• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 24.08.2010., Nr. 133 https://www.vestnesis.lv/ta/id/215544

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

24.08.2010., Nr. 133

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Amatu konkursi

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrijas viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir izstrādāt valsts un pašvaldību budžetu kārtējam gadam. Tāpat valsts finanšu vadošā iestāde atbild par valsts finanšu politikas izstrādi, tās koordinēšanu un īstenošanu.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Budžeta departamenta Aizsardzības un tiesībsargājošo iestāžu finansēšanas nodaļas vecākais referents

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

• akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

• teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas krievu un angļu valodu zināšanas

• pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

• prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par tavā kompetencē esošiem jautājumiem

• teicamas MS Office programmas zināšanas

• labas komunikācijas un sadarbības prasmes

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

• izskatīt un sagatavot Tieslietu ministrijas, Augstākās tiesas un Satversmes tiesas budžeta projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā

• izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošajiem jautājumiem

• sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

2. Nodokļu analīzes departamenta Ietekmes analīzes nodaļas vecākais referents

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

• akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

• teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas krievu un angļu valodu zināšanas

• pieredze darbā valsts pārvaldē nodokļu jomā vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem un zināšanas Latvijas nodokļu sistēmā

• prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par tavā kompetencē esošiem jautājumiem

• teicamas MS Office programmas zināšanas

• labas analītiskās spējas un precizitāte

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

• izvērtēt akcīzes un citu netiešo nodokļu ietekmi uz budžeta ieņēmumiem un tautsaimniecību

• piedalīties nodokļu politikas veidošanā un plānošanā

3. Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas juriskonsults uz noteiktu laiku

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

• augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

• teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas krievu un angļu valodu zināšanas

• pieredze valsts pārvaldes iestādē un profesionālās iemaņas specialitātei atbilstošos amatos ne mazāk kā 3 gadus

• prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu

• izpratne par valsts resursu politiku un tās tendencēm

• profesionālā darba pieredze valsts resursu (finanšu līdzekļi, nekustamais īpašums) politikas dokumentu izstrādē un ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

• teicamas MS Office programmas zināšanas

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

• sagatavot atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtajiem politikas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem un tiesību aktu projektiem valsts resursu (t.sk. nekustamie īpašumi, publiskā privātā partnerība, publiskais iepirkums) politikas jomā

• izstrādāt politikas dokumentus, informatīvos ziņojumus un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos

4. Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļas vadītājs

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

• akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas/finanšu nozarē vai vadības zinībās

• teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas krievu un angļu valodu zināšanas

• pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

• pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem tiks vērtēta kā priekšrocība

• zināšanas par ES institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

• prasme analizēt plaša profila informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes un rast jaunus risinājumus par tavā kompetencē esošiem jautājumiem

• prasme argumentēt viedokli un pieņemt svarīgus lēmumus

• teicamas MS Office programmas zināšanas

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

• izstrādāt un aizstāvēt ministrijas viedokli par vispārējiem ekonomiskās politikas, ekonomiskas stabilizācijas un izaugsmes jautājumiem ES un starptautiskā līmenī

• nodrošināt sadarbību ar ES institūcijām un citām dalībvalstīm, īpašu uzmanību pievēršot Baltijas jūras valstu reģionam

5. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

• akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība finanšu nozarē vai sociālajās zinātnēs

• teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas krievu un angļu valodu zināšanas

• pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

• pieredze darbā ar ES jautājumiem un zināšanas par ES institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu tiks vērtēta kā priekšrocība

• vēlama pieredze darbā ar personāla jautājumiem

• prasme argumentēt viedokli un pieņemt svarīgus lēmumus par Tavā kompetencē esošiem jautājumiem

• teicamas MS Office programmas zināšanas

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim amata uzdevumus, kas saistīti ar piedalīšanos Eiropas Savienības fondu ieviešanas sistēmas uzraudzībā, pilnveidošanā un uzlabošanā.

6. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta juriskonsults

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

• augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

• teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas krievu un angļu valodu zināšanas

• pieredze darbā ar ES normatīvajiem aktiem, to ieviešanu LR tiesību sistēmā

• ES institucionālās struktūras pārzināšana

• Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai būs nepieciešama darba pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā, projektu izvērtēšanā

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

• izstrādāt normatīvo aktu projektus pastāvošās valsts atbalsta kontroles sistēmas pilnveidošanai

• izvērtēt valsts atbalsta projektus un programmas

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

• Karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

• Darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

• Un galvenais – profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.



Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Veselības aprūpes nodaļas vecākais referents (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā (māszinībās vai ārsta grāds)

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un lietošana praksē

- vēlama pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu, kā arī normatīvo aktu izstrādē

- svešvalodu (angļu, krievu, vācu val. u.c.) pārzināšana

prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- sekot Latvijas Republikas un starptautiskiem politikas plānošanas dokumentiem nodaļas kompetences jomā, kā arī informācijai par situāciju valstī Inspekcijai saistošajās nozares jomās

- piedalīties politikas dokumentu un tiesību aktu projektu izvērtēšanā un priekšlikumu sagatavošanā

- piedalīties veselības aprūpes uzraudzības jomas plānošanā

- apkopot informāciju par situāciju veselības aprūpes jomas uzraudzībā esošajiem objektiem, uzturēt statistiku par veselības aprūpes jomas uzraudzības rezultātiem, veikt informācijas un datu analīzi

- piedalīties inspektoru profesionālās apmācības plānošanā un realizācijā

- izstrādāt inspekcijas iekšējos normatīvos aktus un metodiskos dokumentus nodaļas kompetences jomā

- sagatavot informatīvu ziņojumu un pārskatu projektus par politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas, Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām

- piedalīties inspekcijas darbības stratēģijas īstenošanas pārraudzībā veselības aprūpes jomā nodaļas kompetences ietvaros

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa norādīto e-pastu 20 dienu laikā no publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Tālr. uzziņām 67819675 vai 26537706, e-pasts:personal@vi.gov.lv, www.vi.gov.lv.



Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Veselības aprūpes nodaļas vecākais ārsts eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds

- sertifikāts vienā vai vairākās medicīnas pamatspecialitātēs, vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- vēlama pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu, kā arī normatīvo aktu izstrādē

divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu val. u.c.) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- piedalīties politikas dokumentu un tiesību aktu projektu izvērtēšanā un priekšlikumu sagatavošanā Nodaļas kompetences jautājumos

- izstrādāt Inspekcijas iekšējos normatīvos aktus un metodiskos dokumentus veselības aprūpes un darbspēju ekspertīzes jomā Nodaļas kompetences jautājumos, izvērtēt un pārraudzīt to ieviešanu

- uzraudzīt, lai izskatot sūdzības un iesniegumus, tiek objektīvi izvērtēta ārstniecības iestādēm saistošo normatīvo aktu izpilde medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes jomā

- analizēt Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas darba atskaites un ekspertīžu rezultātus medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes jomā

- izskatīt un analizēt pārsūdzību gadījumus veselības aprūpes un darbspēju ekspertīzes jomā, nepieciešamības gadījumā pieprasot papildus informāciju no Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārstiem - ekspertiem - vai sūdzībā iesaistītajām ārstniecības iestādēm un ārstniecības personām

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa norādīto e-pastu 20 dienu laikā no publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Tālr. uzziņām 67819675 vai 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, www.vi.gov.lv.



Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu: Nozaru politikas departamenta Publisko reģistru politikas nodaļas juriskonsults

Prasības pretendentiem/-ēm:

· otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

· labas zināšanas komerctiesību, publisko reģistru un rūpnieciskā īpašuma tiesību jomā

· vēlama darba pieredze valsts pārvaldē, attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sagatavošanā

· labas angļu un krievu valodas zināšanas

· prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

· augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

· iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

· piedalīšanās attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē ministrijas īstenotās nozaru politikas jomās

· ministrijas padotībā esošo iestāžu darba koordinācija

· ministrijas pārstāvēšana citu institūciju darba grupās saistībā ar ministrijas īstenoto nozaru politiku

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.



Vides ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Investīciju departamenta Investīciju stratēģijas nodaļas vecākais referents

(darbs saistīts ar ūdenssaimniecības sektora investīciju stratēģiskās plānošanas jautājumiem)

Prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnē, finanšu vai ekonomikas specialitātē

- darba pieredze atbilstošajā specialitātē un valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- pieredze normatīvo aktu sagatavošanā (pieteikumā norādīt konkrētus Ministru kabineta noteikumus vai normatīvos aktus un savu ieguldījumu to sagatavošanā)

- zināšanas par politikas plānošanas dokumentiem

- Latvijas Republikas un ES normatīvo aktu pārzināšana vides jomā

- pieredze darbā ar projektiem

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pieteikties personīgi Vides ministrijas Personāla nodaļā, līdzi ņemot CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu, Peldu ielā 25, Rīgā, 203.kabinetā no plkst. 14.00 līdz 16.00 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67026902.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Fizisko personu otrās audita daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība vēlams ekonomikā vai sociālajās zinātnēs

- vēlama praktiska darba pieredze nodokļu audita veikšanā

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- vēlamas krievu valodas zināšanas B2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru

Galvenie pienākumi:

- veikt fizisko personu nodokļu revīziju (auditu) saskaņā ar likuma “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” 22.pantā noteikto un fizisko personu, kuras veic reģistrētu un nereģistrētu saimniecisko darbību

- apkopot nodokļu revīzijas (audita) rezultātus, sastādīt audita pārskatu un pieņemt lēmumu par nodokļu revīzijas (audita) rezultātiem

- pēc kriminālprocesa virzītāja pieprasījuma veikt fizisko personu nodokļu aprēķinus un sastādīt atzinumus

- nodokļu audita ietvaros veikt tematisko pārbaudi, apsekošanu

- reglamentējošos lēmumus un nodokļu audita rezultātus ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (NIS)

- tematisko pārbaužu rezultātus ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (NIS);

- pēc nodokļu audita un nodokļu aprēķina veikšanas, iegūto informāciju ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (NIS)

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai vid@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID NKP Fizisko personu otrās audita daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu”.

Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Juridisko personu pirmās, ceturtās, piektās un sestās audita daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (6 vakances)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību jomā

- vēlama praktiska darba pieredze nodokļu audita veikšanā

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- krievu valodas zināšanas B2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru

Galvenie pienākumi:

- veikt nodokļu auditus un pārbaudīt valsts budžetā un pašvaldību budžetos, kā arī speciālajos valsts un pašvaldību budžetos iemaksājamo VID administrējamo nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto obligāto maksājumu, kuru iekasēšana piekrīt VID, aprēķināšanas un maksāšanas pareizību

- apkopot nodokļu revīzijas (audita) rezultātus , sastādīt audita pārskatu un pieņemt lēmumu par nodokļu revīzijas (audita) rezultātiem

- nodokļu audita ietvaros veikt tematisko pārbaudi, apsekošanu

- pēc kriminālprocesa virzītāja pieprasījuma veikt juridisko personu nodokļu aprēķinus un sastādīt atzinumu-nodokļu aprēķina pārskatu

- reglamentējošos lēmumus un nodokļu audita rezultātus ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (NIS)

- tematisko pārbaužu rezultātus ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (NIS)

- pēc nodokļu audita un nodokļu aprēķina veikšanas, iegūto informāciju ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (NIS)

- veikt auditu izmantojot datorizētās grāmatvedības nodokļu audita programmu (SESAM)

- veikt auditu izmantojot Audita atbalsta informatīvo sistēmu (ASIS)

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai vid@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID NKP Juridisko personu audita daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju otrās un trešās audita daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (3 vakances)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību jomā

- vēlama praktiska darba pieredze nodokļu audita veikšanā

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- krievu valodas zināšanas B2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru

Galvenie pienākumi:

- veikt nodokļu auditus un pārbaudīt valsts budžetā un pašvaldību budžetos, kā arī speciālajos valsts un pašvaldību budžetos iemaksājamo VID administrējamo nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto obligāto maksājumu, kuru iekasēšana piekrīt VID, aprēķināšanas un maksāšanas pareizību

- apkopot nodokļu revīzijas (audita) rezultātus , sastādīt audita pārskatu un pieņemt lēmumu par nodokļu revīzijas (audita) rezultātiem

- nodokļu audita ietvaros veikt tematisko pārbaudi, apsekošanu

- pēc kriminālprocesa virzītāja pieprasījuma veikt juridisko personu nodokļu aprēķinus un sastādīt atzinumu-nodokļu aprēķina pārskatu;

- reglamentējošos lēmumus un nodokļu audita rezultātus ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (NIS)

- tematisko pārbaužu rezultātus ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (NIS);

- pēc nodokļu audita un nodokļu aprēķina veikšanas, iegūto informāciju ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (NIS)

- veikt auditu izmantojot datorizētās grāmatvedības nodokļu audita programmu (SESAM)

- veikt auditu izmantojot Audita atbalsta informatīvo sistēmu (ASIS)

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai vid@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID NKP Lielo nodokļu maksātāju audita daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība vēlams ekonomikā vai sociālajās zinātnēs

- vēlamas krievu valodas zināšanas B2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- vēlamas angļu valodas zināšanas B2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru

Galvenie pienākumi:

- sagatavot informācijas pieprasījumus ārvalstu nodokļu administrācijām vai atbildes uz ārvalstu nodokļu administrāciju informācijas pieprasījumiem;

- veikt tematiskās pārbaudes, novērošanas un apsekošanas uzņēmējdarbības vietās

- apzināt starptautisko darījumu īpatnības un tendences

- pilnveidot transfertcenu, pastāvīgo pārstāvniecību, ārvalstu fizisko personu, kas gūst ar nodokļiem apliekamos ienākumus Latvijas Republikā un nodokļu maksātāju, kas nodarbina personas nosūtīšanai darbam uz ārvalstīm, nodokļu pārbaužu metodiku un ieviest to praksē

- izmantojot VID rīcībā esošās datu bāzes un cita veida informāciju, apzināt jomas, kurās iespējama nodokļu maksātāju izvairīšanās no nodokļu maksāšanas, veicot starpvalstu darījumus

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai vid@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID NKP Starptautisko darījumu kontroles daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Amatu konkursu rezultāti

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales virsmežniecības Zilupes mežniecības vecākā referenta ierēdņa amatā uz laiku ar 23.08.2010. iecelts Ruslans Pavlovskis.



Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2010.gada 19.augustā iecelta MARIKA NEILANDE.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!