Rīgā 2009.gada 24.novembrī (prot. Nr.84 49.§)
1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.5.prioritātes "Administratīvās kapacitātes stiprināšana" 1.5.1.pasākuma "Labāka regulējuma politika" 1.5.1.1.aktivitātes "Politikas ietekmes novērtēšana un politikas pētījumu veikšana" 1.5.1.1.1.apakšaktivitāti "Atbalsts strukturālo reformu īstenošanai un analītisko spēju stiprināšanai valsts pārvaldē " (turpmāk – apakšaktivitāte);
1.2. Eiropas Sociālā fonda projektu (turpmāk – projekts) iesniegumu vērtēšanas kritērijus;
1.3. prasības projekta iesniedzējam;
1.4. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu un sadarbības kārtību starp šīm iestādēm, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.
2.1. iznākuma rādītājs – valsts pārvaldes darbinieku, pašvaldību pārstāvju, sociālo partneru un nevalstisko organizāciju darbinieku skaits, kuri pabeiguši apmācības par labāka regulējuma politikas instrumentiem, politikas plānošanu un politikas ietekmes izvērtējumu, 2013.gadā ir 6000;
2.2. rezultāta rādītājs – normatīvo aktu īpatsvars, kuriem veikts ietekmes izvērtējums, 2013.gadā ir 30 % no kopējā valdībā gada laikā apstiprināto normatīvo aktu skaita.
10.1. piedalās vienošanās par projekta īstenošanu (turpmāk – vienošanās) projekta izstrādē;
10.2. uzrauga apakšaktivitātes īstenošanu, nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 14.punktā minētais apakšaktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Sociālā fonda finansējums, un piemēro n+3 un n+2 principu apakšaktivitātes līmenī, īstenojot Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999 (turpmāk – Regula Nr.1083/2006), 93.panta 1. un 2.punktā minēto principu;
10.3. sniedz vadošajai iestādei priekšlikumus par apakšaktivitātes īstenošanas pilnveidošanu;
10.4. izmanto Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmu apakšaktivitātes īstenošanas uzraudzībai;
10.5. pieprasa no sadarbības iestādes un Eiropas Sociālā fonda finansējuma saņēmēja (turpmāk – finansējuma saņēmējs) informāciju, kas nepieciešama apakšaktivitātes īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanai.
11.1. nosūta ierobežotam projektu iesniedzēju lokam uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu (turpmāk – uzaicinājums);
11.2. izveido ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju un izstrādā projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas nolikumu;
11.3. izstrādā projektu iesniegumu vērtēšanas metodiku;
11.4. izstrādā, apstiprina un ievieto savā mājaslapā internetā projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas kārtību, kā arī projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas;
11.5. sniedz projekta iesniedzējam informāciju par projekta iesnieguma sagatavošanu;
11.6. izvērtē projekta iesniegumu un pieņem pārvaldes lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu;
11.7. uzkrāj datus par projektu iesniegumiem un projektiem atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu;
11.8. izstrādā vienošanās projektu un slēdz vienošanos ar finansējuma saņēmēju, kā arī sniedz informāciju finansējuma saņēmējam par vienošanās nosacījumu izpildi;
11.9. izskata un iesniedz Iepirkumu uzraudzības birojā finansējuma saņēmēja iepirkumu plānu;
11.10. sniedz budžeta veidošanu regulējošajos normatīvajos aktos noteikto informāciju valsts budžeta līdzekļu pieprasījuma sagatavošanai;
11.11. nodrošina projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, tai skaitā veic pārbaudes projektu īstenošanas vietās un piemēro n+3 un n+2 principu projektu līmenī, īstenojot Regulas Nr.1083/2006 93.panta 1. un 2.punktā minēto principu;
11.12. pārbauda finansējuma saņēmēja iesniegtos projekta progresa pārskatus, maksājumu pieprasījumus, apstiprina attiecināmo izdevumu summas, sagatavo maksājuma uzdevumus un iesniedz tos maksājumu iestādē;
11.13. izvērtē iesniegtos projektu grozījumu pieprasījumus un pieņem lēmumu par grozījumu apstiprināšanu vai atteikumu apstiprināt projekta grozījumus;
11.14. nodrošina informācijas sagatavošanu, kas nepieciešama atbildīgajai iestādei par apakšaktivitātes īstenošanai pieejamā Eiropas Sociālā fonda finansējuma apguvi;
11.15. sniedz sabiedrībai informāciju un nodrošina publicitāti par projektu īstenošanu.
18.1. projekta administrēšana;
18.2. nacionālo un ārvalstu konsultantu, ekspertu un speciālistu piesaiste;
18.3. pieredzes apmaiņas pasākumi valsts tiešās pārvaldes iestādēs nodarbinātajiem;
18.4. politikas plānošanā, ieviešanā un ietekmes novērtēšanā izmantojamo instrumentu un metožu attīstīšana un pilnveidošana;
18.5. studijas, apmācības, semināri un konsultācijas;
18.6. informācijas sistēmu izveide un attīstīšana;
18.7. funkcionālo auditu un izvērtējumu veikšana;
18.8. kompetenču pieejas ieviešana valsts pārvaldē;
18.9. metodisko, mācību un informatīvo materiālu izstrāde, publicēšana un izplatīšana;
18.10. projekta informācijas un publicitātes pasākumi atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu.
20.1. projekta tiešās izmaksas:
20.1.1. konsultantu, ekspertu un speciālistu atlīdzība;
20.1.2. valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas un citas sociālās garantijas, kuru izmaksa ir obligāta saskaņā ar ārējiem normatīvajiem aktiem;
20.1.3. informācijas sistēmas prasību specifikācijas izstrāde;
20.1.4. informācijas sistēmas izstrāde, kā arī esošās informācijas sistēmas attīstīšana;
20.1.5. informācijas sistēmas iegāde;
20.1.6. informācijas sistēmas lietotāju atbalsta pasākumu izmaksas (piemēram, rokasgrāmatas izstrāde, apmācības);
20.1.7. ar semināru, konsultāciju, studiju un mācību organizēšanu un dalību saistītās izmaksas;
20.1.8. komandējumu izmaksas Latvijas Republikā un ārvalstīs;
20.1.9. informācijas un publicitātes izmaksas atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē Eiropas Savienības struktūrfondu vadību;
20.1.10. ar projekta aktivitāšu īstenošanu saistītu pakalpojumu izmaksas;
20.1.11. neparedzētie izdevumi, kuru apmērs nepārsniedz piecus procentus no šo noteikumu 20.1.1., 20.1.2., 20.1.3., 20.1.4., 20.1.5., 20.1.6., 20.1.7., 20.1.8., 20.1.9. un 20.1.10.apakšpunktā minēto tiešo izmaksu kopsummas. Tie izlietojami šo noteikumu 20.1.1., 20.1.2., 20.1.3., 20.1.4., 20.1.5., 20.1.6., 20.1.7., 20.1.8., 20.1.9. un 20.1.10.apakšpunktā noteikto tiešo attiecināmo izmaksu segšanai;
20.2. izmaksas, kas ir paredzētas projekta administratīvās darbības nodrošināšanai (turpmāk – netiešās izmaksas):
20.2.1. projekta vadības personāla izmaksas (projekta vadītāja atlīdzības izmaksas);
20.2.2. darba vietas aprīkojuma izmaksas (pieļaujama tikai aprīkojuma īre);
20.2.3. transporta izmaksas (degvielas izmaksas, transportlīdzekļu noma, transporta pakalpojumu pirkšana, sabiedriskā transporta izmantošana);
20.2.4. telpu nomas, telpu īres vai telpu apsaimniekošanas izmaksas;
20.2.5. komunālie pakalpojumi – apkure, elektrība, ūdensapgāde;
20.2.6. kancelejas preču izmaksas;
20.2.7. interneta un telekomunikāciju izmaksas;
20.2.8. komandējuma vai darba brauciena izmaksas;
20.3. šo noteikumu 20.1.5.apakšpunktā minēto tiešo attiecināmo izmaksu finansēšanai izmanto šķērsfinansējumu. Projektā iesniegumā paredzētais šķērsfinansējums nepārsniedz:
20.3.1. Finanšu ministrijai – 232 506 latus;
20.3.2. Valsts kancelejai – 50 000 latu.
22.1. radušās pēc šo noteikumu spēkā stāšanās, izņemot šo noteikumu 58.punktā minētās izmaksas;
22.2. nepieciešamas projekta īstenošanai, paredzētas apstiprinātajā projekta iesniegumā un veiktas, ievērojot finanšu vadības principus – ekonomiskumu un efektivitāti;
22.3. veiktas un iegrāmatotas finansējuma saņēmēja grāmatvedības uzskaitē un nodalītas no pārējām izmaksām;
22.4. iespējams identificēt un pārbaudīt un tās apliecina attiecīgi maksājumus pamatojošu dokumentu oriģināli.
24.1. projekta iesnieguma iesniegšanas termiņu;
24.2. apakšaktivitātē pieejamo finansējumu;
24.3. projekta iesnieguma iesniegšanas adresi;
24.4. mājaslapas adresi internetā, kur atrodamas šādas ziņas:
24.4.1. projekta iesnieguma iesniegšanas kārtība tā nosūtīšanai pa pastu, iesniegšanai personīgi vai elektroniska dokumenta formā;
24.4.2. projekta iesnieguma sagatavošanai izmantojamie materiāli (šie noteikumi).
27.1. projekta administrēšanā un īstenošanā iesaistīto personu dzīves gaitas apraksts (CV);
27.2. sadarbības partnerības apliecinājums (ja attiecināms).
28.1. papīra formā divos eksemplāros (viens oriģināls un viena kopija) – sagatavo saskaņā ar normatīvajiem aktiem par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu;
28.2. elektroniska dokumenta formā – sagatavo atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu (izmanto XML datņu formātu).
29.1. apakšaktivitātes numurs un nosaukums;
29.2. projekta iesniedzēja nosaukums;
29.3. projekta nosaukums.
30.1. norāde "Ierobežotas pieejamības informācija";
30.2. sadarbības iestādes nosaukums un adrese;
30.3. projekta iesniedzēja nosaukums un adrese;
30.4. apakšaktivitātes numurs un nosaukums;
30.5. projekta nosaukums.
33.1. ja projekta iesniegumu iesniedz personīgi vai nosūta pa pastu, par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku uzskata dienu, kad projekta iesniedzējs iesniedzis vai nosūtījis projekta iesniegumu;
33.2. ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniska dokumenta formā, par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku uzskata brīdi, kad tas reģistrēts sadarbības iestādes elektroniskā pasta informācijas sistēmā. Projekta iesniegumam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu un apliecinātam ar laika zīmogu pirms projektu iesniegumu iesniegšanas termiņa beigām;
33.3. ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniska dokumenta formā vai nosūta pa pastu, projekta iesniedzējs nodrošina, lai tas tiktu iesniegts sadarbības iestādē ne vēlāk kā šo noteikumu 23.punktā minētajā uzaicinājumā norādītajā projektu iesniegumu iesniegšanas termiņā;
33.4. ja rodas domstarpības, projekta iesniedzējam jāpierāda, ka projekta iesniegums ir iesniegts pirms projektu iesniegumu iesniegšanas termiņa beigām, bet sadarbības iestādei jāpamato, ka projekta iesniegums nav saņemts vai saņemts pēc noteiktā projektu iesniegumu iesniegšanas termiņa beigām.
Finanšu ministra vietā – labklājības ministrs U.Augulis
1.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 24.novembra noteikumiem Nr.1358
2.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 24. novembra noteikumiem Nr.1358
Darbības programmas nosaukums un numurs |
1. |
Cilvēkresursi un nodarbinātība |
Prioritātes nosaukums un numurs |
1.5. |
Administratīvās Kapacitātes stiprināšana |
Pasākuma nosaukums un numurs |
1.5.1. |
Labāka regulējuma politika |
Aktivitātes nosaukums un numurs |
1.5.1.1. |
Politikas ietekmes novērtēšana un politikas pētījumu veikšana |
Apakšaktivitātes nosaukums un numurs |
1.5.1.1.1. |
Atbalsts strukturālo reformu īstenošanai un analītisko spēju stiprināšanai valsts pārvaldē |
Projektu iesniegumu atlases veids |
1.5.1.1.1. |
Ierobežota PROJEKTU IESNIEGUMU ATLASE |
Atbildīgā iestāde |
1.5.1.1.1. |
Finanšu ministrija |
Kritēriji |
Vērtēšanas skala |
||
Punktu skaits |
|||
Kvalitātes kritēriji |
Maksimālais punktu skaits– |
Ja vērtējumā par atbilstību 1.1. – 1.6.kritērijam saņemts mazāk par 9 punktiem, projekta iesniegumu noraida |
|
1. |
Projekta aktivitāšu ietvaros iegūtie rezultāti ir izmantojami mērķa grupu – valsts tiešās pārvaldes iestāžu, tiesu, plānošanas reģionu un novadu pašvaldību, sociālo partneru, biedrību un nodibinājumu – vajadzību apmierināšanai un atbalsta sniegšanai: 1.1. projekta iesnieguma rezultāti netiks izmantoti mērķa grupu vajadzību apmierināšanai un atbalsta sniegšanai – 0 punkti; 1.2. projekta iesnieguma rezultāti tiks izmantoti 1 mērķa grupas vajadzību apmierināšanai un atbalsta sniegšanai – 1 punkts; 1.3. projekta iesnieguma rezultāti tiks izmantoti 2 mērķa grupu vajadzību apmierināšanai un atbalsta sniegšanai – 2 punkti; 1.4. projekta iesnieguma rezultāti tiks izmantoti 3 mērķa grupu vajadzību apmierināšanai un atbalsta sniegšanai – 3 punkti; 1.5. projekta iesnieguma rezultāti tiks izmantoti 4 mērķa grupu vajadzību apmierināšanai un atbalsta sniegšanai – 4 punkti; 1.6. projekta iesnieguma rezultāti tiks izmantoti 5 mērķa grupu vajadzību apmierināšanai un atbalsta sniegšanai – 5 punkti. |
0-5 |
Ja vērtējumā par atbilstību 1.kritērijam saņemts 0 punkti, projekta iesniegumu noraida |
2. |
Projekta aktivitāšu īstenošanas rezultāti strukturālo reformu īstenošanā un politiku veidošanā atbilst valsts pārvaldes attīstības mērķiem1 gan vidējā termiņā, gan ilgtermiņā: 2.1. projekta aktivitātes atbilst valsts pārvaldes attīstības vidēja termiņa un ilgtermiņa mērķiem – 3 punkti; 2.2. projekta aktivitātes atbilst valsts pārvaldes attīstības vidēja termiņa mērķiem – 2 punkti; 2.3. projekta aktivitātes atbilst valsts pārvaldes attīstības ilgtermiņa mērķiem – 1 punkts; 2.4. projekta aktivitātes neatbilst valsts pārvaldes attīstības vidēja termiņa un ilgtermiņa mērķiem – 0 punkti. |
0-3 |
Kritērijs nav izslēdzošs |
3. |
Projekta iesniegumā paredzēta valsts pārvaldes reformu īstenošana atbilstoši socioekonomiskajai situācijai: 3.1. projekta iesniegumā paredzēta jaunu valsts pārvaldes reformu īstenošana – 2 punkti; 3.2. projekta iesniegumā paredzēta uzsākto valsts pārvaldes reformu īstenošanas turpināšana – 1 punkts; 3.3. projekta iesniegumā nav paredzēta valsts pārvaldes reformu īstenošana – 0 punkti. |
0-2 |
Kritērijs nav izslēdzošs |
4. |
Projekta īstenošanā iesaistītie sadarbības partneri: 4.1. projekta īstenošanā iesaistīto sadarbības partneru izvēle ir pamatota (norādīts plānotais sadarbības modelis, sadarbības partnera loma definēta atbilstoši tā kompetencei un pieredzei) – 2 punkti; 4.2. projekta īstenošanā sadarbības partneri netiek iesaistīti – 1 punkts; 4.3. projekta īstenošanā sadarbības partneru piesaiste nav pamatota un neatbilst sadarbības partneru kompetencei – 0 punkti. |
0-2
|
Kritērijs nav izslēdzošs
|
5. |
Projekta īstenošanas risku izvērtējums: 5.1. projekta iesniegumā iespējamie riski ir izvērtēti, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai ir izstrādāts, tai skaitā ir veikta projekta īstenošanas termiņu, projekta īstenošanas finanšu, kā arī projekta aktivitāšu rezultātu un uzraudzības rādītāju izpildes risku analīze – 2 punkti; 5.2. projekta iesniegumā iespējamie riski ir izvērtēti, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai izstrādāts nepilnīgi – 1 punkts; 5.3. projekta iesniegumā nav izvērtēti iespējamie riski vai projekta iesniegumā iespējamie riski izvērtēti nepilnīgi un nav izstrādāts identificēto risku novēršanas plāns – 0 punkti. |
0-2
|
Ja vērtējumā par atbilstību 5.kritērijam saņemts 0 punkti, projekta iesniegumu noraida
|
6. |
Projekta iesniegumā plānoto aktivitāšu izmaksu efektivitātes izvērtēšana: 6.1. projekta iesniegumā ir vērtēta plānoto izmaksu efektivitāte projekta rezultātu sasniegšanā – 1 punkts; 6.2. projekta iesniegumā nav vērtēta plānoto izmaksu efektivitāte projekta rezultātu sasniegšanā – 0 punkti. |
0-1
|
Ja vērtējumā par atbilstību 6.kritērijam saņemts 0 punkti, projekta iesniegumu noraida
|
Projekta ieguldījums horizontālo prioritāšu (HP) īstenošanā |
Maksimālais punktu skaits – |
||
7. |
Projekta ietekme uz HP "Makroekonomiskā stabilitāte": 7.1. projektam ir tieša pozitīva ietekme – 2 punkti; 7.2. projekta ir netieša pozitīva ietekme – 1 punkts; 7.3. projekta nav pozitīvas ietekmes – 0 punkti. |
0-2 |
Kritērijs nav izslēdzošs |
8. |
Projekta ietekme uz HP "Vienādas iespējas": 8.1. projektam ir tieša pozitīva ietekme – 2 punkti; 8.2. projektam ir netieša pozitīva ietekme – 1 punkts; 8.3. projektam nav pozitīvas ietekmes – 0 punkti. |
0-2 |
Kritērijs nav izslēdzošs |
9. |
Projekta ietekme uz HP "Informācijas sabiedrība": 9.1. projekta iesniegumā paredzēts attīstīt vai pilnveidot informācijas sistēmu vai uzlabot elektronisko pakalpojumu kvalitāti un pieejamību - 6 punkti; 9.2. projekta iesniegumā paredzētas aktivitātes mērķa grupas apmācības par informācijas komunikāciju tehnoloģiju iespējām vai paredzēts palielināt mērķa grupas iespējas piedalīties politikas lēmumu pieņemšanā un politikas īstenošanā izmantojot informācijas komunikāciju tehnoloģiju risinājumus – 3 punkti; 9.3. projekta iesniegumā nav paredzētas aktivitātes informācijas sabiedrības attīstībai – 0 punkti. |
0-6 |
Kritērijs nav izslēdzošs |
Atbilstības kritēriji – projekta iesniegums pēc būtības atbilst aktivitātei |
Atbilst/neatbilst |
- |
|
10. |
Projekta iesniegums atbilst 1.5.1.1.1. apakšaktivitātes mērķim – nodrošināt strukturālo reformu īstenošanu valsts pārvaldē un stiprināt analītiskās spējas tādās tautsaimniecības izaugsmei nozīmīgās politikas jomās kā budžeta un finanšu politika, industrijas un pakalpojumu politika, uzņēmējdarbības politika un publiskās pārvaldes politika. |
N |
|
11. |
Projekta iesniegumā plānotie sasniedzamie projekta aktivitāšu rezultātu rādītāji sekmē Ministru kabineta 2009.gada 24.novembra noteikumos Nr.1358 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.5.1.1.1.apakšaktivitāti "Atbalsts strukturālo reformu īstenošanai un analītisko spēju stiprināšanai valsts pārvaldē"" noteikto uzraudzības rādītāju sasniegšanu. |
N |
|
12. |
Projekta iesniegumā ir raksturots projekta vadības, ieviešanas un uzraudzības mehānisms un projekta īstenošanai nepieciešamie resursi (cilvēkresursi, to kvalifikācija, un pienākumi, pieejamā materiāli tehniskā bāze) un tie ir atbilstoši un pietiekami projekta vajadzībām. |
N |
|
13. |
Projekta iesniegumā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi ir atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu. |
N |
|
14. |
Projekta iesniegumā skaidri norādīta projekta mērķa un projekta aktivitāšu savstarpējā saistība. |
N |
|
15. |
Projekta iesniegumā plānotās aktivitātes ir pamatotas, samērīgas ar plānoto aktivitāšu īstenošanas laika grafiku un plānoto rezultātu sasniegšanu. |
N |
|
16. |
Projekta iesniegums pamato izvēlētās mērķa grupas vajadzības un identificē risināmās problēmas. |
N |
|
17. |
Projekta iesniegums paredz nodrošināt sasniegto rezultātu uzturēšanu 5 gadus pēc projekta pabeigšanas. |
N |
|
Administratīvās vērtēšanas kritēriji |
Atbilst/neatbilst |
- |
|
18. |
Projekta iesnieguma iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu ierobežotai projektu iesniegumu atlasei. |
N |
|
19. |
Projekta iesniegums ir iesniegts sadarbības iestādes noteiktajā termiņā. |
N |
|
20. |
Projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā. |
N |
|
21. |
Projekta iesniegums ir sagatavots latviešu valodā. |
N |
|
22. |
Projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši Ministru kabineta 2009.gada 24.novembra noteikumos Nr.1358 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.5.1.1.1.apakšaktivitāti "Atbalsts strukturālo reformu īstenošanai un analītisko spēju stiprināšanai valsts pārvaldē"" norādītajai projekta iesnieguma veidlapai un visas veidlapas sadaļas ir aizpildītas. |
P |
|
23. |
Projekta iesniegums ir iesniegts papīra formā, nepieciešamajā projekta iesnieguma eksemplāru skaitā (iesnieguma oriģināls un kopijas (ja paredzētas) ir cauršūtas (caurauklotas), vai elektroniska dokumenta formā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā. |
P |
|
24. |
Projekta iesniegumu ir parakstījis projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona. |
P |
|
25. |
Projekta iesniegumam ir pievienoti Ministru kabineta 2009.gada 24.novembra noteikumos Nr.1358 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.5.1.1.1.apakšaktivitāti "Atbalsts strukturālo reformu īstenošanai un analītisko spēju stiprināšanai valsts pārvaldē"" noteiktie pielikumi. |
P |
|
26. |
Projekta iesnieguma īstenošanas termiņš nav ilgāks par 2013.gada 31.decembri. |
N |
|
27. |
Projekta iesniegumā pieprasītā attiecināmo izmaksu kopsumma nepārsniedz 1 661 802 LVL. |
N |
|
28. |
Projekta iesniegumā plānotās attiecināmās izmaksas nepārsniedz Ministru kabineta 2009.gada 24.novembra noteikumos Nr.1358 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.5.1.1.1.apakšaktivitāti "Atbalsts strukturālo reformu īstenošanai un analītisko spēju stiprināšanai valsts pārvaldē"" noteiktos attiecināmo izmaksu pozīciju apmēra ierobežojumus. |
N |
|
29. |
Projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējums nepārsniedz 85 % no attiecināmo izmaksu kopsummas. |
N |
|
30. |
Projekta iesniegumā norādītās attiecināmo izmaksu pozīcijas atbilst Ministru kabineta 2009.gada 24.novembra noteikumos Nr.1358 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.5.1.1.1.apakšaktivitāti "Atbalsts strukturālo reformu īstenošanai un analītisko spēju stiprināšanai valsts pārvaldē"" noteiktajām attiecināmajām izmaksām. |
N |
Projektu iesniegumus vērtē ar "Jā" un "Nē" saskaņā ar administratīvajiem un atbilstības kritērijiem. Kritērijos, kas ir vērtējami ar "Jā" vai "Nē", ir divas vērtējuma iespējas:
N - Negatīvā vērtējuma gadījumā projektu iesniegumus noraida
P - Var pieņemt lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu, ka projekta iesnieguma iesniedzējs nodrošina atbilstību kritērijam lēmuma noteiktajā laikā.
1 - mērķi, kas noteikti Valsts stratēģiskajā ietvardokumentā 2007.-2013.gada periodam.