Par "Lattelekom" maksu par nepamatotu kvalitātes pārbaudes pieprasījumu
1999.gada 21.maijā stājās spēkā kārtība, kādā klienti var pieprasīt telekomunikāciju pakalpojumu maksas pārrēķinu vai kompensāciju, ja kvalitāte neatbilst tehniskiem standartim.
Par visiem bojājumiem vai saņemto telekomunikāciju pakalpojumu neapmierinošu kvalitāti klienti ziņo pa bezmaksas tālruni 114, kas darbojas visu diennakti. "Lattelekom" tehniskie dienesti bojājumu novērš trīs darba dienu laikā bez maksas. Ja pēc bojājumu novēršanas klientu neapmierina telekomunikāciju pakalpojumu kvalitāte, lai saņemtu maksas pārrēķinu vai kompensāciju, abonents ir tiesīgs pieprasīt telekomunikāciju pakalpojumu kvalitātes pārbaudi.
Lai segtu kvalitātes pārbaudes izmaksas tajos gadījumos, kad, izdarot mērījumus, ticis konstatēts, ka saņemto pakalpojumu kvalitāte atbilst tehniskajām normām, tika noteikta maksa Ls 9.
Līdz šim kvalitātes pārbaudes pieteikumu bija maz, un uzņēmums "Lattelekom" ir nolēmis atcelt maksu par nepamatotiem kvalitātes pārbaudes pieprasījumiem.
Uzņēmums "Lattelekom" pārvalda situāciju, un gadījumā, ja būs liels skaits nepamatotu pieprasījumu kvalitātes mērījumiem, uzņēmums "Lattelekom" izmantos savas iespējas atbilstoši Latvijas valsts likumdošanai, lai nepamatotie izdevumi kvalitātes mērījumiem neietekmētu tarifu līmeni visiem "Lattelekom" klientiem.
"Lattelekom" Mediju nodaļa