgu iespēju pamatprincipu (dzimumu līdztiesības, aktīvās novecošanās un personu ar invaliditāti tiesību) ievērošanu, tai skaitā arī jauniešu ar funkcionāliem traucējumiem iekļaušanos izglītībā (trīs punkti);
29.9. projekta ietekme uz informācijas sabiedrības horizontālo prioritāti:
29.9.1. projekts neparedz pasākumus informācijas sabiedrības sekmēšanai (0 punktu);
29.9.2. projektā ir paredzēts izmantot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas informācijas pieejamības uzlabošanai par iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta pasākumu iespējām vai nepieciešamā personāla sagatavošanas un tālākizglītības iespējām (viens punkts);
29.9.3. projektā ir paredzēts izmantot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas informācijas pieejamības uzlabošanai par iekļaujošas izglītības un sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu atbalsta pasākumu iespējām vai nepieciešamā personāla sagatavošanas un tālākizglītības iespējām, kā arī e-resursu un e-mācību vides risinājumu ieviešanu sociālās atstumtības riska jauniešu integrācijai izglītībā vai pedagogu un atbalsta personāla sagatavošanas un tālākizglītības procesā (trīs punkti).
32.1. projekta iesniegums neatbilst kādam no šo noteikumu 27.1., 27.2., 27.3., 27.4., 27.5., 28.1., 28.2., 28.3. vai 28.4.apakšpunktā minētajiem kritērijiem;
32.2. vērtējumā par atbilstību kādam no šo noteikumu 29.1., 29.2., 29.5., 29.6., 29.7., 29.8. vai 29.9.apakšpunktā minētajiem projekta iesnieguma kvalitātes kritērijiem saņemts mazāk par vienu punktu vai 29.3.apakšpunktā minētajā vērtēšanas kritērijā saņemts mazāk par diviem punktiem;
32.3. projekta iesniegums kvalitātes kritēriju kopvērtējumā saņēmis mazāk par deviņiem punktiem.
33.1. projekta iesnieguma precizēšana atbilstoši šo noteikumu 27.6., 27.7., 27.8., 27.9., 27.10., 27.11., 27.12., 27.13., 27.14., 27.15., 28.5., 28.6., 28.7., 28.8., 28.9., 28.10., 28.11. vai 28.12.apakšpunktā minētajiem kritērijiem;
33.2. citas atbildīgās iestādes noteiktas tiesiski pamatotas darbības veikšana, kas vērsta uz vienošanās vai līguma noslēgšanu par projekta īstenošanu.
34.1. projekta iesniedzējam – lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai projekta iesnieguma noraidīšanu, vai projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu;
34.2. sadarbības iestādei – lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu un divas apstiprinātā projekta kopijas vai projekta iesniegumu, kas iesniegts elektroniska dokumenta formā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā.
37.1. finansējuma saņēmējam – atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi;
37.2. sadarbības iestādei – lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu, atzinumu un divas apstiprinātā projekta kopijas vai projekta iesniegumu, kas iesniegts elektroniska dokumenta formā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā.
41.1. projekta iesnieguma un pamatojošās dokumentācijas sagatavošanas izmaksas;
41.2. projekta administratīvās izmaksas;
41.3. projekta aktivitāšu īstenošanas izmaksas šo noteikumu 4.punktā minēto atbalstāmo darbību veikšanai;
41.4. projekta informācijas un publicitātes pasākumu izmaksas atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;
41.5. neparedzētās izmaksas.
44.1. atlīdzības izmaksas projekta administrēšanas darbu veikšanai, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, ja projekta administrēšanā iesaistītā persona nav reģistrējusies kā saimnieciskajā darbībā gūtā ienākuma nodokļa maksātāja;
44.2. komandējumu un darba braucienu izdevumi;
44.3. sakaru pakalpojumu izmaksas (pasta, telekomunikāciju, interneta pakalpojumi);
44.4. biroja preču un inventāra (vērtībā līdz 150 latiem par vienību) izmaksas, izņemot mēbeles;
44.5. telpu un mēbeļu īre, ja projekta administrēšanai nepieciešams īrēt telpas ārpus finansējuma saņēmēja juridiskās adreses;
44.6. projekta vadībai nepieciešamā informācijas tehnoloģiju aprīkojuma (datortehnika, programmatūra, printeris, datu glabāšanas aprīkojums) īre.
45.1. atlīdzības izmaksas projekta aktivitāšu īstenošanā iesaistītajām personām (pedagogiem, metodiķiem, augstskolas pasniedzējiem un citām projekta īstenošanā iesaistītām personām), tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, ja projekta īstenošanā iesaistītā persona nav reģistrējusies kā saimnieciskajā darbībā gūtā ienākuma nodokļa maksātāja;
45.2. komandējumu un darba braucienu izdevumi;
45.3. sakaru pakalpojumu izmaksas (pasta, telekomunikāciju un interneta pakalpojumi);
45.4. biroja preču un inventāra (vērtībā līdz 150 latiem par vienību) izmaksas, izņemot mēbeles;
45.5. telpu un mēbeļu īre, ja nepieciešams īrēt telpas ārpus finansējuma saņēmēja juridiskās adreses;
45.6. projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamā informācijas tehnoloģiju aprīkojuma (datortehnika, programmatūra, printeris, datu glabāšanas aprīkojums) īre;
45.7. nemateriālo ilgtermiņa ieguldījumu izmaksas (datorprogrammu, datorprogrammu licenču un autortiesību iegādes izmaksas), kas ir noteiktas proporcionāli projekta īstenošanas laikposmam;
45.8. transporta izmaksas (izmaksas par degvielu, par transportlīdzekļa īri, par transporta pakalpojuma pirkšanu, par sabiedriskā transporta izmantošanu);
45.9. pedagogu un atbalsta personāla apmācības izmaksas, izņemot šo noteikumu 45.1.apakšpunktā minētās izmaksas;
45.10. ar aktivitātes darbībām saistītas mācību un izziņas literatūras iegādes izmaksas;
45.11. pakalpojumu izmaksas, kas ir pamatotas un saistītas ar projekta aktivitāšu īstenošanu;
45.12. radošā stipendija, kas pamatota un saistīta ar projekta aktivitāšu īstenošanu.
51.1. nav norādītas šo noteikumu 41. vai 49.punktā;
51.2. neatbilst šo noteikumu 43., 47. vai 48.punktā minēto izmaksu apmēra ierobežojumam;
51.3. nav radušās projekta aktivitāšu īstenošanas laikā vai kuru maksājumi veikti vēlāk nekā mēneša laikā pēc projekta īstenošanas termiņa beigām;
51.4. nav pamatotas ar izmaksu attaisnojošiem dokumentiem vai radušās normatīvo aktu prasību neievērošanas dēļ;
51.5. neatbilst pamatotas finanšu vadības principiem, īpaši naudas vērtībai un izmaksu efektivitātei, un nav saistītas ar projekta īstenošanas aktivitātēm.
54.1. radošās stipendijas pretendentu atlases kritērijus;
54.2. pretendentu pieteikšanās kārtību;
54.3. konkursa kārtību;
54.4. radošās stipendijas piešķiršanas komisijas darba kārtību;
54.5. lēmuma pieņemšanas un apstrīdēšanas kārtību par radošās stipendijas piešķiršanu;
54.6. radošo stipendiju apmēru un izmaksas kārtību;
54.7. konkursa rezultātu publiskošanas kārtību;
54.8. radošās stipendijas piešķiršanas līguma slēgšanas kārtību starp finansējuma saņēmēju un personu, kas saņem radošo stipendiju.
61.1. projekta mērķi;
61.2. finansējuma saņēmēja maiņu;
61.3. projekta kopējo izmaksu apmēru.
62.1. starp šo noteikumu 41.3. un 41.4.apakšpunktā minētajām izmaksu pozīcijām, nepārsniedzot piecus procentus no pārdalāmās izmaksu pozīcijas un ievērojot šo noteikumu 47.punktā minēto izmaksu ierobežojumu;
62.2. šo noteikumu 41.3. un 41.4.apakšpunktā minēto pozīciju ietvaros.
Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe
1.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 21.aprīļa noteikumiem Nr.343
Ministru kabineta
2009.gada 21.aprīļa noteikumiem Nr.343
Ministru kabineta
2009.gada 21.aprīļa noteikumiem Nr.343