Amatu konkursi
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra ierēdņa amatu - Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā;
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli ar norādi - „otrajam valsts notāra amata konkursam Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā”, un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance) - Attīstības instrumentu departamenta Teritoriālās sadarbības nodaļas vecākais referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Nepieciešamās prasības un kompetences pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, Eiropas studijās vai finanšu vadībā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē, kā arī profesionālās iemaņas savas darbības jomā
- pieredze projektu vadībā
- zināšanas savu pienākumu veikšanai:
- par Latvijas un Eiropas Savienības tiesisko ietvaru reģionālās attīstības jomā
- par Eiropas Kopienas iniciatīvu INTERREG, t.sk. sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības struktūrfondu 3.mērķa „Eiropas teritoriālā sadarbība” Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības programmas, starpreģionu sadarbības programmas INTERREG IVC un pilsētvides attīstības programmas URBACT II ieviešanas koordinēšanu un uzraudzību
- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu 3.mērķa „Eiropas teritoriālā sadarbība” pārrobežu sadarbības programmu ieviešanas koordinēšanā un uzraudzībā
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu un normatīvu aktu projektus, sniegt atzinumus citu institūciju, ministrijas struktūrvienību un padotības iestāžu sagatavotajiem tiesību aktu projektiem
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un pieredzi starptautiskās sadarbības jomā
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā, Lāčplēša ielā 27, Rīgā. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā www.raplm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67770425.
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Elektronisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu attīstības nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt valsts un pašvaldību e-pārvaldes infrastruktūras un e-pārvaldes procesu pārvaldības, e-pakalpojumu un centrālo lietojumu attīstību un uzturēšanas plānošanu
- sniegt atbalstu metodoloģisko valsts un pašvaldību iestādēm e-pārvaldes infrastruktūras un e-pārvaldes procesu pārvaldības attīstībā, e-pakalpojumu un centrālo lietojumu izstrādē un ieviešanā
Prasības:
- otrā līmeņa akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama ekonomikas vai vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā)
- vismaz divu gadu darba pieredze ar informācijas tehnoloģijām saistītos projektos (informāciju sistēmu izveidē un attīstībā)
- vismaz viena gada pieredze iepirkumu dokumentu izstrādāšanā
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas
- teicamas datora lietošanas prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, interesantu un perspektīvu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2010.gada 7.jūlijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Personāla nodaļai Rīgā, Elizabetes ielā 19, LV - 1010, e-pasts: darbs@vraa.gov.lv
Tālr. uzziņām 67079000.
Valsts aģentūra „Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra” izsludina konkursu uz VECĀKĀ EKSPERTA ierēdņa amata vietu (uz ierēdņa prombūtnes laiku) Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Projektu kontroles nodaļā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt ES struktūrfondu līdzfinansēto projektu pārbaudes to īstenošanas vietās
- dokumentēt veikto pārbaužu rezultātus, gatavot pārskatus
- uzraudzīt projekta īstenošanas gaitu ieviešanas laikā
- uzraudzīt līguma saistību izpildi pēc atbalsta izmaksas
- veikt projektu pārskatu izvērtēšanu un analīzi
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība inženierzinātnēs vai ekonomikā, vai akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām (zināšanām)
- atbilstoša darba pieredze ES struktūrfondu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas (praktiska pieredze) par būvniecības likumdošanu, būvniecības procesiem
- vēlama izpratne par uzņēmējdarbību un ar to saistītajiem LR tiesību aktiem, valsts atbalstu komercdarbībai, ES struktūrfondu vadību, grāmatvedību
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskās braukšanas pieredze
- labas krievu un angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību
- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte
Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 12.jūlijam.
Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, ar norādi „PKN vecākais eksperts”, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv; www.liaa.gov.lv.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā jurista ierēdņa amatu (2 vakances)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā vai augstākā akadēmiskā juridiskā izglītība
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu un civiltiesību jomās
- labas prasmes darbā ar datoru
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumu projektus
- nodrošināt publisko iepirkumu līgumu noslēgšanu
- izstrādāt cita veida līgumu, starpresoru vienošanos un sadarbības līgumu projektus
- nodrošināt cita veida līgumu, starpresoru vienošanos un sadarbības līgumu noslēgšanu
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās, darba grupās, sanāksmēs, nepieciešamības gadījumā dienesta pārbaudēs un disciplinārlietu izmeklēšanā
- piedalīties Iepirkumu uzraudzības biroja iesniegumu izskatīšanas sēdēs par VID publiskiem iepirkumiem
Mēs gaidām Jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai vid@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz Valsts ieņēmumu dienesta Finanšu pārvaldes Līguma daļas galvenā jurista amatu”.
Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Muitas auditu pārvaldes Uzņēmumu auditu daļas un Darījumu auditu daļas vecākā muitas eksperta (5 vakances) ierēdņa amatu
Pretendentam izvirzītās prasības:
* atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
* pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
* darba pieredze vai zināšanas (izglītība/kursu apmeklējuma sertifikāts) grāmatvedības jomā
* angļu valodas zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
* krievu valodas zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
* prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
* labas prasmes darbā ar datoru
* pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
* pieprasīt visus nepieciešamos dokumentus, kuri ir saistīti ar deklarēto preču vērtību, nodokļu aprēķināšanu un aprēķināto muitas maksājumu apmaksu
* veikt nodokļu aprēķinus un sagatavot lēmumus par muitas parādiem muitas auditu lietās
* sagatavot informāciju nosūtīšanai juridiskai vai fiziskai personai, ja muitas audits veikts saskaņā ar tās iesniegumu
* sagatavot lēmuma projektu muitas audita lietā
Mēs gaidām Jūsu:
* pieteikuma vēstuli
* profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)
* izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
* rekomendācijas un atsauksmes no iepriekšējiem darba devējiem
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai vid@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz Valsts ieņēmumu dienesta Muitas auditu pārvaldes vecākā muitas eksperta amatu”.
Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.
Amatu konkursu termiņa pagarināšana
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija paziņo, ka 2010.gada 8.jūnijā laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” publicētā Audita departamenta direktora vietnieka - Eiropas Savienības fondu audita nodaļas vadītāja amata konkursa (viena vakance) pieteikšanās termiņš tiek pagarināts līdz 2010.gada 7.jūlijam.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija paziņo, ka 2010.gada 8.jūnijā laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” publicētā Audita departamenta Eiropas Savienības fondu audita nodaļas vecākā referenta amata konkursa (viena vakance) pieteikšanās termiņš tiek pagarināts līdz 2010.gada 7.jūlijam.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts valodas centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts valodas centra Valodas kontroles nodaļas vecākā inspektora amatā - Jūrmalā, Babītes novadā, Engures novadā, Jaunpils novadā, Kandavas novadā, Mārupes novadā, Tukuma novadā - ar 2010.gada 21.jūniju iecelta Sarmīte Pāvulēna.
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās statistikas departamenta Interviju organizācijas daļas vadītāja vietnieces amatā (uz noteiktu laiku) 18.06.2010. iecelta Mārīte Bērziņa.