Rīgā 2009.gada 25.augustā (prot. Nr.54 40.§)
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas “Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.3.prioritātes “Nodarbinātības veicināšana un veselība darbā” 1.3.1.pasākuma “Nodarbinātība” 1.3.1.7.aktivitāti “Darba tirgus pieprasījuma īstermiņa un ilgtermiņa prognozēšanas un uzraudzības sistēmas attīstība” (turpmāk – aktivitāte);
1.2. Eiropas Sociālā fonda projektu (turpmāk – projekts) iesniegumu vērtēšanas kritērijus;
1.3. prasības projekta iesniedzējam;
1.4. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.
3.1. organizētas 14 darba devēju aptaujas bezdarbnieku apmācību vajadzību izzināšanai;
3.2. īstenoti pieci pētījumi, lai noskaidrotu sabiedrības informētību par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumiem, to efektivitāti un kvalitāti;
3.3. īstenoti pieci pētījumi un aptaujas darba tirgus jomā;
3.4. īstenoti pieci pētījumi par bezdarbnieku sociālās atstumtības iemesliem;
3.5. īstenots viens pētījums par darba tirgus elastību;
3.6. pilnveidotas divas darba tirgus prognozēšanas metodikas.
5.1. darba tirgus pieprasījuma īstermiņa izpēte, īstenojot darba devēju un darba devēju asociāciju aptaujas;
5.2. pētījumi par sabiedrības informētību un apmierinātību ar darba tirgus institūciju sniegtajiem pakalpojumiem;
5.3. pētījumi par darba tirgus institūciju pakalpojumu efektivitāti un kvalitāti;
5.4. darba tirgus specifisko reģionālo problēmu identificēšana un pasākumu izstrādāšana reģionālā darba tirgus konkurētspējas stiprināšanai;
5.5. pētījumi par darba tirgus elastību un tās uzlabošanas pasākumi, pētījumi par iespējamiem diskriminācijas cēloņiem reģionālajā darba tirgū un pasākumi to novēršanai;
5.6. pētījumi par bezdarba un sociālās atstumtības iemesliem – bezdarbnieku sociālpsiholoģiskā portreta izmaiņām;
5.7. bezdarbnieku mērķgrupu aptaujas, tai skaitā absolventu bezdarbnieku aptaujas;
5.8. darba tirgus vidēja termiņa un ilgtermiņa prognožu sagatavošana un aktualizēšana;
5.9. darba tirgus prognozēšanas metodikas izstrāde un pilnveide;
5.10. pētījumi un aptaujas darba tirgus jomā;
5.11. projekta administrēšana;
5.12. informācijas un publicitātes pasākumi par projekta īstenošanu.
8.1. izveido ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju (turpmāk – komisija);
8.2. nosūta ierobežotam projektu iesniedzēju lokam uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu;
8.3. sniedz projekta iesniedzējam informāciju par projekta iesnieguma sagatavošanu un izstrādā palīgmateriālu projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanai;
8.4. nodrošina projektu iesniegumu vērtēšanu un pieņem pārvaldes lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu;
8.5. uzkrāj datus par projektu iesniegumiem atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu;
8.6. piedalās vienošanās par projekta īstenošanu (turpmāk – vienošanās) projekta izstrādē;
8.7. saskaņo šo noteikumu 49.punktā noteiktos projekta grozījumus un, ja ir iebildumi, sniedz atzinumu par konstatētajiem trūkumiem;
8.8. plāno un īsteno informatīvus pasākumus par aktivitātes īstenošanu, tai skaitā publicē informāciju par aktivitātes ietvaros apstiprinātajiem projektiem;
8.9. nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 7.punktā noteiktais aktivitātes īstenošanai pieejamais attiecināmais finansējums, un uzrauga pieejamā Eiropas Sociālā fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999 (turpmāk – Padomes regula Nr.1083/2006), 93.panta 1. un 2.punktā noteiktā principa izpildi aktivitātes līmenī.
9.1. izstrādā vienošanās projektu;
9.2. slēdz vienošanos ar finansējuma saņēmējiem;
9.3. izstrādā metodiskos palīgmateriālus finansējuma saņēmējam, kurš projekta ietvaros veic iepirkumu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu un kurš ir pasūtītājs minētā likuma izpratnē;
9.4. izskata finansējuma saņēmēja iepirkuma plānu un iesniedz to Iepirkumu uzraudzības birojā;
9.5. sniedz Labklājības ministrijai informāciju valsts budžeta līdzekļu pieprasījumu sagatavošanai, ievērojot normatīvos aktus par valsts budžeta finanšu vadību un valsts budžeta līdzekļu plānošanu Eiropas Savienības fonda līdzfinansēto projektu īstenošanai un maksājumu veikšanai;
9.6. nodrošina projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, tai skaitā veic pārbaudes projektu īstenošanas vietās un vada Padomes regulas Nr.1083/2006 93.panta 1. un 2.punktā noteiktā principa izpildi projektu līmenī;
9.7. sniedz informāciju finansējuma saņēmējam par vienošanās noteikumu izpildi;
9.8. pārbauda finansējuma saņēmēja iesniegtos maksājumu pieprasījumus, apstiprina attiecināmo izdevumu summas un sagatavo maksājuma uzdevumus, kā arī sagatavo izdevumu deklarācijas un nosūta tās pārbaudei vadošajai iestādei;
9.9. apstiprina grozījumus projektā, ievērojot šo noteikumu 48. un 50.punkta nosacījumus, bet 49.punktā noteiktajos gadījumos grozījumus apstiprina, ja tie saskaņoti ar atbildīgo iestādi atbilstoši šo noteikumu 8.7.apakšpunktam;
9.10. sniedz informāciju atbildīgajai iestādei par aktivitātes īstenošanai pieejamā Eiropas Sociālā fonda finansējuma apguvi;
9.11. uzkrāj datus par projektiem atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu;
9.12. plāno un īsteno sabiedrības informēšanas pasākumus par projektu īstenošanu;
9.13. izskata un apstiprina Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmēja iesniegtos projekta progresa pārskatus.
11.1. institūcija, kurai atbilstoši Bezdarbnieku un darba meklētāju atbalsta likumam deleģēta nodarbinātības politikas īstenošana;
11.2. institūcija, kurai atbilstoši normatīvajiem aktiem par darba tirgus prognozēšanu deleģēta atbildība par darba tirgus vidēja termiņa un ilgtermiņa prognozēšanas sistēmas izveidi un uzturēšanu, darba tirgus konjunktūras analīzi un prognozēšanu.
13.1. šo noteikumu 11.1.apakšpunktā minētajam projekta iesniedzējam – 700 000 latu;
13.2. šo noteikumu 11.2.apakšpunktā minētajam projekta iesniedzējam – 300 000 latu.
15.1. projekta iesnieguma iesniegšanas kārtību tā iesniegšanai personīgi, nosūtīšanai pa pastu vai elektroniski;
15.2. projekta iesnieguma iesniegšanas termiņu, kas nav īsāks par 30 dienām no uzaicinājuma nosūtīšanas dienas;
15.3. tīmekļa vietni, kurā ievietoti projekta iesnieguma sagatavošanai izmantojamie dokumenti (šie noteikumi un palīgmateriāls projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanai);
15.4. tīmekļa vietni, kurā ievietots vienošanās projekts.
16.1. projekta iesniedzējs iesniedz vienu projekta iesniegumu;
16.2. projekta iesniegums sastāv no aizpildītas projekta iesnieguma veidlapas (1.pielikums) un projekta budžetā paredzēto materiāltehnisko līdzekļu, aprīkojuma un telpu īres un nomas izmaksu aprēķinus pamatojošiem dokumentiem;
16.3. projekta iesnieguma veidlapas sadaļas, apakšsadaļas un to nosaukumus projekta iesniedzējs nemaina un nedzēš;
16.4. projekta iesniedzējs nodrošina projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 2.pielikumā noteiktajiem administratīvajiem, atbilstības un kvalitātes kritērijiem;
16.5. aizpildot projekta iesnieguma veidlapas sadaļas, projekta iesniedzējs nodrošina informācijas savstarpējo atbilstību, tas ir, aprakstot projekta aktualitāti, identificējot problēmu un tās risinājumu, saista to ar projekta mērķi, sasniedzamajiem rezultātiem, izvēlēto mērķa grupu, plānotajām aktivitātēm, laika un attiecināmo izmaksu plānojumu, kā arī projekta īstenošanas noteikumiem;
16.6. projekta iesniedzējs nepieciešamās projekta izmaksas plāno atbilstoši šo noteikumu 36., 37., 38., 39., 40., 41. un 42.punktā noteiktajām izmaksām un to apmēra ierobežojumiem, sniedzot projektā plānoto izmaksu pamatojumu, nodrošina to atbilstību projekta mērķim, sasniedzamajiem rezultātiem, plānotajām aktivitātēm un laika plānojumam. Eiropas Sociālā fonda finansējumu projekta iesniegumā plāno tikai projekta attiecināmo izmaksu segšanai;
16.7. projekta iesniedzējs projekta iesniegumu atbildīgajā iestādē var iesniegt vienā no šādiem veidiem:
16.7.1. papīra formā trijos eksemplāros (oriģinālu un divas kopijas ar attiecīgu norādi “oriģināls” vai “kopija”). Projekta iesniegumu noformē atbilstoši normatīvajiem aktiem par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu;
16.7.2. elektroniska dokumenta formā (projekta iesniegumu paraksta ar drošu elektronisko parakstu atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām);
16.8. projekta iesniegumu iesniedz šo noteikumu 15.2.apakšpunktā minētajā termiņā personīgi, pa pastu vai elektroniski.
18.1. šo noteikumu 15.2.apakšpunktā noteiktajā termiņā kāds no projekta iesniedzējiem nav iesniedzis projekta iesniegumu;
18.2. kāds no iesniegtajiem projekta iesniegumiem ir noraidīts;
18.3. projekta iesniegumi apstiprināti par summu, kas ir mazāka par šo noteikumu 7.punktā noteikto aktivitātei pieejamo kopējo attiecināmo finansējumu.
19.1. komisijas personālsastāvu (komisijas priekšsēdētājs, balsstiesīgie komisijas locekļi un to aizvietotāji) veido Labklājības ministrijas pārstāvji, un to apstiprina atbildīgās iestādes vadītājs;
19.2. vadošās iestādes un sadarbības iestādes pārstāvjiem ir tiesības piedalīties komisijas sēdēs novērotāja statusā bez balsstiesībām;
19.3. komisijas locekļa vai tā aizvietotāja prombūtnē viņu aizstāj cits pilnvarots pārstāvis. Šādu pilnvarojumu noformē rakstiski komisijas nolikumā noteiktajā kārtībā.
23.1. projekta iesniegums atbilst visiem šo noteikumu 2.pielikumā noteiktajiem administratīvajiem kritērijiem, atbilstības kritērijiem un finansējuma piešķiršanas kritērijiem;
23.2. projekta iesniegums šo noteikumu 2.pielikumā noteikto kvalitātes kritēriju vērtējumā saņēmis vismaz minimālo punktu skaitu.
25.1. papildu skaidrojuma iesniegšanu;
25.2. projekta īstenošanas laika vai izmaksu plānojuma sadalījumā pa gadiem precizēšanu;
25.3. izmaksu precizēšanu (samazināšanu vai izslēgšanu), ciktāl tas neietekmē šo noteikumu 37. un 39.punktā noteiktos izmaksu apmēra ierobežojumus;
25.4. citas tiesiski pamatotas darbības, lai nodrošinātu projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 2.pielikuma 1. un 2.punktā noteiktajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem, kuri pieļauj projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu.
26.1. projekta iesniegums neatbilst kādam no šo noteikumu 2.pielikuma 1., 2. un 4.punktā noteiktajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem, kurus neizpildot projekta iesniegumu noraida;
26.2. projekta iesniegums kādā no šo noteikumu 2.pielikuma 3.punktā minētajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem saņēmis zemāku vērtējumu par minimālo punktu skaitu.
31.1. papīra formā trijos eksemplāros (oriģinālu un divas kopijas ar attiecīgu norādi “oriģināls” vai “kopija”). Informāciju par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi noformē atbilstoši normatīvajiem aktiem par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu;
31.2. elektroniska dokumenta formā (informāciju par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi paraksta ar drošu elektronisko parakstu atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām).
36.1. tiešās izmaksas jeb projekta īstenošanas izmaksas, kas ietver šādas izmaksu apakšpozīcijas:
36.1.1. materiāltehnisko līdzekļu un aprīkojuma izmaksas;
36.1.2. pārējās projekta īstenošanas izmaksas;
36.1.3. sabiedrības informēšanas un publicitātes izmaksas atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;
36.1.4. neparedzētās izmaksas;
36.2. netiešās izmaksas kā vienu izmaksu pozīciju šādās izmaksu apakšpozīcijās:
36.2.1. projekta administrēšanas izmaksas;
36.2.2. projekta iesnieguma un pamatojošās dokumentācijas sagatavošanas izmaksas.
38.1. iepirkuma procedūru īstenošanas izmaksas;
38.2. uzņēmuma līguma izmaksas šo noteikumu 5.4., 5.5., 5.6., 5.7., 5.8., 5.9. un 5.10.apakšpunktā noteikto atbalstāmo darbību īstenošanai. Ja uzņēmējs ir reģistrēts Valsts ieņēmumu dienestā kā Eiropas Sociālā fonda projekta iesniedzēja (finansējuma saņēmēja) darba ņēmējs, attiecināmas ir arī darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu izmaksas;
38.3. atlīdzības (izņemot pabalstus un kompensācijas, no kurām aprēķina ienākuma nodokli un valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, prēmijas, materiālās stimulēšanas un naudas balvas) izmaksas un uzņēmuma līguma izmaksas šo noteikumu 5.1., 5.2. un 5.3.apakšpunktā noteikto darbību īstenošanai. Ja uzņēmējs ir reģistrēts Valsts ieņēmumu dienestā kā Eiropas Sociālā fonda projekta iesniedzēja (finansējuma saņēmēja) darba ņēmējs, attiecināmas ir arī darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu izmaksas.
40.1. atlīdzības (izņemot pabalstus un kompensācijas, no kurām aprēķina ienākuma nodokli un valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, prēmijas, materiālās stimulēšanas un naudas balvas) izmaksas;
40.2. pasta, telefona un citu sakaru pakalpojumu izmaksas;
40.3. komunālo pakalpojumu (tai skaitā telpu apsaimniekošanas un uzturēšanas) izmaksas;
40.4. telpu īres un nomas izmaksas;
40.5. biroja preču un inventāra (nebūtisku inventāra priekšmetu vērtībā līdz 150 latiem par vienību, ja to kalpošanas laiks ir mazāks par gadu) izmaksas.
43.1. kas nav norādītas šo noteikumu 37., 38., 39., 40., 41. un 42.punktā un 36.1.3.apakšpunktā vai neatbilst šo noteikumu 37. un 39.punktā noteiktajam attiecināmo izmaksu apmēra ierobežojumiem;
43.2. par kurām finansējuma saņēmējs ir uzņēmies saistības un veicis maksājumus pirms šo noteikumu spēkā stāšanās (izņemot šo noteikumu 41.punktā minētās izmaksas).
49.1. projekta mērķi;
49.2. Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmēja maiņu;
49.3. projekta īstenošanas termiņu;
49.4. projekta sasniedzamajiem rezultātiem;
49.5. projekta kopējo attiecināmo izmaksu summu vai to plānojumu sadalījumā pa gadiem.
50.1. izmaksu pārdali starp šo noteikumu 36.1.1., 36.1.2. un 36.1.3.apakšpunktā noteiktajām izmaksu apakšpozīcijām, nepārsniedzot piecus procentus no pārdalāmās izmaksu apakšpozīcijas kopējās attiecināmo izmaksu summas;
50.2. izmaksu pārdali starp šo noteikumu 37. un 38.punktā noteiktajām izmaksām. Šī izmaksu pārdale veicama šo noteikumu 36.1.1. un 36.1.2.apakšpunktā noteikto izmaksu apakšpozīciju ietvaros, nepārsniedzot 10 procentus no pārdalāmo izmaksu kopējās attiecināmo izmaksu summas;
50.3. izmaksu pārdali šo noteikumu 36.1.3.apakšpunktā minētās izmaksu apakšpozīcijas ietvaros, nepārsniedzot 10 procentus no pārdalāmo izmaksu kopējās attiecināmo izmaksu summas;
50.4. izmaksu pārdali šo noteikumu 38.1., 38.2. un 38.3.apakšpunktā minēto izmaksu ietvaros, nepārsniedzot 20 procentus no pārdalāmo izmaksu kopējās attiecināmo izmaksu summas;
50.5. šo noteikumu 39.punktā noteikto izmaksu pārdali.
52.1. šo noteikumu 36.2.apakšpunktā minētās izmaksas neplāno;
52.2. projekta minimālā attiecināmo izmaksu kopsumma ir 225 000 latu, bet maksimālā attiecināmo izmaksu kopsumma ir:
52.2.1. šo noteikumu 11.1.apakšpunktā minētajam projekta iesniedzējam – 630 000 latu;
52.2.2. šo noteikumu 11.2.apakšpunktā minētajam projekta iesniedzējam – 270 000 latu;
52.3. aizpildot projekta iesniegumu, projekta iesniedzējs nepieciešamās projekta izmaksas plāno atbilstoši šo noteikumu 52.1. un 52.2.apakšpunktam;
52.4. vērtējot projektu iesniegumus šo noteikumu 2.pielikuma 1.15. un 1.16.apakšpunktā minētajā kritērijā, papildus izvērtē arī projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 52.1. un 52.2.apakšpunktam;
52.5. izvirzot šo noteikumu 25.4.apakšpunktā minēto nosacījumu, ievēro šo noteikumu 52.1.apakšpunktu.
Labklājības ministrs U.Augulis
1.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 25.augusta noteikumiem Nr.949
2.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 25.augusta noteikumiem Nr.949
1. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
Kritērija ietekme uz lēmuma pieņemšanu |
||
Jā/Nē |
||||
1.1. |
Vai projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu ierobežotai projektu iesniegumu atlasei |
X |
N |
|
1.2. |
Vai projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes noteiktajā termiņā |
X |
N |
|
1.3. |
Vai projekta iesniegumu ir parakstījusi projekta iesniedzēja pilnvarotā persona (atbildīgā amatpersona) |
X |
N |
|
1.4. |
Vai iesniegtais projekta iesniegums ir noformēts atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām (attiecināms, ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniski) |
X |
N |
|
1.5. |
Vai projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā |
X |
N |
|
1.6. |
Vai projekta iesniegums ir sagatavots valsts valodā |
X |
N |
|
1.7. |
Vai ir iesniegts šo noteikumu par aktivitātes īstenošanu noteiktais projekta iesnieguma eksemplāru (oriģināla un kopiju) skaits un tie ir atbilstoši apliecināti (attiecināms, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā) |
X |
P |
|
1.8. |
Vai iesniegtais projekta iesnieguma oriģināls un tā kopijas ir cauršūtas (caurauklotas) (attiecināms, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā) |
X |
P |
|
1.9. |
Vai projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts un sagatavots atbilstoši projekta iesnieguma veidlapai un ir pievienoti šo noteikumu 16.2.apakšpunktā noteiktie dokumenti |
X |
P |
|
1.10. |
Vai projekta iesnieguma kopijas atbilst projekta iesnieguma oriģinālam (attiecināms, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā) |
X |
P |
|
1.11. |
Vai visas projekta iesnieguma eksemplāru (oriģināla un kopiju) lapas ir numurētas (attiecināms, ja projekta iesniegumu iesniedz papīra formā) |
X |
P |
|
1.12. |
Vai projekta iesnieguma finanšu aprēķins ir veikts latos |
X |
P |
|
1.13. |
Vai projekta iesnieguma finanšu aprēķins ir izstrādāts aritmētiski precīzi un atbilstoši projekta iesnieguma veidlapas prasībām |
X |
P |
|
1.14. |
Vai projekta iesniegumā paredzētais Eiropas Sociālā fonda finansējuma apmērs nepārsniedz šo noteikumu 12.punktā noteikto finansējuma apmēru |
X |
P |
|
1.15. |
Vai projekta iesniegumā norādītā attiecināmo izmaksu kopsumma nav mazāka par šo noteikumu 13.punktā noteikto minimālo projekta finansējuma apmēru un nepārsniedz šo noteikumu 13.1 un 13.2.apakšpunktā noteikto maksimālo projekta finansējuma apmēru |
X |
P |
|
1.16. |
Vai projekta iesniegumā iekļautās izmaksas atbilst šo noteikumu 36., 37., 38., 40., 41. un 42.punktā noteiktajām izmaksām |
X |
P |
|
1.17. |
Vai projekta iesniegumā plānotās izmaksas nepārsniedz šo noteikumu 37.un 39.punktā noteiktos izmaksu ierobežojumus |
X |
P |
|
1.18. |
Vai projekta īstenošanas termiņi un izmaksu sadalījums pa gadiem atbilst šo noteikumu 44.punktā noteiktajam projekta īstenošanas periodam |
X |
P |
|
2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
Kritērija ietekme uz lēmuma pieņemšanu |
||
Jā/Nē |
||||
2.1. |
Vai projekta mērķis sekmē šo noteikumu 2.punktā noteiktā aktivitātes mērķa sasniegšanu |
X |
N |
|
2.2. |
Vai projekta iesniegumā plānoto izdevumu nepieciešamība ir pamatota |
X |
P |
|
2.3. |
Vai projekta iesniegums pamato izvēlētās mērķa grupas vajadzības un identificē risināmās problēmas |
X |
P |
|
2.4. |
Vai projekta iesniegumā plānotās projekta aktivitātes paredz projektā definētās problēmas risināšanu |
X |
P |
|
2.5. |
Vai projekta iesniegumā plānotais iznākuma rādītājs sekmē šo noteikumu 3. punktā noteiktā iznākuma rādītāja sasniegšanu |
X |
P |
|
2.6. |
Vai projekta iesniegums paredz nodrošināt sasniegto rezultātu uzturēšanu pēc projekta pabeigšanas |
X |
P |
|
2.7. |
Vai projekta iesniegumā ir definēti projekta īstenošanas personāla darba pienākumi un tā kvalifikācijas prasības |
X |
P |
|
2.8. |
Vai projekta iesniegumā ir definēti projekta administrēšanas personāla darba pienākumi un tā kvalifikācijas prasības |
X |
P |
|
2.9. |
Vai projekta iesniegums atspoguļo esošo un plānoto materiāli tehnisko nodrošinājumu (attiecināms, ja projekta īstenošanai tiek plānots materiāli tehniskais nodrošinājums) |
X |
P |
|
2.10. |
Vai projekta iesniegums atspoguļo projekta vadības, uzraudzības un kvalitātes nodrošināšanas sistēmu |
X |
P |
|
2.11. |
Vai projekta iesniegumā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst šo noteikumu 46. un 47.punktā noteiktajām prasībām |
X |
P |
|
3. KVALITĀTES KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
Minimālais nepieciešamais punktu skaits |
||
Apakškritēriji/Punktu skala |
Maksimālais iegūstamais punktu skaits un punktu piešķiršanas kārtība |
|||
3.1. |
Projekta rezultāti sniegs tiešu ieguldījumu nodarbinātības, izglītības, sociālās iekļaušanas un dzimumu līdztiesības politikas veidošanā un īstenošanā. |
3.1.1. Projekta rezultāti sniegs tiešu ieguldījumu visu kritērijā minēto politiku veidošanā un īstenošanā – 7 punkti |
7V |
5 punkti |
3.1.2. Projekta rezultāti sniegs tiešu ieguldījumu vienas līdz triju kritērijā minēto politiku veidošanā un īstenošanā – 5 punkti |
||||
3.1.3. Projekta rezultāti nesniegs tiešu ieguldījumu kritērijā minēto politiku veidošanā un īstenošanā – 0 punktu |
||||
3.2. |
Projekts nodrošina analīzes un secinājumu sniegšanu dažādos griezumos (dzimumu, vecumu, tautību, administratīvi teritoriālā, izglītības, pēc statusa darba tirgū u.c.) |
3.2.1. projektā plānots nodrošināt analīzes un secinājumu sniegšanu četros un vairāk griezumos – 6 punkti |
6V |
2 punkti |
3.2.2. projektā plānots nodrošināt analīzes un secinājumu sniegšanu trīs griezumos - 4 punkti |
||||
3.2.3. projektā plānots nodrošināt analīzes un secinājumu sniegšanu divos griezumos – 2 punkti |
||||
3.2.4. projektā plānots nodrošināt analīzes un secinājumu sniegšanu mazāk kā divos griezumos – 0 punktu |
||||
3.3. |
Projekts nodrošina līdzšinēji veikto ieguldījumu pēctecību |
3.3.1. projekts nodrošina līdzšinēji veikto ieguldījumu pēctecību - 5 punkti |
5V |
5 punkti |
3.3.2. projekts nenodrošina līdzšinēji veikto ieguldījumu pēctecību - 0 punktu |
||||
3.4. |
Projekta iesniegumā ir identificēti un atspoguļoti projekta īstenošanas riski, novērtēta to ietekme un iestāšanās varbūtība, kā arī noteikti riskus mazinošie pasākumi |
3.4.1. projekta iesniegums satur projekta īstenošanas termiņu risku analīzi – 4 punkti |
12S |
8 punkti |
3.4.2. projekta iesniegums satur projekta īstenošanas finanšu risku analīzi - 4 punkti |
||||
3.4.3. projekta iesniegums satur aktivitāšu rezultātu un uzraudzības rādītāju izpildes risku analīzi - 4 punkti |
||||
3.4.4. projekta iesniegumā nav identificēti un atspoguļoti projekta īstenošanas riski, novērtēta to ietekme un iestāšanās varbūtība, kā arī nav noteikti riskus mazinošie pasākumi – 0 punktu |
||||
3.5. |
Projektā paredzētas aktivitātes, kas sekmē vienlīdzīgu iespēju pamatprincipu (dzimuma līdztiesības, aktīvās novecošanās un personu ar invaliditāti tiesību) ievērošanu |
3.5.1.paredzētās aktivitātes sekmē trīs pamatprincipu ievērošanu – 10 punkti |
10V |
Nav |
3.5.2. paredzētās aktivitātes sekmē divu pamatprincipu ievērošanu – 6 punkti |
||||
3.5.3. paredzētās aktivitātes sekmē viena pamatprincipa ievērošanu – 4 punkti |
||||
3.5.4. projektā nav paredzētas aktivitātes, kas sekmē vienlīdzīgu iespēju pamatprincipu ievērošanu – 0 punktu |
||||
4. FINANSĒJUMA PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
Kritērija ietekme uz lēmuma pieņemšanu |
||
Jā/Nē |
||||
4.1. |
Vai projekta iesniegums atbilst 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. un 1.6. administratīvajiem kritērijiem, 2.1. atbilstības kritērijam, kā arī 3.1. un 3.3. kvalitātes kritērija vērtējumā ir saņēmis katrā vismaz 5 punktus, 3.2. kvalitātes kritērija vērtējumā ir saņēmis vismaz 2 punktus, 3.4. kvalitātes kritērija vērtējumā ir saņēmis vismaz 8 punktus un kopā ir saņēmis vismaz 24 punktus, vērtējot pēc kvalitātes vērtēšanas kritērijiem |
X |
N |
|
4.2. |
Vai, sarindojot pēc 4.1.apakšpunktā minētā finansējuma piešķiršanas kritērija ar “Jā” novērtētos projektu iesniegumus prioritārā secībā, sākot ar visvairāk punktus ieguvušo projekta iesniegumu, projekta iesniegumam pietiek aktivitātē/aktivitātes atlases kārtā pieejamais finansējums |
X |
N |
* Kritērija neatbilstības gadījumā atbildīgā iestāde pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu, ievērojot Ministru kabineta 2009.gada 25.augusta noteikumos Nr.949 “Noteikumi par darbības programmas “Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.3.1.7.aktivitāti “Darba tirgus pieprasījuma īstermiņa un ilgtermiņa prognozēšanas un uzraudzības sistēmas attīstība” noteikto.
** Kritērija neatbilstības gadījumā atbildīgā iestāde pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu.
V Piemēro vienu atbilstošo kritēriju.
S Piemēro visus atbilstošos kritērijus (summējot tiem piemērojamo punktu skaitu).