• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2010. gada 10. augusta noteikumi Nr. 774 "Lielo un stratēģiski nozīmīgo investīciju projektu koordinācijas padomes nolikums". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 18.08.2010., Nr. 130 https://www.vestnesis.lv/ta/id/215222-lielo-un-strategiski-nozimigo-investiciju-projektu-koordinacijas-padomes-nolikums

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta rīkojums Nr.480

Par valsts nekustamā īpašuma nodošanu Cēsu novada pašvaldības īpašumā

Vēl šajā numurā

18.08.2010., Nr. 130

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 774

Pieņemts: 10.08.2010.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Ministru kabineta noteikumi Nr.774

Rīgā 2010.gada 10.augustā (prot. Nr.41 84.§)

Lielo un stratēģiski nozīmīgo investīciju projektu koordinācijas padomes nolikums

Izdoti saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 13.pantu
un Ministru kabineta iekārtas likuma 26.pantu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Lielo un stratēģiski nozīmīgo investīciju projektu koordinācijas padome (turpmāk – padome) ir koleģiāla un koordinējoša institūcija, kas izveidota, lai nodrošinātu saskaņotu starpresoru sadarbību sekmīgai investīciju projektu īstenošanai Latvijas valsts interesēs.

2. Padomes sastāvā ir:

2.1. Ministru prezidents;

2.2. ekonomikas ministrs;

2.3. finanšu ministrs;

2.4. reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs;

2.5. satiksmes ministrs;

2.6. vides ministrs;

2.7. izglītības un zinātnes ministrs;

2.8. ārlietu ministrs;

2.9. zemkopības ministrs.

3. Padomes priekšsēdētājs ir Ministru prezidents.

4. Padomes priekšsēdētāja vietnieks ir ekonomikas ministrs.

5. Padomes priekšsēdētājs var uzaicināt piedalīties padomes sēdēs valsts un pašvaldību institūciju pārstāvjus, valsts infrastruktūras uzņēmumu vadītājus, nevalstisko organizāciju un sociālo partneru pārstāvjus, kā arī citus ekspertus.

6. Padomes sekretariāta funkcijas veic valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra".

7. Padomes sekretariāta uzdevums ir kontrolēt padomes lēmumu izpildi un informēt padomi par to izpildes gaitu.

II. Padomes funkcijas, uzdevumi un tiesības

8. Padomes funkcija ir koordinēt sadarbību starp valsts institūcijām, pašvaldībām, augstākās un profesionālās izglītības iestādēm, infrastruktūras uzņēmumiem (piemēram, valsts akciju sabiedrību "Latvenergo", akciju sabiedrību "Latvijas gāze", koncernu "Latvijas dzelzceļš"), speciālo ekonomisko zonu un brīvostu pārvaldēm un pašvaldību infrastruktūras uzņēmumiem, nodrošinot problēmjautājumu risināšanu, lai veicinātu Latvijas ekonomikai būtisku investīciju projektu sekmīgu īstenošanu. 

9. Padomei ir šādi uzdevumi:

9.1. lemt par investīciju piesaistes stratēģiju, veidot vienotu investīciju projektu portfeli, analizēt projektu lietderību un ietekmi uz Latvijas ekonomikas attīstību;

9.2. atbilstoši kompetencei lemt par nepieciešamajiem pasākumiem konkrētu investīciju projektu virzīšanā;

9.3. apzināt problēmjautājumus, kas kavē investīciju projektu virzību, un sniegt priekšlikumus to risināšanai, nodrošinot investīciju projektu sekmīgu īstenošanu;

9.4. sniegt priekšlikumus par atbalsta instrumentu izstrādi un piešķiršanu investīciju projektiem to veiksmīgai ieviešanai;

9.5. sniegt priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos.

10. Padomei ir šādas tiesības:

10.1. apkopot valsts pārvaldes institūciju, privātā sektora un nevalstisko organizāciju sniegto informāciju, kas nepieciešama padomes mērķa un uzdevumu izpildei;

10.2. uzaicināt piedalīties padomes sēdēs valsts un pašvaldību institūciju, nevalstisko organizāciju un sociālo partneru pārstāvjus, kā arī citus ekspertus;

10.3. pamatojoties uz padomes lēmumiem, ieteikt valsts un pašvaldību institūcijām un infrastruktūras uzņēmumiem konkrētus risinājumus investīciju projektu veiksmīgai ieviešanai;

10.4. ja nepieciešams, izveidot ekspertu darba grupas.

III. Padomes sēdes sasaukšana

11. Padome savu darbību īsteno padomes sēdēs. Padome izskata un apspriež padomes sēdes darba kārtībā iekļautos jautājumus un pieņem lēmumus.

12. Padomes sēdes vada padomes priekšsēdētājs. Padomes priekšsēdētāja prombūtnes laikā vai viņa uzdevumā padomes priekšsēdētāja pienākumus pilda padomes priekšsēdētāja vietnieks.

13. Padomes sēdes sasauc pēc nepieciešamības, bet ne retāk kā reizi trijos mēnešos.

14. Ikvienam padomes loceklim ir tiesības pieprasīt padomes sēdes sasaukšanu. Lai sasauktu padomes sēdi, padomes sekretariātā jāiesniedz iesniegums, ievērojot šo noteikumu 18.punktā minētos informācijas aprites termiņus. Iesniegumam pievieno šo noteikumu 17.punktā minētos dokumentus.

15. Lēmumu par sēdes sasaukšanu pieņem padomes priekšsēdētājs.

16. Ja padomes loceklis nevar ierasties padomes sēdē, viņš var pilnvarot citu attiecīgās institūcijas pārstāvi piedalīties sēdē.

IV. Padomes sēdes sagatavošana

17. Padomes sekretariāts sagatavo (izņemot šo noteikumu 14.punktā minēto gadījumu):

17.1. sēdes darba kārtības projektu;

17.2. nepieciešamos sēdes materiālus un dokumentus atbilstoši darba kārtībai;

17.3. ja nepieciešams, uzaicināmo personu sarakstu.

18. Padomes sekretariāts ne vēlāk kā piecas darbdienas pirms padomes sēdes elektroniski nosūta padomes locekļiem informāciju par padomes sēdes sasaukšanu un šo noteikumu 17.punktā minētos dokumentus.

19. Ikviens padomes loceklis ne vēlāk kā trīs darbdienas pirms padomes sēdes var elektroniski nosūtīt padomes sekretariātam priekšlikumus par paredzēto padomes sēdes darba kārtību, kā arī ierosināt jebkura padomes kompetencei atbilstoša jautājuma iekļaušanu padomes sēdes darba kārtībā. Lai ierosinātu attiecīgā jautājuma iekļaušanu padomes sēdes darba kārtībā, padomes sekretariātā jāiesniedz:

19.1. rakstiski precīzi formulēts jautājums un ar to saistītie sēdes materiāli un dokumenti;

19.2. ja nepieciešams, uzaicināmo personu saraksts.

20. Padomes sekretariāts var iekļaut padomes sēdes darba kārtībā jautājumus, kas sagatavoti un nosūtīti šajos noteikumos noteiktajā kārtībā.

21. Ja padomes loceklim mainījusies pasta vai elektroniskā pasta adrese, viņš par to nekavējoties informē padomes sekretariātu.

V. Padomes sēdes norise

22. Padomes sēdes ir slēgtas.

23. Padomes sēdēs piedalās padomes locekļi un uzaicinātās personas. Uzaicinātās personas piedalās tikai to jautājumu apspriešanā, uz kuru apspriešanu tās ir uzaicinātas.

24. Padome ir lemttiesīga, ja tās sēdē piedalās vairāk nekā puse no balsstiesīgajiem padomes locekļiem.

25. Katram balsstiesīgajam padomes loceklim sēdē ir viena balss. Padome lēmumus pieņem, atklāti balsojot.

26. Padomes sēdi atklāj padomes priekšsēdētājs.

27. Padomes priekšsēdētājs konstatē, vai padome ir lemttiesīga.

28. Ja padome ir lemttiesīga, padome izskata un apstiprina sēdes darba kārtību.

29. Padome pēc padomes priekšsēdētāja priekšlikuma var noteikt katra darba kārtībā iekļautā jautājuma apspriešanas kārtību un ilgumu.

30. Lai par katru jautājumu pieņemtu lēmumu, padomes priekšsēdētājs formulē attiecīgā jautājuma apspriešanā izteiktos priekšlikumus.

31. Padome lēmumus pieņem ar klātesošo padomes locekļu vienkāršu balsu vairākumu. Ja balsu skaits sadalās vienādi, izšķirošā ir padomes priekšsēdētāja balss.

32. Padomes loceklis nepiedalās balsošanā, ja lēmuma pieņemšana ietekmē vai var ietekmēt padomes locekļa, viņa radinieku (likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpratnē) vai darījumu partneru personiskās vai mantiskās intereses.

33. Padomes pieņemtie lēmumi stājas spēkā pēc padomes sēdes protokola parakstīšanas, ja padome nav nolēmusi citādi.

34. Padomes lēmumi ir publiski pieejami Ekonomikas ministrijas mājaslapā internetā. Padome var pieņemt lēmumu par kāda tās lēmuma vai lēmuma daļas atzīšanu par ierobežotas pieejamības informāciju. Par to padomes sēdes protokolā izdara atzīmi.

VI. Padomes sēdes protokola noformēšana

35. Padomes sēdes protokolēšanu nodrošina padomes sekretariāts.

36. Padomes sēdes protokolā norāda:

36.1. sēdes norises vietu un laiku;

36.2. sēdes sākuma un beigu laiku;

36.3. personas, kuras piedalījās sēdē;

36.4. darba kārtības jautājumus;

36.5. darba kārtības jautājumu apspriešanas gaitu un saturu.

37. Par katru padomes sēdē apspriesto darba kārtības jautājumu padomes sēdes protokolā norāda:

37.1. ziņotāju un īsu ziņojuma izklāstu;

37.2. personas, kuras izteikušās par attiecīgo jautājumu, un viņu izteikto viedokli;

37.3. pieņemto lēmumu;

37.4. balsošanas rezultātus un katra padomes locekļa balsojumu;

37.5. padomes locekļa atsevišķo viedokli par pieņemto lēmumu, ja kāds  no padomes locekļiem pieprasa to ierakstīt protokolā.

38. Padomes sēdes protokola projektu sagatavo un nosūta saskaņošanai padomes locekļiem triju darbdienu laikā pēc padomes sēdes. Padomes locekļi divu darbdienu laikā pēc protokola projekta saņemšanas var par to iesniegt priekšlikumus padomes sekretariātā.

39. Saskaņoto padomes sēdes protokolu paraksta:

39.1. padomes priekšsēdētājs;

39.2. padomes sēdes protokolētājs.

40. Padomes sēdes protokolu sastāda vienā eksemplārā, ja padome nav nolēmusi citādi. Padomes sēdes protokola kopijas elektroniski nosūta katram padomes loceklim.

41. Padomes sēdes protokola glabāšanu nodrošina padomes sekretariāts.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Ekonomikas ministrs A.Kampars

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!