Amatu konkursi
Valsts aģentūra „Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra”izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu -
LATVIJAS ĀRVALSTU EKONOMISKĀS PĀRSTĀVNIECĪBAS ZVIEDRIJĀ VADĪTĀJS
darbam Stokholmā
Galvenie amata pienākumi
– nodrošināt Pārstāvniecības darbību atbilstoši LIAA stratēģijai un darba plānam
– izplatīt informāciju Zviedrijas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām
– piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā
– organizēt Zviedrijas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Zviedrijā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā
– organizēt ārējā mārketinga pasākumus Zviedrijā (dalība izstādēs, semināros utml.)
– gatavot informāciju par Zviedrijas ekonomisko situāciju
– sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Zviedrijas kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem
Prasības pretendentiem
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
– Augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās, tirgzinībās)
– vismaz divu gadu pieredze vadītāja amatā
– darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlams starptautiskā) vai starptautiskajā mārketingā, tirdzniecībā
– teicamas latviešu valodas zināšanas
– teicamas zviedru un angļu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)
– teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas
– spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, pieredze informācijas apkopošanā un analizēšanā
– prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
– augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
– komunikabilitāte un iniciatīva
Piedāvājam
– interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
– profesionālās izaugsmes iespējas
– labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 25.oktobrim LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv , www.liaa.gov.lv.
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu
uz Daugavpils 1.arodvidusskolas direktora amatu
Daugavpils 1.arodvidusskolas pamatuzdevumi:
- nodrošināt iespēju iegūt profesionālo izglītību un kvalifikāciju, kā arī vispārējās zināšanas un prasmes
- sagatavot darba tirgum kvalificētus speciālistus ar vispusīgām teorētiskajām zināšanām un praktiskajām iemaņām
- elastīgi reaģējot uz tautsaimniecības vajadzībām, par pasūtītāja līdzekļiem paaugstināt darbinieku kvalifikāciju un veikt pārkvalificēšanu
- veicināt profesionālās izglītības kvalitātes nodrošināšanas sistēmas izveidi
- racionāli izmantot izglītībai iedalītos finanšu līdzekļus.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2000.gada 3.oktobra noteikumos Nr.347 „Noteikumi par prasībām pedagogiem nepieciešamajai izglītībai un profesionālajai kvalifikācijai” noteiktajām prasībām
- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām
- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi)
- pieredze pedagoģiskajā darbā (vismaz trīs gadi)
- zināšanas un pieredze izglītības jomu un iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā
- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā
- vēlama pieredze sadarbībā ar nozaru profesionālajām asociācijām un sociālajiem partneriem
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas
Pretendentiem/-ēm iesniedzamie dokumenti:
- rakstveida priekšlikumi par Daugavpils 1.arodvidusskolas darbības attīstību tuvāko piecu gadu laikā (apjoms līdz 4 lapām)
- pieteikuma vēstule
- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai, Vaļņu ielā 2, 403.kabinetā, Rīgā, LV-1050, 10 dienu laikā pēc šī sludinājuma ievietošanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu
uz Daugavpils Celtnieku profesionālās vidusskolas direktora amatu
Daugavpils Celtnieku profesionālās vidusskolas pamatuzdevumi:
- nodrošināt iespēju iegūt profesionālo izglītību un kvalifikāciju, kā arī vispārējās zināšanas un prasmes
- sagatavot darba tirgum kvalificētus speciālistus ar vispusīgām teorētiskajām zināšanām un praktiskajām iemaņām
- elastīgi reaģējot uz tautsaimniecības vajadzībām, par pasūtītāja līdzekļiem paaugstināt darbinieku kvalifikāciju un veikt pārkvalificēšanu
- veicināt profesionālās izglītības kvalitātes nodrošināšanas sistēmas izveidi
- racionāli izmantot izglītībai iedalītos finanšu līdzekļus.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2000.gada 3.oktobra noteikumos Nr.347 „Noteikumi par prasībām pedagogiem nepieciešamajai izglītībai un profesionālajai kvalifikācijai” noteiktajām prasībām
- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām;
- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi)
- pieredze pedagoģiskajā darbā (vismaz trīs gadi)
- zināšanas un pieredze izglītības jomu un iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā
- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā
- vēlama pieredze sadarbībā ar nozaru profesionālajām asociācijām un sociālajiem partneriem
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas.
Pretendentiem/-ēm iesniedzamie dokumenti:
- rakstveida priekšlikumi par Daugavpils Celtnieku profesionālās vidusskolas darbības attīstību tuvāko piecu gadu laikā (apjoms līdz 4 lapām)
- pieteikuma vēstule
- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai, Vaļņu ielā 2, 403.kabinetā, Rīgā, LV-1050, 10 dienu laikā pēc šī sludinājuma ievietošanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu
uz Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta
Eiropas Savienības fondu publiskās infrastruktūras nodaļas vecākā referenta amatu (uz laiku)
Darbs saistīts ar ES fondu līdzfinansēto publiskās infrastruktūras aktivitāšu ieviešanas koordinēšanu, uzraudzību un novērtēšanu (enerģētikas, mājokļu energoefektivitātes un tūrisma jomās).
Prasības pretendentam:
* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
* augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) vai augstākā tehniskā izglītība
* vēlamas zināšanas par normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības fondu ieviešanas un būvniecības jomā
* pieredze saistībā ar mājokļu atjaunošanas un energoefektivitātes pasākumu koordinēšanu, uzraudzību un novērtēšanu
* analītiska domāšana un izpratne par Latvijas ekonomisko attīstību
* teicamas angļu valodas zināšanas
* teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
* konkurētspējīgu atalgojumu
* atbildīgu un interesantu darbu
* vērtīgu pieredzi darbā ar ES fondu ieviešanu
Motivācijas vēstuli un CV ar šobrīd veicamo amata pienākumu aprakstu 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv ; fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013043.
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības struktūrfondu privātā sektora nodaļas
vecākā referenta amatu (uz laiku)
Darbs saistīts ar normatīvo aktu izstrādi par Ekonomikas ministrijas kompetencē esošo darbības programmas „Uzņēmējdarbība un inovācijas” aktivitāšu īstenošanu, aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Prasības pretendentam:
* atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
* augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā)
* teicama angļu valodas prasme, vēlama otras svešvalodas prasme
* praktiskā darba pieredze un zināšanas par darbības programmu „Uzņēmējdarbība un inovācijas” un uzņēmējdarbības valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību
* zināšanas un pieredze par finansējuma piesaistes instrumentiem, finanšu un kapitāla tirgu, finanšu risku analīzi, to uzskaites, novērtēšanas un pārvaldīšanas metodēm tiks uzskatīta par priekšrocību
* zināšanas un pieredze kredītu vērtēšanā, finanšu analīzē un plānošanā tiks uzskatīta par priekšrocību
* teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
* darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
Piedāvājam:
* konkurētspējīgu atalgojumu
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un struktūrfondiem
Pieteikuma vēstuli, redzējumu (līdz 2 lp.) par darbības programmas „Uzņēmējdarbība un inovācijas” ietekmi uz tautsaimniecību un priekšlikumus aktivitāšu ieviešanas nosacījumu uzlabošanai, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt vai nosūtīt Ekonomikas ministrijā Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv ; fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013043.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tiesvedības daļa
izsludina konkursu uz vecākā juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatu
(1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
• sagatavot VSAA direktora izdoto administratīvo aktu projektus
• sagatavot rakstveida paskaidrojumus un citus procesuālus dokumentus iesniegšanai tiesai un pārstāvēt VSAA tiesā
• veikt tiesu spriedumu analīzi, gatavot ziņojumus par iespējām pārsūdzēt nelabvēlīgus spriedumus vai atteikties no pārsūdzības tiesībām
• sagatavot iesniegumus apdrošināšanas sabiedrībām par līdzekļu atgūšanu valsts budžetā
• sagatavot pieprasījumus tiesu izpildītājam par administratīvā akta izpildi piespiedu kārtā
• sagatavot atbildes un konsultēt struktūrvienības par kompetencē esošajiem jautājumiem
Prasības pretendentiem:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība tiesību jomā
• vismaz 3 gadu profesionālā pieredze jurista darbā valsts un pašvaldības institūcijās
• prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu, civilprocesu, apdrošināšanas tiesībām un valsts sociālo apdrošināšanu
• valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
• prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internets, NAIS)
• prasme apgūt un lietot praksē teorētiskās zināšanas, apstrādāt un analizēt jaunu, sarežģītu informāciju, analizēt un sagatavot sarežģītus juridiskos dokumentus
• spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
• labas komunikatīvās spējas, savaldība, precizitāte, spēja argumentēt savu viedokli, pārliecināt
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu, demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā “Sludinājumi” –> “Darba piedāvājumi” –> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus iesniegt vai nosūtīt VSAA Personāla daļai Lāčplēša ielā 70a, Rīgā, LV-1011 (ar norādi “Konkursam”), uz e-pastu Daina.Kropa@vsaa.lv vai pa faksu 67013695, tālr. uzziņām 67013621.