• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.06.2010., Nr. 90 https://www.vestnesis.lv/ta/id/211478

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

08.06.2010., Nr. 90

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Aizsardzības ministrija izsludina konkursu uz Aizsardzības ministrijas Rekrutēšanas un jaunsardzes centra (turpmāk - centrs) Jaunsardzes departamenta direktora amatu

Galvenie darba pienākumi:

· vadīt, organizēt un kontrolēt Jaunsardzes departamenta uzdevumu izpildi

· sagatavot priekšlikumus centra direktoram par jaunsargu mācību procesa, iestādes darba uzlabošanu un pilnveidošanu

· organizēt Jaunsardzes departamenta starptautiskās sadarbības projektu izstrādi un īstenošanu

· pārstāvēt Jaunsardzes departamenta intereses saskaņā ar vadības rīkojumiem un norādījumiem

Prasības kandidātiem:

· pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē vai izglītības iestādē (ne mazāk kā divi gadi)

· pieredze vidēji liela darba kolektīva vadīšanā

· augstākā izglītība (pedagoģijas, psiholoģijas vai uzņēmumu vadības specialitātē)

· pieredze normatīvo aktu izstrādē

· darba pieredze pedagoģiskajā darbā

· darba pieredze metodiskajā darbā

· pieredze projektu realizēšanā un brīvprātīgo darba organizēšanā

· pieredze darbā ar nevalstiskajām organizācijām

· teicamas komunikācijas, organizatoriskās spējas un atbildības sajūta

· vismaz divu svešvalodu zināšanas (ieskaitot angļu valodu)

· datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet pārlūkprogrammas)

· pieredze militārajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Iestāde piedāvā:

· darbu valsts pārvaldē

· konkurētspējīgu atalgojumu

· dinamisku darba vidi

Informācija amata kandidātiem:

CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules līdz šā gada 17.jūnijam iesūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: Juris.Juskans@rjc.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam darbā stāšanas laiks 28.06.2010.

Kontaktinformācija: Iestādes atrašanās vieta: K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473, e-pasts: rjc@rjc.gov.lv. Telefona numurs 67335366, faksa numurs 6733565.


Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Saldus reģionālajā nodaļā

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju

- veikt personas paraksta apliecināšanu

- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju

- veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju

- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju

- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās ierakstīšanu koncesiju reģistrā

- veikt kontroles funkcijas (prasības pieteikumu tiesai sagatavošana, administratīvā pārkāpuma protokola sastādīšana u.c.)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības tiesībās

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darba vietu Saldū

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu (darbs@ur.gov.lv). Tālr. uzziņām 67031816.


Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārskatu departamenta vecākais eksperts (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- pieņemt, pārbaudīt un apkopot budžeta iestāžu pārskatus

- piedalīties budžeta izpildes un finanšu pārskatu sagatavošanā

- piedalīties “Budžetu pārskati” programmatūras izmaiņu ieviešanā un testēšanā

- sagatavot valsts budžeta izpildītājiem metodiskos norādījumus par budžeta izpildes un uzskaites jautājumiem (neietilpst amata pienākumos vakancei uz noteiktu laiku)

Prasības visiem/-ām pretendentiem/ēm:

- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze budžeta iestāžu grāmatvedībā

- zināšanas budžeta grāmatvedībā, Starptautiskajos publiskā sektora grāmatvedības standartos, Starptautiskajos grāmatvedības standartos

- teicamas datorprasmes (Word, Excel - padziļināti)

- pieredze darbā ar liela apjoma datiem, prasme izmantot liela apjoma informāciju

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- analītiska domāšana

- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377.

Papildu informācija: tālr.67094277; www.kase.gov.lv.


Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - VALSTS ZEMES DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORS

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- maģistra grāds tiesību zinātnēs vai ekonomikā

- teicamas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 5 gadi

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā divi gadi

- labas zināšanas administratīvajās tiesībās un procesā

- labas zināšanas un pieredze par nekustamā īpašuma vērtēšanu, reģistrāciju, mērniecību un citiem dienesta kompetencē esošajiem jautājumiem

- zināšanas par Eiropas Savienības darbību

- izpratne par budžetu un finanšu vadību

- izpratne par Valsts zemes dienesta darbību un attīstību

- augsta atbildības sajūta

- spēja argumentēt

- labas komunikācijas prasmes

Saskaņā ar Atklātā konkursa nolikumu pretendentu atlasei atklātā konkursā uz Valsts zemes dienesta ģenerāldirektora amatu, pretendentiem/-ēm kopā ar pieteikuma dokumentiem jāiesniedz rakstu darbs - eseja „Valsts zemes dienesta loma nekustamā īpašuma politikas īstenošanā un attīstībā”.

Esejas saturam jāatspoguļo:

1) Valsts zemes dienesta līdzšinējās darbības novērtējums (t.sk. strukturālās un saturiskās izmaiņas) un turpmākās īstermiņa un vidēja termiņa strukturālās attīstības perspektīvas;

2) nekustamā īpašuma politikas mērķi, Valsts zemes dienesta loma šo mērķu sasniegšanā, kā arī metodes minēto mērķu sasniegšanai;

3) Valsts zemes dienesta sniegto pakalpojumu attīstība, t.sk. sadarbība ar iesaistītajiem partneriem;

4) Valsts zemes dienesta loma starptautiskajā sadarbībā un tās attīstības perspektīvas.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36 (ar ieeju no Tērbatas ielas) Rīgā, LV 1536) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Ar konkursa nolikumu var iepazīties Tieslietu ministrijas mājas lapā www.tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036731, 67036724.


Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Zemgales reģionālās valsts darba inspekcijas inspektors uz nenoteiktu laiku (darbs Bauskas rajonā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Zemgales reģionālajai valsts darba inspekcijai Jelgavā, Skolotāju ielā 3, LV-3001. Tālrunis uzziņām 63090407, 29472823 vai 67021585, e-pasts: valdis.dums@vdi.gov.lv.


Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance) Audita departamenta Eiropas Savienības fondu audita nodaļas vecākais referents

Prasības:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai tiesību zinātnēs, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām

· darba pieredze valsts pārvaldē (ne mazāk kā 1 gadu)

· profesionālās iemaņas audita darbības jomā

· zināšanas par:

- Eiropas Komisijas un citu finanšu instrumentu daļēji vai pilnīgi finansēto programmu un projektu vadības un koordinācijas principiem un ieviešanas ciklu, un to auditiem

- Latvijas un Eiropas Savienības tiesību aktiem audita jomā

- iekšējās kontroles izveidošanas pamatprasībām iestādē

- grāmatvedības un finanšu jautājumiem

· prasme kontaktēties ar cilvēkiem

· ļoti labas angļu valodas zināšanas

· iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Galvenie pienākumi:

· veikt Revīzijas iestādes funkciju izpildi 2007.-2013.gada periodam ES struktūrfondu 3.mērķa „Eiropas teritoriālā sadarbība” ietvaros finansētajai pārrobežu sadarbības programmai „Latvija - Lietuva”

· veikt Eiropas kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros finansēto pārrobežu sadarbības programmas „Igaunija - Latvija - Krievija” 2007.-2013.gada plānošanas periodam noteikto Apvienotās vadošās iestādes iekšējā audita funkciju izpildi un darba uzdevumu izpildi Latvijas teritorijā;

· nodrošināt dalību Revidentu grupā ES struktūrfondu 3.mērķa „Eiropas teritoriālā sadarbība” ietvaros finansētajai Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības programmai

· koordinēt ES struktūrfondu 3.mērķa „Eiropas teritoriālā sadarbība” INTERREG IVC starptautiskās sadarbības programmas noteiktās revīzijas funkciju un darba uzdevumu izpildi Latvijas teritorijā

· veikt ES struktūrfondu 2007.-2013.gada perioda iekšējās kontroles sistēmas auditus ministrijā un padotības iestādē

· kompetences ietvaros izstrādāt ar auditu saistītu tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus un sagatavot atzinumus par citu ministriju un valsts pārvaldes institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektiem

Mēs piedāvājam:

· iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

· iespēju paplašināt zināšanas un pieredzi Eiropas Savienības fondu audita jomā

· sociālās garantijas

· labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amata konkursa pretendenta aptaujas anketu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi vai pa pastu 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Lāčplēša ielā 27, Rīgā, LV-1011. Amata konkursa pretendenta aptaujas anketu un amata aprakstu var atrast ministrijas mājas lapā: www.raplm.gov.lv vai saņemt ministrijas Personāla vadības departamentā. Tālrunis uzziņām 67770425 vai 67770362.


Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance) Audita departamenta direktora vietnieks Eiropas Savienības fondu audita nodaļas vadītājs

Prasības:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai tiesību zinātnēs, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām

· darba pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā (vismaz 2 gadi)

· profesionālās iemaņas auditu veikšanas jomā

· zināšanas amata pienākumu veikšanai par:

- Eiropas Komisijas un citu finanšu instrumentu daļēji vai pilnīgi finansēto programmu un projektu vadības un koordinācijas principiem un ieviešanas ciklu, un to auditiem

- Latvijas un Eiropas Savienības tiesību aktiem audita jomā

- iekšējās kontroles izveidošanas pamatprasībām iestādē

- grāmatvedības un finanšu jautājumiem

· nepieciešanas organizatoriskās spējas, prasme kontaktēties ar cilvēkiem un vadīt kolektīvu

· ļoti labas angļu valodas zināšanas (vēlamas papildus zināšanas vācu vai franču valodā)

· iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Galvenie pienākumi:

· organizēt, plānot, vadīt un nodrošināt Audita departamenta ES fondu audita nodaļas darbu

· nodrošināt Mērķa 3 „Eiropas teritoriālā sadarbība” ietvaros finansētās pārrobežu sadarbības programmas „Latvija - Lietuva” 2007.-2013.gada ES fondu plānošanas periodam revīzijas iestādes darbu, noteikt uzdevumus un kontrolēt to izpildi

· nodrošināt Eiropas kaimiņattiecību un partnerības instrumenta ietvaros finansētās pārrobežu (kaimiņattiecību) sadarbības programmas „Igaunija - Latvija - Krievija” 2007.-2013.gada ES fondu plānošanas periodam Apvienotās vadošās iestādes ietvaros noteikto iekšējā audita funkciju izpildi, nosakot uzdevumus un kontrolējot to izpildi

· atbilstoši revīzijas metodikai nodrošināt noteikto revīzijas funkciju īstenošanu un ar otrā līmeņa finanšu kontroles, un ar noslēguma izdevumu deklarācijas pārbaudes veikšanu saistīto darbu, uzdevumu izpildi un kontroli to izpildē pārrobežu transnacionālās un starpreģionu sadarbības programmu 2007.-2013.gada ES fondu plānošanas perioda ietvaros, kurās Latvija ir partnerdalībvalsts

· nodrošināt ES struktūrfondu 2007.-2013.gada perioda Revīzijas iestādes deleģēto funkciju izpildi ministrijā un padotības iestādē

· nodrošināt auditus, sistemātiskas pārbaudes un novērtējumus ministrijas un padotības iestādes īstenoto ES un citu finanšu instrumentu daļēji vai pilnīgi finansēto programmu un projektu iekšējās kontroles sistēmas darbībai

· kompetences ietvaros izstrādāt ar auditu saistītu tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus un sagatavot atzinumus par citu ministriju un valsts pārvaldes institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektiem

Mēs piedāvājam:

· iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

· iespēju paplašināt zināšanas un pieredzi Eiropas Savienības fondu audita jomā

· sociālās garantijas

· labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amata konkursa pretendenta aptaujas anketu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi vai pa pastu 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Lāčplēša ielā 27, Rīgā, LV-1011. Amata konkursa pretendenta aptaujas anketu un amata aprakstu var atrast ministrijas mājas lapā: www.raplm.gov.lv vai saņemt ministrijas Personāla vadības departamentā. Tālrunis uzziņām 67770425 vai 6777036.


Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Agroķīmijas departamenta inspektors

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· augstākā izglītība lauksaimniecībā vai vides zinātnēs

· darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

· mēslošanas līdzekļu apriti regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

· angļu valodas zināšanas

· dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

· prasme strādāt ar datoru

· spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


Austrumlatgales reģionālā lauksaimniecības pārvalde aicina darbā uz noteiktu laiku: VALSTS ATBALSTA, ZIVSAIMNIECĪBAS UN LEADER PASĀKUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Pienākumi:

· pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai

· pieņemt lēmumus par atbalsta piešķiršanu vai nepiešķiršanu Valsts atbalsta pieteikumiem

· izvērtēt apstiprināto projektu darījumus un maksājumus apliecinošus dokumentus

· izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

· sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu/noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.

· sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Prasības:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· augstākā izglītība ekonomikas, grāmatvedības vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

· profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

· pieredze biznesa projektu analizēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

· izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

· labas angļu valodas zināšanas

· labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

· labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

· iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

· iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Austrumlatgales reģionālajai lauksaimniecības pārvaldei, adrese: Brāļu Skrindu iela 11, Rēzekne, LV-4601, e-pasts: austrumlatgale@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām: 64628189.


Lauku atbalsta dienesta Ziemeļaustrumu reģionālā lauksaimniecības pārvalde aicina darbā uz noteiktu laiku: ES TIEŠO MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Pienākumi:

• pieņemt lēmumus par atbalsta piešķiršanu vai nepiešķiršanu Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai

• pārzināt Eiropas Savienības Kopējās lauksaimniecības politikas Tiešo platību maksājumu u.c. reglamentējošo normatīvo aktu bāzi, pastāvošās maksājumu shēmas un maksājumu saņemšanas nosacījumus

• sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu/noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.

• sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Prasības:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• augstākā izglītība ekonomikas, grāmatvedības vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

• profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

• pieredze biznesa projektu analizēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

• izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

• labas angļu valodas zināšanas

• labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

• labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

• iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

• iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

• darba vietu Gulbenē

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienesta Ziemeļaustrumu reģionālajai lauksaimniecības pārvaldei. Adrese: Ābeļu ielā 2, Gulbenē, Gulbenes novadā LV - 4401, e-pasts: ziemelaustrumi@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 64472194.


Elektronikas un datorzinātņu institūts izsludina konkursu uz asistentu un pētnieku akadēmiskajiem amatiem - elektronikas, signālu apstrādes un datorzinātnes specialitātēs

Pieteikumā jānorāda specialitāte un amats, uz kuru pretendē.

Pieteikumi iesniedzami līdz 2010. gada 9. jūlijam un papildu informāciju var iegūt Rīgā, Dzērbenes ielā 14, „A” korpusā, 1.-3. kabinetā. Tālrunis uzziņām 67554500.

Pieteikumam pievienot:

1) Curriculum Vitae

2) akadēmiskos un zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas

3) publicēto zinātnisko darbu sarakstu (2006.-2010.g.)

4) citas kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas (pēc pretendenta izvēles).


Amatu konkursu rezultāti

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Pašvaldību attīstības departamenta Reģionu tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākās referentes amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) ar 2010.gada 24.maiju konkursa kārtībā iecelta OLGA AIZBALTE.


Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Pašvaldību attīstības departamenta Finanšu, ekonomikas un metodoloģijas nodaļas vecākā referenta amatā ar 2010.gada 1.jūniju konkursa kārtībā iecelts HARIJS HARU.


Veselības ekonomikas centrs informē, ka konkursa kārtībā e - Veselības nodaļas vadītājas ierēdnes amatā 24.05.2010. ir iecelta ĀRIJA BĒRZIŅA.


Studiju un zinātnes administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Studiju kreditēšanas daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku 2010.gada 1.jūnijā ir iecelta ALĪNA RIKMANE.


Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa nacionālo kontu daļas vecākās referentes amatā 01.06.2010. iecelta LIENE MEDNE.


Vides ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2010.gada 31.maijā Investīciju departamenta Finanšu instrumentu nodaļa vecākās referentes (uz noteiktu laiku) ierēdnes amatā iecelta SANDRA BEĻAVSKA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!