• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 28.09.2010., Nr. 153 https://www.vestnesis.lv/ta/id/218606

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

28.09.2010., Nr. 153

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta ierēdņu amata vietu (uz noteiktu laiku) Tiesību aktu nodaļas vecākais referents

Pretendentam izvirzītās prasības:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· augstākā juridiskā izglītība

· zināšanas par Aizsardzības ministrijas, Nacionālo bruņoto spēku, Aizsardzības ministrijas padotībā esošo iestāžu uzdevumiem un struktūru

· ne mazāk kā gadu ilga pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē

· vēlama pieredze tiesvedības procesos un normatīvo aktu izstrādē

· vēlama pieredze administratīvajā procesā un administratīvo procesu reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā

· prasme strādāt ar datoru (MS Office)

· atbildības sajūta un precizitāte

· spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

Galvenie pienākumi:

· nodrošināt likumu un pārējo normatīvo aktu projektu izstrādāšanu valsts aizsardzības jautājumos

· veikt saņemto likumu un pārējo normatīvo aktu projektu juridisko izvērtējumu

· kontrolēt Aizsardzības ministrijā izstrādāto likumu un pārējo normatīvo aktu atbilstību spēkā esošajiem augstāka juridiskā spēka normatīvajiem aktiem

· pildīt citus nodaļas vadītāja, Juridiskā departamenta direktora un Aizsardzības ministrijas vadības dotos uzdevumus

Pieteikuma anketu (anketu var saņemt AM Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļā vai ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā Vakances), CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz vai jānosūta LR Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV- 1473. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335200, 67335268.



Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta ierēdņu amata vietu (uz noteiktu laiku) Privāto tiesību nodaļas vecākais referents

Pretendentam izvirzītās prasības:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

· augstākā juridiskā izglītība

· juridiskā darba pieredze privāto tiesību jomā

· zināšanas par Aizsardzības ministrijas, Nacionālo bruņoto spēku, Aizsardzības ministrijas padotībā esošo iestāžu uzdevumiem un struktūru

· vēlama vismaz gadu ilga pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē

· labas angļu valodas zināšanas

· prasme strādāt ar datoru (MS Office)

Galvenie pienākumi:

· izvērtēt nodaļai uzdoto tiesību aktu projektus

· izstrādāt un izvērtēt Juridiskajā departamentā reģistrējamos publisko iepirkumu līgumus

· izstrādāt un izvērtēt Juridiskajā departamentā reģistrējamos vienošanās dokumentu projektus valsts pārvaldes jomā

· izstrādāt dokumentu projektus un sniegt atzinumus, kas saistīti ar privāto tiesību jautājumiem

· piedalīties publisko iepirkumu komisijās un citās komisijās un darba grupās, kas saistītas ar privāto tiesību jautājumiem, saskaņā ar atsevišķu rīkojumu vai pavēli

· konsultēt Aizsardzības ministrijas struktūrvienības, Nacionālos bruņotos spēkus un Aizsardzības ministrijas padotībā esošās iestādes juridiskajos jautājumos nodaļas kompetences ietvaros

Pieteikuma anketu (anketu var saņemt AM Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļā vai ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā Vakances), CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz vai jānosūta LR Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV- 1473. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335200, 67335268.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu integrācijas daļas vadītāja ierēdņa amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (bakalaura grāds) vai vismaz 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par informācijas tehnoloģiju projektu vadību un kvalitātes pārvaldību

- zināšanas un izpratne par sistēmu integrācijas tehnoloģijām, procesu modelēšanu un automatizāciju un/vai informācijas apmaiņas standartiem

- zināšanas un pieredze programmatūras izstrādē un ieviešanā

- pieredze kolektīva vadīšanā un tā darba koordinācijā

- angļu valodas zināšanas

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā

Galvenie darba pienākumi: vadīt struktūrvienību un nodrošināt programmatūras dokumentācijas izstrādi, akcepttestēšanu, organizēt izmaiņu pārvaldību. Koordinēt IS programmatūras ieviešanu. Nodrošināt IS savstarpējo savietojamību un noteikt programmatūras tehniskās prasības datu apmaiņas automatizācijai un sistēmu integrācijai.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISID vadītāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu integrācijas daļas vadītāja vietnieka darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (bakalaura grāds) vai vismaz 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas un pieredze projektu vadībā un kvalitātes pārvaldībā

- zināšanas un izpratne par sistēmu integrācijas tehnoloģijām, procesu modelēšanu un automatizāciju un /vai informācijas apmaiņas standartiem

- zināšanas un pieredze programmatūras izstrādē un ieviešanā

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- pieredze kolektīva vadīšanā un tā darba koordinācijā

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā

Galvenie darba pienākumi: nodrošināt programmatūras dokumentācijas izstrādi, akcepttestēšanu, organizēt izmaiņu pārvaldību. Koordinēt IS programmatūras ieviešanu. Nodrošināt IS savstarpējo savietojamību un noteikt programmatūras tehniskās prasības datu apmaiņas automatizācijai un sistēmu integrācijai.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISID vadītāja vietnieka amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu integrācijas daļas galvenā speciālista darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (bakalaura grāds) vai vismaz 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- mērķtiecība un komunikācijas spējas, prasme organizēt doto uzdevumu izpildi

- zināšanas par programmatūras izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu

- zināšanas par tīmekļa pakalpju (web services) tehnoloģijām

- angļu valodas zināšanas, zināšanas muitas vai nodokļu jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

- piedalīties IS uzturēšanā, pilnveidošanā un aktualizācijā

- veikt un koordinēt programmatūras akcepttestēšanu un ieviešanu

- veikt IS izstrādātāju iesniegto materiālu izskatīšanu un izvērtēšanu

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISID galvenā speciālista amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu pirmās tehniskā atbalsta daļas Informācijas sistēmu lietotāju atbalsta nodaļas vadītāja darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (bakalaura grāds) vai vismaz 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas un prasmes darbā ar darbstaciju operētājsistēmām un lietojumprogrammām, to centralizētu izplatīšanu un uzstādīšanu

- prasme vadīt nelielu kolektīvu, koordinēt tā darbu

- spēja un pieredze analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus

Galvenie pienākumi: organizēt VID centrālo datu bāzu lietotāju kontu administrēšanu atbilstoši apstiprinātajiem IS resursu sarakstiem un noslēgtajām starpresoru vienošanām līgumiem ar citām organizācijām (lietotāju tiesību piešķiršanu, anulēšana un izmaiņu uzskaite, inventarizācija). Piedalīties nodaļas kompetencē esošo VID IS, tās komponenšu un infrastruktūras pilnveidošanas plānošanā, izstrādē un ieviešanā ekspluatācijā, organizēt un nodrošināt Nodaļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu (turpmāk - IS) uzturēšanas un ekspluatāciju reglamentējošo dokumentu izstrādi.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISPTAD ISLAN vadītāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu pirmās tehniskā atbalsta daļas Informācijas sistēmu lietotāju atbalsta nodaļas galvenā speciālista darbinieka amatu (1 vakance uz noteiktu laiku, 1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (Bakalaura grāds) vai vismaz 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par informācijas sistēmu darbības principiem

- spēja un pieredze analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus

Galvenie pienākumi: veikt VID centrālo datu bāzu lietotāju kontu administrēšanu atbilstoši apstiprinātajiem IS resursu sarakstiem un noslēgtajām starpresoru vienošanām līgumiem ar citām organizācijām (lietotāju tiesību piešķiršanu, anulēšana un izmaiņu uzskaite, inventarizācija). Piedalīties nodaļas kompetencē esošo VID IS, tās komponenšu un infrastruktūras pilnveidošanas plānošanā, izstrādē un ieviešanā ekspluatācijā, veikt VID IS uzturēšanas un ekspluatāciju reglamentējošo dokumentu izstrādi.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISPTAD ISLAN galvenā speciālista amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu programmatūras pārvaldības daļas vadītāja vietnieka darbinieka amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (bakalaura grāds) vai vismaz 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par informācijas tehnoloģiju projektu vadību un kvalitātes pārvaldību

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru, informācijas apmaiņas standartiem

- zināšanas un pieredze programmatūras izstrādē un ieviešanā

- mērķtiecība un labas komunikācijas spējas, prasme organizēt uzdevumu izpildi

- pieredze kolektīva vadīšanā un tā darba koordinācijā

- angļu valodas zināšanas

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- zināšanas muitas vai nodokļu jautājumos

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā

Galvenie darba pienākumi: organizēt un nodrošināt programmatūras un tās dokumentācijas izstrādi, akcepttestēšanu, organizēt izmaiņu pārvaldību. Koordinēt IS programmatūras ieviešanu un savietojamību.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISPPD vadītāja vietnieka amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu programmatūras pārvaldības daļas Ieviešanas nodaļas vadītāja darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (bakalaura grāds) vai vismaz 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par informācijas tehnoloģiju projektu vadību un kvalitātes pārvaldību

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru, informācijas apmaiņas standartiem

- zināšanas un pieredze programmatūras izstrādē un ieviešanā

- mērķtiecība un labas komunikācijas spējas, prasme organizēt uzdevumu izpildi

- angļu valodas zināšanas

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- zināšanas muitas jautājumos

- pieredze kolektīva vadīšanā un tā darba koordinācijā

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā

Galvenie darba pienākumi: vadīt nelielu struktūrvienību un nodrošināt programmatūras un tās dokumentācijas izstrādi, akcepttestēšanu, organizēt izmaiņu pārvaldību. Koordinēt IS programmatūras ieviešanu un savietojamību.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISPPD IN vadītāja amatu (jūsu vārds, uzvārds).

Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu ekspluatācijas daļas vadītāja darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- labas angļu valodas zināšanas

- mērķtiecība un labas komunikācijas spējas, prasme organizēt uzdevumu izpildi

- praktiska pieredze kolektīva vadīšanā un darba koordinēšanā

- pieredze darbā ar IBM Informix, Oracle vai Sybase datu bāzu vadības sistēmām un ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām Oracle iAS vai MS IIS

- pieredze Windows, Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

- pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā

- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datu bāzu vadības sistēmu un lietojumprogrammatūru darbības principiem, datu apmaiņas veidiem un protokoliem

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā

Galvenie darba pienākumi:

- organizēt un koordinēt daļas darbu, atbildēt par tai uzdoto uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- organizēt un nodrošināt informācijas sistēmu testa un produkcijas vižu sagatavošanu un uzturēšanu, izmaiņu un jauno versiju uzstādīšanu testa un produkcijas vidēs

- organizēt un nodrošināt informācijas sistēmu datu bāzu vadības sistēmu, lietojumprogrammatūras un datu apmaiņas procesu darbības uzturēšanu, rezerves kopēšanu, rezerves kopiju testēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām

- organizēt un nodrošināt informācijas sistēmu datu bāzu vadības sistēmu, lietojumprogrammatūras un datu apmaiņas procesu atbalstošās tehniskās infrastruktūras darbības uzturēšanu

- piedalīties informācijas sistēmu ieviešanas un pilnveidošanas pasākumos

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISED vadītāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu ekspluatācijas daļas Informācijas sistēmu lietojumprogrammatūras uzturēšanas nodaļas vadītāja darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- labas angļu valodas zināšanas

- mērķtiecība un labas komunikācijas spējas, prasme organizēt uzdevumu izpildi

- praktiska pieredze neliela kolektīva vadīšanā un darba koordinēšanā

- praktiska pieredze darbā ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (Oracle iAS vai MS IIS)

- praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

- praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā

- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru un lietojumprogrammatūru darbības principiem un veidiem

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un pieredze informācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā

Galvenie darba pienākumi:

- organizēt un nodrošināt informācijas sistēmu lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vižu sagatavošanu un uzturēšanu, izmaiņu un jauno versiju uzstādīšanu testa un produkcijas vidēs

- organizēt un nodrošināt informācijas sistēmu lietojumprogrammatūras darbības uzturēšanu, rezerves kopēšanu, rezerves kopiju testēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām

- organizēt un nodrošināt informācijas sistēmu lietojumprogrammatūras atbalstošās tehniskās infrastruktūras darbības uzturēšanu

- piedalīties informācijas sistēmu ieviešanas un pilnveidošanas pasākumos

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISED ISLUN vadītāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu ekspluatācijas daļas Informācijas sistēmu lietojumprogrammatūras uzturēšanas nodaļas galvenā speciālista darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- labas angļu valodas zināšanas

- mērķtiecība un labas komunikācijas spējas, prasme organizēt uzdevumu izpildi

- praktiska pieredze darbā ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (Oracle iAS vai MS IIS)

- praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru un lietojumprogrammatūru darbības principiem un veidiem

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

Galvenie darba pienākumi:

- veikt informācijas sistēmu lietojumprogrammatūras darbības uzturēšanu, rezerves kopēšanu, rezerves kopiju testēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām

- veikt informācijas sistēmu lietojumprogrammatūras atbalstošās tehniskās infrastruktūras darbības uzturēšanu

- piedalīties informācijas sistēmu ieviešanas un pilnveidošanas pasākumos

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISED ISLUN galvenā speciālista amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu pirmās tehniskā atbalsta daļas vadītāja vietnieka darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (bakalaura grāds) vai vismaz 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par tehniskās palīdzības dienesta darba organizatoriskiem pamatprincipiem

- zināšanas darbā ar darbstaciju operētājsistēmām un lietojumprogrammām, to centralizētu izplatīšanu un uzstādīšanu

- mērķtiecība un komunikācijas spējas

- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus

Galvenie pienākumi: organizēt un nodrošināt lietotāju darbstaciju un perifērijas iekārtu darbību un uzturēšanu, programmatūras jauninājumu un labojumu uzstādīšanu lietotāju darbstacijās, datortehnikas un perifērijas iekārtu garantijas un pēcgarantijas remontu. Organizēt datortehnikas piederumu iegādi. Organizēt un nodrošināt VID IS lietotāju tiesību administrēšanu.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISPTAD vadītāja vietnieka amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu infrastruktūras daļas Lietojumu resursu nodaļas galvenā speciālista darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (bakalaura grāds) vai vismaz 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- praktiska darba pieredze serveru administrēšanā, informācijas sistēmu elementu un infrastruktūras pārvaldībā un ekspluatācijā

- zināšanas par MS Windows serveru operētājsistēmām un/vai MS Exchange, un/vai MS Active Directory, un/vai MS System Center Configuration Manager, un/vai MS failu un drukas koplietošanas risinājumiem, un/vai pretvīrusu risinājumiem

- mērķtiecība, komunikabilitāte, pozitīva attieksme pret cilvēkiem un atbildības sajūta

- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus

Par priekšrocību tiks uzskatīti:

- šādi kvalifikācijas apliecinoši sertifikāti: MCTS, MCSA, MCSE, MCITP

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISID LRN galvenā speciālista amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu infrastruktūras daļas Infrastruktūras uzturēšanas nodaļas galvenā speciālista darbinieka amatu (1 vakance)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (bakalaura grāds) vai vismaz 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- praktiska darba pieredze serveru administrēšanā, informācijas sistēmu elementu un infrastruktūras pārvaldībā un ekspluatācijā

- zināšanas par Linux vai Unix tipa serveru operētājsistēmām un/vai rezerves kopēšanas risinājumiem, un/vai virtualizācijas tehnoloģijām

- mērķtiecība, komunikabilitāte, pozitīva attieksme pret cilvēkiem un atbildības sajūta

- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus

Par priekšrocību tiks uzskatīti:

- šādi kvalifikācijas apliecinoši sertifikāti: MCTS, CCENT, CCNA, CompTIA N+, CompTIA L+, CCEA, CCIA

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISID IUN galvenā speciālista amatu (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Informācijas sistēmu infrastruktūras daļas Infrastruktūras uzturēšanas nodaļas galvenā speciālista darbinieka amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Pretendentam izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē

- augstākā akadēmiskā (bakalaura grāds) vai vismaz 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par tīkla protokoliem, telekomunikāciju tīkliem un iekārtām, to administrēšanu, uzturēšanu un aizsardzību

- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus

- mērķtiecība, komunikabilitāte, pozitīva attieksme pret cilvēkiem un atbildības sajūta

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- praktiska darba pieredze un zināšanas telefonu centrāļu un/vai IP telefonijas iekārtu, un/vai datortīkla iekārtu (t.sk. komutatoru, maršrutētāju, ugunsmūru) administrēšanā un uzturēšanā

- šādi kvalifikācijas apliecinoši sertifikāti: MCTS, CCENT, CCNA, CompTIA N+, CompTIA L+.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP ISID IUN galvenā speciālista amatu (uz noteiktu laiku) (jūsu vārds, uzvārds)”. Tālr. uzziņām 67016828, fakss 67028704.



Valsts asinsdonoru centrs aicina pieteikties pretendentus vakantajam vecākā kvalitātes vadības sistēmu speciālista amatam

Prasības:

* augstākā izglītība (augstākā izglītība kvalitātes vadības jomā tiks uzskatītas par priekšrocību)

* valsts valodas prasmes C1 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)

* krievu un angļu valodas zināšanas (lasīt, tulkot, izprast)

* analītiska domāšana

* prasme lietot Microsoft Office programmas (Excel, Word)

* zināšanas kvalitātes vadībā un vēlams LRP (Laba ražošanas prakse) jautājumos, risku vadībā

* prasme izstrādāt procesu dokumentāciju

* prasme patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, kā arī spēja strādāt komandā (darba grupās)

* augsta atbildība, labas sadarbības prasmes un komunikabilitāte

Galvenie pienākumi:

* VADC procesu risku analīze

* dalība VADC dokumentācijas izstrādē

Piedāvājam:

* darba algu bruto no Ls 423 līdz Ls 600 (algas lielums atkarīgs no stāža valsts dienestā vai specialitātē un novērtējuma pēc pārbaudes laika)

* sociālās garantijas

* stabilu, atbildīgu un interesantu darbu draudzīgā kolektīvā

Jūsu CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt VADC Personāla vadības nodaļai (e-pasts: personals@vadc.gov.lv) vai iesniegt personīgi Rīgā, Sēlpils ielā 6, 266.kabinetā. Pieteikumus pieņemsim līdz 2010.gada 15.oktobrim. Tālr. uzziņām 67471475 un 28669355.



Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - vecākais referents Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamentā Stratēģijas analīzes nodaļā

Prasības pretendentam:

• akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams vadības zinībās vai ekonomikā, vai finanšu vadībā, vai politikas zinātnē)

• zināšanas attīstības plānošanas dokumentu un normatīvo aktu sagatavošanā, kā arī ekonomisko procesu analīzē

• angļu valodas zināšanas rakstveidā un mutvārdos

• darba pieredze ekonomikas analīzes vai finanšu vadības, vai projektu vadības, vai politikas analīzes (ietekmes novērtējuma) jomā

• prasme darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, PowerPoint)

• vēlama profesionālā darba pieredze valsts pārvaldē

Mēs piedāvājam:

• atbildīgu un interesantu darbu

• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

• darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personīgi vai jānosūta pa pastu Zemkopības ministrijas Personāla nodaļai.

Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvs, 411.kabinets.

Tālr. uzziņām 67027513, 67027319.

Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas pēc šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.



Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina konkursu uz 1 pētnieka amata vietu

Darbs: Igaunijas - Latvijas sadarbības programmas projekta GORWIND izpilde

Darba pienākumi: Telpiskās plānošanas informācijas apkopošana, apstrāde un telpisko plānu izstrāde

Prasības pretendentam:

· maģistra grāds kādā no dabaszinātnēm vai tā ekvivalents

· iepriekšēja darba pieredze darbā ar telpiskās plānošanas jautājumiem

· iemaņas darbā ar ArcGIS programmatūru

· labas angļu valodas zināšanas

Iesniedzamie dokumenti: Izglītības diploma kopija, CV un motivācijas vēstule.

Pieteikuma iesniegšanas termiņš: 2010.gada 8.oktobris.

Pieteikuma iesniegšana: pa pastu Latvijas Hidroekoloģijas institūtā Daugavgrīvas ielā 8, LV-1048, Rīgā (personīgi Daugavgrīvas ielā 6, 4.stāvā, 72.telpā) vai e-pastu: svetlana.desilva@lhei.lv.



Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiāles nodarbinātības aģents (1 amata vieta)

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

· augstākā izglītība (izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

· pieredze klientu konsultēšanā ne mazāk par 1 gadu

· iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē (īpaši nodarbinātības jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

· vēlamas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu)

· zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā

· prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī, biroja tehniku

Amata pienākumi:

· konsultēt bezdarbniekus, darba meklētājus par aģentūras pakalpojumiem, izvērtēt klienta vajadzības un nosūtīt aktīvajiem nodarbinātības pasākumiem

· pieņemt lēmumu par bezdarbnieka un darba meklētāja statusa piešķiršanu un zaudēšanu

· apstrādāt iesniegumu un dokumentu datus informācijas sistēmās

Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiāles (adrese: Skolotāju iela 3, Jelgava, LV-3001) vadītājam M.Narvilam, nosūtot uz e-pastu: maris.narvils@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63026720, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.



Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Ogres filiāles nodarbinātības aģents (1 amata vieta)

Prasības pretendentiem:

· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

· augstākā izglītība (izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

· pieredze klientu konsultēšanā ne mazāk par 1 gadu

· vēlama pieredze klientu konsultēšanā

· iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē (īpaši nodarbinātības jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

· vēlamas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu)

· zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā

· prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī, biroja tehniku

Amata pienākumi:

· konsultēt bezdarbniekus, darba meklētājus par aģentūras pakalpojumiem, izvērtēt klienta vajadzības un nosūtīt aktīvajiem nodarbinātības pasākumiem

· pieņemt lēmumu par bezdarbnieka un darba meklētāja statusa piešķiršanu un zaudēšanu

· apstrādāt iesniegumu un dokumentu datus informācijas sistēmās

Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Ogres filiāles (adrese: Rīgas iela 14, Ogre, LV-5001) vadītājai I.Arājai, nosūtot uz e-pastu: ogre@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 65047099, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.



Amatu konkursu rezultāti

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Administratīvā departamenta Finanšu un grāmatvedības daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku ar 2010.gada 22.septembri ir iecelta ZOSJA BALALAIKA.



Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Pašvaldību attīstības departamenta Reģionu tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsultes amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) ar 2010.gada 27.septembri konkursa kārtībā iecelta SANITA KRAMA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!