Amatu
konkursi
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz
ENERĢĒTIKAS departamenta SILTUMenerģijas nodaļas vadītāja amatu
Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai enerģētikā
- vismaz 3 gadu administratīvā darba pieredze
- pieredze investīciju projektu analīzē
- izpratne par uzņēmuma grāmatvedības un finanšu jautājumiem
- pieredze darbā administratīvo aktu sagatavošanā un normatīvo aktu projektu izstrādē un analīzē (atzinumu sagatavošana)
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet)
- labas analītiskās spējas un augsts radošais potenciāls
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un pieņemt lēmumus
- māka risināt konfliktsituācijas
- darba pieredze enerģētikā tiks uzskatīta par priekšrocību
Pamatpienākumi:
- nodrošināt siltumenerģijas tarifu projektu izvērtēšanu
- energoapgādes komersantu licenču izsniegšanas un darbības uzraudzības procesa nodrošināšana
- analizēt siltumapgādes aktuālo informāciju Latvijā un Eiropā
- sagatavot lēmumu, administratīvo un normatīvo aktu projektus, un atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem
- risināt ar energoapgādes regulēšanu saistītus jautājumus
- nodrošināt iesniegumu un sūdzību izskatīšanu
Pretendentus/-es aicinām līdz š.g. 2009.gada 12.novembrim iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Brīvības ielā 55, LV - 1010, fakss 67097265) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir) un kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai.
Papildu informācija pa tālruni 67097218.
Iekšlietu ministrijas Veselības un sociālo lietu valsts aģentūra izsludina konkursu
uz Sociālās nodrošināšanas nodaļas vadītāja/ -s (ierēdņa) amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā (ne zemāka par II līmeni) izglītība tiesību vai ekonomikas zinībās
- padziļinātas zināšanas par Iekšlietu ministrijas sistēmas un Ieslodzījumu vietu pārvaldes iestāžu amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm izdienas stāža aprēķināšanu, izdienas pensijas apmēra noteikšanu un izmaksas kārtību
- zināšanas par valsts pensijām un sociālām garantijām iedzīvotājiem
- iepriekšēja pieredze darbā ar klasificētu informāciju
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas
- ne mazāk kā 2 gadu pieredze darbā, kas saistīts ar atsevišķas jomas darba organizēšanu, dokumentu izskatīšanu un lēmumu pieņemšanu, kā arī darbu ar apmeklētājiem
- darba pieredze valsts pārvaldē sociālās garantijas sniedzošā iestādē
Veicamie amata pienākumi saistīti ar nodaļas darba organizēšanu, apmeklētāju pieņemšanu, mutisku un rakstveida informācijas sniegšanu, izdienas pensiju piešķiršanu, aprēķināšanu, izmaksu, valsts vecuma pensijām un citām sociālām garantijām.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Iekšlietu ministrijas Veselības un sociālo lietu valsts aģentūrai Čiekurkalna 1.līnijā 1, 1.korpuss, Rīgā, LV-1026. Tālrunis uzziņām 67829860.