Rīgā 2009.gada 15.septembrī (prot. Nr.57 34.§)
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.5.prioritātes "Vides infrastruktūras un videi draudzīgas enerģētikas veicināšana" 3.5.1.pasākuma "Vides aizsardzības infrastruktūra" 3.5.1.3.aktivitāti "Infrastruktūras izveide Natura 2000 teritorijās" (turpmāk – aktivitāte);
1.2. Kohēzijas fonda projektu (turpmāk – projekts) iesniegumu vērtēšanas kritērijus;
1.3. prasības projektu iesniedzējiem;
1.4. atbildīgo iestādi.
6.1. augsnes erozijas samazināšana;
6.2. eitrofā piesārņojuma mazināšana;
6.3. apmeklētāju plūsmas optimizēšana, lai saglabātu dabas vērtības un novirzītu apmeklētājus uz mazāk jutīgām teritorijām;
6.4. teritorijas pieejamības nodrošināšana;
6.5. informatīvo stendu izgatavošana un izvietošana ārpus projektā iekļautajām Natura 2000 teritorijām par Natura 2000 teritorijās izveidoto infrastruktūru.
8.1. jaunu taku maršrutu projektu izstrādes izmaksas, bet ne vairāk kā seši procenti no projektā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām;
8.2. būvprojekta izstrādes un ar to saistītās būvekspertīzes izmaksas, bet ne vairāk kā četri procenti no projektā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām;
8.3. būvdarbu izmaksas;
8.4. autoruzraudzības izmaksas;
8.5. būvuzraudzības izmaksas;
8.6. informācijas stendu, norāžu un zīmju izgatavošanas, transportēšanas un uzstādīšanas izmaksas;
8.7. publicitātes pasākumu izmaksas, ja attiecīgie publiskie pakalpojumi nepārsniedz obligātās prasības, ko nosaka 2006.gada 8.decembra Komisijas Regulas (EK) Nr.1828/2006, kas paredz noteikumus par to, kā īstenot Padomes Regulu (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu, un Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr.1080/2006 par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, 8.pants;
8.8. pievienotās vērtības nodokļa izmaksas, ja tās nav atgūstamas no valsts budžeta.
10.1. izmaksas, kas nav noteiktas šo noteikumu 8.punktā vai pārsniedz šo noteikumu 8.punktā noteiktos attiecināmo izmaksu ierobežojumus;
10.2. projekta īstenošanas izmaksas, ja projekta iesnieguma iesniegšanas dienā ir parakstīti preču nodošanas un pieņemšanas akti;
10.3. projekta vadībā iesaistītā personāla atalgojuma un projekta vadības administratīvās izmaksas, finansējuma saņēmēja kārtējās uzturēšanas izmaksas, kā arī publicitātes pasākumu izmaksas, ja tās pārsniedz minimālās prasības, ko nosaka normatīvie akti par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;
10.4. nekustamā īpašuma pirkuma izmaksas;
10.5. tikai projekta īstenošanai pirktu vai ražotu iekārtu iegādes izmaksas (arī būvniecības procesā izmantoto iekārtu iegādes izmaksas), kas ir ekspluatējamas arī pēc projekta īstenošanas, bet nav paredzētas projekta mērķu sasniegšanai;
10.6. datortehnikas un transportlīdzekļu izmaksas;
10.7. grāmatvedības un revīzijas pakalpojumu izmaksas;
10.8. izmaksas, kas saistītas ar juridisko, tehnisko un finanšu konsultāciju sniegšanu par projektu tā īstenošanas laikā;
10.9. infrastruktūras ekspluatācijas izmaksas;
10.10. ekspluatācijai neatbilstošu objektu demontāžas izmaksas;
10.11. apgrozāmo un aizņēmuma līdzekļu iegādes izmaksas, samaksa par aizdevuma izskatīšanu, noformēšanu, rezervēšanu un apkalpošanu, maksa par finanšu darījumiem, nokavējuma procenti, līgumsodi un tiesvedības izmaksas;
10.12. pievienotās vērtības nodokļa izmaksas, kuras pievienotās vērtības nodokļa maksātājam ir tiesības atskaitīt kā priekšnodokli.
13.1. pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Kohēzijas fonda finansējums ir 2 687 207 lati;
13.2. otrajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Kohēzijas fonda finansējums ir 1 881 019 latu;
13.3. ja pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Kohēzijas fonda finansējums netiek piešķirts vai izlietots, to novirza otrās projektu iesniegumu atlases kārtas finansēšanai;
13.4. ja otrajai projektu iesniegumu atlases kārtai pieejamais Kohēzijas fonda finansējums netiek izlietots, atbildīgā iestāde var lemt par papildu projektu iesniegumu atlases kārtas organizēšanu.
14.1. pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai – ne vēlāk kā divus mēnešus pēc šo noteikumu stāšanās spēkā;
14.2. otrajai projektu iesniegumu atlases kārtai – gadu pēc pirmās projektu iesniegumu atlases kārtas īstenošanas uzsākšanas, bet ne vēlāk kā līdz 2011.gada 31.decembrim.
15.1. ja Eiropas Savienības fondu uzraudzības komiteja pieņēmusi lēmumu par izmaiņām projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijos;
15.2. ja pēc uzaicinājuma izsūtīšanas šajos noteikumos tiek izdarīti grozījumi.
21.1. mēneša laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās izstrādā un apstiprina ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu iesniegumu vērtēšanas metodiku un projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodiku;
21.2. mēneša laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās ievieto Vides ministrijas tīmekļa vietnē ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu iesnieguma veidlapu (2.pielikums), projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapu (3.pielikums), projektu iesniegumu vērtēšanas metodiku un projektu īstenošanai nepieciešamos metodiskos materiālus (iepirkuma vadlīnijas un iepirkuma procedūras dokumentu paraugus);
21.3. reģistrē iesniegtos projektu iesniegumus, piešķir tiem identifikācijas numuru un divu nedēļu laikā pēc projekta iesnieguma saņemšanas projekta iesniedzējam izsniedz, nosūta elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) vai pa pastu apliecinājumu par projekta iesnieguma saņemšanu. Ja projekta iesniegumu iesniedz personīgi, atbildīgā iestāde izsniedz apliecinājumu par projekta iesnieguma saņemšanu uzreiz pēc projekta iesnieguma saņemšanas, norādot tā reģistrācijas numuru.
24.1. projekta iesnieguma vērtējumā atbilstoši šo noteikumu 3.pielikuma 1., 2. un 3.punktā minētajam kritērijam ir jāsaņem vismaz divi punkti un atbilstoši šo noteikumu 6.punktā minētajam kritērijam – vismaz viens punkts;
24.2. par projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 3.pielikuma 4., 5. un 7.punktā minētajiem kritērijiem projekta iesniegums var saņemt papildu punktus.
25.1. vispirms vērtē projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 3.pielikuma 24., 25., 27. un 28.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir “Nē”, projekta iesnieguma vērtēšanu neturpina un atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu;
25.2. ja projekta iesniegums šo noteikumu 25.1.apakšpunktā minētajos kritērijos novērtēts ar “Jā”, projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 3.pielikuma 8., 9., 10., 11., 13., 15., 16., 17., 21., 22., 23., 26., 29., 32., 33., 34. un 35.punktā minētajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir “Nē”, projekta iesnieguma vērtēšanu neturpina un atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu;
25.3. ja projekta iesniegums šo noteikumu 25.2.apakšpunktā minētajos kritērijos novērtēts ar “Jā”, projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 3.pielikuma 12., 14., 18., 19., 20., 30., 31. un 36.punktā minētajiem kritērijiem un kvalitātes kritērijiem saskaņā ar šo noteikumu 24.punktu. Ja projekta iesniegums kādā no šo noteikumu 3.pielikuma 12., 14., 18., 19., 20., 30., 31. un 36.punktā minētajiem kritērijiem novērtēts ar “Nē” vai projekta iesnieguma vērtējums neatbilst kvalitātes kritērijiem atbilstoši šo noteikumu 24.1.apakšpunktā minētajiem nosacījumiem, projekta iesnieguma vērtēšanu neturpina un atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu.
26.1. projekta iesniegums ar augstāko vērtējumu šo noteikumu 3.pielikuma 1.punktā minētajā kritērijā;
26.2. projekta iesniegums ar augstāko vērtējumu šo noteikumu 3.pielikuma 2.punktā minētajā kritērijā;
26.3. projekta iesniegums ar augstāko vērtējumu šo noteikumu 3.pielikuma 6.punktā minētajā kritērijā.
27.1. tas atbilst šo noteikumu 3.pielikumā minētajiem administratīvajiem, atbilstības un kvalitātes kritērijiem;
27.2. sarindojot novērtētos projektu iesniegumus prioritārā secībā (sākot ar visvairāk punktu ieguvušo projekta iesniegumu), projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros ir pieejams finansējums projekta īstenošanai.
28.1. precizēt informāciju par projekta iesniedzēju (kontaktinformāciju un rekvizītus) (2.pielikums);
28.2. precizēt iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 3.pielikuma 36.punktā minētajam kritērijam;
28.3. precizēt visus iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 3.pielikuma 30. un 31.punktā minētajam kritērijam;
28.4. precizēt izmaiņas kopējā attiecināmo izmaksu summā un attiecināmās izmaksas atbilstoši šo noteikumu 8. un 9.punktam;
28.5. precizēt projekta laika grafiku atbilstoši plānotajām projekta aktivitātēm (3.pielikuma 14.punkts);
28.6. precizēt naudas plūsmas prognozi (3.pielikuma 18.punkts);
28.7. precizēt projekta iesniegumā plānoto projekta īstenošanu un plānoto cilvēkresursu nodrošinājumu (3.pielikuma 19.punkts);
28.8. precizēt informāciju par publicitātes pasākumiem (3.pielikuma 20.punkts).
33.1. nodrošina visu projekta ietvaros paredzēto iepirkuma procedūru veikšanu. Pirmo iepirkuma procedūru izsludina triju mēnešu laikā pēc vienošanās noslēgšanas;
33.2. visas projekta aktivitātes īsteno divu gadu laikā pēc vienošanās noslēgšanas;
33.3. ne retāk kā reizi trijos mēnešos ievieto savā tīmekļa vietnē aktuālo informāciju par projekta īstenošanu;
33.4. nodrošina pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu atbildīgajā iestādē saskaņā ar vienošanās nosacījumiem.
34.1. projekta fizisko rādītāju izmaiņas pārsniedz piecus procentus no projekta apstiprinātā apjoma naudas izteiksmē projekta īstenošanas laikā;
34.2. izmaiņas projekta iepirkumu plānā maina iepirkumu kopējo apjomu.
39.1. Ministru kabineta 2008.gada 8.septembra noteikumus Nr.726 “Noteikumi par darbības programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.4.1.2.1.apakšaktivitāti “Natura 2000 teritoriju aizsardzības administratīvās infrastruktūras izveide”” (Latvijas Vēstnesis, 2008, 157.nr.);
39.2. Ministru kabineta 2008.gada 22.septembra noteikumus Nr.790 “Noteikumi par darbības programmas “Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.4.1.2.2.apakšaktivitāti “Antropogēno slodzi samazinošās, izglītojošās un informatīvās infrastruktūras izveide Natura 2000 teritorijās”” (Latvijas Vēstnesis, 2008, 152.nr.).
Vides ministrs R.Vējonis
Ministru kabineta
2009.gada 15.septembra noteikumiem Nr.1059
1.1. Krustkalnu dabas rezervāts
1.2. Teiču dabas rezervāts
2. Nacionālie parki
2.1. Gaujas nacionālais parks
2.2. Ķemeru nacionālais parks
2.3. Rāznas nacionālais parks
2.4. Slīteres nacionālais parks
3. Biosfēras rezervāti
3.1. Ziemeļvidzemes biosfēras rezervāts
4. Dabas parki
4.1. Abavas senleja
4.2. Beberbeķi
4.3. Bernāti
4.4. Daugavas ieleja
4.5. Daugavas loki
4.6. Dvietes paliene
4.7. Numernes valnis
4.8. Ogres Zilie kalni
4.9. Piejūra
4.10. Pinku ezers
4.11. Ragakāpa
4.12. Salacas ieleja
4.13. Sauka
4.14. Talsu pauguraine
5. Dabas pieminekļi
5.1. Ģeomorfoloģiskais dabas piemineklis “Skaistkalnes karsta kritenes”
6. Dabas liegumi
6.1. Burtnieku ezera pļavas
6.2. Cenas tīrelis
6.3. Dēliņkalns
6.4. Jašas un Bicānu ezers
6.5. Korneti–Peļļi
6.6. Lielupes grīvas pļavas
6.7. Liepājas ezers
6.8. Lubāna mitrājs
6.9. Mežmuižas avoti
6.10. Randu pļavas
6.11. Užava
6.12. Vecdaugava
6.13. Vidusburtnieks
6.14. Vidzemes akmeņainā jūrmala
6.15. Vīķu purvs
6.16. Vitrupes ieleja
6.17. Ziemupe
6.18. Zilaiskalns
2.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 15.septembra noteikumiem Nr.1059
3.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 15.septembra noteikumiem Nr.1059
Nr.p.k. |
Kritērijs |
Vērtējums |
|
1. KVALITĀTES KRITĒRIJI |
Vērtējums punktos |
||
1. | Projektā plānoto aktivitāšu gatavība uzsākšanai |
jāiegūst vismaz 2 punkti |
|
1.1. | projekts nav gatavs uzsākšanai (veicamo būvdarbu saraksts nav sagatavots vai sagatavots nekvalitatīvi) |
0 |
|
1.2. | projektam ir zema gatavība uzsākšanai (ir sagatavots un pamatots veicamo būvdarbu saraksts, iepirkuma dokumentācija nav sagatavota) |
1 |
|
1.3. | projektam ir vidēja gatavība uzsākšanai (ir sagatavots un pamatots veicamo būvdarbu saraksts, sagatavota iepirkuma dokumentācija būvprojekta izstrādei) |
2 |
|
1.4. | projektam ir augsta gatavība uzsākšanai (izstrādāts būvdarbu tehniskais projekts, sagatavotas tehniskās specifikācijas iepirkumam) |
3 |
|
2. | Projekta īstenošanas risku izvērtējums, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu pieaugums |
jāiegūst vismaz 2 punkti |
|
2.1. | projekta iesniegumā nav veikts iespējamo risku izvērtējums |
0 |
|
2.2. | projekta iesniegumā iespējamo risku izvērtējums veikts nepilnīgi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai nav izstrādāts vai izstrādāts nepilnīgi |
1 |
|
2.3. | projekta iesniegumā ir veikts kvalitatīvs iespējamo risku izvērtējums, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi |
2 |
|
2.4. | projekta iesniegumā ir veikts kvalitatīvs iespējamo risku izvērtējums, izstrādāts pamatots pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai |
3 |
|
3. | Izveidojamās infrastruktūras ilgtspējīgas lietošanas novērtējums |
jāiegūst vismaz 2 punkti |
|
3.1. | nav veikts novērtējums par plānoto kalpošanas laiku |
0 |
|
3.2. | izveidojamās infrastruktūras plānotais kalpošanas laiks ir mazāks par 5 gadiem |
1 |
|
3.3. | izveidojamās infrastruktūras plānotais kalpošanas laiks ir no 5 līdz 10 gadiem |
2 |
|
3.4. | izveidojamās infrastruktūras plānotais kalpošanas laiks pārsniedz 10 gadus |
3 |
|
4. | Projekts veicina tūrisma attīstību Natura 2000 teritorijā |
kritērijs dod papildu punktus |
|
4.1. | piedāvājums tūristiem saglabājas esošajā apjomā |
0 |
|
4.2. | Natura 2000 teritorija ir pieejama tūristiem – esošais piedāvājums tūristiem tiek paplašināts |
5 |
|
4.3. | Natura 2000 teritorija nav bijusi pieejama tūristiem – tiek radīts jauns piedāvājums tūristiem |
10 |
|
5. | Izmaksu
atdeves novērtējuma rādītājs (infrastruktūras plānotais
kalpošanas laiks (gadi) attiecībā pret projekta sākotnējām
kopējām izmaksām)
(Piezīme. Vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju aprēķina projektu iesniegumiem, kuri atbilst administratīvajiem un atbilstības kritērijiem – projektu izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju summa attiecībā pret atlases kārtas projektu iesniegumu skaitu) |
kritērijs dod papildu punktus |
|
5.1. | projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir mazāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un to starpība ir lielāka par 10 procentiem |
1 |
|
5.2. | projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir vienāds ar vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, par 10 procentiem to pārsniedz vai ir par 10 procentiem mazāks |
2 |
|
5.3. | projekta izmaksu atdeves novērtējuma rādītājs ir lielāks par vidējo projektu iesniegumu atlases kārtas izmaksu atdeves novērtējuma rādītāju, un to starpība ir lielāka par 10 procentiem |
3 |
|
1.1. Kritēriji par horizontālām prioritātēm |
|||
6. | Antropogēno slodzi samazinošās infrastruktūras izveide (ilgtspējīga attīstība) |
|
jāiegūst vismaz 1 punkts, vērtējums summējas, kompleksi projekti saņem augstāku vērtējumu |
6.1. | paredzēta erozijas samazināšana (nožogojumi, nogāžu stiprinājumi, arī trepes) teritorijā |
1 |
|
6.2. | paredzēta eitrofā piesārņojuma mazināšana (atkritumu savākšanas nodrošināšana, tualešu izvietošana, atpūtas vietu labiekārtošana) |
1 |
|
6.3. | paredzēta apmeklētāju plūsmas vadīšana, lai saglabātu dabas vērtības un novadītu apmeklētājus uz mazāk jutīgām teritorijām (informatīvās zīmes, norādes, takas, laipas, norobežojumi) |
1 |
|
6.4. | paredzēta teritorijas pieejamības nodrošināšana (pievedceļš teritorijai, autotransporta novietošana stāvlaukumā) |
1 |
|
7. | Projektā paredzētas specifiskas aktivitātes vienlīdzīgu iespēju principa nodrošināšanai, īpaši uzlabojot informācijas pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem (vienādas iespējas) |
kritērijs dod papildu punktus |
|
7.1. | projektā nav paredzētas specifiskas aktivitātes, lai nodrošinātu informācijas pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem |
0 |
|
7.2. | projektā paredzētas specifiskas aktivitātes, lai nodrošinātu informācijas pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem |
3 |
2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
Jā/Nē |
||
2.1. Projekta atbilstības kritēriji |
|||
8. | Katrai Natura 2000 teritorijai, par kuru iesniegts projekta iesniegums, ir izstrādāts dabas aizsardzības plāns un projekta iesniegumā paredzētās darbības atbilst dabas aizsardzības plānam (ilgtspējīga attīstība) |
N |
|
9. | Natura 2000 teritorija, par kuru iesniegts projekta iesniegums, ietilpst intensīvi apmeklētā teritoriju grupā ar tūrisma attīstības potenciālu atbilstoši normatīvajam aktam par aktivitātes īstenošanu |
N |
|
10. | Projekta iesniegums atbilst aktivitātes mērķim |
N |
|
11. | Projekta iesniegums atbilst aktivitātes atbalstāmajām darbībām |
N |
|
12. | Projekta iesniegums atbilst aktivitātes attiecināmajām izmaksām |
P |
|
13. | Projekta iesniegumā projekta apraksts sniedz nepieciešamo informāciju par veicamajām darbībām |
N |
|
13.1. | sniegts veicamo darbību tehniskais raksturojums | ||
13.2. | norādīti rezultāta un iznākuma rādītāji, un tie atbilst aktivitātes mērķim | ||
13.3. | sniegts veicamo darbību izvietojums projekta īstenošanas teritorijā | ||
13.4. | norādīti veicamo darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie ieguldījumi dabas aizsardzības plāna īstenošanā | ||
14. | Projekta laika grafiks atbilst plānotajām projekta aktivitātēm |
P |
|
15. | Projekta iesniegumā sniegtā informācija apliecina, ka projekta iesniedzējs nodrošinās projekta rezultātu ilgtspējību |
N |
|
15.1. | ir atbilstoša institucionālā struktūra | ||
15.2. | ir atbilstoši plānotas projekta rezultātā izbūvētās infrastruktūras uzturēšanas izmaksas | ||
15.3. | ir vai būs pieejams personāls, lai atbilstoši uzturētu projekta īstenošanas rezultātā radīto infrastruktūru | ||
16. | Projekta iesniegumā norādītie projekta faktiskie rādītāji (tajā skaitā robežzīmes, informatīvie stendi, norādes, takas, laipas, nožogojumi, nogāžu stiprinājumi, atpūtas vietas) atbilst projekta aprakstam |
N |
|
17. | Projekta budžetā iekļautās izmaksas |
N |
|
17.1. | ietver visas projekta īstenošanai nepieciešamās izmaksu pozīcijas | ||
17.2. | atbilst prognozētajām tirgus cenām | ||
17.3. | ir samērīgas un pamatotas, norādīti skaidri pieņēmumi izmaksu aprēķinam | ||
17.4. | ir tieši nepieciešamas projekta īstenošanai | ||
18. | Projekta naudas plūsmas prognoze |
P |
|
18.1. | parāda gan finansējuma pieprasījumu, gan izmaksu prognozi | ||
18.2. | atbilst plānotajam laika grafikam | ||
18.3. | atbilst projekta finanšu plānam | ||
19. | Projekta iesniegumā plānotā projekta ieviešana un plānotie cilvēkresursi nodrošina normatīvajos aktos noteiktās finansējuma saņēmēja funkcijas |
P |
|
19.1. | projekta administratīvajai (tajā skaitā iepirkums, līgumu administrācija, lietvedība) vadībai | ||
19.2. | projekta finanšu (tajā skaitā grāmatvedības uzskaite, maksājumu pārbaude un veikšana, finanšu plānošana) vadībai | ||
19.3. | projekta tehniskajai (tajā skaitā saskaņojumi projektēšanas un būvniecības gaitā, darbu progresa atskaišu un pārskatu sagatavošana) vadībai | ||
20. | Projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības fondu finansēto projektu publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumu īstenošanu |
P |
|
2.2. Projekta iesniedzēja atbilstības kritēriji |
Jā/Nē |
||
21. | Projekta iesniedzēja – valsts iestādes – kompetencē ir projekta ietekmējošās īpaši aizsargājamās dabas teritorijas aizsardzība un apsaimniekošana |
N |
|
22. | Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka ir zemes īpašnieka rakstisks saskaņojums infrastruktūras izvietošanai |
N |
|
23. | Projekta iesniedzējs ir apliecinājis, ka projekta īstenošanas rezultātā radītā infrastruktūra būs projekta iesniedzēja īpašumā pēc projekta īstenošanas saskaņā ar aktivitātes nosacījumiem |
N |
|
3. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI |
Jā/Nē/NA |
||
24. | Projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes norādītajā termiņā |
N |
|
25. | Projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu |
N |
|
26. | Projekta iesniegums sagatavots atbilstoši aktivitātes iesnieguma veidlapai |
N |
|
27. | Projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā |
N |
|
28. | Projekta iesniegums sagatavots datorrakstā |
N |
|
29. | Projekta iesniegumu parakstījusi pilnvarota persona |
N (NA) |
|
30. | Iesniegts viens projekta iesnieguma oriģināls un trīs kopijas, kā arī elektroniskā versija bez pielikumiem (ja projekta iesniegumu iesniedz papīra dokumenta formā) |
P (NA) |
|
31. | Gan projekta iesnieguma oriģināls, gan kopijas iesniegtas caurauklotas, pievienoto dokumentu lapas numurētas (ja projekta iesniegumu iesniedz papīra dokumenta formā) |
P (NA) |
|
32. | Projekta iesniegums un pielikumi ir noformēti atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta formā) |
N (NA) |
|
33. | Projekta iesniegums parakstīts ar drošu elektronisko parakstu (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta formā) |
N (NA) |
|
34. | Projekta iesniegums un pielikumi izstrādāti DOC, XLS, PDF vai JPG datnes formātā (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta formā) |
N (NA) |
|
35. | Projekta iesnieguma veidlapā aizpildītas visas tās sadaļas |
N |
|
36. | Projekta iesniegumam pievienoti visi norādītie pielikumi |
P |
|
36.1. | Vides pārraudzības valsts biroja atzinums par ietekmes uz vidi novērtējuma noslēguma ziņojumu vai lēmums par ietekmes uz vidi novērtējuma procedūras nepiemērošanu | ||
36.2. | projekta kartogrāfiskais materiāls, kas parāda projekta aktivitāšu izvietojumu projekta īstenošanas teritorijā | ||
36.3. | projekta naudas plūsmas prognoze |
Apzīmējumi:
N – ja vērtējums negatīvs, projekta iesniegumu noraida,
P – pieņem lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu (projekta iesniedzējam jānodrošina atbilstība kritērijiem, precizējot projekta iesniegumu lēmumā noteiktajā termiņā),
NA (neattiecas) – ja norādītais kritērijs nav attiecināms uz konkrēto projekta iesniedzēju, projekts netiek vērtēts attiecībā uz šo kritēriju.
Ministru kabineta
2009.gada 15.septembra noteikumiem Nr.1059