Amatu konkursi
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija
izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa vakanto amata vietu (viena vakance)
Attīstības instrumentu departamenta Struktūrfondu vadības nodaļas vecākais referents
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadībzinībās, ekonomikā, finanšu vadībā, Eiropas studijās vai jurisprudencē (maģistra un/vai doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- pieredze valsts pārvaldē vismaz vienu gadu
- zināšanas savu pienākumu veikšanai – par ES struktūrfondu vadības sistēmu Latvijā un par normatīvajiem aktiem ES struktūrfondu jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Pienākumi:
- nodrošināt 2007.-2013.gada ES struktūrfondu plānošanas perioda darbības programmas „Infrastruktūra un pakalpojumi” aktivitāšu vadību un uzraudzību
- nodrošināt citu ES struktūrfondu vadībā iesaistīto institūciju izstrādāto normatīvo aktu izskatīšanu un atzinumu sagatavošanu
- nodrošināt dalību citu institūciju pārziņā esošo ES struktūrfondu aktivitāšu projektu iesniegumu vērtēšanas komisijās
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi ES struktūrfondu jomā
- stabilitāti un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (norādot konkrētus projektus) (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi vai pa pastu 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Rīgā, Lāčplēša ielā 27, LV-1011. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājaslapā www.raplm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67770425.
Būvniecības, enerģētikas un mājokļu valsts aģentūra izsludina konkursu uz
Eiropas Savienības struktūrfondu ieviešanas departamenta
valsts pārvaldes juriskonsulta amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Darba pienākumi saistīti ar:
- iekšējo normatīvo aktu, kas noteiktas iestādei kā sadarbības iestādei Eiropas Savienības fondu ieviešanas 2007.–2013.gada plānošanas periodā, izstrādāšanu
- līguma vai vienošanās projekta par ES fonda projekta īstenošanu izstrādāšanu
- ES fondu finansējuma saņēmēja līguma vai vienošanās grozījumu pieprasījumu izvērtēšanu un līguma vai vienošanās grozījumu projektu sagatavošanu
- lēmumu par ES fonda projektiem juridiskās tehnikas pārbaudi
- neatbilstoši veikto maksājumu atgūšanas procesa veikšanu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vismaz 2 gadu darba pieredze valsts pārvaldē, tai skaitā 1 gads līdzīgā amatā
- pārzināt Latvijas Republikas normatīvos aktus ES fondu jomā
- pārzināt ES fondu plānošanas dokumentus un ieviešanas prasības
- vismaz 1 gada pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanā ES fondu 2007.–2013.gada plānošanas periodā
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- teicamas zināšanas administratīvā procesa un normatīvo aktu izstrādāšanas jomā
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus
- komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- darbu profesionālā un draudzīgā komandā
Pieteikuma vēstules un CV sūtīt uz pasta adresi Mucenieku ielā 3, Rīgā, LV-1050 vai pa faksu 7041911, e-pasts: bema@bema.gov.lv. Tālr. informācijai 7041913.
Gaidām atbildi no amatam atbilstošiem kandidātiem līdz š.g. 2.oktobrim (ieskaitot) un iepriekš pateicamies par atsaucību!
Konfidencialitāte tiek garantēta.
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu
uz vakanto ierēdņa amata vietu –
ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA IEPIRKUMU UN LĪGUMU NODAĻAS
JURISKONSULTS
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā viens gads
- zināšanas par publiskā iepirkuma procedūras organizēšanu
- vēlama ne mazāk kā vienu gadu ilga darba pieredze publiskā iepirkuma procedūru organizēšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
- iemaņas analītiskā darbā, precizitāte
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā Rīgā, Brīvības bulvārī 36, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036723, 67036731.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance) –
Valsts reģionālās attīstības aģentūras direktors
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnē vai vadību zinātnē
- praktiskā pieredze valsts pārvaldes darbā 5 gadi
- darba pieredze vidēja vai liela kolektīva vadīšanā ne mazāk kā 3 gadi
- vismaz divu svešvalodu (angļu, vācu, franču, krievu) zināšanas, lai nodrošinātu amata pienākumu izpildi
- zināšanas valsts budžeta un finanšu vadības jautājumos
- reģionālās politikas jomu reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības regulu, direktīvu, kā arī citu starptautisko tiesību aktu aģentūras darbības jomā pārzināšana
- izpratne par administratīvo procesu un to reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi, prasme motivēt un vadīt kolektīvu
- labas iemaņas darbā ar datoru
- pieredze Eiropas Savienības projektu ieviešanā
Pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, koordinēt un kontrolēt Valsts reģionālās attīstības aģentūras darbību, nodrošināt aģentūras nolikumā un pārvaldes līgumā noteikto uzdevumu izpildi
- nodrošināt aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģijas, pārvaldes līguma projekta, gadskārtējā darbības plāna un budžeta projekta izstrādi
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Rīgā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājaslapā www.raplm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67770425.
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts
izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:
datorzinātnē – vadošais pētnieks (1 vieta), pētnieks (1 vieta),
zinātniskais asistents (1 vieta)
Katram amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi ir noteikti amata aprakstā un ar tiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.istabā, tālr. 67229213).
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinošā dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas.
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā uz noteiktu laiku
TERITORIĀLĀS SADARBĪBAS PROJEKTU KONTROLES DEPARTAMENTA PĀRROBEŽU SADARBĪBAS PROJEKTU KONTROLES NODAĻAS VADĪTĀJU (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu
- nodrošināt pirmā līmeņa finanšu kontroli Eiropas Kopienas Teritoriālās sadarbības programmu finansētajiem projektiem Latvijā, kas ietver sevī projekta progresa pārskata un finanšu dokumentu audita veikšanu, pārbaudi projekta īstenošanas vietā un atzinuma izsniegšanu
Prasības:
- augstākā izglītība (sabiedrības vadības, uzņēmējdarbības, finanšu, ekonomikas, grāmatvedības un/vai audita nozarē, tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai un pieredze vadošā amatā vismaz viens gads
- prasme orientēties Eiropas Savienības normatīvajos aktos, kuras attiecas uz INTERREG un teritoriālās sadarbības programmām
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildība un precizitāte
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Valsts reģionālās attīstības aģentūras Personāla nodaļā. Adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, e-pasts: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67079000.