Rīgā 2009.gada 17.novembrī (prot. Nr.81 30.§)
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.4.prioritātes "Kvalitatīvas vides dzīvei un ekonomiskai aktivitātei nodrošināšana" 3.4.4.pasākuma "Mājokļa energoefektivitāte" 3.4.4.2.aktivitātes "Sociālo dzīvojamo māju siltumnoturības uzlabošanas pasākumi" projektu iesniegumu atlases otro un turpmākās kārtas (turpmāk – aktivitāte);
1.2. Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu (turpmāk – projekts) iesniegumu vērtēšanas kritērijus (turpmāk – kritēriji);
1.3. prasības projekta iesniedzējam;
1.4. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību;
1.5. atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.
5.1. atbildīgā iestāde:
5.1.1. nodrošina aktivitātes īstenošanu, uzraudzību un kontroli, tai skaitā piemēro n+2 un n+3 principu aktivitātes līmenī, īstenojot Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999 (turpmāk – Padomes Regula Nr.1083/2006), 93.panta 1. un 2.punktā minēto principu izpildi;
5.1.2. nodrošina aktivitātes finanšu plānošanu;
5.1.3. sniedz sabiedrībai informāciju un nodrošina publicitāti jautājumos, kas saistīti ar aktivitātes īstenošanu;
5.2. sadarbības iestāde:
5.2.1. izveido projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju (turpmāk – komisija), izstrādā un apstiprina komisijas darbības kārtību;
5.2.2. pirms projektu iesniegumu pieņemšanas izstrādā, saskaņo ar atbildīgo iestādi, apstiprina un publicē sadarbības iestādes mājaslapā internetā (http://esfondi.bema.gov.lv) projektu iesniegumu vērtēšanas un vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku, kā arī izstrādā un publicē sadarbības iestādes mājaslapā internetā projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanas metodiku un vienošanās par projekta īstenošanu (turpmāk – vienošanās) paraugu, tai skaitā starpposma un noslēguma pārskata veidlapu, tās aizpildīšanas kārtību un izdevumus apliecinošo dokumentu sarakstu;
5.2.3. sniedz informāciju projekta iesniedzējam par projekta iesnieguma sagatavošanu;
5.2.4. pēc tam kad projektu iesniegumu vērtēšanas un vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodika saskaņota ar atbildīgo iestādi, veic projektu iesniegumu atlasi un nodrošina projektu iesniegumu vērtēšanu;
5.2.5. pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu un informē par to projekta iesniedzēju;
5.2.6. slēdz vienošanos ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma saņēmēju (turpmāk – finansējuma saņēmējs);
5.2.7. izvērtē un pieņem lēmumu par grozījumiem projektos atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu, un saskaņā ar vienošanos;
5.2.8. nodrošina aktivitātes ietvaros apstiprināto projektu uzraudzību un kontroli, tai skaitā piemēro n+2 un n+3 principu projektu līmenī, īstenojot Padomes Regulas Nr.1083/2006 93.panta 1. un 2.punktā minēto principu izpildi;
5.2.9. sniedz informāciju finansējuma saņēmējam par projekta īstenošanu un vienošanās nosacījumu izpildi;
5.2.10. pārbauda un apstiprina finansējuma saņēmēja projekta progresa pārskatu un maksājuma pieprasījumu, kā arī sagatavo maksājuma uzdevumus un izdevumu deklarācijas;
5.2.11. nodrošina informācijas sagatavošanu atbildīgajai iestādei par aktivitātes īstenošanai pieejamā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma apguvi;
5.2.12. analizē problēmas, kas saistītas ar aktivitātes un projektu īstenošanu, un sniedz atbildīgajai iestādei priekšlikumus par aktivitātes un projektu īstenošanas uzlabošanu;
5.2.13. sniedz sabiedrībai informāciju un nodrošina publicitāti jautājumos, kas saistīti ar aktivitātes ietvaros apstiprinātajiem projektiem;
5.2.14. nodrošina datu uzkrāšanu Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmā par projektu iesniegumiem un projektiem.
7.1. projekta iesniedzējs ir Latvijas Republikas pašvaldība;
7.2. projekta iesniedzējs apliecina, ka pēc projekta īstenošanas turpmāko triju gadu laikā katru gadu, ievērojot vienošanās nosacījumos noteiktos termiņus, iesniegs sadarbības iestādē pārskatu saskaņā ar šo noteikumu 1.pielikumu par siltumenerģijas patēriņu pēc būvdarbu veikšanas attiecīgajā mājā;
7.3. sociālā dzīvojamā māja, par kuru iesniedz projekta iesniegumu, ir pašvaldības īpašumā (ierakstīta zemesgrāmatā vai atrodas projekta iesniedzēja grāmatvedības bilancē).
8.1. projekta iesniedzējs citu projektu īstenošanas laikā sadarbības iestādei un atbildīgajai iestādei sniedzis nepatiesu informāciju vai tīši maldinājis saistībā ar Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanu;
8.2. projekta iesniedzējs nav ievērojis vai ir pārkāpis šo noteikumu vai citu normatīvo aktu nosacījumus Eiropas Savienības fondu jomā.
12.1. projekta dokumentācijas sagatavošanai un projekta būvuzraudzībai un autoruzraudzībai;
12.2. ēkas energoresursu patēriņa samazināšanai, nodrošinot energoaudita pārskatā norādīto vismaz divu energoefektivitātes uzlabošanas pasākumu izpildi;
12.3. ēkas renovācijai vai rekonstrukcijai saskaņā ar šo noteikumu 15.3.apakšpunktu, ja tiek nodrošināta vismaz divu ēkas energoaudita pārskatā norādīto pasākumu īstenošana.
15.1. projekta dokumentācijas sagatavošanas un projekta uzraudzības izmaksas, nepārsniedzot 10 procentu no projekta attiecināmajām tiešajām izmaksām:
15.1.1. energoaudita sagatavošanas izmaksas;
15.1.2. tehniskās apsekošanas, būvniecības izmaksu tāmes un būvprojekta izstrādāšanas izmaksas saskaņā ar normatīvajiem aktiem par būvniecību un ietekmes uz vidi novērtējuma sagatavošanas izmaksas saskaņā ar normatīvajiem aktiem par ietekmes uz vidi novērtējumu;
15.1.3. projekta būvuzraudzības un autoruzraudzības izmaksas (minēto darbību veikšanai izpildītāju var piesaistīt tikai uz pakalpojuma līguma pamata);
15.2. ēkas energoresursu patēriņa samazināšanas izmaksas, kas nodrošina energoaudita pārskatā norādīto energoefektivitātes uzlabošanas pasākumu izpildi;
15.3. ēkas renovācijas un rekonstrukcijas izmaksas (nemainot ēkas funkcijas), kā arī strukturālo daļu un ēkas tehnisko instalāciju atjaunošanas un izveides izmaksas:
15.3.1. jumta, logu un durvju atjaunošana vai nomaiņa, fasādes atjaunošana, kāpņu un ieeju atjaunošana un, ja nepieciešams, pielāgošana personām ar funkcionāliem traucējumiem;
15.3.2. iekšējo un ārējo koridoru, telpu un telpu grupu atjaunošana, lifta izveide vai atjaunošana, pielāgojot tos personām ar funkcionāliem traucējumiem;
15.3.3. ventilācijas sistēmu, elektroinstalāciju, ugunsdrošības instalāciju un sistēmu atjaunošana vai izveide saskaņā ar Latvijas būvnormatīvu būvju ugunsdrošības jomā;
15.4. nodokļu un nodevu maksājumi, kas tieši saistīti ar projektu, ja projekta iesniedzējs tos nevar atgūt pilnībā vai daļēji saskaņā ar nodokļus regulējošajiem normatīvajiem aktiem;
15.5. izmaksas, kas saistītas ar informācijas un publicitātes pasākumiem par projekta īstenošanu saskaņā ar Eiropas Savienības fondu īstenošanas jomu regulējošajiem normatīvajiem aktiem, nepārsniedzot vienu procentu no projekta attiecināmajām tiešajām izmaksām;
15.6. neparedzētie izdevumi, kurus var izmantot šo noteikumu 15.2. un 15.3.apakšpunktā minētajām izmaksām, nepārsniedzot piecus procentus no projekta attiecināmajām tiešajām izmaksām. Neparedzētos izdevumus finansējuma saņēmējs var izmantot, ja tos iepriekš saskaņo ar sadarbības iestādi, pamatojoties uz vienošanās nosacījumiem.
17.1. nodokļu un nodevu maksājumi, izņemot šo noteikumu 15.4.apakšpunktā minētās izmaksas;
17.2. izmaksas, kas saistītas ar projekta sagatavošanu, tai skaitā konsultācijas un citi pakalpojumi, izņemot šo noteikumu 15.1.1. un 15.1.2.apakšpunktā minētās izmaksas;
17.3. izmaksas, kas atbilst šo noteikumu 15.punktā noteiktajām izmaksām, bet ir radušās, pirms ir pieņemts sadarbības iestādes lēmums par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai ir parakstīts sadarbības iestādes atzinums par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi, izņemot šo noteikumu 15.1.1. un 15.1.2.apakšpunktā minētās izmaksas;
17.4. izmaksas, kas pārsniedz šo noteikumu 15.1., 15.5. un 15.6.apakšpunktā noteikto attiecināmo izmaksu apmēru;
17.5. teritorijas labiekārtošanas un apzaļumošanas izmaksas.
25.1. laikrakstā "Latvijas Vēstnesis";
25.2. sadarbības iestādes mājaslapā internetā (http://esfondi.bema.gov.lv).
27.1. aizpildītu projekta iesnieguma veidlapu (2.pielikums);
27.2. papildus iesniedzamos dokumentus:
27.2.1. apstiprināta pašvaldības iestādes nolikuma kopiju, ja projekta iesniegumu iesniedz pašvaldības iestāde;
27.2.2. pamatlīdzekļu uzskaites kartītes kopiju, ja projekta iesniedzēja īpašumtiesības uz sociālo dzīvojamo māju, kurā veiks ieguldījumus, nav reģistrētas zemesgrāmatā;
27.2.3. pašvaldības lēmuma kopiju par sociālās dzīvojamās mājas statusa piešķiršanu;
27.2.4. sociālās dzīvojamās mājas energoaudita pārskata kopiju (energoaudits veikts saskaņā ar normatīvajiem aktiem ēku energoefektivitātes aprēķina jomā un šo noteikumu 3.pielikumu);
27.2.5. būvvaldes izsniegta plānošanas un arhitektūras uzdevuma kopiju vai ar būvvaldi saskaņota būvprojekta kopiju (skiču projekta vai tehniskā projekta stadijā) par visiem projekta ietvaros plānotajiem būvdarbiem vai, ja paredzēta vienkāršota renovācija, būvvaldē saskaņotas apliecinājuma kartes kopiju par projektā veicamajiem darbiem. Ja minētie dokumenti nav pieejami uz projekta iesnieguma iesniegšanas dienu un tiek pieņemts lēmums par projekta iesnieguma apstiprināšanu, dokumenti jāiesniedz lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu noteiktajā termiņā;
27.2.6. atbilstoši normatīvajiem aktiem būvniecības jomā un Latvijas būvnormatīviem izstrādātas būvniecības izmaksu tāmes kopiju, norādot un nodalot visas darbu un materiālu izmaksu pozīcijas, kas iekļautas projekta attiecināmajās un neattiecināmajās izmaksās;
27.2.7. pašvaldības lēmuma izrakstu par piedalīšanos projektā, norādot projekta kopējās izmaksas un šo izmaksu priekšfinansēšanas avotus.
33.1. projekta iesniegumu iesniedz vienā eksemplārā;
33.2. projekta iesnieguma veidlapu papildus iesniedz elektroniski vienā eksemplārā (DOC datņu formātā un projekta iesnieguma veidlapas 6.1. un 6.2.sadaļā ietverto informāciju iesniedz XLS datņu formātā), ierakstītu nepārrakstāmā kompaktdiskā;
33.3. projekta iesniegumu iesniedz ar secīgi sanumurētām lapām, ar satura rādītāju, caurauklotu, uz pēdējās lapas aizmugurē diegu gali ir pielīmēti, uz uzlīmes ir norāde par dokumentā sanumurēto un cauraukloto lapu skaitu, apliecinājums par dokumentu kopiju pareizību, projekta iesnieguma sagatavošanas datums, dokumenta autora nosaukums, dokumenta izstrādāšanas vieta un projekta iesniedzēja pilnvarotās personas paraksts.
34.1. projekta iesniegumu izstrādā un noformē atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu apriti;
34.2. projekta iesniegumu izstrādā DOC, XLS, PDF vai JPG datņu formātā, un projekta iesnieguma veidlapas 6.1. un 6.2.sadaļā ietverto informāciju izstrādā XLS datņu formātā;
34.3. projekta iesnieguma veidlapa un papildus iesniedzamo dokumentu oriģināli ir parakstīti katrs atsevišķi ar autora drošu elektronisku parakstu un apliecināti ar laika zīmogu pirms projektu iesniegumu atlases kārtas beigu termiņa. Ja papildus iesniedzamie dokumenti ir dokumentu kopijas, tie ir apliecināti katrs atsevišķi ar projekta iesniedzēja drošu elektronisku parakstu un laika zīmogu pirms projektu iesniegumu iesniegšanas beigu termiņa.
37.1. komisijas sastāvā ir valsts aģentūras "Būvniecības, enerģētikas un mājokļu valsts aģentūra", Ekonomikas ministrijas un Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas pārstāvji;
37.2. komisijas sēdēs novērotāja statusā bez balsstiesībām var piedalīties vadošās iestādes, atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes pārstāvji.
40.1. vispirms vērtē projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 4.pielikuma 18.punktā minētajam kritērijam. Ja projekta iesniegums neatbilst minētajam kritērijam, tā vērtēšanu neturpina;
40.2. ja projekta iesniegums atbilst šo noteikumu 4.pielikuma 18.punktā minētajam kritērijam, vērtē projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 4.pielikuma 10., 11., 12., 13., 14. un 15.punktā minētajiem kritērijiem. Ja projekta iesniegums neatbilst minētajiem kritērijam, tā vērtēšanu neturpina;
40.3. ja projekta iesniegums atbilst šo noteikumu 4.pielikuma 10., 11., 12., 13., 14. un 15.punktā minētajiem kritērijam, projekta iesnieguma vērtēšanu turpina atbilstoši šo noteikumu 4.pielikumā minētajiem kvalitātes kritērijiem (1., 2. un 3.punktā minētais kritērijs);
40.4. ja, vērtējot projektu iesniegumus atbilstoši šo noteikumu 4.pielikumā minētajiem kvalitātes kritērijiem (1., 2. un 3.punktā minētais kritērijs), vairāki projekti saņem vienādu punktu skaitu, tad, sarindojot projektus, ievēro šādus principus:
40.4.1. priekšroku dod projektam ar augstāku siltumenerģijas ietaupījumu (procentos) no esošā siltumenerģijas patēriņa;
40.4.2. ja vairākiem projektiem ir vienāds siltumenerģijas ietaupījums (procentos) no esošā siltumenerģijas patēriņa, priekšroku dod projekta iesniegumam, kuru īstenos teritorijā ar zemāku teritorijas attīstības indeksu;
40.4.3. ja vairākus projektus īsteno teritorijās ar vienādu teritorijas attīstības indeksu, priekšroku dod projekta iesniegumam, kurā paredzēts veikt energoefektivitātes uzlabošanas darbus sociālā dzīvojamā mājā ar lielāku dzīvokļu skaitu;
40.4.4. ja vairākos projektu iesniegumos paredzēti energoefektivitātes uzlabošanas darbi sociālās dzīvojamās mājās, kurās ir vienāds dzīvokļu skaits, priekšroku dod projekta iesniegumam, kurā pieprasīta zemāka finansējuma intensitāte;
40.4.5. ja vairākos projektu iesniegumos pieprasīta vienāda finansējuma intensitāte, priekšroku dod projekta iesniegumam, kurš iesniegts par sociālo dzīvojamo māju, kurai ar pašvaldības lēmumu sociālās dzīvojamās mājas statuss ir noteikts agrāk;
40.5. visus iesniegtos projektu iesniegumus, kas vērtēti atbilstoši šo noteikumu 4.pielikumā minētajiem kvalitātes kritērijiem (1., 2. un 3.punktā minētais kritērijs), vērtē atbilstoši šo noteikumu 4.pielikuma 26.punktā minētajam kritērijam. Ja projekta iesniegums neatbilst šo noteikumu 4.pielikuma 26.punktā minētajam kritērijam, tā vērtēšanu neturpina;
40.6. atbilstoši pārējiem šo noteikumu 4.pielikumā minētajiem kritērijiem turpina vērtēt tikai tos projektu iesniegumus, kuri atbilst šo noteikumu 4.pielikuma 26.punktā minētajam kritērijam.
53.1. starpposma maksājums, ko piešķir, pamatojoties uz veiktajiem attiecināmajiem izdevumiem, tai skaitā avansa maksājumiem, saskaņā ar pakalpojumu, preču piegādes vai darba līgumu, ja projekta īstenošanas ilgums pārsniedz sešus mēnešus. Starpposma maksājumu var saņemt ne biežāk kā reizi trijos mēnešos pēc vienošanās noslēgšanas;
53.2. noslēguma maksājums, ko piešķir pēc projekta īstenošanas, pamatojoties uz veiktajiem attiecināmajiem izdevumiem.
54.1. finansējuma saņēmējs ar sadarbības iestādi ir noslēdzis vienošanos;
54.2. finansējuma saņēmējs iesniedzis sadarbības iestādē iepirkuma plānu;
54.3. projekta īstenošanai ir atvērts atsevišķs norēķinu konts Valsts kasē. Minētajā kontā tiek veikti un saņemti visi ar projekta īstenošanu saistītie maksājumi, izņemot šo noteikumu 15.1.1. un 15.1.2.apakšpunktā minētās izmaksas, ja tās veiktas pirms vienošanās noslēgšanas;
54.4. finansējuma saņēmējs atbalstāmās darbības sācis pēc tam, kad ir pieņemts sadarbības iestādes lēmums par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai ir parakstīts sadarbības iestādes atzinums par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi, izņemot šo noteikumu 15.1.1. un 15.1.2.apakšpunktā minētās izmaksas;
54.5. ir sagatavots un vienošanās nosacījumos paredzētajā laikā sadarbības iestādē iesniegts projekta progresa pārskats, maksājuma pieprasījums un ir pievienotas izdevumus apliecinošo dokumentu kopijas saskaņā ar vienošanos;
54.6. ieguldījumi ir faktiski veikti un uzskaitīti finansējuma saņēmēja grāmatvedības uzskaitē, izmaksas ir identificējamas, nodalītas no pārējām izmaksām un pārbaudāmas, un tās apliecina attiecīgu attaisnojuma dokumentu oriģināli vai normatīvajos aktos noteiktā kārtībā apliecinātas to kopijas. Izdevumu attaisnojuma dokumenti atbilst normatīvajiem aktiem grāmatvedības jomā;
54.7. ieguldījumi iekļauti projekta iesniedzēja aktīvos kā amortizējamie ilgtermiņa ieguldījumi un vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas paliks projekta iesniedzēja īpašumā, nemainot sociālās dzīvojamās mājas statusu;
54.8. pēc sadarbības iestādes veiktās uzraudzības pārbaudes un iesniegtās projekta progresa pārskata pārbaudes projekta īstenošanas izmaksas tiek atzītas par attiecināmām.
56.1. ja faktiskais finanšu līdzekļu izlietojums ir mazāks, nekā paredzēts projekta iesniegumā;
56.2. ja nav īstenota kāda no vienošanās nosacījumos paredzētajām darbībām, bet tiek sasniegts projekta mērķis;
56.3. ja pēc atkārtotas informācijas pieprasīšanas finansējuma saņēmējs nav iesniedzis finanšu līdzekļu izlietojumu apliecinošus dokumentus;
56.4. ja līdzekļu izlietojums nav samērīgs un pamatots;
56.5. ja iepirkums nav veikts atbilstoši normatīvajiem aktiem iepirkuma jomā.
Ekonomikas ministrs A.Kampars
Ministru kabineta
2009.gada 17.novembra noteikumiem Nr.1332
Mājas adrese | |
Pārskatu sagatavoja | |
(vārds, uzvārds, organizācija, kontakttālrunis) |
|
Datums |
1. Informācija par ēku
1.1. | Tipveida projekta numurs, ja nav tipveida projekta numura – konstruktīvais risinājums | |
1.2. | Stāvu skaits un kāpņu telpu skaits | |
1.3. | Dzīvokļu skaits ēkā | |
1.4. | Ekspluatācijā nodošanas gads | |
1.5. | Kopējā apkurināmā platība (m2) | |
1.6. | Siltumenerģijas piegādes sistēma (centralizētā vai lokālā) |
2. Siltumenerģijas patēriņš ________.gadā (MWh*)
2.1. Apkure (pa mēnešiem)
I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII | Kopā | |
MWh | |||||||||||||
kWh/m2** |
2.2. Karstā ūdens sagatavošana (MWh pa mēnešiem)
I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII |
Kopā |
3. Siltumenerģijas patēriņš ________.gadā pirms projekta īstenošanas (MWh)
3.1. Apkure (pa mēnešiem)
I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII | Kopā | |
MWh | |||||||||||||
kWh/m2** |
3.2. Karstā ūdens sagatavošana (MWh pa mēnešiem)
I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII | Kopā |
Piezīmes.
1. * 1 MWh = 0,86 Gcal = 3,6 GJ.
2. ** Kopējā apkurināmā platība.
2.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 17.novembra noteikumiem Nr.1332
Ministru kabineta
2009.gada 17.novembra noteikumiem Nr.1332
Ministru kabineta
2009.gada 17. novembra noteikumiem Nr.1332
1. KVALITĀTES KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
Minimālais punktu skaits atsevišķam
kritērijam vai vairākiem kritērijiem |
|
Punktu skaits |
Min. – |
||
1. | Sociālās dzīvojamās mājas renovācijas vai rekonstrukcijas darbu, kā arī citu papildus nepieciešamo pasākumu ēkas tehniskā stāvokļa uzlabošanai īstenošanas rezultātā iegūtais siltumenerģijas ietaupījums procentos no esošā siltumenerģijas patēriņa – par katru ietaupījuma procentu piešķir 1 punktu. Ja ietaupījums ir 40 % un vairāk, piešķir maksimālo vērtējumu – 40 punktu |
0–40 |
Min. – |
1.1. KRITĒRIJI PAR HORIZONTĀLĀM PRIORITĀTĒM |
Vērtēšanas sistēma |
||
Punktu skaits |
|||
2. | Projekta īstenošanas vietas teritorijas attīstības indekss projektu iesniegumu iesniegšanas kārtas noslēgšanas dienā ir: |
0–5 |
Min. – 0 |
2.1. | lielāks par 0 |
0 |
|
2.2. | no 0 līdz –0,499 |
2 |
|
2.3. | no –0,500 līdz –0,899 |
4 |
|
2.4. | no –0,900 un mazāk |
5 |
|
3. | Projektā paredzētas specifiskas aktivitātes vienādu iespēju principa nodrošināšanai, īpaši uzlabojot vides pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem: |
0–2 |
Min. – 0 |
3.1. | projektā nav paredzētas specifiskas aktivitātes vienādu iespēju nodrošināšanai |
0 |
|
3.2. | projektā ir paredzētas specifiskas aktivitātes vienādu iespēju nodrošināšanai |
2 |
|
2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI | |||
2.1. PROJEKTA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
||
Jā/Nē |
|||
4. | Projekta iesniegumā lietotā naudas vienība ir lats |
P |
|
5. | Projekta izmaksas (kopējās projekta attiecināmās izmaksas, kopējās projekta neattiecināmās izmaksas un kopējās projekta izmaksas) projekta izmaksu tāmē ir aprēķinātas aritmētiski pareizi |
P |
|
6. | Projekta attiecināmās izmaksas atbilst Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu minētajiem atbalstāmo izmaksu veidiem |
P |
|
7. | Pieprasītais finansējuma apmērs ir aprēķināts aritmētiski pareizi un atbilstoši Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktajam |
P |
|
8. | Projekta iesniegumā plānotās darbības, sagaidāmie rezultāti un to rādītāji ir precīzi definēti, pamatoti, izmērāmi, atbilstoši projekta īstenošanas laika grafikam un vērsti uz projekta mērķa sasniegšanu, mērķa grupas vajadzību apmierināšanu |
P |
|
9. | Izdevumi ir samērīgi, ekonomiski pamatoti, nepieciešami projekta īstenošanai un nodrošina fiziski izmērāmu rezultātu rašanos |
P |
|
10. | Sociālajai dzīvojamajai mājai ir veikts energoaudits un par to ir sniegts ēkas energoaudita pārskats saskaņā ar Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteikto |
N |
|
11. | Projekts ir iesniegts par vienu sociālo dzīvojamo māju, kurai nav sniegts atbalsts šīs aktivitātes ietvaros |
N |
|
2.2. PROJEKTA IESNIEDZĒJA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
||
Jā/Nē |
|||
12. | Projekta iesniedzējs ir pašvaldība |
N |
|
13. | Pašvaldībā ir dzīvojamā māja, kurai uz projekta iesnieguma iesniegšanas dienu ar pašvaldības lēmumu ir noteikts sociālās dzīvojamās mājas statuss |
N |
|
14. | Sociālā dzīvojamā māja, par kuru iesniedz projekta iesniegumu, ir pašvaldības īpašumā |
N |
|
15. | Sociālajā mājā ir izīrēti vismaz 70 % dzīvokļu pašvaldībā reģistrētām personām palīdzības saņemšanai dzīvokļa jautājuma risināšanā |
N |
|
16. | Projekts netiek un nav ticis finansēts vai līdzfinansēts no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem, kā arī valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem, kā arī projekta ietvaros plānotās darbības nepārklājas ar darbībām, kas tiek finansētas citu Eiropas Savienības fondu aktivitāšu un citu finanšu instrumentu ietvaros |
P |
|
3. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI |
Vērtēšanas sistēma |
||
Jā/Nē |
|||
17. | Projekta iesnieguma oriģinālam vai normatīvajos aktos noteiktā kārtībā apliecinātai tā kopijai ir dokumenta juridiskais spēks |
P |
|
18. | Projekta iesniegums ir iesniegts noteiktajā termiņā |
N |
|
19. | Projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā |
P |
|
20. | Projekta iesniegums ir sagatavots latviešu valodā |
P |
|
21. | Projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši projekta iesnieguma veidlapas prasībām, ir pievienoti visi papildus iesniedzamie dokumenti, un tie ir noformēti atbilstoši normatīvajiem aktiem dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas jomā |
P |
|
22. | Projekta iesnieguma veidlapa ir pilnībā aizpildīta |
P |
|
23. | Projekta iesniegumā nav neatrunātu labojumu – dzēsumu, aizkrāsojumu, svītrojumu vai papildinājumu (ja tas iesniegts papīra formā) |
P |
|
24. | Projekta īstenošanas ilgums nepārsniedz Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteikto laika periodu |
P |
|
25. | Projekta iesniegums ir iesniegts vienā eksemplārā, un projekta iesnieguma veidlapa iesniegta elektroniskā veidā (ja tas iesniegts papīra formā) |
P |
|
4. Finansējuma piešķiršanas kritērijS |
Vērtēšanas sistēma |
||
Jā/Nē |
|||
26. | Ja projekta iesniegums atbilst 10., 11., 12., 13., 14., 15. un 18.vērtēšanas kritērijam, kā arī ir saņēmis vismaz 20 punktu 1.kvalitātes vērtēšanas kritērijā, tad projektu iesniegumus sarindo prioritārā secībā, sākot ar visvairāk punktu ieguvušo projekta iesniegumu, un projekta iesniegumam pietiek izsludinātās projektu iesniegumu iesniegšanas kārtas ietvaros pieejamā finansējuma |
N |