Amatu konkursi
Amatu konkursu rezultāti
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā 07.09.2009. Patērētāju konsultāciju un sūdzību departamenta juristes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku ir iecelta VITA LESKINOVIČA-LĪDUMA.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā 08.09.2009. Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora amatā ir iecelts DAINIS REIGASS.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā 09.09.2009. Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora amatā ir iecelts JĀNIS AĻEKSJONOKS.
Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija” paziņo, ka konkursa kārtībā Administratoru uzraudzības departamenta jaunākās juriskonsultes amatā (uz noteiktu laiku) 11.09.2009. ir iecelta ŽANETE STRODE.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā -
Komercprakses, reklāmas un e-komercijas uzraudzības daļas jurists (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
(darbs saistīts ar iestādes amatpersonu konsultēšanu komercprakses, reklāmas un e-komercijas uzraudzības jomā; personu iesniegumu un sūdzību izskatīšanu; administratīvo aktu projektu sagatavošanu; prasības pieteikumu tiesai gatavošanu; iestādes pārstāvēšanu tiesā, administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanu)
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likumā izvirzītajām obligātajām prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze jurista amatā, ilgāka par gadu, vēlams - valsts pārvaldes iestādē
- vēlamas zināšanas komercprakses, reklāmas un e-komercijas jomā
- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Pieteikumu konkursam, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likumā izvirzītajām obligātajām prasībām, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi “Konkursam” Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, 316.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 67388633.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -
Valsts probācijas dienesta Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e
(viena vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- ne mazāk kā 2 gadu pieredze valsts pārvaldes iestādē vadošā amatā
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemot lēmumus
- pieredze iepirkuma procedūru rīkošanā
- pieredze saimniecisko līguma projektu sagatavošanā
- pieredze pārstāvot valsts pārvaldes iestādi tiesvedības procesos
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē
- labas komunikācijas prasmes
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
Galvenie darba pienākumi:
- normatīvo aktu, saimniecisko līguma projektu izstrāde
- līdzdalība valsts iepirkuma procedūru rīkošanā
- Juridiskās nodaļas vadītāja aizvietošana tā prombūtnes laikā
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts probācijas dienestā. Adrese: Dzirnavu ielā 91, Rīgā, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021101, kā arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Par pieteikšanos uz vakantajām zvērinātu notāru amata vietām
Saskaņā ar Notariāta likuma 11.1 panta trešo daļu tieslietu ministrs uzaicina personas, kas nokārtojušas zvērināta notāra eksāmenu, pieteikties uz vakantajām amata vietām:
Kurzemes apgabaltiesas darbības teritorijā: Liepājā - 1 amata vieta, Saldū - 1 amata vieta;
Latgales apgabaltiesas darbības teritorijā: Krāslavā - 1 amata vieta, Rēzeknē - 2 amata vietas.
Personām, kuras vēlas pieteikties uz minētajām vakantajām vietām, lūgums mēneša laikā no šī paziņojuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” informēt par to Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļu Brīvības bulvārī 36, Rīgā. Tālr. 7036722.
Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija”
izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu
(uz noteiktu laiku) - finansists/-e Finanšu departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- vēlama darba pieredze nozarē
- atbildības sajūta un labas komunikāciju spējas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un iemaņas datorprogrammā “Horizonts” tiks uzskatītas par priekšrocību
Amata pienākumi:
- veikt debitoru uzskaiti
- veikt Maksātnespējas administrācijas ilgtermiņa ieguldījumu uzskaiti
- veikt Maksātnespējas administrācijas krājumu uzskaiti
- veikt Maksātnespējas administrācijas avansa norēķinu uzskaiti
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija” Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099109, fakss 67099118, e-pasts: mna@mna.gov.lv.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā -
Preču un pakalpojumu uzraudzības departamenta
galvenais valsts pārvaldes juriskonsults (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
(darbs saistīts ar administratīvo aktu (lēmumu) sagatavošanu preču un pakalpojumu uzraudzības jomā, departamenta darbinieku sagatavoto administratīvo aktu projektu analīzi, juridisko personu un departamenta darbinieku konsultēšanu preču un pakalpojumu uzraudzības jomā, prasības pieteikumu tiesai gatavošanu un iestādes pārstāvību tiesā, iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu)
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likumā izvirzītajām obligātajām prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze specialitātē valsts pārvaldes iestādē, ilgāka par gadu
- labas zināšanas un praktiskā darba pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Pieteikumu konkursam, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likumā izvirzītajām obligātajām prasībām, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi “Konkursam” Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, 316.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 67388633.
Nodarbinātības valsts aģentūra
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -
Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta
Nodarbinātības pasākumu nodaļas vadītājs
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (vēlams ekonomiskā vai juridiskā) izglītība
- darba pieredze vadītāja amatā valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās (ne mazāk kā divi gadi)
- prasme orientēties spēkā esošajā likumdošanā, zināšanās un iemaņas normatīvo dokumentu sagatavošanā
- spēja pastāvīgi sekot likumdošanas un ekonomiskajiem jaunumiem nodarbinātības veicināšanas un bezdarba samazināšanas jautājumos
- pieredze dokumentu projektu izstrādē
- spēkā esošo Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana savas kompetences ietvaros
- labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par vispārējiem Eiropas Savienības nodarbinātības jautājumiem, kā arī publisko iepirkumu norises noteikumiem
- prasme sadarboties ar citu institūciju pārstāvjiem, plašsaziņas līdzekļiem
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā
- lietvedības noteikumu pārzināšana, un prasme tās lietot ikdienas darbā
- prasme prezentēt struktūrvienības mērķus un darbību
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- spēja atzīt un identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu;
- saskarsmes un komunikācijas prasmes, klientorientēta darbība un orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu
- prasme analizēt situāciju, pilnveidot darbību perspektīvā skatījumā
- organizatora spējas, iniciatīva, komunikācijas prasmes
- orientācija uz attīstību un pilnveidi, elastība
- pieredze darbā ar datoru (lietotāja līmenī); darbam nepieciešamo tehnisko līdzekļu darbības principu un to lietošanas pārzināšana
Motivēta pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā «Latvijas Vēstnesis” Nodarbinātības valsts aģentūras Administratīvā departamenta Personāla nodaļā. Adrese: Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 409.kabinetā, vai nosūtot elektroniski uz e-pastu
Antra.Pupede@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 67021822, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā wwv.nva.lv.
Igaunijas – Latvijas – Krievijas pārrobežu sadarbības programma
Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros
2007.-2013.gadam
izsludina atklātu konkursuuz Apvienotā tehniskā sekretariāta
vadītāja vakanto amata vietu (viena vakance)
Apvienotā tehniskā sekretariāta vadītājs
Igaunijas – Latvijas – Krievijas pārrobežu sadarbības programmas Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros 2007.-2013.gadam (Programma) stratēģiskais mērķis ir veicināt kopīgas attīstības pasākumus, lai uzlabotu reģiona konkurētspēju, izmantojot tā potenciālu un izdevīgo ģeogrāfisko izvietojumu starp Eiropas Savienību un Krievijas Federāciju. Programmu finansē Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instruments.Programma ir apstiprināta Eiropas Komisijā 2008.gada 17.decembrī ar lēmumu Nr. C (2008) 8332. Apvienotais tehniskais sekretariāts (ATS) ir iestāde, kas Programmas ietvaros nodrošina tiešu sadarbību un atbalstu potenciālajiem projektu pieteicējiem, kā arī jau apstiprinātu projektu partneriem. ATS sastāv no vietējā biroja Rīgā, kas darbosies kā Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība un filiālēm Igaunijas Republikā un Krievijas Federācijā.
ATS vietējam birojam Rīgā plānots piesaistīt septiņus darbiniekus no visām Programmas partnervalstīm – Igaunijas Republikas, Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas: ATS vadītāju, trīs projektu vadītājus, finanšu ekspertu, sabiedrisko attiecību speciālistu un programmas asistentu. Programmas darba valoda ir angļu valoda.
Plašāka informācija par Programmu ir pieejama mājas lapā: www.estlatrus.eu.
Vispārējās prasības pretendentiem:
– augstākā izglītība (ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai sabiedrības vadības zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām;
– teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos (igauņu un krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
– ļoti labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku un normatīvajiem aktiem;
– personāla vadības, finanšu pārvaldības, organizatoriskās, programmu un projektu vadības prasmes;
– labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas);
– spēja strādāt multikulturālā vidē;
– ne mazāk kā 3 gadu pieredze personāla vadības, finanšu pārvaldības jomā;
– ne mazāk kā 3 gadu pieredze Eiropas Savienības finansēto programmu/projektu vadībā.
Detalizētu informāciju par prasībām, amata pienākumiem un pieteikšanās kārtību skatīt: www.estlatrus.eu.
Pieteikšanās termiņš – 2009.gada 6.novembris plkst. 8.
Igaunijas – Latvijas – Krievijas pārrobežu sadarbības programma
Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros
2007.-2013.gadam
izsludina atklātu konkursu uz
Apvienotā tehniskā sekretariāta projekta
vadītāja vakanto amata vietu
(trīs vakances)
Apvienotā tehniskā sekretariāta
projekta vadītājs
Igaunijas – Latvijas – Krievijas pārrobežu sadarbības programmas Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros 2007.-2013.gadam (Programma) stratēģiskais mērķis ir veicināt kopīgas attīstības pasākumus, lai uzlabotu reģiona konkurētspēju, izmantojot tā potenciālu un izdevīgo ģeogrāfisko izvietojumu starp Eiropas Savienību un Krievijas Federāciju. Programmu finansē Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instruments.
Programma ir apstiprināta Eiropas Komisijā 2008.gada 17.decembrī ar lēmumu Nr. C (2008) 8332. Apvienotais tehniskais sekretariāts (ATS) ir iestāde, kas Programmas ietvaros nodrošina tiešu sadarbību un atbalstu potenciālajiem projektu pieteicējiem, kā arī jau apstiprinātu projektu partneriem. ATS sastāv no vietējā biroja Rīgā, kas darbosies kā Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība un filiālēm Igaunijas Republikā un Krievijas Federācijā.
ATS vietējam birojam Rīgā plānots piesaistīt septiņus darbiniekus no visām Programmas partnervalstīm – Igaunijas Republikas, Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas: ATS vadītāju, trīs projektu vadītājus, finanšu ekspertu, sabiedrisko attiecību speciālistu un programmas asistentu. Programmas darba valoda ir angļu valoda.
Plašāka informācija par Programmu ir pieejama mājas lapā: www.estlatrus.eu.
Vispārējās prasības pretendentiem:
– augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai sabiedrības vadības zinātnē;
– teicamas latviešu vai krievu vai igauņu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos;
– ļoti labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku un likumdošanu;
– programmu un projektu vadības prasmes;
– analītiskās, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
– labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas);
– spēja strādāt multikulturālā vidē;
– ne mazāk kā 2 gadu praktiskā pieredze Eiropas Savienības transnacionālo un/vai pārrobežu programmu vai projektu vadībā, iepriekšējā pieredze darbā ar TACIS, PHARE, Eiropas Savienības (ERAF) finansētām programmām/projektiem, kā arī INTERREG programmām/projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Detalizētu informāciju par prasībām, amata pienākumiem un pieteikšanās kārtību skatīt: www.estlatrus.eu.
Pieteikšanās termiņš – 2009.gada 6.novembris plkst. 8.