• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2010. gada 14. septembra noteikumi Nr. 867 "Grozījumi Ministru kabineta 2008.gada 28.aprīļa noteikumos Nr.306 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2.1.1.aktivitāti "Valsts 1.šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana""". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 28.09.2010., Nr. 153 https://www.vestnesis.lv/ta/id/218565

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.890

Grozījumi Ministru kabineta 2005.gada 2.augusta noteikumos Nr.581 "Medicīnisko ierīču reģistrācijas, atbilstības novērtēšanas, izplatīšanas, ekspluatācijas un tehniskās uzraudzības kārtība"

Vēl šajā numurā

28.09.2010., Nr. 153

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 867

Pieņemts: 14.09.2010.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.867

Rīgā 2010.gada 14.septembrī (prot. Nr.47 35.§)

Grozījumi Ministru kabineta 2008.gada 28.aprīļa noteikumos Nr.306 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2.1.1.aktivitāti "Valsts 1.šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana""

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu

Izdarīt Ministru kabineta 2008.gada 28.aprīļa noteikumos Nr.306 "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2.1.1.aktivitāti "Valsts 1.šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana"" (Latvijas Vēstnesis, 2008, 67.nr.; 2009, 113.nr.) šādus grozījumus:

1. Papildināt 4.punktu ar otro un trešo teikumu šādā redakcijā:

"Uzaicinājumu iesniegt projektu iesniegumus projektu iesniegumu otrajai atlases kārtai atbildīgā iestāde nosūta ne vēlāk kā līdz 2010.gada 30.decembrim. Turpmāko projektu iesniegumu atlases kārtu uzsākšanas datumu un projektu iesniegumu iesniegšanas termiņu atbildīgā iestāde nosaka, ņemot vērā atlases kārtai pieejamo finansējumu."

2. Izteikt 5.punktu šādā redakcijā:

"5. Kopējais aktivitātei pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums ir 139 155 192 lati. Valsts budžeta finansējums attiecināmajām izmaksām ir 24 556 798 lati."

3. Aizstāt 6.punkta trešajā teikumā vārdus "maksimāli pieļaujamo" ar skaitli un vārdiem "85 procentus no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām".

4. Izteikt 10.3.apakšpunktu šādā redakcijā:

"10.3. apbraucamo ceļu uzturēšanas izmaksas pamatceļa būvniecības laikā (ja tiek izmantots esošais ceļu tīkls);".

5. Izteikt 10.11.apakšpunktu šādā redakcijā:

"10.11. ar projekta darbībām tieši saistītās publicitātes pasākumu izmaksas atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības fondu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;".

6. Svītrot 14.punktā vārdus "(vienu oriģinālu un vienu kopiju)".

7. Svītrot 15.punktā vārdus "ievērojot šo noteikumu 25.punktā noteiktos administratīvos kritērijus".

8. Svītrot 17.punktu.

9. Papildināt noteikumus ar 24.1 punktu šādā redakcijā:

"24.1 Otrajā un turpmākajās projektu iesniegumu atlases kārtās iesniegtos projektu iesniegumus vērtē atbilstoši šo noteikumu 3.pielikumā minētajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem."

10. Papildināt noteikumus ar 29.1 punktu šādā redakcijā:

"29.1 Atbildīgā iestāde otrajā un turpmākajās projektu iesniegumu atlases kārtās iesniegtos projektu iesniegumus apstiprina, ja projekta iesniegums atbilst visiem šo noteikumu 3.pielikumā minētajiem vērtēšanas kritērijiem. Ja projekta iesniegumu nepieciešams precizēt atbilstoši kādam no šo noteikumu 3.pielikuma I sadaļā minētajiem vērtēšanas kritērijiem, kas pieļauj projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu, atbildīgā iestāde pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu. Atbildīgā iestāde projekta iesniegumu noraida, ja tas neatbilst kādam no šo noteikumu 3.pielikumā minētajiem vērtēšanas kritērijiem, kas nepieļauj projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu."

11. Svītrot 30.punktu.

12. Izteikt 31.punktu šādā redakcijā:

"31. Projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem atbilstošos projektu iesniegumus sarindo dilstošā secībā pa plānošanas reģioniem atbilstoši saņemto punktu skaitam par atbilstību kvalitātes kritērijiem. Apstiprināšanai projektu iesniegumus virza dilstošā secībā, ievērojot pieejamo finansējumu plānošanas reģiona kvotas ietvaros."

13. Aizstāt 36.punktā skaitli un vārdu "35.punktā" ar skaitli un vārdu "34.punktā".

14. Izteikt 37.punktu šādā redakcijā:

"37. Ja lēmumā ietvertā nosacījuma izpilde nav veikta šo noteikumu 34.punktā noteiktajā termiņā vai atbildīgās iestādes atzinums par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi ir negatīvs, Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta iesniegumu noraida."

15. Papildināt noteikumus ar VII nodaļu šādā redakcijā:

"VII. Noslēguma jautājumi

38. Šo noteikumu 25., 26., 27., 28. un 29.punktā minētie nosacījumi piemērojami pirmajai projektu iesniegumu atlases kārtai.

39. Šo noteikumu 10.14. un 10.15.apakšpunktā minētās izmaksas otrajā un turpmākajās projektu iesniegumu atlases kārtās apstiprinātajos projektos ir attiecināmas kopsummā līdz 10 procentiem  no sākotnēji apstiprinātā projekta kopējām attiecināmajām izmaksām.

40. Šo noteikumu 10.punktā minētās izmaksas otrajā un turpmākajās projektu iesniegumu atlases kārtās apstiprinātajos projektos nav attiecināmas, ja tās radušās, nodibinot darba tiesiskās attiecības."

16. Izteikt 1.pielikumu jaunā redakcijā (1.pielikums).

17. Izteikt 2.pielikumu jaunā redakcijā (2.pielikums).

18. Papildināt noteikumus ar 3.pielikumu (3.pielikums).

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Satiksmes ministrs K.Gerhards



 

Satiksmes ministrijas iesniegtajā redakcijā

1.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 14.septembra
noteikumiem Nr.867

"1.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 28.aprīļa
noteikumiem Nr.306

Satiksmes ministrs K.Gerhards



 

2.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 14.septembra
noteikumiem Nr.867

"2.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 28.aprīļa
noteikumiem Nr.306

Darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2.1.1.aktivitātes "Valsts 1.šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma kvota pa plānošanas reģioniem

Nr.
p.k.

Plānošanas reģions

1.šķiras grants un melnā seguma autoceļi (kopā km)

Procentos no 1.šķiras autoceļu kopējā garuma

Grants ceļi (km)

Procentos no
1.šķiras autoceļu ar grants segumu kopējā garuma

Plānošanas reģiona koeficients (kopgaruma un grants posmu īpatsvara attiecība 50:50)

ERAF līdzfinansējums (latos)

1. Kurzemes

1099

20,66 %

212

16,04 %

0,183471

25 530 944,57

2. Zemgales

942

17,71 %

254

19,21 %

0,184600

25 688 104,16

3. Rīgas

939

17,65 %

146

11,04 %

0,143471

19 964 768,55

4. Vidzemes

1360

25,56 %

484

36,61 %

0,310876

43 259 943,32

5. Latgales

980

18,42 %

226

17,10 %

0,177582

24 711 431,40

Pavisam kopā

5320

100,00 %

1322

100,00 %

1,000000

139 155 192,00"

Satiksmes ministrs K.Gerhards



 

3.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 14.septembra
noteikumiem Nr.867

"3.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 28.aprīļa
noteikumiem Nr.306

Projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji

I. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI

Vērtēšanas sistēma

Kritērija ietekme uz lēmuma pieņemšanu (P*, N**)

Jā/Nē

1. Projekta iesniegums ir iesniegts Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktajā termiņā

N

2. Projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu

N

3. Projekta iesniegums sagatavots datorrakstā

N

4. Projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā

N

5. Projekta iesnieguma lapas ir numurētas

N

6. Projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši aktivitātes projekta iesnieguma veidlapai

N

7. Projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts, un pievienoti visi Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktie pielikumi

N

8. Projekta iesnieguma finansēšanas plāns ir bez aritmētiskām kļūdām un ir pareizi aizpildīts

P

9. Projekta iesniegumā nav neatrunātu labojumu – dzēsumu, aizkrāsojumu, svītrojumu vai papildinājumu

N

10. Projekta iesniegumu ir parakstījis projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona

N

11. Projekta iesniegumā norādītās attiecināmo izmaksu pozīcijas atbilst noteikumos par aktivitātes ieviešanu noteiktajām attiecināmajām izmaksām

N

II. Atbilstības kritēriji

Vērtēšanas sistēma

Noraidāms vai precizējams

Jā/Nē

12. Projekta iesniedzēja ir Satiksmes ministrija

N

13. Projekta iesniegumā ir raksturota projekta vadības, ieviešanas un uzraudzības shēma un tai nepieciešamie resursi (iesaistāmā personāla skaits, kvalifikācija un pienākumi, pieejamā materiāli tehniskā bāze)

N

14. Projekta vadības komandai ir atbilstoša pieredze un pietiekama projekta vadības kapacitāte, profesionālās un tehniskās zināšanas

N

15. Izstrādājot būvprojektu, tiks ņemtas vērā būvniecību reglamentējošo Latvijas Republikas normatīvo aktu prasības, un projektā ir iekļauti papildu pasākumi vides pieejamības veicināšanai personām ar funkcionāliem traucējumiem

N

16. Īstenojot projektu, tiks novērsta vai samazināta projekta negatīvā ietekme uz vides kvalitāti

N

17. Projektam ir veikta ekonomiskā analīze

N

18. Projekta ekonomiskajā analīzē ir izmantota sociālā diskonta likme 5,5 %

N

19. Projekta transporta ekonomikas ieguvumu un izmaksu attiecība B/C ≥ 0,2

N

20. Projekta īstenošana tiks pabeigta līdz 2015.gada 31.augustam

N

21. Projekta īstenošanas laiks nepārsniedz trīs gadus

N

22. Projektam ir būtiska nozīme attiecīgā plānošanas reģiona attīstībā (savieno reģionālos attīstības centrus ar nacionālajiem attīstības centriem vai Rīgu, vai ar Eiropas komunikāciju tīklu (TEN-T) vai nodrošina pieejamību nacionālajiem vai reģionālajiem attīstības centriem) vai arī projekts ir iepriekšējās autoceļu atjaunošanas programmās iesāktā maršruta turpinājums, un projekts atrodas maršrutā, kas saskaņots ar plānošanas reģiona attīstības padomi

N

23. Projektam pieprasītais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums nepārsniedz Ministru kabineta noteikumu par aktivitātes īstenošanu 2.pielikumā noteikto plānošanas reģionam pieejamo Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma kvotu

N

24. Projektā ietvertā autoceļa infrastruktūra atrodas valsts 1.šķiras autoceļā, kurš noteikts Ministru kabineta 2009.gada 29.septembra noteikumos Nr.1104 "Noteikumi par valsts autoceļu un valsts autoceļu maršrutā ietverto pašvaldībām piederošo autoceļu posmu sarakstiem"

N

25. Projekta uzraudzības rādītāji ir precīzi definēti un izmērāmi

N

26. Projekts atbilst aktivitātes mērķim – komfortabla un droša satiksme valsts 1.šķiras autoceļu tīklā, asfaltējot ceļus ar grants segumu (tajā skaitā veicot ceļu posmos ietilpstošo tiltu rekonstrukciju), kas nodrošina attīstības centru savienojumu vai to savienojumu ar valsts galvenajiem autoceļiem, priekšroku dodot autoceļiem ar lielāku satiksmes intensitāti

N

27. Projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu saistītajos normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

N

28. Tiks nodrošināta projekta rezultātu ilgtspēja vismaz piecus gadus pēc projekta pabeigšanas

N

29. Projekta budžetā iekļautie izdevumi atbilst vidējām tirgus cenām projekta iesnieguma iesniegšanas gadā un ir nepieciešami projekta rezultātu sasniegšanai un plānoto darbību īstenošanai

N

30. Projekts netiek un nav ticis finansēts vai līdzfinansēts no citiem Eiropas Savienības finanšu avotiem, kā arī valsts un pašvaldību budžeta līdzekļiem, kā arī projekta ietvaros plānotās darbības nepārklājas ar darbībām, kas tiek finansētas citu Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu un citu finanšu instrumentu ietvaros

N

III. KVALITĀTES KRITĒRIJI

Vērtēšanas sistēma

Piezīmes

Punkti

31. Vidējā satiksmes intensitāte projektā ietvertajā autoceļa posmā iepriekšējā gadā pirms projekta iesnieguma iesniegšanas 100–200 automašīnu diennaktī

201–400 automašīnu diennaktī

401–600 automašīnu diennaktī

601–800 automašīnu diennaktī

801–1000 automašīnu diennaktī

virs 1001 automašīnas diennaktī

1

1,5

2

2,5

3

3,5

32. Vidējā pavasaros un rudeņos piemērotā pieļaujamā transportlīdzekļu faktiskās masas ierobežojumu grupa projektā ietvertajam autoceļa posmam iepriekšējos trijos kalendāra gados pirms projekta iesnieguma iesniegšanas virs 10,1 tonnas

7,6–10 tonnu

3,6–7,5 tonnas

2,5–3,5 tonnas

0,5

0,9

1,2

1,5

33. Pavasaros un rudeņos piemērotais pieļaujamās transportlīdzekļu faktiskās masas ierobežojumu ilgums projektā ietvertajam autoceļa posmam vidēji iepriekšējos trijos kalendāra gados pirms projekta iesnieguma iesniegšanas līdz 14 dienām

15–28 dienas

29–42 dienas

43–56 dienas

0,5

1

1,5

2

34. Grants seguma stāvokļa vizuālais novērtējums projektā ietvertajam autoceļa posmam iepriekšējā kalendāra gadā pirms projekta iesnieguma iesniegšanas (saskaņā ar VAS "Latvijas valsts ceļi" kvalitātes vadības procedūru) labs

apmierinošs

slikts

1

2

3

35. Projekta transporta ekonomikas ieguvumu (turpmāk – B) un izmaksu (turpmāk – C) attiecība (aprēķinā ņem vērā lietotāju ieguvumus – laika ietaupījumu, autotransporta ekspluatācijas izmaksu samazinājumu, satiksmes negadījumu izmaksu samazinājumu attiecībā pret sākotnējo ieguldījumu un uzturēšanas izmaksām)

Punktus piešķir atbilstoši B/C lielumam un piemēro koeficientu 5. Piemēram, ja projekta B/C=2, tad tas šajā kritērijā saņems 2 x 5 = 10 punktu

B/C

Punkti = (B/C) X 5

Piezīmes.

1. * Ja kritērijs neatbilst, atbildīgā iestāde pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu.

2. ** Ja kritērijs neatbilst, atbildīgā iestāde pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu."

Satiksmes ministrs K.Gerhards

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!