Amatu konkursi
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
(viena vakance) - Attīstības instrumentu departamenta
Pārrobežu sadarbības programmu vadības nodaļas
vecākais eksperts
Pārrobežu sadarbības programmas:
Pārrobežu sadarbības programmas ir daļa no Eiropas Teritoriālās sadarbības mērķa programmām 2007. - 2013. gadam, kas tiek izstrādātas, lai stiprinātu pārrobežu sadarbību kopēju vietēju un reģionālu jautājumu risināšanā. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijai ir deleģētas Vadošās, Sertifikācijas un Revīzijas iestāžu funkcijas Latvijas - Lietuvas un Apvienotās vadošās iestādes funkcijas Igaunijas - Latvijas - Krievijas pārrobežu sadarbības programmu ieviešanā. Lai nodrošinātu minēto iestāžu funkciju izpildi Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijai ir jāizveido un jāuztur sistēma pārrobežu sadarbības programmu ieviešanai, sadarbojoties ar dažādām programmu vadībā un ieviešanā iesaistītām institūcijām.
Nepieciešamās prasības un kompetences pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadībzinībās, finansēs vai tiesību zinātnēs
- vēlamas profesionālās iemaņas savas darbības jomā
- pieredze stratēģisku dokumentu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas savu pienākumu veikšanai:
* par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem reģionālās attīstības un starptautiskās sadarbības jomās
*par Eiropas Savienības struktūrfondiem, tajā skaitā to sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību, kā arī jauno programmēšanas periodu 2007. - 2013.gadam
*par Eiropas Kopienas iniciatīvu INTERREG sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību
*vispārējas zināšanas par Eiropas Teritoriālās sadarbības mērķa programmām 2007. - 2013. gadam tiks uzskatītas par priekšrocību
- teicamas lietišķās angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt komandā un individuāli
- atbildības sajūta par padarīto darbu
- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Pienākumi:
- izstrādāt Latvijas - Lietuvas un Igaunijas - Latvijas - Krievijas pārrobežu sadarbības programmu ieviešanas dokumentus
- piedalīties Latvijas - Lietuvas un Igaunijas - Latvijas - Krievijas pārrobežu sadarbības programmu Vadošās iestādes funkciju nodrošināšanai nepieciešamo procedūru izstrādē, to ieviešanā un uzraudzībā
- nodrošināt koordināciju starp Latvijas - Lietuvas un Igaunijas - Latvijas - Krievijas pārrobežu sadarbības programmu ieviešanā iesaistītajām institūcijām
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- stabilitāti un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
- stabilu atalgojumu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā: www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67770425.
Autotransporta inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto Administratīvās daļas vadītāja vietnieka-jurista (ierēdņa) amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- lēmumu sagatavošana administratīvo pārkāpumu lietās
- līgumu izstrāde ATI darbības nodrošināšanai
- ATI dokumentu un darbības atbilstības juridiskais nodrošinājums tiesību aktu izstrādē
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- darba pieredze administratīvo tiesību j omā
- pieredze iepirkumu organizēšanā
- jāpārzina normatīvos aktus valsts pārvaldes jomā
- jāpārzina normatīvos aktus valsts autopārvadājumu jomā
- prasme izteikties un argumentēt savu viedokli
- pieredze darbā valsts pārvaldes jomā vismaz 3 gadi
- labas datorprasmes (Word, Excel, Nais, Power Point u.c.) un pieredze datubāzu izmantošanā
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli, klāt pievienojot CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju sūtīt: adrese: Autotransporta inspekcijas Administratīvajā daļā, F. Sadovņikova ielā 39, Rīgā, LV-1003, 207. kabinetā, fakss 67216464, e-pasts: rita.bauma@ati.gov.lv ar norādi (“Konkursam uz Administratīvās daļas vadītāja vietnieka-jurista amatu”)
Pieteikšanās termiņš - 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”. Papildu informācija pa tālr. 67216464.
Amatu konkursu rezultāti
Autotransporta inspekcija paziņo, ka 2009.gada 30.aprīlī laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” izsludinātais konkurss uz vakanto Administratīvās daļas vadītāja vietnieka (ierēdņa) amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku) beidzies bez rezultātiem.