Valsts kases norēķinu centru klientiem tika arī jautāts, kādus jaunus pakalpojumus viņi vēlētos saņemt. Biežāk minētais:
datorprogrammu, ar kuras palīdzību, veidojot mēneša kopsavilkumu, kopsavilkums atbilstu tāmju un izdevumu bilanču veidlapu prasībām;
kopsavilkumu par kases ieņēmumiem un izdevumiem ne tikai par kopējo periodu, bet arī par katru mēnesi;
saņemt detalizētākas izdrukas atbilstoši finansēšanas plāniem;
finansu plāna izmaiņas pēc to saņemšanas norēķinu centrā izsniegt klientam;
konsultācijas;
veikt norēķinus starp bankām kārtējā dienā.
Aptauja tika veikta, lai pilnveidotu un attīstītu Valsts kases sniegtos pakalpojumus, tos saskaņojot ar klientu (budžeta iestāžu) vēlmēm. Pavisam tika izsūtīta 1061 aptaujas anketa, no kurām ar atbildēm saņemtas 477.
Valdis Freidenfelds,
Valsts kases preses sekretārs