Amatu konkursi
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Administratīvā departamenta Juridiskā un saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie amata pienākumi:
• izstrādāt aģentūras pārvaldes lēmumu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un aģentūras darbības plānošanas dokumentu projektus
• nodrošināt aģentūras publisko iepirkumu organizēšanu
• nodrošināt saimniecisko jautājumu risināšanu
• uzturēt un pilnveidot darba aizsardzības sistēmu
Prasības pretendentiem/-ēm:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
• vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
• darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
• zināšanas par valsts administratīvo struktūru un procesiem
• darba pieredze normatīvo aktu izstrādē un virzībā
• darba pieredze pārvaldes lēmumu projektu izstrādē
• darba pieredze publisko iepirkumu jomā
• darba pieredze līgumu sastādīšanā un publisko iepirkumu dokumentācijas noformēšanā
• zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu
• zināšanas par risku identifikāciju, uzskaiti un vadību
• teicamas latviešu valodas zināšanas
• vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas
• teicamas prasmes darbā ar Microsoft Office
• vēlama darba pieredze iestādes darbības plānošanas dokumentu izstrādē
• vēlamas zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas un kvalitātes vadības sistēmas izveidošanu un darbību
• vēlamas zināšanas ES struktūrfondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā un kontrolē
Mēs piedāvājam:
• interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu
• profesionālās izaugsmes iespējas
• stabilitāti un labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus – motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot dokumentu oriģinālus) – nosūtīt vai iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā (Vaļņu iela 1, 5.stāvs, Rīga, LV-1050) divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Papildu informācija pa tālruni 67814338 vai mājas lapā www.viaa.gov.lv.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinību, ekonomikas jomā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu - zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās (vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientiem)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā “Sludinājumi” -> “Darba piedāvājumi” -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
ADRESE: VSAA Rīgas pilsētas Latgales nodaļa, Fridriķa iela 9, Rīga, LV-1019. Tālr. uzziņām 67038901, fakss 67038943, e-pasts: Diana.Djackova@vsaa.lv.
Latvijas Universitātes Kvalitātes vadības un audita departaments konkursa kārtībā aicina darbā kvalitātes speciālistu
Galvenie amata pienākumi:
- iesaistīties kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešanā un uzturēšanā
- izstrādāt dokumentus kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešanai, pilnveidošanai un izmaiņām
- piedalīties kvalitātes auditu veikšanā, novērtēt procesu atbilstību
- gatavot pārskatus un sistematizēt datus par kvalitātes pārvaldības sistēmas darbību un rezultātiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams kvalitātes vadībā, ekonomikā vai vadības zinātnē)
- zināšanas par kvalitātes pārvaldības sistēmām
- darba pieredze kvalitātes vadības jomā ilgāka par gadu
- komunikabilitāte, atbildības sajūta un labas analītiskās spējas
- prasme lietišķo rakstu stilā sagatavot ziņojumus un pārskatus
- precizitāte, rūpība un spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu un iespēju iegūt jaunu profesionālo pieredzi
- iespējas kvalifikācijas celšanai
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un daba vietu Rīgas centrā
Pretendentus lūdzam sūtīt pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pd.vakances@lu.lv ar norādi „Konkurss uz kvalitātes speciālista amatu” vai iesniegt Latvijas Universitātes Lietvedības departamentā vai atsūtīt pa pastu Rīgā, Raiņa bulvārī 19, LV-1586. Papildus informācija pa tālr. 67034449.
Lauku atbalsta dienesta Dienvidkurzemes reģionālā lauksaimniecības pārvalde aicina darbā Kontroles un uzraudzības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Pienākumi:
· veikt pārbaudes uz vietas saimniecībās
· veikt pārbaudes uz vietas rezultātu ievadi informācijas sistēmā
· sagatavot atbildes uz valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem
Prasības:
· atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
· augstākā izglītība lauksaimniecības inženierzinātnē vai lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
· profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
· pieredze biznesa projektu analizēšanā un administratīvo aktu sagatavošanā tiks uzskatīta par priekšrocību
· izpratne par Eiropas Savienības Kopējās lauksaimniecības politikas darbības pamatprincipiem
· prasme orientēties satelīta kartēs un strādāt ar GPS (Globālās pozicionēšanas sistēmu)
· labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap un Mikrostacion programmas)
· B kategorijas autovadītāja apliecība
· augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prasme strādāt komandā
Piedāvājam:
· iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
· profesionālās izaugsmes iespējas
· darba vietu Saldū
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienesta Dienvidkurzemes reģionālajai lauksaimniecības pārvaldei, adrese: Viesnīcas iela 1, Saldus, LV-3801, e-pasts: dienvidkurzeme@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 63807514.
Izglītības un zinātnes ministrijas Valsts izglītības satura centrs izsludina atkārtotu konkursus uz vakantajiem ierēdņu amatiem - Valsts valodas prasmes pārbaudes nodaļas vecākais referents - lasītprasmes metodiķis, vecākais referents - rakstītprasmes metodiķis (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība latviešu filoloģijā
- pieredze latviešu valodas pārbaudījumu pieaugušajiem izstrādē
- pieredze metodisko materiālu (lasītprasmes vai rakstītprasmes uzdevumu) valodas apguvē
pieaugušajiem izstrādē
- pieredze normatīvo dokumentu projektu sagatavošanā
Rakstveida pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt pa pastu uz adresi Valsts izglītības satura centrs, Valsts valodas prasmes pārbaudes nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV- 1050, ar norādi ,,Konkursam - vecākais referents” 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas ,,Latvijas Vēstnesī”. Tālrunis informācijai 67814478, 67814490.
LR Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Nodrošinājuma politikas departamenta vecākais referents
Pretendentam izvirzītās prasības:
- augstākā izglītība vai I līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar darbības sfērai atbilstošām speciālām mācībām
- pieredze attiecīgajā specialitātē valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze biroja darbā, prasme lietot datortehniku un biroja tehniku
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme plānot un organizēt darbu, komunikabilitāte
- zināšanas par NBS, Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu uzdevumiem un to struktūru
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Nodrošinājuma politikas departamenta lietvedību un lietu nodošanu arhīvā, veikt norādīto izpildes termiņu kontroli
- koordinēt informācijas plūsmu un sniegt atbalstu departamenta direktoram, nodaļu vadītājiem departamenta kompetencē esošo jautājumu risināšanā
- nodrošināt Aizsardzības ministrijas struktūrvienību veikto iepirkumu procedūru protokolu reģistrāciju
- veikt sanāksmju protokolēšanu
Pieteikuma anketa (anketu var saņemt AM Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļā vai ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv sadaļā „Vakances”), CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz vai jānosūta LR Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335200, 67335268.
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz valsts aģentūras ,,Latvijas Institūts” direktora amatu
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības :
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams humanitārajās zinātnēs)
- teicamas angļu (vismaz C1 līmenī) un citas svešvalodas zināšanas, trešās svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- pieredze informācijas gatavošanā angļu valodā, tekstu angļu valodā literārā un gramatiskā rediģēšanā
- vēlama darba pieredze vadošā amatā valsts, pašvaldību vai privātajā sektorā
- pieredze liela apjoma informācijas sagatavošanā, apstrādāšanā
- pieredze sadarbības veidošanā ar masu medijiem, Latvijas un ārvalstu ekspertiem, uzņēmējiem, pētniekiem
- precizitāte, augsta atbildības sajūta un uzņēmība
- vēlamas zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro dienestu
- prasme strādāt komandā
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un stratēģisko redzējumu - eseju par “Latvijas institūta” darbību nākotnē (uz divām A4 lapām) nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: konkurss (mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Tālrunis informācijai 67016169.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Akcīzes pārvaldes Informācijas koordinācijas daļas Deklarāciju un pārskatu nodaļas galvenā inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- vēlamas angļu valodas zināšanas A2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)
- krievu valodas zināšanas B2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)
- labas zināšanas akcīzes preču apriti reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- pieredze analītisku materiālu sagatavošanā
- praktiska pieredze darbā ar dažāda veida informatīvajām sistēmām un liela apjoma datu bāzēm
- labas prasmes darbā ar Microsoft Office programmām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar liela apjoma informatīvajām sistēmām (NIS, DNS) tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt akcīzes preču aprites pārskatu pieņemšanu un konsultāciju sniegšanu nodokļu maksātājiem
- nodrošināt informācijas sagatavošanu par komersantiem, kas izvairās no pārskatu iesniegšanas vai neievēro pārskatu iesniegšanas termiņus
- nodrošināt saraksti ar nodokļu maksātājiem par pārskatu sniegšanas kārtības pārkāpumiem un tajos ietvertās informācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt akcīzes preču aprites analītisko datu bāzu aktualizēšanu, funkcionalitāti un saglabāšanu
- veikt analītisko darbu ar akcīzes preču aprites rādītājiem
Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.
Mēs gaidām Jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP IKD DPN galvenā inspektora amatu (Jūsu vārds, uzvārds).
Tālrunis uzziņām 67016828, fakss 67028704.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Akcīzes pārvaldes Informācijas koordinācijas daļas Uzskaites un informācijas koordinācijas nodaļas galvenā inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) ekonomikā
- vēlamas angļu valodas zināšanas A2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)
- krievu valodas zināšanas B2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)
- labas zināšanas akcīzes preču apriti reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- pieredze analītisku materiālu sagatavošanā
- praktiska pieredze darbā ar dažāda veida informatīvajām sistēmām un liela apjoma datu bāzēm
- labas prasmes darbā ar Microsoft Office programmām;
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar liela apjoma informatīvajām sistēmām (NIS, DNS) tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt akcīzes preču aprites pārskatu pieņemšanu un konsultāciju sniegšanu nodokļu maksātājiem
- nodrošināt informācijas sagatavošanu par komersantiem, kas izvairās no pārskatu iesniegšanas vai neievēro pārskatu iesniegšanas termiņus
- nodrošināt akcīzes preču aprites analītisko datu bāzu aktualizēšanu, funkcionalitāti un saglabāšanu
- nodrošināt komersantu deklarētās informācijas par akcīzes preču apriti uzskaiti un kopsavilkuma datu sagatavošanu atsevišķos periodos un dinamikā
- veikt komersantu deklarētās informācijas par akcīzes preču apriti izvērtēšanu
Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.
Mēs gaidām Jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP IKD UIKN galvenā inspektora amatu (Jūsu vārds, uzvārds).
Tālrunis uzziņām 67016828, fakss 67028704.
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Valsts ieņēmumu dienesta Akcīzes pārvaldes Informācijas koordinācijas daļas Deklarāciju un pārskatu nodaļas galvenā inspektora ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- vēlamas angļu valodas zināšanas A2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)
- krievu valodas zināšanas B2 līmenī (atbilstoši Eiropas Valodu pasei “Europass”)
- labas zināšanas akcīzes preču apriti reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- pieredze analītisku materiālu sagatavošanā
- praktiska pieredze darbā ar dažāda veida informatīvajām sistēmām un liela apjoma datu bāzēm
- labas prasmes darbā ar Microsoft Office programmām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar liela apjoma informatīvajām sistēmām (NIS, DNS) tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt akcīzes preču aprites pārskatu pieņemšanu un konsultāciju sniegšanu nodokļu maksātājiem
- nodrošināt informācijas sagatavošanu par komersantiem, kas izvairās no pārskatu iesniegšanas vai neievēro pārskatu iesniegšanas termiņus
- nodrošināt saraksti ar nodokļu maksātājiem par pārskatu sniegšanas kārtības pārkāpumiem un tajos ietvertās informācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt akcīzes preču aprites analītisko datu bāzu aktualizēšanu, funkcionalitāti un saglabāšanu
- nodrošināt komersantu deklarētās informācijas par akcīzes preču apriti uzskaiti un kopsavilkuma datu sagatavošanu atsevišķos periodos un dinamikā
- veikt analītisko darbu ar akcīzes preču aprites rādītājiem.
Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.
Mēs gaidām Jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.personals@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID AP IKD DPN galvenā inspektora amatu (Jūsu vārds, uzvārds).
Tālrunis uzziņām 67016828, fakss 67028704.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2010.gada 25.oktobrī iecelta ELĪNA INDĀNE.