• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 21.09.2010., Nr. 149 https://www.vestnesis.lv/ta/id/218136

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

21.09.2010., Nr. 149

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Amatu konkursi

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Eiropas Sociālā fonda uzraudzības nodaļas vadītāja vietnieks uz noteiktu laiku

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību, veic ES fondu uzraudzības un ziņošanas sistēmas pārraudzību, kā arī izstrādā priekšlikumus ES fondu apguves efektivitātes uzlabošanai.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

· augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā, vadībzinībās vai jurisprudencē);

· teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos;

· pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem;

· pieredze darbā ar Eiropas Sociālā fonda (ESF) līdzfinansēto aktivitāšu uzraudzību, kā arī citu Eiropas Savienības finanšu instrumentu ieviešanu un uzraudzību tiks uzskatīta par priekšrocību;

· zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu;

· labas iemaņas datortehnikas lietošanā (Excel, Word, PowerPoint);

· labas komunikācijas un sadarbības prasmes;

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

· nodrošināt ESF līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību veselības veicināšanas un izglītības jomā, lai izpildītu nodaļai veiktos uzdevumus, tai skaitā:

- apkopot un izvērtēt atbildīgo iestāžu un sadarbības iestāžu sniegto informāciju par ESF līdzfinansēto aktivitāšu un pasākumu īstenošanas gaitu;

- nodrošināt koordināciju starp ES fondu vadībā iesaistītajām institūcijām uzraudzības jautājumos;

- nodrošināt citu ES fondu vadībā iesaistīto institūciju sniegto priekšlikumu normatīvo aktu pilnveidošanai analīzi un atzinumu sniegšanu par izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem ES fondu ieviešanas sistēmas uzlabošanai;

- koordinēt Eiropas Savienības finanšu instrumentu (PHARE programmas/Pārejas programmas) uzraudzības kontroli, kā arī Eiropas Ekonomikas zonas/ Norvēģijas finanšu instrumenta un Latvijas un Šveices sadarbības programmas īpašo atbalsta formu īstenošanas uzraudzību;

· savas kompetences jautājumos pārstāvēt departamentu citās valsts un pašvaldību iestādēs, kā arī attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām.

2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Lielo projektu nodaļas

vadītāja vietnieks uz noteiktu laiku

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību, veic ES fondu uzraudzības un ziņošanas sistēmas pārraudzību, kā arī izstrādā priekšlikumus ES fondu apguves efektivitātes uzlabošanai

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

· augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā vai vadībzinībās);

· pieredze darbā valsts pārvaldē;

· prasme lietot Microsoft Office programmas un biroja tehniku;

· izcilas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos;

· labas analītiskās un komunikāciju prasmes;

· pieredze ES Kohēzijas fonda projektu īstenošanas jautājumos;

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Kohēzijas fonda līdzfinansētajiem projektiem vides un satiksmes jomā.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

· karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;

· darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;

· un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv . Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances . Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.


Lauku atbalsta dienesta Ziemeļvidzemes reģionālā lauksaimniecības pārvalde

aicina darbā uz nenoteiktu laiku - KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS

VECĀKO INSPEKTORU (ierēdņa amats)

Pienākumi:

- nodrošināt administrēto Eiropas Savienības pasākumu realizēto projektu uzraudzību

- veikt pretendentu platību pieteikumu pārbaudes uz vietas saimniecībā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbam ar globālās pozicionēšanās sistēmas uztvērējiem - Trimble un Leica

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas un ARC Map)

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku

- augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prasme strādāt komandā

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darba vietu Valmierā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienesta Ziemeļvidzemes reģionālajai lauksaimniecības pārvaldei. Adrese: Mūrmuižas iela 18, Valmiera, LV-4201, e-pasts: ziemelvidzeme@lad.gov.lv . Tālrunis uzziņām 64201500.


Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sēklu kontroles departamenta Sēklu sertifikācijas un šķirņu aizsardzības daļas referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežzinātnēs, bioloģijā vai jurisprudencē

· darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

· zināšanas par sēklu aprites normatīvajiem aktiem

· angļu valodas zināšanas

· dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

· datora lietošanas prasmes

· spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

· B kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv


Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz

Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta

Uzņēmējdarbības, ārvalstu investīciju piesaistes un eksporta nodaļas

vecākā referenta amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (uzņēmējdarbībā, tiesībzinātnēs, ekonomikā, finansēs)

- analītiska domāšana un izpratne par Latvijas ekonomisko attīstību

- zināšanas un pieredze projektu vadībā

- zināšanas finanšu analīzē un plānošanā

- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas otras svešvalodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

Darbs saistīts ar priekšlikumu sagatavošanu uzņēmējdarbības vides pilnveidošanai, uzņēmēju aptaujas par uzņēmējdarbības vidi veikšanas koordināciju, veicamo pasākumu uzņēmēju atbalstam izstrādi, ieviešanas koordinēšanu, efektivitātes izvērtēšanu.

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar uzņēmēju konkurētspējas veicināšanas jautājumu risināšanu

Motivācijas vēstule, apraksts (līdz 2 lp.) par administratīvajiem šķēršļiem uzņēmējiem un veicamajiem pasākumiem to novēršanai un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013151.


Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz

Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta

Uzņēmējdarbības, ārvalstu investīciju piesaistes un eksporta nodaļas

vecākā referenta amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā)

- zināšanas par eksporta veicināšanas un investīciju piesaistes instrumentiem

- zināšanas par valsts atbalsta instrumentiem

- analītiska domāšana un izpratne par Latvijas ekonomisko attīstību

- zināšanas un pieredze projektu vadībā

- zināšanas finanšu analīzē un plānošanā

- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

Darbs saistīts ar ārvalstu investīciju piesaistes un eksporta veicināšanas stratēģiju un veicamo pasākumu izstrādi, ieviešanas koordinēšanu un to efektivitātes izvērtēšanu.

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu izstrādi un īstenošanu, t.sk. ES fondu līdzfinansētiem

Motivācijas vēstule, apraksts (līdz 2 lp.) par veicamajiem pasākumiem efektīvas ārvalstu investīciju piesaistes nodrošināšanai, Latvijas komersantu eksporta potenciāla veicināšanas pasākumiem un nepieciešamiem valsts atbalsta politikas uzlabojumiem minētajās jomās un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013151.


Valsts asinsdonoru centrs aicina pieteikties pretendentus vakantajam

Administratīvās nodaļas vadītāja amatam

Prasības:

* augstākā izglītība (vēlams juridiskā)

* valsts valodas prasmes C1 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)

* krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

* prasme lietot Microsoft Office programmas

* pieredze dokumentu izstrādē un pārvaldībā, kā arī zināšanas par dokumentu arhivēšanu un publiskiem iepirkumiem

* vēlama pieredze darbā vadošā amatā

* prasme plānot un organizēt darbu

Galvenie pienākumi:

* izveidot un uzturēt dokumentu pārvaldības sistēmu

* organizēt un piedalīties iekšējo normatīvo aktu un rīkojumu projektu izstrādē

* nodrošināt VADC arhīva fonda dokumentu glabāšanu un izmantošanu

* nodrošināt lietvedības sistēmas darbību un tās pilnveidošanu

* nodrošināt iepirkumu procesu norisi atbilstoši LR likumdošanas aktu prasībām

* nodrošināt juridisko atbalstu VADC saimnieciskās darbības un pamatdarbības jautājumos

Piedāvājam:

* darba algu bruto no 583,- līdz 825,- latiem (algas lielums atkarīgs no stāža valsts dienestā vai specialitātē un novērtējuma pēc pārbaudes laika)

* sociālās garantijas

* apmācību iespējas

* stabilu, atbildīgu un interesantu darbu draudzīgā kolektīvā

Jūsu CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt VADC Personāla vadības nodaļai (e-pasts: personals@vadc.gov.lv) vai iesniegt personīgi Rīgā, Sēlpils ielā 6, 266.kabinetā. Pieteikumus pieņemsim līdz 2010.gada 8.oktobrim. Tālr. uzziņām 67471475 un 28669355.


Veselības norēķinu centrs izsludina konkursu uz

vakanto ierēdņa amatu uz noteiktu laiku –

vecākais ekonomists Finanšu vadības departamenta Finanšu daļā

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot kopsavilkuma pārskatus par valsts budžeta līdzekļu izlietojumu ārstniecības iestādēs

- veikt pārskatu analīzi

- sagatavot maksājumu pieteikumus norēķiniem par centralizēti iepirkto medikamentu piegādi

- aprēķināt līgumsodus

- sagatavot ikdienas operatīvo naudas plūsmas pārskatus

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai vadībzinātnē

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel)

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas principiem

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no Ls 442 (bruto)

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi „Finanšu daļas vecākais ekonomists” sūtīt Veselības norēķinu centra Juridiskā departamenta Personāla daļai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, vai pa e-pastu olita.auzina@vnc.gov.lv  20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67043742, kā arī Veselības norēķinu centra mājaslapā www.vnc.gov.lv


Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz

Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta

Inovācijas nodaļas vecākā referenta amatu (2 vakances)

Prasības pretendentam:

* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

* augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā)

* zināšanas par inovācijas un uzņēmumu konkurētspējas politiku

* zināšanas un pieredze par valsts atbalsta politiku

* zināšanas un pieredze finanšu analīzē un plānošanā

* vēlama darba pieredze finanšu institūcijās

* analītiska domāšana un izpratne par Latvijas ekonomisko attīstību

* teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)

* teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

Darbs saistīts ar inovācijas veicināšanas, nozaru un uzņēmēju konkurētspējas un produktivitātes paaugstināšanas pasākumu izstrādi, ieviešanas koordinēšanu, efektivitātes novērtēšanu.

Piedāvājam:

* atbildīgu un interesantu darbu

* vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu līdzfinansētiem instrumentiem, uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai

Motivācijas vēstule, apraksts (līdz 2 lp.) par uzņēmumu inovācijas, produktivitāti un efektivitāti veicinošiem faktoriem un nepieciešamiem valsts atbalsta politikas uzlabojumiem šajās jomās un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu ) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013151.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!