Veiktā budžeta iestāžu aptauja par Valsts kases darbu pēdējā gada laikā apliecinājusi, ka klientu apkalpošana, ko veic Valsts kase, vairumu budžeta iestāžu apmierina šādi atbildējuši 87 procenti aptaujāto. Vēl 12 procentus apkalpošanas kvalitāte daļēji neapmierina un tikai vienu procentu neapmierina.
"Mēs to varam uzskatīt par augstu atzinību pārmaiņām Valsts kases darbā," vērtējot aptaujas rezultātus, uzsvēris Valsts kases pārvaldnieks Aivars Veiss. "Tas pierādījis, ka ieguldījums Valsts kases pilnveidošanā dod jau taustāmus rezultātus. Jau tagad vairāk nekā puse budžeta iestāžu (no aptaujātajām) atzīst, ka sadarbība ar Valsts kasi ir daudz labāka vai labāka nekā pirms gada. Vēl 22 procenti aptaujāto novērtējuši, ka sadarbība ar Valsts kasi palikusi bez izmaiņām un tikai viens procents to novērtējis kā sliktāku. Turklāt 46 procenti aptaujāto uzskata, ka turpmāk Valsts kases darbā vairs nekas nav jāmaina."
No faktoriem, kas ietekmē Valsts kases un tās norēķinu centru darbu, visbiežāk tiek minēta darbinieku kvalifikācija un kompetence (42%), datortehnikas un programmnodrošinājuma kvalitāte (25%), laipna attieksme pret klientu (18%).
Nenoliedzami, viens no svarīgākajiem faktoriem, kas būtiski ietekmē Valsts kases norēķinu centru darbību, ir nodrošināt informāciju par jaunumiem budžeta iestāžu norēķinos: 77 procenti aptaujāto budžeta iestāžu šo informāciju saņem no Valsts kases norēķinu centru darbiniekiem un tikai 23 procenti no publikācijām. Turklāt 79 procenti aptaujāto apliecinājuši, ka informāciju par jaunumiem budžeta iestāžu norēķinos saņem laikā.