Amatu konkursi
Amatu konkursu rezultāti
Valsts aģentūras „Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra” Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Projektu apstrāde un vērtēšanas nodaļas vecākās ekspertes amatā ar 2010.gada 19.jūliju (uz noteiktu laiku) konkursa kārtībā iecelta DAINA BULE.Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Veterinārā un pārtikas pārstrādes departamenta Pārtikas pārstrādes nodaļas vecākās referentes amatā iecelta INGŪNA BEĶERE.
Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Kontroles pārvaldes Kurzemes kontroles nodaļas vadītājs (uz nenoteiktu laiku, darba vieta Kuldīgā)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā (ārsta grāds);
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē.
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 5 gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem);
- darba pieredze vadošā amatā vai administratīvajā darbā vismaz 5 gadi;
- vēlama pieredze valsts pārvaldē;
- latviešu un divu svešvalodu (angļu, vācu vai krievu valodas u.c.) zināšanas;
- prasme strādāt ar MS Office programmām;
- B kategorijas autovadītāja apliecība (darbs saistīts ar darba braucieniem).
GALVENIE PIENĀKUMI:
- nodrošināt kontroles un uzraudzības funkcijas izpildi Nodaļas administratīvajā teritorijā;
- vadīt Nodaļu, veikt Nodaļas funkciju pārskatīšanu un analīzi; noteikt rezultatīvos rādītājus un kontrolēt to izpildi;
- piedalīties Inspekcijas politikas dokumentu, Inspekcijas stratēģiskā un gada darba plāna izstrādē un aktualizācijā;
- nodrošināt uzraudzības dokumentu sistēmas uzturēšanu un risku vadības sistēmas piemērošanu;
- plānot Nodaļas personālresursus un nepieciešamos materiāli-tehniskos resursus un kontrolēt to racionālu izmantošanu.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē;
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, 20 dienu laikā kopš publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv www.vi.gov.lv
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Juridiskās daļas vadītājs (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt daļas darbību
- nodrošināt administratīvo procesu un tā metodisku vadību dienestā
- veikt tiesvedības procesu uzskaiti un tiesu lietu glabāšanu
- nodrošināt tiesu nolēmumu analīzi un savas kompetences ietvaros sagatavot priekšlikumus dienesta darbības uzlabošanai, normatīvo aktu pilnveidošanai
- nodrošināt administratīvo aktu projektu, atbilžu projektu uz personu iesniegumiem un ar dienesta interešu pārstāvību tiesā saistītu dokumentu projektu sagatavošanu daļā
- nodrošināt dienesta interešu pārstāvību tiesā un pārstāvēt dienesta intereses tiesas procesos atbilstoši pilnvarojumam
- nodrošināt juridiska rakstura konsultāciju sniegšanu dienesta struktūrvienību amatpersonām par dienesta kompetencē esošiem jautājumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība tiesību zinātnē
- angļu valodas zināšanas
- pieredze jurista darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāk kā trīs gadi
- zināšanas zemes reformas likumdošanā, administratīvā procesa tiesībās
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un iztulkošanā
- pieredze pārstāvībā tiesā
- prasme organizēt darbu, noteikt prioritātes un vadīt kolektīvu
- autovadītāja apliecība (B kategorija)
- par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze Nekustamā īpašuma valsts kadastra likuma piemērošanā.
Piedāvājam:
· atbildīgu un intensīvu darbu valsts iestādē
· darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā
· darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31
· pilna laika darba dienu (darba dienās no plkst.8.30 līdz 17).
Pretendentiem konkursa pieteikuma veidlapu (pieejama Valsts zemes dienesta mājas lapā: www.vzd.gov.lv sadaļā „Vakances”) un izglītības dokumentu kopijas iesniegt Valsts zemes dienesta Personāla departamentā Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, 424.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Tālrunis uzziņām 67038634.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ekonomikas un plānošanas departamenta Budžeta plānošanas daļas vadītājs (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt daļas darbību
- sagatavot priekšlikumus dienesta rīcības plānam, nodrošināt un kontrolēt rīcības plānā daļai doto uzdevumu izpildi
- sagatavot informāciju gada publiskajam pārskatam
- pārraudzīt un organizēt budžeta plānošanas un izdevumu prognozēšanas procesu dienestā
- uzraudzīt budžeta izpildes procesu iestādē
- izstrādāt un iesniegt Tieslietu ministrijā dienesta valsts budžeta pieprasījumu nākamajam un turpmākajiem budžeta gadiem, kā arī pašreizējā gada valsts budžeta grozījumus
- veikt dienestam piešķirto asignējumu sadalīšanu pa dienesta budžeta izpildītajām programmām, struktūrvienībām
- nodrošināt dienesta kārtējā gada finansēšanas plānu apstiprināšanu, sagatavot un iesniegt Tieslietu ministrijā tā grozījumus
- nodrošināt regulāru, kā arī operatīvu informācijas ziņojumu sagatavošanu par dienesta finansiālo stāvokli
- sekot dienesta un reģionālo nodaļu valsts pamatbudžeta izpildes gaitai un prognozēt tā izpildi
- sagatavot un iesniegt Tieslietu ministrijā dienesta pamatbudžeta izpildes analīzi.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība grāmatvedības, uzņēmuma vadības, finanšu vadības vai ekonomikas jomā (priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu kādā no minētajām nozarēm)
- ne mazāk kā trīs gadu pieredze nozarē un darba pieredze vadošā amatā
- atbilstoša profesionālā un praktiskā pieredze, pamatzināšanas finanšu grāmatvedībā
- labas iemaņas darbā ar datoru, īpaši - MS Excel, uzņēmumu vadības un grāmatvedības sistēmu Horizon
- prasme analizēt esošo situāciju un saskatīt darbības sfēras perspektīvu
- priekšrocība pretendentam ar finanšu vadības pieredzi ES projektos.
Piedāvājam:
· atbildīgu un intensīvu darbu valsts iestādē
· darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā
· darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31
· pilna laika darba dienu (darba dienās no plkst.8.30 līdz 17).
Pretendentiem konkursa pieteikuma veidlapu (pieejama Valsts zemes dienesta mājas lapā www.vzd.gov.lv sadaļā „Vakances”) un izglītības dokumentu kopijas iesniegt Valsts zemes dienesta Personāla departamentā Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, 424.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Tālrunis uzziņām 67038634.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā - Plānošanas, analīzes un kontroles departamenta vecākais eksperts (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
(darbs saistīts ar iestādes darbības plānu sagatavošanu un to izpildes kontroli, dienesta un disciplinārlietu izmeklēšanu organizēšanu, iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu un to ieviešanas kontroli, iekšējo pārbaužu veikšanu, pārskatu un citu informatīvu dokumentu gatavošanu, iestādes darbības risku novērtēšanu).
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (uzņēmējdarbībā vai ekonomikā)
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē iekšējās uzraudzības un kontroles jomā, kā arī iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
- zināšanas un praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jomā, kā arī derīgs kvalitātes sistēmas vadītāja vai iekšējā auditora sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību
Pieteikumu konkursam, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likumā izvirzītajām prasībām un neatbilstību Valsts civildienesta ierēdņu disciplināratbildības likuma 11. panta 5. punktam, izglītības dokumentu kopijas, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi „Konkursam” Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013, 317. kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Uzziņas pa tālruni 67388633 (pirmdienās).
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Otrās uzraudzības daļas vecākā speciālista amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
• augstākā izglītība vai nepabeigta augstākā izglītība tiesību zinātnēs
• praktiska darba pieredze jurisprudencē tiks uzskatīta par priekšrocību
• vēlamas labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
• zināšanas par administratīvo procesu
• zināšanas par personas datu aizsardzību tiks uzskatītas par priekšrocību
• labas iemaņas darbā ar datoru
Piedāvājam:
• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
• labus darba apstākļus
• darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 30.jūlijam sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: info@dvi.gov.lv (ar norādi „Konkurss”) vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
LATVIJAS KULTŪRAS KOLEDŽA izsludina konkursu UZ VAKANTAJĀM AKADĒMISKĀ PERSONĀLA AMATA VIETĀM ar 01.09.2010.:
Nodaļa |
Amats |
Studiju kurss |
Vietu skaits |
Kultūras vadības nodaļa |
ll lektors |
Pasaules mākslas vēsture |
1 vieta |
lektors |
Latvijas Kultūras vēsture |
1 vieta |
|
lektors |
Pētījumu metodoloģija |
1 vieta |
|
letors |
Kultūrekonomika |
1 vieta |
UZ VAKANTAJĀM ADMINISTRATĪVĀ PERSONĀLA AMATA VIETĀM ar 01.09.2010.:
Nodaļa |
Amats |
Vietu skaits |
Radošās industrijas nodaļa |
Nodaļas vadītājs |
1 vieta |
Profesionālo kompetenču attīstības nodaļa |
Nodaļas vadītājs |
1 vieta |
Amata vietu pretendentiem līdz š.g. 20.augustam (mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas) LKK Personāla daļā jāiesniedz:
1)iesniegums par piedalīšanos konkursā
2)dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus), kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus
3)dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā
4)citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju
5)ja nepieciešams, saskaņā ar Valsts valodas likumu, iesniedz arī valsts valodas prasmi apliecinošu dokumentu
6)administratīvo amatu pretendentiem - attiecīgās struktūrvienības attīstības vīzija
7)akadēmisko amatu pretendentiem - studiju kursa apraksts.
Prasības akadēmisko amatu pretendentiem ir noteiktas LKK Nolikumā par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem, ar kuru varat iepazīties personāldaļā, kā arī LKK mājas lapā (sadaļā: Par LKK-Normatīvie dokumenti- Vispārīgie noteikumi vai http://www.kulturaskoledza.lv/doc/normat_dok/nolikuma_par_akademiskajiem_un_administrativajiem,amatiem.pdf).
Adrese: Bruņinieku iela 57, Rīga, LV-1011; tālr. 29638683; fakss 67846237; lkk@lkk.gov.lv