Rīgā 2009.gada 15.decembrī (prot. Nr.88 85.§)
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.4.prioritātes "Kvalitatīvas vides dzīvei un ekonomiskai aktivitātei nodrošināšana" 3.4.1.pasākuma "Vide" 3.4.1.3.aktivitāti "Bioloģiskās daudzveidības saglabāšanas ex situ infrastruktūras izveide" (turpmāk – aktivitāte);
1.2. Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu (turpmāk – projekts) iesniegumu vērtēšanas kritērijus;
1.3. prasības projekta iesniedzējam;
1.4. atbildīgo iestādi.
6.1. infrastruktūras izveide kolekciju audzēšanas un uzturēšanas apstākļu uzlabošanai;
6.2. moderno tehnoloģiju izmantošana ekspozīcijās;
6.3. telpu aprīkošana apmeklētājiem ar īpašām vajadzībām;
6.4. kolekciju un krājumu pieejamības uzlabošana un apmeklētājiem paredzētās informācijas sistēmas uzlabošana.
7.1. projektu sagatavošanas izmaksas (tehniskās specifikācijas un iepirkumu dokumentācijas izstrāde, projekta īstenošanas risku un alternatīvu analīze, būvprojekta izstrādes un ar to saistītās būvekspertīzes izmaksas) – līdz pieciem procentiem no projektā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām;
7.2. autoruzraudzības un būvuzraudzības izmaksas – līdz pieciem procentiem no projektā plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām;
7.3. būvdarbu izmaksas;
7.4. piegāžu līgumu izmaksas;
7.5. publicitātes pasākumu izmaksas, ciktāl to paredz normatīvie akti par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu.
10.1. izmaksas, kas nav noteiktas šo noteikumu 8.punktā vai pārsniedz šo noteikumu 8.punktā noteiktos attiecināmo izmaksu ierobežojumus;
10.2. projekta īstenošanas izmaksas, ja projekta iesnieguma iesniegšanas dienā ir parakstīti preču nodošanas un pieņemšanas akti;
10.3. projekta vadībā iesaistītā personāla atalgojuma un projekta vadības administratīvās izmaksas, finansējuma saņēmēja kārtējās uzturēšanas izmaksas, kā arī publicitātes pasākumu izmaksas, ja tās pārsniedz normatīvajos aktos par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu noteiktās minimālās izmaksas;
10.4. nekustamā īpašuma pirkuma izmaksas;
10.5. tikai projekta īstenošanai pirktu vai ražotu iekārtu izmaksas (arī to iekārtu izmaksas, kuras tiek izmantotas būvniecības procesā), ja iekārtas ir ekspluatējamas arī pēc projekta īstenošanas, bet nav paredzētas projekta mērķu sasniegšanai;
10.6. datortehnikas un transportlīdzekļu izmaksas;
10.7. grāmatvedības un revīzijas pakalpojumu izmaksas;
10.8. maksu par juridiskām, tehniskām un finanšu konsultācijām, kas sniegtas par projektu tā īstenošanas laikā;
10.9. infrastruktūras ekspluatācijas izmaksas;
10.10. ekspluatācijai neatbilstošu objektu demontāžas izmaksas;
10.11. apgrozāmo un aizņēmuma līdzekļu iegādes izmaksas, samaksa par aizdevuma izskatīšanu, noformēšanu, rezervēšanu un apkalpošanu, maksa par finanšu darījumiem, nokavējuma procenti, līgumsodi un tiesvedības izmaksas;
10.12. pievienotās vērtības nodokļa izmaksas, kuras pievienotās vērtības nodokļa maksātājam ir tiesības atskaitīt kā priekšnodokli.
15.1. izstrādā un apstiprina ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu iesniegumu vērtēšanas metodiku un projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodiku;
15.2. ievieto Vides ministrijas tīmekļa vietnē ierobežotas projektu iesniegumu atlases projekta iesnieguma veidlapu (2.pielikums), projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju veidlapu (3.pielikums), projektu iesniegumu vērtēšanas metodiku un projektu īstenošanai nepieciešamos metodiskos materiālus.
17.1. ja Eiropas Savienības fondu uzraudzības komiteja pieņēmusi lēmumu par izmaiņām projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijos;
17.2. ja pēc uzaicinājuma nosūtīšanas šajos noteikumos tiek izdarīti grozījumi.
26.1. projekta iesnieguma vērtējumā atbilstoši šo noteikumu 3.pielikuma 1. un 2.punktā minētajam kritērijam ir jāsaņem vismaz divi punkti, atbilstoši 3., 4. un 6.punktā minētajam kritērijam – vismaz viens punkts, atbilstoši 7.punktā minētajam kritērijam – vismaz trīs punkti;
26.2. par projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 3.pielikuma 5., 8., un 9.punktā minētajiem kritērijiem var saņemt papildu punktus.
27.1. vispirms vērtē projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 3.pielikuma 24., 25., 27. un 28.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir "Nē", vērtēšanu neturpina un atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu;
27.2. ja projekta iesniegums šo noteikumu 27.1.apakšpunktā minētajos kritērijos novērtēts ar "Jā", projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 3.pielikuma 10., 11., 13., 15., 16., 17., 18., 22., 23., 26., 29., 32., 33., 34. un 35.punktā minētajiem kritērijiem. Ja vērtējums kādā no šiem kritērijiem ir "Nē", vērtēšanu neturpina un atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu;
27.3. ja projekta iesniegums šo noteikumu 27.2.apakšpunktā minētajos kritērijos novērtēts ar "Jā", projekta iesniegumu vērtē atbilstoši šo noteikumu 3.pielikuma 12., 14., 19., 20., 21., 30., 31. un 36.punktā minētajiem kritērijiem un kvalitātes kritērijiem saskaņā ar šo noteikumu 26.punktu. Ja projekta iesnieguma vērtējums neatbilst šo noteikumu 26.1.apakšpunkta nosacījumiem, vērtēšanu neturpina un atbildīgās iestādes vadītājs pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu.
28.1. projekta iesniegums ar augstāko vērtējumu šo noteikumu 3.pielikuma 1.punktā minētajā kritērijā;
28.2. projekta iesniegums ar augstāko vērtējumu šo noteikumu 3.pielikuma 4.punktā minētajā kritērijā;
28.3. projekta iesniegums ar augstāko vērtējumu šo noteikumu 3.pielikuma 7.punktā minētajā kritērijā;
28.4. projekta iesniegums ar augstāko vērtējumu šo noteikumu 3.pielikuma 3.punktā minētajā kritērijā.
29.1. tas atbilst šo noteikumu 3.pielikumā minētajiem administratīvajiem, atbilstības un kvalitātes kritērijiem;
29.2. sarindojot novērtētos projektu iesniegumus prioritārā secībā (sākot ar visvairāk punktus ieguvušo), projektu iesniegumu atlases ietvaros ir pieejams finansējums projekta īstenošanai.
30.1. precizēt informāciju par projekta iesniedzēju (kontaktinformāciju un rekvizītus) (2.pielikums);
30.2. precizēt iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 3.pielikuma 36.punktā minētajam kritērijam;
30.3. precizēt iesniegtos dokumentus atbilstoši šo noteikumu 3.pielikuma 30. un 31.punktā minētajam kritērijam;
30.4. precizēt attiecināmās izmaksas un izmaiņas kopējā attiecināmo izmaksu summā atbilstoši šo noteikumu 8. un 9.punktam;
30.5. precizēt projekta laika grafiku atbilstoši plānotajām projekta aktivitātēm (3.pielikuma 14.punkts);
30.6. precizēt naudas plūsmas prognozi (3.pielikuma 19.punkts);
30.7. precizēt projekta iesniegumā plānoto projekta īstenošanu un plānoto cilvēkresursu nodrošinājumu (3.pielikuma 20.punkts);
30.8. precizēt informāciju par publicitātes pasākumiem (3.pielikuma 21.punkts).
35.1. nodrošina visu projekta ietvaros paredzēto iepirkuma procedūru veikšanu. Pirmo iepirkuma procedūru izsludina triju mēnešu laikā pēc civiltiesiskā līguma vai vienošanās noslēgšanas;
35.2. visas projekta aktivitātes īsteno triju gadu laikā pēc civiltiesiskā līguma vai vienošanās noslēgšanas;
35.3. ne retāk kā reizi trijos mēnešos ievieto savā tīmekļa vietnē aktuālo informāciju par projekta īstenošanas gaitu;
35.4. nodrošina pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu atbildīgajā iestādē saskaņā ar civiltiesisko līgumu vai vienošanās nosacījumiem.
36.1. ja projekta fizisko rādītāju izmaiņas pārsniedz piecus procentus no projekta apstiprinātā apjoma naudas izteiksmē projekta īstenošanas laikā;
36.2. ja izmaiņas projekta iepirkumu plānā maina kopējo iepirkumu apjomu.
Vides ministrs R.Vējonis
Ministru kabineta
2009.gada 15.decembra noteikumiem Nr.1465
2. Izmaksu un ieguvumu analīzē iekļauj:
2.1. finanšu analīzi;
2.2. izmaksu efektivitātes analīzi;
2.3. risku analīzi;
2.4. alternatīvu analīzi.
3. Finanšu analīzes mērķis ir pierādīt, ka projekta ietvaros gūtie papildu darbības ieņēmumi nesedz projekta iesniedzēja darbības izdevumus. Finanšu analīze ietver šādas sadaļas:
3.1. apmeklējumu maksas aprēķins un pamatojums, atlaižu sistēmas analīze un pamatojums;
3.2. darbības izdevumu un ieņēmumu analīze. Analīzi sagatavo naudas plūsmas prognozes veidā pārskata periodam, kas atbilst tās infrastruktūras kalpošanas laikam, kura izveidota par investīcijām. Pārskata perioda sākums ir gads, kad visu plānoto aktivitāšu līgumi ir pabeigti;
3.3. pamatlīdzekļu nolietojums. Pamatlīdzekļu kalpošanas laiku nosaka, pamatojoties uz alternatīvu analīzē izvēlēto tehnisko risinājumu;
3.4. peļņas vai zaudējumu aprēķins.
4. Darbības izdevumu un ieņēmumu analīzes mērķis ir pierādīt, ka projekta iesniedzējs ir spējīgs palielināt apmeklētāju plūsmu pēc projekta īstenošanas, kā arī nodrošināt projekta ietvaros izveidotās infrastruktūras uzturēšanu. Darbības izdevumu un ieņēmumu analīzē ietver vismaz šādas sadaļas:
4.1. investīciju izmaksas un esošie pamatlīdzekļi;
4.2. darbības ieņēmumu un izdevumu izmaiņas faktiskajās cenās, tai skaitā projekta iesniedzēja ieņēmumi;
4.3. finanšu avoti darbības nodrošināšanai, tai skaitā dotācijas un dāvinājumi;
4.4. darbības tehniskā analīze, apmeklētāju grupas. Apmeklētāju skaits un prognozētās apmeklētāju plūsmas izmaiņas;
4.5. ienākumi no apmeklēšanas maksas, ņemot vērā apmeklētāju plūsmu, un debitoru parādu analīze;
4.6. maksa par apmeklēšanu. Pašreizējā apmeklēšanas maksa, apmeklēšanas maksas plāns pārskata periodam, ņemot vērā plānoto apmeklētāju pieaugumu pēc projekta īstenošanas;
4.7. projekta naudas plūsma, kas ir pozitīva visos projekta īstenošanas gados.
5. Izmaksu efektivitāti vērtē, analizējot iespējamās alternatīvas.
2.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 15.decembra noteikumiem Nr.1465
3.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 15.decembra noteikumiem Nr.1465
Nr. |
Kritērijs |
Vērtējums |
||||
1. KVALITĀTES KRITĒRIJI |
Vērtējums punktos |
|||||
1. | Projekta iesniegumā plānoto projekta aktivitāšu gatavība uzsākšanai: |
Jāiegūst vismaz 2 punkti |
||||
1.1. | projekts nav gatavs uzsākšanai (iepirkuma saraksts nav sagatavots vai sagatavots nekvalitatīvi) |
0 |
||||
1.2. | projektam ir zema gatavība uzsākšanai (veikts kopējo izmaksu novērtējums) |
1 |
||||
1.3. | projektam ir vidēja gatavība uzsākšanai (ir sagatavots un pamatots iepirkuma saraksts (tāme), veikts detalizēts izmaksu novērtējums) |
2 |
||||
1.4. | projektam ir augsta gatavība uzsākšanai (sagatavota tehniskā dokumentācija iepirkuma procedūras veikšanai) |
3 |
||||
2. | Īstenošanas risku izvērtējums, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu pieaugums: |
Jāiegūst vismaz 2 punkti |
||||
2.1. | projekta iesniegumā nav veikts iespējamo risku izvērtējums |
0 |
||||
2.2. | projekta iesniegumā iespējamo risku izvērtējums veikts nepilnīgi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai nav izstrādāts vai izstrādāts nepilnīgi |
1 |
||||
2.3. | projekta iesniegumā ir veikts kvalitatīvs iespējamo risku izvērtējums, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi |
2 |
||||
2.4. | projekta iesniegumā ir veikts kvalitatīvs iespējamo risku izvērtējums, izstrādāts pamatots pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai |
3 |
||||
3. | Izveidojamās vai atjaunojamās infrastruktūras ilgtspējīgas lietošanas novērtējums |
Jāiegūst vismaz 1 punkts |
||||
3.1. | nav veikts novērtējums par izveidojamās vai atjaunojamās infrastruktūras kalpošanas laiku |
0 |
||||
3.2. | izveidojamās vai atjaunojamās infrastruktūras plānotais kalpošanas laiks ir no 1 līdz 5 gadiem (neieskaitot) |
1 |
||||
3.3. | izveidojamās vai atjaunojamās infrastruktūras plānotais kalpošanas laiks ir no 5 līdz 10 gadiem |
2 |
||||
3.4. | izveidojamās vai atjaunojamās infrastruktūras plānotais kalpošanas laiks pārsniedz 10 gadus |
3 |
||||
4. | Uzturēšanas izdevumu ietekme uz projekta rezultātu ilgtspēju - izveidotās vai atjaunotās infrastruktūras uzturēšanas izmaksas un augu kolekciju uzturēšanas izmaksas pēc projekta īstenošanas: |
Jāiegūst vismaz 1 punkts |
||||
4.1. | izmaksas nav analizētas vai ir analizētas tikai izveidotās vai atjaunotās infrastruktūras uzturēšanas izmaksas vai augu kolekciju uzturēšanas izmaksas |
0 |
||||
4.2. | izmaksas ir lielākas par 4 procentiem no projekta attiecināmo izmaksu vērtības gadā |
1 |
||||
4.3. | izmaksas ir no 2 līdz 4 procentiem no projekta attiecināmo izmaksu vērtības gadā |
2 |
||||
4.4. | izmaksas ir mazākas par 2 procentiem no projekta attiecināmo izmaksu vērtības gadā |
3 |
||||
5. | Augu kolekciju pieejamība: |
Kritērijs dod papildu punktus |
||||
5.1. | kolekcijas nav pieejamas apmeklētājiem |
0 |
||||
5.2. | apmeklētāju skaits gadā sastāda līdz 20 000 |
1 |
||||
5.3. | apmeklētāju skaits gadā sastāda no 20 000 līdz 70 000 |
2 |
||||
5.4. | apmeklētāju skaits gadā sastāda virs 70 000 |
3 |
||||
6. | Projekta iesniegumā ir izanalizētas iespējamās alternatīvas (finanšu, tehniskais risinājums): |
jāiegūst vismaz 1 punkts |
||||
6.1. | nav veikta alternatīvu analīze |
0 |
||||
6.2. | alternatīvu analīze veikta tikai vienam no parametriem |
1 |
||||
6.3. | ir veikta alternatīvu analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli |
2 |
||||
6.4. | ir veikta alternatīvu analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli, un izvēlētā alternatīva ir ar viszemākām izmaksām |
3 |
||||
1.1. kritēriji par horizontālām prioritātēm | ||||||
7. | Projekta īstenošanas ietekme uz augu kolekciju audzēšanas, uzturēšanas un saglabāšanas apstākļiem (ilgtspējīga attīstība): |
|
jāiegūst vismaz 3 punkti |
|||
7.1. | projekta īstenošana neuzlabo augu kolekciju audzēšanas, uzturēšanas un saglabāšanas apstākļus |
0 |
||||
7.2. | projekta īstenošana nodrošinās esošo augu kolekciju saglabāšanu |
3 |
||||
7.3. | projekta īstenošana uzlabos augu kolekciju audzēšanas, uzturēšanas un saglabāšanas apstākļus un nodrošinās apstākļus augu kolekciju pilnveidošanai |
5 |
||||
8. | Projekta īstenošana uzlabos sabiedrības izglītošanu un informēšanu par bioloģiskās daudzveidības saglabāšanu (informācijas sabiedrība): |
Kritērijs dod papildu punktus |
||||
8.1. | nav paredzētas specifiskas projekta aktivitātes, kas vērstas uz sabiedrības izglītošanu un informēšanu |
0 |
||||
8.2. | ir paredzētas specifiskas projekta aktivitātes, kas vērstas uz sabiedrības izglītošanu un informēšanu |
5 |
||||
9. | Projekta iesniegumā paredzētas specifiskas projekta aktivitātes vienlīdzīgu iespēju principa nodrošināšanai, uzlabojot informācijas pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem (vienādas iespējas): |
|
Kritērijs dod papildu punktus |
|||
9.1. | nav paredzētas specifiskas projekta aktivitātes informācijas pieejamības personām ar funkcionāliem traucējumiem nodrošināšanai |
0 |
||||
9.2. | ir paredzētas specifiskas projekta aktivitātes informācijas pieejamības personām ar funkcionāliem traucējumiem nodrošināšanai |
3 |
||||
2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI | ||||||
2.1. Projekta atbilstības kritēriji |
Jā/Nē/NA |
|||||
10. | Projekta iesniegums atbilst normatīvajā aktā par aktivitātes īstenošanu norādītajam aktivitātes mērķim – bioloģiskās daudzveidības saglabāšana, kas nodrošina izzūdošu sugu saglabāšanu, kā arī pavairošanas iespēju sugu saglabāšanai dabā |
N |
||||
11. | Projekta iesniegums atbilst normatīvajā aktā par aktivitātes īstenošanu norādītajām atbalstāmajām darbībām |
N |
||||
12. | Projekta iesniegums atbilst normatīvajā aktā par aktivitātes īstenošanu norādītajām attiecināmajām izmaksām |
P |
||||
13. | Projekta iesniegumā projekta apraksts sniedz nepieciešamo informāciju par veicamajām darbībām: |
N |
||||
13.1. | sniegts veicamo darbību tehniskais raksturojums | |||||
13.2. | norādīti rezultāta un iznākuma rādītāji un tie atbilst normatīvajā aktā par aktivitātes īstenošanu norādītajam aktivitātes mērķim | |||||
13.3. | sniegti veicamo darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie ieguldījumi projekta iesniedzējam noteikto funkciju 1992.gada 5.jūnija Konvencijas par bioloģisko daudzveidību vai 1973. gada 3. marta Konvencijas par starptautisko tirdzniecību ar apdraudētajām savvaļas dzīvnieku un augu sugām, vai 1971. gada 2. februāra Konvencijas par starptautiskas nozīmes mitrājiem, īpaši kā ūdensputnu dzīves vidi ieviešanai | |||||
14. | Projekta iesniegumā projekta laika grafiks atbilst plānotajām projekta aktivitātēm |
P |
||||
15. | Projekta iesniegumā sniegtā informācija apliecina, ka projekta iesniedzējs nodrošinās projekta rezultātu ilgtspējību: |
N |
||||
15.1. | institucionālā struktūra nodrošinās projekta rezultātu uzturēšanu | |||||
15.2. | ir plānotas projekta rezultātā izbūvētās infrastruktūras ekspluatācijas un uzturēšanas izmaksas | |||||
15.3. | ir vai būs pieejams personāls, lai nodrošinātu projekta īstenošanas rezultātā radīto pamatlīdzekļu ekspluatāciju | |||||
16. | Projekta iesniegumā norādītie būvdarbu un aprīkojuma piegādes rādītāji atbilst projekta aprakstam un ietver galvenos darbus, kas raksturo izvirzīto projekta mērķu sasniegšanu |
N |
||||
17. | Projekta iesniegumā budžeta finanšu avotu struktūra atbilst normatīvajam aktam par aktivitātes īstenošanu |
N |
||||
18. | Projekta iesniegumā budžetā iekļautās izmaksas: |
N |
||||
18.1. | ietver visas projekta īstenošanai nepieciešamās izmaksu pozīcijas | |||||
18.2. | ir saskaņā ar būvdarbu tāmi | |||||
18.3. | ir samērīgas un pamatotas, norādīti skaidri pieņēmumi izmaksu aprēķiniem | |||||
18.4. | ir tieši nepieciešamas projekta īstenošanai | |||||
18.5. | atbilst prognozētajām tirgus cenām | |||||
19. | Projekta iesniegumā naudas plūsmas prognoze: |
P |
||||
19.1. | parāda gan finansējuma pieprasījumu, gan izmaksu prognozi | |||||
19.2. | ir atbilstoša plānotajam laika grafikam | |||||
19.3. | ir atbilstoša projekta finanšu plānam | |||||
20. | Projekta iesniegumā plānotā projekta ieviešana un plānotie cilvēkresursi nodrošinās Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likumā noteiktās finansējuma saņēmēja funkcijas: |
P |
||||
20.1. | projekta administratīvajai (piemēram, iepirkums, līgumu administrācija, lietvedība) vadībai | |||||
20.2. | projekta finanšu (piemēram, grāmatvedības uzskaite, maksājumu pārbaude un veikšana, finanšu plānošana) vadībai | |||||
20.3. | projekta tehniskajai (piemēram, saskaņojumi projektēšanas un būvniecības gaitā, darbu progresa atskaišu un pārskatu sagatavošana) vadībai | |||||
21. | Projekta iesniegumā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumu īstenošanu |
P |
||||
2.2. Projekta iesniedzēja atbilstības kritēriji |
Jā/Nē/NA |
|||||
22. | Projekta iesniedzējs ir valsts aģentūra, atvasināta publiska persona un tās izveidota aģentūra, kapitālsabiedrība, kurai tiesību aktos ir noteiktas funkcijas 1992.gada 5.jūnija Konvencijas par bioloģisko daudzveidību vai 1973. gada 3. marta Konvencijas par starptautisko tirdzniecību ar apdraudētajām savvaļas dzīvnieku un augu sugām vai 1971. gada 2. februāra Konvencijas par starptautiskas nozīmes mitrājiem, īpaši kā ūdensputnu dzīves vidi ieviešanai |
N |
||||
23. | Projekta iesniedzējam nav nodokļu parādu uz iesnieguma iesniegšanas mēneša pirmo darba dienu |
N |
||||
3. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI |
Jā/Nē/NA |
|||||
24. | Projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes norādītajā termiņā |
N |
||||
25. | Projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu |
N |
||||
26. | Projekta iesniegums sagatavots atbilstoši normatīvajā aktā par aktivitātes īstenošanu norādītajai iesnieguma veidlapai |
N |
||||
27. | Projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā |
N |
||||
28. | Projekta iesniegums sagatavots datorrakstā |
N |
||||
29. | Projekta iesniegumu parakstījusi pilnvarota persona |
N |
||||
30. | Iesniegts viens projekta iesnieguma oriģināls un trīs kopijas, kā arī elektroniskā versija, kurai pielikumā ir tikai projekta iesnieguma izmaksu ieguvumu analīze (ja projekta iesniegums iesniegts papīra dokumenta formā) |
P |
||||
31. | Gan projekta iesnieguma oriģināls, gan kopijas iesniegtas caurauklotas, pievienoto dokumentu lapas numurētas (ja projekta iesniegums iesniegts papīra dokumenta formā) |
P |
||||
32. | Projekta iesniegums ir noformēts atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu noteiktajām prasībām (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā) |
N |
||||
33. | Projekta iesniegums parakstīts ar drošu elektronisko parakstu (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā) |
N |
||||
34. | Projekta iesniegums izstrādāts DOC, XLS, PDF vai JPG datņu formātā (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā dokumenta formā) |
N |
||||
35. | Projekta iesnieguma veidlapā aizpildītas visas tās sadaļas |
N |
||||
36. | Projekta iesniegumam pievienoti visi pielikumi: |
P |
||||
36.1. | būvdarbu tāme vai tehniskais projekts | |||||
36.2. | projekta naudas plūsmas prognoze |
Apzīmējumi:
N – ja vērtējums negatīvs, projekta iesniegumu noraida,
P – pieņem lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu (projekta iesniedzējam jānodrošina atbilstība kritērijiem, precizējot projekta iesniegumu lēmuma noteiktajā termiņā),
NA (neattiecas) – gadījumā, ja norādītais kritērijs nav attiecināms uz konkrēto projekta iesniedzēju, projekts netiek vērtēts attiecībā uz šo kritēriju.
Ministru kabineta
2009.gada 15.decembra noteikumiem Nr.1465