Amatu konkursi
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālā nodaļaizsludina konkursu uz vakanto
Pensiju un pabalstu daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu
(1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Tukumā )
Galvenie pienākumi:
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā „Sludinājumi” --> ”Darba piedāvājumi”--> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV, pieteikuma vēstules un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
ADRESE: VSAA Tukuma reģionālā nodaļa, Raudas iela 12a, Tukums (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 63107306, fakss: 63122306, e-pasts: tukums@vsaa.lv.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu
pārvaldes vecākā referenta amatam Funkciju vadības nodaļā
Galvenie pienākumi:
- piedalīties Uzņēmumu reģistra politikas ieviešanā reģistrācijas un informācijas sniegšanas jomā
- piedalīties e-pārvaldes un jaunu Uzņēmumu reģistra funkciju ieviešanā
- izstrādāt Uzņēmumu reģistra darbības stratēģijas, gada darba plānu projektus, kontrolēt to izpildes gaitu
- sagatavot Uzņēmumu reģistra iniciatīvas un atbilžu vēstuļu projektus atbilstoši nodaļas kompetencei
Prasības pretendentiem/-ēm:
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- spēja saskatīt iespējas un risinājumus, analītiskā domāšana
- spēja patstāvīgi pieņemt sarežģītus lēmumus
- spēja paredzēt un novērst riskus
- teicama saskarsmes kultūra un labas komunikācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlamas zināšanas un prasmes projektu vadības jomā
- vēlama augstākā izglītība, var būt pēdējo kursu students
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 23.08.2010. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv . Tālr. uzziņām 67031816.
Veselības norēķinu centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz noteiktu laiku - vecākais referents Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta daļā
Galvenie darba pienākumi:
- noformēt un uzturēt administratīvās lietas
- sagatavot dokumentus administratīvo lietu pārsūdzēšanas vai apstrīdēšanas gadījumos
- sagatavot līgumus, izskatīt personu sūdzības, iesniegumus, priekšlikumus
- sagatavot atbildes vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā juridiskā izglītība, augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību)
- praktiska darba pieredze jurisprudencē (ne mazāk kā 2 gadi)
- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar administratīvo procesu tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlams pārzināt normatīvos aktus veselības aprūpes jomā
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no Ls 522 (bruto)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi „Juridiskā atbalsta daļas vecākais referents” sūtīt Veselības norēķinu centra Juridiskā departamenta Personāla daļai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV - 1012 vai pa e-pastu olita.auzina@vnc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67043742, kā arī Veselības norēķinu centra mājaslapā www.vnc.gov.lv.
Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu
uz Zemgales apgabaltiesas tiesneša amata vietu
(Krimināllietu tiesu kolēģijā)
Prasības tiesneša amata kandidātiem/ēm:
- atbilstība likuma „Par tiesu varu” 53.panta prasībām
- atbilstība likuma „Par tiesu varu „ 55.panta prasībām
- labas iemaņas darbā ar datoru
- laba reputācija.
Konkursā tiesneša amata kandidātus/-tes vērtēs saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem nr. 204 „Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība”.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves aprakstu Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodas Tiesu administrācijas mājas lapā www.ta.gov.lv sadaļā „Darba piedāvājumi”), izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas un darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai apliecinātas dokumentu kopijas) adresēt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai Ūnijas ielā 8, k-9, Rīga, LV-1084, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063844, 67063851.