Amatu konkursi
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Budžeta un finanšu departamenta Budžeta plānošanas un finansēšanas nodaļā
• vecākais referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs
- vismaz viena gada darba pieredze ekonomikas vai finanšu jomā
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas likumdošanas izstrādē un spēkā esošo normatīvo aktu pielietošanā finanšu jomā
- zināšanas par valsts budžeta plānošanas procesu un tā izlietojuma analīzi
- angļu valodas zināšanas (prasme tulkot no angļu valodas uz latviešu valodu)
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer.
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei
- darbu jaunā dinamiskā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu.
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un dokumenti par izglītību jāiesniedz personīgi vai sūtot pa pastu Zemkopības
ministrijas Personāla nodaļai.
Adrese: Republikas laukums 2,4.stāvā, 408.kab.,
tālrunis uzziņām: 67027545, 67027513.
Konkursa termiņš 20 kalendāra dienas no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs” padome izsludina konkursu
uz VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs” valdes priekšsēdētāja / -s/ amatu
Pienākumi:
• uzņēmuma īstermiņa un ilgtermiņa stratēģijas plānošana un īstenošana
• pilnīga uzņēmuma darba vadīšana un pārraudzība saskaņā ar uzņēmuma valdei izvirzītajiem uzdevumiem un stratēģiskajiem mērķiem
• uzņēmuma politikas, mērķu un uzdevumu formulēšana un īstenošana ikdienā
• uzņēmuma saimnieciskās darbības un finanšu rezultātu analizēšana un nepārtraukta darba efektivitātes uzlabošana
• regulāra sadarbība ar uzņēmuma pārvaldes institūcijām un LR Satiksmes ministriju
• gatavība uz liela apjoma patstāvīgu darbu un izaicinošu, dinamisku ikdienas ritmu
Prasības kandidātiem:
• augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadības, ekonomikas, IT un telekomunikāciju, juridisko vai finanšu zinātņu jomā
• pieredze vidēja/liela uzņēmuma vadīšanā vismaz 3 gadi
• izpratne par elektronisko sakaru nozares tehnoloģijām, to attīstības tendencēm
• augsta atbildības sajūta un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
• stratēģiskā un analītiskā domāšana
• spēja patstāvīgi darboties un uzņemties atbildību par paveikto
• spēja pieņemt savlaicīgus un pamatotus lēmumus
• spēja iedvesmot, vadīt un motivēt vadības komandu
• spēja noteikt sava un vadības komandas darba prioritātes
• lieliskas komunikācijas prasmes, spēja sniegt informāciju vienkārši un argumentēti, uzklausīt citu viedokļus
• prasme vienlaikus strādāt pie dažādu nozīmīgu jautājumu risināšanas
• vēlme un spēja rast risinājumus mainīgās situācijās
• piemīt biznesa domāšana, iniciatīva, pozitīva attieksme
• teicamas latviešu, un labas angļu, krievu valodas prasmes
• labas prasmes strādāt ar datoru (MS Office, Internet)
• B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
• iespēju pierādīt savas spējas un prasmes, vadot vienu no Latvijas lielākajiem elektronisko sakaru pakalpojuma uzņēmumiem
• izaicinošu un dinamisku darba vidi
• atalgojumu atbilstoši LR normatīvajiem aktiem (MK noteikumiem)
• iespējas veidot spēcīgu komandu, lai sasniegtu uzņēmuma attīstības mērķus nākotnē
Cita informācija: CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Valdes priekšsēdētāja amatam” lūdzam sūtīt līdz 2009.gada 15. jūlijam, adresētu: VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs”, Ērgļu iela 7, Rīga, Latvija, LV-1012.
Amatu konkursu rezultāti
Vides ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2009.gada 15.jūnijā Projektu finanšu un atbalsta departamenta maksājumu nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatā iecelts ĢIRTS LEJIŅŠ.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Attīstības plānošanas departamenta Ilgtermiņa attīstības plānošanas nodaļas vecākās referentes amatā ar 2009.gada 17.jūniju konkursa kārtībā iecelta MARIKA ŽILĒVIČA.