Amatu konkursi
Igaunijas - Latvijas - Krievijas pārrobežu sadarbības programma Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros 2007.-2013.gadam izsludina atklātu konkursu uz Apvienotā tehniskā sekretariāta finanšu eksperta vakanto amata vietu (viena vakance)
Finanšu eksperts
Igaunijas - Latvijas - Krievijas pārrobežu sadarbības programmas Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros 2007.-2013.gadam (Programma) stratēģiskais mērķis ir veicināt kopīgas attīstības pasākumus, lai uzlabotu reģiona konkurētspēju, izmantojot tā potenciālu un izdevīgo ģeogrāfisko izvietojumu starp Eiropas Savienību un Krievijas Federāciju. Programmu finansē Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instruments.
Programma ir apstiprināta Eiropas Komisijā 2008.gada 17.decembrī ar lēmumu Nr. C (2008) 8332. Apvienotais tehniskais sekretariāts (ATS) ir iestāde, kas Programmas ietvaros nodrošina tiešu sadarbību un atbalstu potenciālajiem projektu pieteicējiem, kā arī jau apstiprinātu projektu partneriem. ATS sastāv no vietējā biroja Rīgā, kas darbosies kā Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība un filiālēm Igaunijas Republikā un Krievijas Federācijā.
ATS vietējam birojam Rīgā plānots piesaistīt septiņus darbiniekus no visām Programmas partnervalstīm - Igaunijas Republikas, Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas: ATS vadītāju, trīs projektu vadītājus, finanšu ekspertu, sabiedrisko attiecību speciālistu un programmas asistentu. Programmas darba valoda ir angļu valoda.
Plašāka informācija par Programmu ir pieejama mājas lapā: www.estlatrus.eu.
Vispārējās prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, banku sfērā vai līdzīgā jomā
- teicamas latviešu vai krievu vai igauņu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos
- ļoti labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku un likumdošanu, zināšanas par Eiropas kaimiņattiecību un partnerības politiku, ieskaitot PRAG noteikumus un
Eiropas kaimiņattiecību un partnerības instrumentu
tiks uzskatītas par priekšrocību
- programmu un projektu vadības prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību
- budžeta plānošanas un grāmatvedības prasmes
- analītiskās, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- spējas strādāt komandā un uzņemties vadību, koordinējot uzdoto uzdevumu izpildi
- ne mazāk kā 2 gadu praktiskā pieredze Eiropas Savienības (ERAF) finansēto programmu/projektu finanšu vadībā vai auditā; iepriekšējā pieredze ar INTERREG programmām/projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Detalizētu informāciju par prasībām, amata pienākumiem un pieteikšanās kārtību skatīt: http://www.estlatrus.eu/eng/news/.
Pieteikšanās termiņš - 2010.gada 8.aprīlis plkst. 17.
Igaunijas - Latvijas - Krievijas pārrobežu
sadarbības programma Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības
instrumenta ietvaros 2007.-2013.gadam izsludina atklātu konkursu
uz Apvienotā tehniskā sekretariāta sabiedrisko attiecību
speciālista vakanto amata vietu (viena vakance)
Sabiedrisko attiecību speciālists
Igaunijas - Latvijas - Krievijas pārrobežu sadarbības programmas Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros 2007.-2013.gadam (Programma) stratēģiskais mērķis ir veicināt kopīgas attīstības pasākumus, lai uzlabotu reģiona konkurētspēju, izmantojot tā potenciālu un izdevīgo ģeogrāfisko izvietojumu starp Eiropas Savienību un Krievijas Federāciju. Programmu finansē Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instruments.
Programma ir apstiprināta Eiropas Komisijā 2008.gada 17.decembrī ar lēmumu Nr. C (2008) 8332. Apvienotais tehniskais sekretariāts (ATS) ir iestāde, kas Programmas ietvaros nodrošina tiešu sadarbību un atbalstu potenciālajiem projektu pieteicējiem, kā arī jau apstiprinātu projektu partneriem. ATS sastāv no vietējā biroja Rīgā, kas darbosies kā Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība un filiālēm Igaunijas Republikā un Krievijas Federācijā.
ATS vietējam birojam Rīgā plānots piesaistīt septiņus darbiniekus no visām Programmas partnervalstīm - Igaunijas Republikas, Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas: ATS vadītāju, trīs projektu vadītājus, finanšu ekspertu, sabiedrisko attiecību speciālistu un programmas asistentu. Programmas darba valoda ir angļu valoda.
Plašāka informācija par Programmu ir pieejama mājas lapā: www.estlatrus.eu.
Vispārējās prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība attiecīgā jomā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos; krievu un igauņu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku un likumdošanu, īpaši par
Eiropas kaimiņattiecību un partnerības instrumentu
- zināšanas par Eiropas Savienības prasībām (ieskaitot PRAG prasības) par publicitāti un informācijas sniegšanu
- ļoti labas rakstīšanas, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas, grafiskā dizaina pamatprasmes)
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- vismaz 1 gada praktiskā pieredze ar informācijas sniegšanas un sabiedrisko attiecību uzdevumiem
- pieredze Eiropas Savienības fondu programmu / projektu ieviešanā
- pieredze administratīvo uzdevumu veikšanā
Detalizētu informāciju par prasībām, amata pienākumiem un pieteikšanās kārtību skatīt: http://www.estlatrus.eu/eng/news/.
Pieteikšanās termiņš - 2010.gada 8.aprīlis plkst. 17.
Igaunijas - Latvijas - Krievijas pārrobežu
sadarbības programma Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības
instrumenta ietvaros 2007.-2013.gadam izsludina atklātu konkursu
uz Apvienotā tehniskā sekretariāta biroja vadītāja vakanto amata
vietu (viena vakance)
Biroja asistents
Igaunijas - Latvijas - Krievijas pārrobežu sadarbības programmas Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros 2007.-2013.gadam (Programma) stratēģiskais mērķis ir veicināt kopīgas attīstības pasākumus, lai uzlabotu reģiona konkurētspēju, izmantojot tā potenciālu un izdevīgo ģeogrāfisko izvietojumu starp Eiropas Savienību un Krievijas Federāciju. Programmu finansē Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instruments.
Programma ir apstiprināta Eiropas Komisijā 2008.gada 17.decembrī ar lēmumu Nr. C (2008) 8332. Apvienotais tehniskais sekretariāts (ATS) ir iestāde, kas Programmas ietvaros nodrošina tiešu sadarbību un atbalstu potenciālajiem projektu pieteicējiem, kā arī jau apstiprinātu projektu partneriem. ATS sastāv no vietējā biroja Rīgā, kas darbosies kā Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība un filiālēm Igaunijas Republikā un Krievijas Federācijā.
ATS vietējam birojam Rīgā plānots piesaistīt septiņus darbiniekus no visām Programmas partnervalstīm - Igaunijas Republikas, Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas: ATS vadītāju, trīs projektu vadītājus, finanšu ekspertu, sabiedrisko attiecību speciālistu un programmas asistentu. Programmas darba valoda ir angļu valoda.
Plašāka informācija par Programmu ir pieejama mājas lapā: www.estlatrus.eu.
Vispārējās prasības pretendentiem:
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos; krievu un igauņu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- ļoti labas komunikācijas un sarakstes prasmes
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- biroja vadīšanas prasmes
- vismaz 3 gadu praktiskā pieredze biroja un administratīvajā darbā
- pieredze pasākumu organizēšanā un vienkāršu iepirkumu veikšanā
Detalizētu informāciju par prasībām, amata pienākumiem un pieteikšanās kārtību skatīt: http://www.estlatrus.eu/eng/news/.
Pieteikšanās termiņš - 2010.gada 8.aprīlis plkst. 17.
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina
darbā:
TERITORIĀLĀS SADARBĪBAS PROJEKTU KONTROLES DEPARTAMENTA
STARPREĢIONĀLĀS SADARBĪBAS PROJEKTU KONTROLES NODAĻAS FINANŠU
EKSPERTU/-I
(ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
Nodrošināt pirmā līmeņa finanšu kontroli Eiropas Kopienas Teritoriālās sadarbības programmu finansētajiem projektiem Latvijā - veikt projekta kontroli tā īstenošanas vietā, sniegt atzinumu par projekta partnera/vadošā partnera veikto izdevumu atbilstību projekta mērķim, plānotajam rezultātam un prasībām saskaņā ar apstiprināto projektu un finansēšanas līgumu.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība uzņēmējdarbības vai finanšu vai ekonomikas vai grāmatvedības vai audita nozarēs vai tiesību zinātnē
- vismaz 1 gada profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanas kontroles jautājumos un/vai auditā un/vai grāmatvedībā
- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumiem un Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana finanšu un audita jautājumos
- svešvalodu zināšanas - labas angļu valodas zināšanas un vēlamas krievu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, interesantu un perspektīvu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Valsts reģionālās attīstības aģentūras Personāla nodaļā. Adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV - 1010, e-pasts: darbs@vraa.gov.lv
Tālrunis uzziņām 67079000.
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts „Silava” (LVMI Silava) izsludina konkursu uz akadēmiskā amatu vakancēm:
- 1 pētnieka vietu meža selekcijas un ģenētikas pētniecības virzienā
- 6 zinātniskā asistenta vietām meža selekcijas un ģenētikas pētniecības virzienā
- 4 zinātniskā asistenta vietām meža resursu pētniecības virzienā
- 1 zinātniskā asistenta vietu medniecības un faunas menedžmenta pētniecības virzienā
- 1 zinātniskā asistenta vietu meža entomoloģijas pētniecības virzienā
- 1 zinātniskā asistenta vietu meža atjaunošanas un ieaudzēšanas virzienā
Nosacījumi: pētniekam: doktora grāds meža vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze meža izpētes darbā; zinātniskajam asistentam: bakalaura, maģistra vai doktora grāds meža vai vides zinībās; par priekšrocību tiks uzskatīts augstākas pakāpes grāds, studijas maģistratūrā vai doktorantūrā, kā arī iepriekšēja pieredze meža izpētes darbā.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata un pētniecības virziena norādi);
dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Dokumenti iesniedzami LVMI Silava Zinātniskajai padomei mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma laikrakstā - Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217. kabinetā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Civiltiesību departamenta Komerctiesību nodaļas juriskonsults
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- padziļinātas zināšanas komerctiesībās un Eiropas Savienības tiesībās
- viena gada darba pieredze jurista darbā
- labas angļu valodas zināšanas un vēlamas vēl vismaz vienas Eiropas Savienības valodas pamatzināšanas
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā
- iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- gatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju projektiem
- gatavot tiesību aktu projektus, viedokļus un ziņojumus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Civiltiesību departamenta Vispārējo civiltiesību nodaļas juriskonsults
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- padziļinātas zināšanas civiltiesībās, civilprocesuālās tiesībās un Eiropas Savienības tiesībās
- viena gada darba pieredze jurista darbā
- labas angļu valodas zināšanas un vēlamas vēl vismaz vienas Eiropas Savienības valodas pamatzināšanas
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā
- iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- gatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju projektiem
- gatavot tiesību aktu projektus, viedokļus un ziņojumus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- prasme lietot normatīvos aktus
- vēlama iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- - iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darba vietu Baldones ielā 2, Rīgā
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā “Sludinājumi” -> “Darba piedāvājumi” -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Adrese: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa, Baldones ielā 2, Rīgā (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 67804116, fakss 67804108, e-pasts: kurzeme@vsaa.lv.
Precizējot iepriekš publicēto
Laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” laidienā nr.36 (04.03.2010.) publicētā sludinājuma precizējumi par Transporta un sakaru institūta rektora amata vēlēšanām:
Prasības rektora amata kandidātam:
- jābūt profesoram vai ieguvušam doktora zinātnisko grādu
- jābūt vadības darba pieredzei augstākās izglītības sistēmā (vismaz 3 gadi).
Rektora amata kandidāta pieteikuma dokumenti:
Trešā punkta redakcija:
3) Darba un dzīves gājums (CV) ar klāt pievienotajiem dokumentiem, kuri apliecina, ka:
- rektora amata kandidāts ir profesors vai doktors.
Tālāk teksts kā “Latvijas Vēstnesis” laidienā nr.36 (04.03.2010.) publicētajā sludinājumā.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā pieņemts lēmums Valsts probācijas dienesta Preiļu teritoriālās struktūrvienības vecākā referenta amatā uz noteiktu laiku iecelt Ināru Mozuļčiku.