• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 14.09.2010., Nr. 145 https://www.vestnesis.lv/ta/id/217696

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

14.09.2010., Nr. 145

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrijas viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir izstrādāt valsts un pašvaldību budžetu kārtējam gadam. Tāpat valsts finanšu vadošā iestāde atbild par valsts finanšu politikas izstrādi, tās koordinēšanu un īstenošanu.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:

Nodokļu un muitas administrēšanas politikas departamenta direktors.

Nodokļu un muitas administrēšanas politikas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu un muitas administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību, izstrādā valsts muitas politiku, izstrādā un koordinē valsts politiku grāmatvedības un tās pārskatu jomā, kā arī izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, angļu valodu zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas, finanšu vai tiesību jomā vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- pieredze kolektīva vadīšanā

- prasme plānot, noteikt prioritātes un nodrošināt uzdevumu izpildi

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev piedāvājam:

- nodrošināt efektīvu un racionālu departamenta darba organizāciju, plānot un vadīt departamenta darbu, lai izpildītu tam noteiktos uzdevumus, tai skaitā:

- izstrādāt valsts nodokļu un muitas administrēšanas politikas vadlīnijas un noteikt stratēģiskos attīstības virzienus

- izstrādāt valsts nodokļu un muitas administrēšanu regulējošu politikas dokumentu projektus, likumprojektus un citus tiesību aktu projektus

- izstrādāt muitas jomu regulējošu politikas dokumentu projektus, likumprojektus un citus tiesību aktu projektus

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus grāmatvedības, pārskatu un to revīzijas jomā

- savas kompetences jautājumos pārstāvēt Finanšu ministriju attiecībās ar citām fiziskajām un juridiskajām personām, nevalstiskajām organizācijām un starptautiskajām organizācijām un citām tiešās un pastarpinātās valsts pārvaldes institūcijām

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- amatam un ieguldījumam atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu

- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv . Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances . Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.


Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Ludzas filiāles nodarbinātības organizators (1 amata vieta)

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

· augstākā izglītība (ekonomista izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

· vēlama darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk par 2 gadiem

· vēlamas zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā

· vēlamas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu)

· prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī, biroja tehniku

Amata pienākumi:

· plānot, organizēt un īstenot aktīvos nodarbinātības pasākumus

Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Ludzas filiāles (adrese: Skolas iela 12, Ludza, LV-5701) vadītājam E.Tereško, nosūtot uz e-pastu: edgars.teresko@nva.gov.lv.  Informācija pa tālruni 65781240, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.


Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Ventspils filiāles nodarbinātības aģents (1 amata vieta)

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

· augstākā izglītība

· vēlama pieredze klientu konsultēšanā ne mazāk par 1 gadu

· vēlamas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu)

· vēlamas zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā

· prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī, biroja tehniku

Amata pienākumi:

· konsultēt bezdarbniekus, darba meklētājus par aģentūras pakalpojumiem, izvērtēt klienta vajadzības un nosūtīt aktīvajiem nodarbinātības pasākumiem

· pieņemt lēmumu par bezdarbnieka un darba meklētāja statusa piešķiršanu un zaudēšanu

· apstrādāt iesniegumu un dokumentu datus informācijas sistēmās

Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Ventspils filiāles (adrese: Pētera iela 3, Ventspils, LV-3601) vadītājai B.Saļņikovai, nosūtot uz e-pastu: ventspils@nva.gov.lv.  Informācija pa tālruni 63626559, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.


Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Daugavpils reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Krāslavā)

Galvenie pienākumi:

· konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

· izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

· sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā

· valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

· darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās

· prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

· prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

· spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

· labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

· pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

· iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

· atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv  sadaļā “Sludinājumi” -> “Darba piedāvājumi” -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus iesniegt: ADRESE: VSAA Daugavpils reģionālā nodaļa, Krāslavas Klientu apkalpošanas centrs Krāslava, Skolas iela 7, LV-5601, tālrunis uzziņām 65681611, fakss 65623276, e-pasta adrese: kraslava@vsaa.lv


Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādiem ierēdņu amatiem (2 vakances) - Juridiskā departamenta vecākais referents-jurists

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

augstākā juridiskā izglītība, augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izpratne par Valsts pārvaldi

- prasme labi strādāt ar datoru Windows vidē

- precizitāte un analītiska domāšana

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- pieredze tiesvedībā un darbā ar juridisko dokumentu (atzinumu, lēmumu projektu) sagatavošanu

Darba pamatpienākumi saistīti ar: piedalīšanos sūdzību (iesniegumu) izskatīšanas komisijas darbā un sūdzību (iesniegumu) izskatīšanas komisijas lēmumu projektu sagatavošanu.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā pēc šī sludinājuma publicēšanas Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010 vai pa faksu 67326720.


Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance) – Finanšu departamenta Valsts budžeta plānošanas un budžeta izpildes analīzes nodaļas vecākais referents

Prasības:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, finansēs)

• vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par 1 gadu)

• profesionālās iemaņas savas darbības jomā

• labas svešvalodu (vēlams – angļu valodas) zināšanas

• iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Pienākumi:

• nodrošināt pašvaldībām finansējumu no Finanšu ministrijas programmas ”Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”, sniegt konsultācijas pašvaldībām par apstiprināto līdzekļu pieprasīšanas, pieprasījuma izskatīšanas, līdzekļu piešķiršanas, izlietojuma, uzskaites, kontroles un pārskatu sniegšanas kārtību;

• savas kompetences ietvaros sastādīt pamatbudžeta programmu izpildes analīzes pārskatus

• izstrādāt iekšējo un ārējo tiesību aktu projektus savas kompetences jautājumos

• nodaļas kompetences ietvaros sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Mēs piedāvājam:

• iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

• iespēju paplašināt zināšanas un pieredzi finanšu vadības jomā

• sociālās garantijas

• labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amata konkursa pretendenta aptaujas anketu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi vai pa pastu 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Lāčplēša ielā 27, Rīgā, LV-1011. Amata konkursa pretendenta aptaujas anketu un amata aprakstu var atrast ministrijas mājaslapā www.raplm.gov.lv  vai saņemt ministrijas Personāla vadības departamentā. Tālr. uzziņām 67770425 vai 67770362.


Amatu konkursu rezultāti

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Liepājas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatā konkursa kārtībā 2010.gada 1.septembrī iecelts KĀRLIS DEKSNIS.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!