Amatu konkursi
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārskatu departamenta vecākais eksperts (1 vakance )
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt normatīvo aktu projektus privātās partnerības projektu grāmatvedības uzskaitei, budžeta iestāžu grāmatvedības uzskaitei un pārskatu sagatavošanai vispārējās valdības struktūrām
- sniegt konsultatīvus un metodoloģiskus norādījumus vispārējās valdības struktūrām grāmatvedības uzskaites jomā
- sekot izmaiņām un grozījumiem normatīvajos aktos budžeta politikas un budžeta plānošanas jomā
Prasības visiem/-ām pretendentiem/ēm:
- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs
- atbilstoša darba pieredze ekonomista, finansista vai grāmatveža specialitātē
- padziļinātas zināšanas budžeta grāmatvedībā, Starptautiskajos publiskā sektora grāmatvedības standartos, Starptautiskajos grāmatvedības standartos
- teicamas datorprasmes (Word, Excel - padziļināti)
- angļu valodas prasmes (B1 - vidējais līmenis)
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas komunikācijas, organizatora spējas un analītiska domāšana
- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377.
Papildu informācija pa tālr.67094277; www.kase.gov.lv.
Valsts aģentūra „Maksātnespējas administrācija” izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Jurista palīgs/-dze Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
– augstākā juridiskā izglītība
– prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
– atbildības sajūta un labas komunikācijas spējas
– spēja ātri apgūt dokumentu un datu aprites sistēmu
– teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
– iepriekšēja pieredze darbā ar datubāzēm un lietvedības dokumentiem, kā arī darba pieredze valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi:
– departamentā saņemto, nosūtīto un iekšējo dokumentu reģistrācija un kontrole
– informācijas ievadīšana departamenta datu bāzēs
– departamentā saņemto dokumentu izpildes termiņu kontrole
– atbilžu un informācijas vai dokumentu pieprasījuma vēstuļu projektu sagatavošana
Mēs piedāvājam:
– interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
– profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija” Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099109, fakss 67099118, e-pasts: mna@mna.gov.lv.
Valsts aģentūra „Maksātnespējas administrācija” izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu Jaunākais/ā juriskonsults/-e (uz laiku) Administratoru uzraudzības departamentā
Prasības visiem pretendentiem/-ēm:
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
– otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
– vismaz viena gada pieredze jurista darbā
– specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
– zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos
– atbildības sajūta un labas komunikācijas spējas, kā arī prasme operatīvi pieņemt lēmumus
– teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
– darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Amata pienākumi:
– maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana
– sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
– lēmumu sagatavošana u.c.
Mēs piedāvājam:
– interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
– profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija”, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099109, fakss 67099118, e-pasts: mna@mna.gov.lv.
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku: Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Lauksaimniecības un mežsaimniecības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Pienākumi:
· veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu un maksājumu dokumentu vērtēšanu, kā arī pieņemt lēmumus par projektu un maksājumu dokumentu atbilstību atbalsta saņemšanas nosacījumiem
· piedalīties Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām atbilstošu administratīvo dokumentu izstrādē un aktualizēšanā, kas nepieciešami projektu un maksājumu dokumentu vērtēšanai
· iesaistīties Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu ieviešanā, veikt to apkopošanu un izvērtēšanu, gatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem
· piedalīties dažādu datu un rādītāju apkopošanā un analīzē, strādājot ar informatīvām sistēmām
Prasības:
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
· augstākā izglītība ekonomikas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
· profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
· izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem
· labas angļu valodas zināšanas
· labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
· labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
· spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās
Piedāvājam:
· iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
· iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
· darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027696.
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Krāslavas filiāles vadītāja vietnieks (1 amata vieta)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ( vēlams tiesību zinātnēs)
- darba pieredze vadošā amatā ne mazāk par 1 gadu
- darba pieredze nodarbinātības jomā ne mazāk par 2 gadiem
- pieredze līgumu sagatavošanā, lietvedības un arhīva jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā
- prasme lietot Microsoft office programmmas un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un nodrošināt kvalitatīvu filiāles pakalpojumu sniegšanu klientiem atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kontrolēt šo pakalpojumu īstenošanu atbilstoši Eiropas Savienības prasībām
- slēgt līgumus par aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanu, nodrošināt šo līgumu izpildes kontroli
- analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Krāslavas filiāles (adrese: Grāfu Plāteru iela 9, Krāslava, LV-5601), vadītājai I.Šlapinai, nosūtot uz e-pastu Ilona.Slapina@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 65625410, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Veselības ministrijas Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kontroles pārvaldes Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas vecākais ārsts eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds
- ārstniecības personas sertifikāts vienā vai vairākās medicīnas pamatspecialitātēs, vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- darba pieredze un praktiskais darba stāžs medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā 5 gadi
- priekšrocība pretendentiem ar iepriekšēju darba pieredzi internās medicīnas specialitātēs vai neiroloģijā vai dzemdniecībā, ginekoloģijā vai traumatoloģijā un ķirurģijā
vadības prasmes
- prasme strādāt ar MS Office programmām
- latviešu un vēlams divu svešvalodu zināšanas (priekšrocības būs pretendentiem ar svešvalodu zināšanām)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos
- veikt ekspertīzes vairākās specialitātēs saskaņā ar iegūto kvalifikāciju, piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt atbilstošās sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos noteiktām amata tiesībām
- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, kur nepieciešama liela pieredze un dziļa attiecīgās jomas izpratne
- veikt koordinējošā eksperta funkcijas un organizēt komisiju un komplekso ekspertīžu darbu saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”. Tālrunis uzziņām 26537706, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv
Amatu konkursu rezultāti
Autotransporta inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Kontroles daļas inspektora (ierēdņa) amatā uz noteiktu laiku 2010.gada 11.oktobrī iecelts DMITRIJS DUPAKS, 2010.gada 12.oktobrī iecelti JĀNIS VALENIEKS un SERGEJS SAMOHVALOVS.
Labklājības ministrijas Personālvadības departaments paziņo, ka Labklājības ministrijas Finanšu un attīstības departamenta Budžeta plānošanas un finanšu analīzes nodaļas finansistes valsts civildienesta ierēdnes amata konkursa kārtībā 2010.gada 13.oktobrī iecelta AIJA VECVAGARE.
Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības departamenta Stratēģijas un budžeta nodaļas vecākā referenta amatā 2010.gada 11.oktobrī iecelts ANDRIS GRINBERGS.
Precizējot iepriekš publicēto
Amata konkursa rezultāti
Veselības norēķinu centrs paziņo, ka 2010.gada 14.oktobra laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” laidienā nr. 163 publicētajā sludinājumā lasāms - „ ar 2010.gada 11.oktobri ir iecelts NILS ZARIŅŠ”.