Amatu konkursi
Karjeras izaugsmes koledža izsludina atklātu konkursu akadēmiskā personāla vēlēšanām vakantajām lektora amata vietām finanšu, apdrošināšanas, vadības un sabiedrisko attiecību jomas kursu docēšanaiPrasības: vismaz maģistra grāds, pedagoģiskā un zinātniskā darba pieredze (vēlams doktora grāds).
CV sūtīt uz katerina_k@inbox.lv, ne vēlāk kā 20 dienas no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67504005, 27049022, 29829392.
LR Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Resursu plānošanas departamenta Finanšu nodaļas vadītājs
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā
- ne mazāk kā 3 gadu darba pieredze finanšu jomā valsts pārvaldes iestādē
- pieredze struktūrvienības vadītāja vai līdzīgā amatā, vēlams ne mazāk kā 2 gadi
- profesionālā līmenī pārzināt budžeta iestādes finansēšanas kārtību un budžeta izlietojuma kontroli
- pieredze iestādes un struktūrvienību darbības rezultātu analīzē
- pieredze budžeta izstrādē
- vēlamas zināšanas nozares reglamentējošos dokumentos
- spēja organizēt savu un struktūrvienības darbu
- spēja strādāt un vadīt komandu, analītiskās spējas, precizitāte, labas saskarsmes un organizatoriskās prasmes, prasme apkopot liela apjoma informāciju
- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi plānot un pieņemt lēmumus, spēja strādāt dinamiskā un starptautiskā vidē
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru - MS Excel, vēlams pārzināt budžeta plānošanas un izpildes programmu SAP, kā arī „Horizon”
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma anketu (anketu var saņemt AM Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļā vai ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz vai jānosūta LR Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV - 1473, fakss 67210412.
Uzziņas pa tālr. 67335200, 67335268.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- prasme pielietot normatīvos aktus
- vēlama iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā “Sludinājumi” -> “Darba piedāvājumi” -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”. ‘
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
ADRESE: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļa Brīvības ielā 262, Rīgā (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 67185600 vai 67185618 , fakss 67185646, e-pasts: Ingrida.viksna@vsaa.lv
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā ELEKTRONISKO IEPIRKUMU DEPARTAMENTA VECĀKO KONSULTANTU (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- vadīt vispārīgās vienošanās un nolikuma izstrādi Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS) katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām
- organizēt EIS dalībnieku sūdzību izskatīšanu par EIS lietošanas noteikumu pārkāpumiem
- nodrošināt atzinumu sniegšanu par ministriju un citu valsts pārvaldes iestāžu sagatavotajiem normatīvajiem aktiem
- sniegt atbildes uz juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Departamenta kompetencē esošajiem jautājumiem
- savas kompetences ietvaros sniegt konsultācijas un metodoloģiskos norādījumus par elektroniskajiem iepirkumiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai vadībzinībās), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā
- teicamas valsts valodas zināšanas un vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas administratīvās, analītiskās un komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Valsts reģionālās attīstības aģentūras Personāla nodaļā. Adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, e-pasts: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
Viduslatvijas reģionālā lauksaimniecības pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Atbalsta daļas vecākais referents - 1 vakance (uz ierēdņa prombūtnes laiku), darba vieta - Jēkabpilī
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- izpratne par lauksaimniecības un būvniecības tehnoloģiskajiem procesiem
- zināšanas par ES ELVGF un ELFLA pasākumiem, to administrēšanu
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas saskarsmes spējas;
- spējas strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel)
- priekšrocības pretnedentiem ar darba pieredzi biznesa plānu izstrādē, ar iespēju nekavējoties sākt civildienesta attiecības
Galvenie amata pienākumi: veikt maksājumu apstiprināšanas funkciju ES finansētajiem pasākumiem.
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija, uzrādot oriģinālu) personīgi jāiesniedz Tvaika ielā 2, Jēkabpilī 16.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 65237642; 65237657.
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Otrās uzraudzības daļas vecākā speciālista amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
• augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)
• zināšanas par administratīvo procesu valsts iestādēs
• labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
• praktiska darba pieredze jurisprudencē tiks uzskatīta par priekšrocību
• zināšanas par personas datu aizsardzību tiks uzskatītas par priekšrocību
• zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
• labas iemaņas darbā ar datoru
Piedāvājam:
• labus darba apstākļus
• atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
• dinamisku darbu profesionālā kolektīvā.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2010.gada 12.februārim sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: info@dvi.gov.lv (ar norādi „Konkurss”) vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13 - 15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.