• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 18.08.2010., Nr. 130 https://www.vestnesis.lv/ta/id/215259

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Vēl šajā numurā

18.08.2010., Nr. 130

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Amatu konkursi

Jēkabpils pilsētas pašvaldības Kultūras pārvalde izsludina konkursu uz nenoteiktu laiku vakantā amata vietu - kultūras pasākumu organizators Pretendentam izvirzītās prasības:

- vidējā profesionālā vai augstākā izglītība ar specializāciju kultūras jomā

- vismaz 2 gadu pieredze publisku pasākumu organizēšanā, vadīšanā, kultūras darba koordinēšanā

- atbilstoša pieredze darbā valsts vai pašvaldības iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” iesniegt Kultūras pārvaldē Brīvības ielā 120, Jēkabpilī, LV-5201.



Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona Komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojums un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816.



Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

Valsts kase izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kvalitātes un risku vadības departamenta kvalitātes vadības speciālists/-e (vecākais eksperts/-e, vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties kvalitātes un risku vadības sistēmas uzturēšanā

- veikt kvalitātes vadības sistēmas dokumentu izstrādi un aktualizāciju

- veikt Latvijas Republikas un Eiropas Kopienas tiesību aktu prasību iekļaušanu kvalitātes dokumentos attiecībā uz ārvalstu finanšu palīdzību un Eiropas Savienības politiku instrumentiem

Prasības pretendentiem/ ēm:

- pabeigta augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams kvalitātes vadībā, ekonomikā vai vadības zinātnē)

- darba pieredze kvalitātes vadības jomā ilgāka par gadu

- darba pieredze un zināšanas par ISO 9001 2008 prasībām tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme analizēt liela apjoma informāciju

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte, komunikabilitāte, atbildības sajūta, prasme pārliecināt un argumentēt viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija: tālr. 67094281, 67094277; www.kase.gov.lv.



Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Veselības politikas plānošanas departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (medicīnā, veselības zinātnēs, bioloģijā) vai cita augstākā izglītība, ja pretendents apgūst vai ir apguvis papildu zināšanas iepriekš minētajās jomās

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem vides veselības politikas jomā un to realizācijas mehānismiem

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā un izpratne par vides veselības politiku reglamentējošiem tiesību aktiem

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā, sabiedrības veselības sistēmā vai vides veselības jautājumu risināšana (vismaz 2 gadi)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā (vismaz 1 gads)

Pienākumi:

- izstrādāt un iesniegt priekšlikumus nodaļas vadītājam par starpnozaru sadarbības (t.sk. par peldvietu ūdens kvalitāti) jautājumu risināšanu

- nodrošināt Eiropas Savienības tiesību aktu pārņemšanu un normatīvo aktu izstrādi par peldvietu ūdens kvalitāti

- konsultēt padotības iestādes un fiziskas personas nodaļas kompetences jautājumos

- sagatavot administratīvo aktu, uzzinu un sarakstes dokumentu projektus nodaļas kompetences ietvaros

- sagatavot atzinumu projektus par citu departamentu un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Administratīvi juridiskā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 220.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālr. 67876017.



Amatu konkursa atsaukums

Lauku atbalsta dienesta Lielrīgas reģionālā lauksaimniecības pārvalde atsauc 2010.gada 4.augustā laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” nr.122 publicēto amata konkursu uz Kontroles un uzraudzības daļas vecākā referenta amatu.



Amatu konkursu rezultāti

Paziņojam, ka konkursa kārtībā 2010.gada 9.augustā valsts aģentūras „Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra” Eiropas Savienības programmu daļas projektu administratora amatā iecelts Edgars KnohenfElds.



Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Audita departamenta Eiropas Savienības fondu audita nodaļas vecākās referentes amatā ar 2010.gada 16.augustu konkursa kārtībā iecelta Irina Žukova.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!