• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 20.10.2010., Nr. 166 https://www.vestnesis.lv/ta/id/219809

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

20.10.2010., Nr. 166

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Amatu konkursi


Veselības ekonomikas centrs izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Projektu risku un vadības nodaļas vecākā eksperta (ierēdņa) amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās

- pieredze veselības aprūpes nozarē vismaz 3 gadi

- darba pieredze valsts pārvaldē vismaz 3 gadi

- pieredze ES struktūrfondu administrēšanā vismaz 3 gadi

- pieredze un izpratne par projektu vadību

- zināšanas savu pienākumu veikšanai par Eiropas Savienības struktūrfondiem, t.sk., to sagatavošanu, projektu vadību, projektu uzraudzību

- zināšanas publisko iepirkumu organizācijā un īstenošanā

- zināšanas par ES fondu institūcijām Latvijā un to darbības principiem

- analītiska domāšana, spēja izdarīt secinājumus un pieņemt lēmumus

- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās

- pieredze iekšējo procedūru izstrādē

- teicamas komunikācijas, sadarbības, plānošanas un kontroles prasmes

- angļu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- datora lietošanas prasmes MS Word, Excel, Power Point

Galvenie pienākumi:

- kontrolēt, pārzināt un koordinēt savā pārziņā esošo noslēgto līgumu ar Eiropas Savienības (turpmāk - ES) fondu finansējuma saņēmējiem realizāciju

- kontrolēt, izskatīt un precizēt ES fondu finansējuma saņēmēju iesniegtos progresa pārskatus

- kontrolēt un izskatīt finansējuma saņēmēja iesniegtos iepirkuma plānus

- konsultēt ES fondu finansējuma saņēmējus par dažādiem ar projektu realizāciju saistītiem jautājumiem

- izskatīt un izvērtēt iesniegtos projektu grozījumus pēc to būtības un atbilstības normatīvajiem dokumentiem

- piedalīties projektu pārbaudēs projektu īstenošanas vietās

- veikt ES fondu projektu risku analīzi un novērtēšanu, kā arī sagatavot risku novērtējuma kopsavilkumu par savā pārziņā esošajiem ES fondu projektiem, aktualizēt risku vērtējuma kopsavilkumu



 

Projektu kontroles un finanšu uzraudzības nodaļas vecākā eksperta (ierēdņa) amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās

- darba pieredze valsts pārvaldē vismaz 3 gadi

- nepārtraukta darba pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā vai ieviešanā vismaz viens gads

- zināšanas savu pienākumu veikšanai par Eiropas Savienības struktūrfondiem, t.sk., to sagatavošanu, projektu vadību, grāmatvedības darba organizāciju projektu ietvaros un projektu uzraudzību

- zināšanas publisko iepirkumu organizācijā un īstenošanā

- zināšanas par ES fondu institūcijām Latvijā un to darbības principiem

- analītiska domāšana, spēja izdarīt secinājumus un pieņemt lēmumus

- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās

- pieredze iekšējo procedūru izstrādē

- teicamas komunikācijas, sadarbības, plānošanas un kontroles prasmes

- angļu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- datora lietošanas prasmes MS Word, Excel, Power Point

- vēlama pieredze veselības aprūpes nozarē

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt ES fondu finansējuma saņēmēju iesniegto maksājuma pieprasījumu un izmaksu pamatojošo dokumentāciju izvērtēšanu, t.sk. izvērtēt izlietotā finansējuma atbilstību Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu ietvertiem nosacījumiem

- nodrošināt ES fondu aktivitāšu un pasākumu īstenošanas uzraudzību, t.sk. piedalīties pārbaudēs projektu īstenošanas vietās

- nodrošināt neatbilstoši veikto izdevumu identificēšanu t.sk. izvērtēt nepieciešamību finanšu korekcijas piemērošanai

- savas kompetences ietvaros piedalīties sadarbības iestādes iekšējo procedūru izstrādē un aktualizācijā ES fondu finanšu līdzekļu izlietojuma uzraudzības jautājumos

- sniegt atbalstu sertifikācijas iestādes, revīzijas iestādes un citu ES fondu administrēšanā iesaistīto institūciju pārbaužu veikšanai par sadarbības iestādes administrēto ES fondu aktivitāšu un pasākumu atbilstību

- konsultēt un sniegt metodisku atbalstu finansējuma saņēmējiem, valsts pārvaldes iestādēm, citām valsts un pašvaldības institūcijām, un citām juridiskām personām par ES fondu finanšu izlietošanas principiem pasākumu „Veselība darbā” (Eiropas Sociālā fonds) un „Veselības aprūpes infrastruktūra” (Eiropas Reģionālā Attīstības fonds) ieviešanu.

Pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Veselības ekonomikas centrs Personāllietu vadītājai Duntes ielā 12/22, Rīgā, LV - 1005, telefons uzziņām 67387667, vai info@vec.gov.lv ar norādi “Konkursam”.



 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā “Sludinājumi” -> “Darba piedāvājumi” -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus iesniegt:

Adrese: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļa, Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi “Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu”), e-pasts: kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.



 

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Kultūras un radošās industrijas izglītības nodaļas referenta darbinieka amata vietu

Konkursā var piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

· augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

· praktiska pieredze darbā ar Eiropas Savienības finanšu instrumentu un citu ārvalstu finanšu instrumentu projektu uzraudzību

· pieredze vismaz 2 gadi darbā valsts pārvaldē

· svešvalodu, tai skaitā angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas „Latvijas Vēstnesī” jāiesniedz Kultūras ministrijā šādi dokumenti:

- motivēts pieteikums

- CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa (Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!