• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 18.12.2009., Nr. 199 https://www.vestnesis.lv/ta/id/202327

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

18.12.2009., Nr. 199

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Amatu konkursi

Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz

Tiesu un zemesgrāmatu departamenta Zemesgrāmatu sistēmas nodaļas

vecākā referenta amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība informāciju tehnoloģiju jomā vai vadības zinātnē

- vismaz trīs gadu darba pieredze informāciju tehnoloģiju jomā

- izpratne par valsts pārvaldes un tiesu sistēmu

- angļu valodas un krievu valodas zināšanas

- iniciatīva, augsta atbildība un spēja strādāt patstāvīgi

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV pēc Europass formas) iesniegt Tiesu administrācijas Personālvadības departamentā Mūkusalas ielā 41b, Rīgā, LV-1004, vai nosūtīt uz e-pastu Jolanta.Petersone@ta.gov.lv  20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67063852, 67063854.


Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā:

PROJEKTU ATBALSTA DEPARTAMENTA

STRUKTŪRFONDU PROJEKTU ATBALSTA NODAĻAS PROJEKTU VADĪTĀJU

(ierēdņa amats)

Pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas periodā Aģentūras deleģēto aktivitāšu ieviešanu, t.i.:

*veikt projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu, kā arī nodrošināt lēmumu pieņemšanu par projektu iesniegumu apstiprināšanu vai noraidīšanu

*sagatavot civiltiesisku līgumu vai vienošanās projektus par projektu īstenošanas saistību izpildi un izdarīt tajos grozījumus

*izvērtēt un apstrādāt Eiropas Savienības finansējuma saņēmēju iesniegtos dokumentus

*veikt datu apstrādi un ievadi Projektu datu informācijas sistēmā

*sniegt komentārus un priekšlikumus par izstrādātajiem Ministru kabineta noteikumu projektiem un citiem Eiropas Savienības fondu normatīvajiem dokumentiem

Prasības:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības finanšu atbalsta programmām

- pieredze projektu iesniegumu vērtēšanā saskaņā ar projektu vērtēšanas kritērijiem

- pieredze Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē un ieviešanā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas) un darba pieredze ar datu informācijas sistēmām

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes

- spēja dinamiskā darba vidē strādāt ātri, precīzi un ar augstu atbildības sajūtu

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Valsts reģionālās attīstības aģentūras Personāla nodaļā. Adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV - 1010, e-pasts: darbs@vraa.gov.lv.  Tālrunis uzziņām 67079000.


VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -

Veselības ministrijas specializētais atašejs Briselē

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība darbam ar valsts noslēpumu, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificēto informāciju

- akadēmiskā augstākā izglītība (tiesību zinātnēs, medicīnā, sabiedrības veselībā, sociālajās zinātnēs vai cita augstākā izglītība, kas atbilst Veselības ministrijas kompetencei);

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz 2 gadi

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem

- pieredze darbā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem un politikas dokumentiem

- pieredze valsts interešu pārstāvniecībā starptautiskajās organizācijās un institūcijās, sadarbībā ar citu valstu pārstāvjiem

- vēlama pieredze darbā veselības aprūpes sistēmā

- vēlama pieredze diplomātiskajā darbā

- vēlama pieredze darbā Latvijas Republikas diplomātiskajās pārstāvniecībās ārvalstīs

- prasme analizēt situāciju un redzēt nozares attīstības perspektīvas

- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku

- teicamas angļu valodas zināšanas (brīvi runā, raksta, lasa), vēlamas franču valodas zināšanas

Pienākumi:

- koordinēt Veselības ministrijas realizētās izpildvaras administratīvo funkciju izpildi ES jautājumos

- pārstāvēt Latvijas Republiku un tās viedokli Eiropas Savienības institūcijās par sabiedrības veselības, veselības aprūpes, farmācijas un narkotiku legālās aprites uzraudzības, epidemioloģiskās drošības, uztura, vides veselības, veselības veicināšanas un atkarību izraisošo vielu kaitējuma samazināšanas, veselības izglītības un citiem Veselības ministrijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sadarboties ar Eiropas Komisijas veselības un patērētāju aizsardzības ģenerāldirektorātu (DG Health and Consumer Protection), Iekšējā tirgus ģenerāldirektorātu (DG Internal Market), Uzņēmējdarbības ģenerāldirektorātu (DG Enterprise), Zemkopības ģenerāldirektorātu (DG AGRI), Vides ģenerāldirektorātu (DG Environment), Nodokļu un muitas ģenerāldirektorātu (DG Taxation and the Customs), Eiropas Ministru padomes ģenerālsekretariātu u.c. veselības sektora institūcijām un organizācijām

- sadarboties ar Eiropas Savienības dalībvalstu pārstāvniecību, īpaši Padomē prezidējošās valsts, kā arī kandidātvalstu misiju darbiniekiem, kuru kompetencē ietilpst veselības sektora jautājumi, lai veiktu lobēšanu par attiecīgajiem jautājumiem vai izzinātu citu dalībvalstu vai kandidātvalstu nostāju

- sadarboties ar nevalstisko organizāciju un sociālo partneru Eiropas asociācijām par veselības sektora jautājumiem

- Piedalīties un pārstāvēt apstiprināto pozīciju un instrukciju par Eiropas Savienības tiesību aktu projektiem un jaunām politikas iniciatīvām Padomes darba grupās, kā arī piedalīties Coreper sanāksmēs, ja dienas kārtībā ir Veselības ministrijas kompetencē esošs jautājums

- piedalīties Nodarbinātības, sociālās politikas, veselības un patērētāju jautājumu ministru padomēs, kā arī piedalīties Eiropas Komisijas un Padomes izveidoto darba grupu un komiteju sanāksmēs, kurās tiek skatīti Veselības ministrijas kompetences jautājumi, ja atbilstošais eksperts nav varējis ierasties un dalība ir nepieciešama

- sagatavot ministra un vadošo amatpersonu vizītes par veselības sektora jautājumiem savas kompetences un deleģēto pilnvaru ietvaros

- sniegt informāciju par konferencēm un semināriem, kā arī cita veida aktivitātēm, kuras organizē Eiropas Savienības institūcijas vai prezidējošā valsts

- mainoties Prezidentūrām, sniegt pārskatu par paveikto darbu iepriekšējās Prezidentūras laikā

Mēs piedāvājam:

* iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

* karjeras izaugsmes iespējas

* darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas

* draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Administratīvi Juridiskā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 220. kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.

* Informācijai: Pretendentu atlase notiks 2 kārtās: 1) pretendentu atbilstības izvērtēšana, pamatojoties uz iesniegtajiem dokumentiem; 2) intervija un zināšanu pārbaude.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!